Jump to content

Megane 1.9dCi 2006g Privilege "Goldenboy"


hrvojexyz

Recommended Posts

nedajbože da te netko udari otpozadi radio ti izleti u čelo

Link to comment
Share on other sites

Dečki čini se da mi je prevelik, iako mi to nisu  tak dosad mnogo puta rekli

a taj bluetooth uređaj  ima svoju kutijicu i onda kad to stavis iza radija ,a uzmite u obzir da je ispod radija debeli 6cd changer  a ne rupa, e pa , rezultat toga je da radio viri van. Trebalo bi ugraditi tu kutijicu od bluetootha u pretinac suvozaca, kao sto se ugraduju oni mp3 emulatori tipa Yatour.

BTW imam i taj emulator, al ga ne koristim kak imam taj cd changer , kolko god on koristi obicne audio cde.

 

59 minutes ago, frenchkey said:

nedajbože da te netko udari otpozadi radio ti izleti u čelo

 

Je, na tehnickom im pustim ovo i puste me , inače sam opasnost na cesti za sve,  kad cuju mocni 1.9 svi se sklanjaju po gradu da ih ne pogodi Carbasse Auditorium

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

priku je davnih dana napucao lik otpozadi u Z128.
Pukao mu naslon sica, a kasetofon na vadenje zavrsio u zadnjoj sajbi

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Upalila mi se lampica covjeculjka sa airbagom i zuti kljuc. Ne ispisuje mi se na onom ekranu greska al ok , to bi morao biti check airbag.

Kad okrecem volan , pogotovo kad je hladnije, cujem zavojnicu kak se uvija, al nis vise nego prije po zimi. Truba maglenke rade, ne radi tempomat i cini mi se zakljucavanje volana iako nisam siguran jos 100%.

Na mojoj dijagnostici mi izbacuje 4 greske airbag modula

 

Airbag system - supply voltage control unit value is not within tolerance

Airbag system - seat recognition - Ueberwachungseorik - drivers seat - value out of tolerance

Airbag system - circuit driver front - circuit not closed / disconected        (i tak dvaput ta greska)

 

NEbudi lijen jucer sam oba jacka za airbage ispod sjedala otvorio ocistio vratio, nikakve promjene.

 

Ok ici cu elektricaru ocito, ak je zavojnica  kolki je to ceh, il se isplati kemijat s onim lotanjem/lemljenjem  negdje ?

Link to comment
Share on other sites

nama na službenom Masteru (cca 270k km) svijetli ista stvar već mjesecima..navodno treba mijenjati cijeli komp od jastuka, što je naravno neisplativo

Link to comment
Share on other sites

Jel nije to onaj poznat problem sa zavojnicom volana. 800 kn su tražili u ovlaštenom mog šogora na njegovom meganu. Isto to svijetlilo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Stavil prosli tjedan ljetni set.

Megane BoguHvala veselo prede dalje, sve manje se vozim nazalost s njim al takva su vremena.Napravio sam ni 5000km u godinu dana, uskoro mi je vrijeme za ulje i filtere.

U zadnih godinu dana smo od ulaganja imali

-prekidac gepeka koji je valjda strunuo? Pa se ili nece nikako otvoriti gepek (nezgodno ocito) ili se pocne otvarati usred voznje, cim upalis auto, kako god se sjeti. Bedasto  jer prek cijelog ekrana se ispise na crvenoj podlozi BOOT OPEN , i nemres upalit auto ako kartica nije u kucistu, a nije mi nikad.

-zavojnica volana otisla, standardna greska na M2. Elektricari moji to ne rade tj ne leme, uzeo drugu, covjek mi stavio i amen vozi.

 

Ovo ljeto planiram s nekim sredstvom proci ispod spojlera zadnjeg jer kad je  jaca kisa ude malo vode odozgora pa mi kaplje po onoj polici gepeka.

Zadnjh mjesec dana vozim paralerno M3 grandtour i svida mi se , sve osim motora (5 brzinski 1.5 ).  Bas se vidi da je prostraniji od dvojke. Najbolji fičr mu je ujedno i najjeftiniji vjerovatno a rijetko ga vidam - prednji sic suvozacev se skroz moze spustiti. tj boljerečeno reklopiti prema naprijed.  Sin je odusevljen, s tim, ne trazi nas vise iz sjedalice van :)

Jos da je panorama..

 

Mom Goldenboyu slijedu detaljno pranje, insideout. ZA unutrasnjost sam nabavio neko novo sredstvo za tepihe , sve gumene povrsine cu proci  sa sredstvom koje sam uzeo za gume, sjedala cu sa Gliptonom proci cleaner+conditioner, sve vanjske plastike cu proci sa trim detailerom za plastike i gume.

Dobar vikend ce to biti, ima tu posla.

 

IMG20210502103501.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Lajkam. :)
Jel ovo 120 ili 130?

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Uh kakva hereza, 130naravno. Ne sjecam se vece razlike izmedu ta dva motora, od 88kw i ovaj od 96kw.

 

Ove godine je (dosad, valjda ce stat ) Megane bio nesto zahtjevniji oko odrzavanja.

Prvo sam u prvom-drugom mjesecu mjenjao zavojnicu jer se pojavila greska airbaga- tj mjenjao sam cijeli sklop onaj di su zmigavci - da bih na proljece samoinicijativno narucio zadnje diskove i plocice jer su mi na tehnickom rekli da su hrdavi, i to je sve ok 

Stavio sam brembo/brembo kombinaciju , nemam nikakve zamjerke , jedine zamjerke idu za moje celjusti zadnje tj tocnije lijevu koja nekak slabo vraca, jedva smo i stavili ju nazad, ni s alatom onim. Desna je isla bez problema.

 

 

Nije ok kad dodes na more i on pocne proizvodit zvukove kod padanje ili rasta okretaja do 2000, kao da neki remen klepeče , cca.  Isprva je bilo tiho ali onda sve glasnije i bilo me strah da A) nije rijec  o klinastom remenu koji ce sjebat onda i zupcasti   B) nije rijec o zupcastom koji opet moze isto tak puknut

 

Na parkingu ispred apartmana  u 9 navecer pod svjetlom mobitela sam rastavio kolko sam mogao zastitu zupcastog, zupcasti je dobar , nema 30 000km da sam napravio, a vjerujem onom di sam radio. Klinasti se vidi i bez rastavljanja, on je ok isto.

 

Znao sam da ak idem lokalnim mehanicarima da ce bit ženidba, al nisam htio kockat se i vozit tak , iako da sam znao kaj je mozda i bi.

Na kraju je ispalo da je remenica radilice dobila lufta, to ne nekakva kao kuplung-remenica koja ima gumu u sredini koja je pocela malo onak izlazit van.

Nije meni problem to samo po sebi, problem je kad te uzmu za dijelove kao da kupujem original u Baoticu, a dobis xy marku bez pravog racuna. Ono random cistacica da ode na stranicu auto kreso, bi nasla tu remenicu za 400-700 kn, al ja sam dobio neku posebnu ocito za 950 😅Al jbg to je zivot, to je more jel .

U razgovoru s deckima koji su radili i oni sami kazu da bi mozda izdrzavala jos, al trebao sam biti jos jedno 10 dana na moru, put nazad, ne mogu si dopustit bas da mi u tunelu se skroz raspadne il tak nesto.

To sam iskoristio pravo kad mi se getriba raspala na autoputu na starom meganu sa tad trudnom zenom.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Da ista stvar na laguni isto 130ks. Prvo je doslovno odletila remenica alternatora skup sa remenom. Pa par mj poslje remenica radilice. Sva sreca nije povukla nista za sobom.

Link to comment
Share on other sites

Uh kakva hereza, 130naravno. Ne sjecam se vece razlike izmedu ta dva motora, od 88kw i ovaj od 96kw.
 
Ove godine je (dosad, valjda ce stat ) Megane bio nesto zahtjevniji oko odrzavanja.
Prvo sam u prvom-drugom mjesecu mjenjao zavojnicu jer se pojavila greska airbaga- tj mjenjao sam cijeli sklop onaj di su zmigavci - da bih na proljece samoinicijativno narucio zadnje diskove i plocice jer su mi na tehnickom rekli da su hrdavi, i to je sve ok 
Stavio sam brembo/brembo kombinaciju , nemam nikakve zamjerke , jedine zamjerke idu za moje celjusti zadnje tj tocnije lijevu koja nekak slabo vraca, jedva smo i stavili ju nazad, ni s alatom onim. Desna je isla bez problema.
 
 
Nije ok kad dodes na more i on pocne proizvodit zvukove kod padanje ili rasta okretaja do 2000, kao da neki remen klepeče , cca.  Isprva je bilo tiho ali onda sve glasnije i bilo me strah da A) nije rijec  o klinastom remenu koji ce sjebat onda i zupcasti   B) nije rijec o zupcastom koji opet moze isto tak puknut
 
Na parkingu ispred apartmana  u 9 navecer pod svjetlom mobitela sam rastavio kolko sam mogao zastitu zupcastog, zupcasti je dobar , nema 30 000km da sam napravio, a vjerujem onom di sam radio. Klinasti se vidi i bez rastavljanja, on je ok isto.
 
Znao sam da ak idem lokalnim mehanicarima da ce bit ženidba, al nisam htio kockat se i vozit tak , iako da sam znao kaj je mozda i bi.
Na kraju je ispalo da je remenica radilice dobila lufta, to ne nekakva kao kuplung-remenica koja ima gumu u sredini koja je pocela malo onak izlazit van.
Nije meni problem to samo po sebi, problem je kad te uzmu za dijelove kao da kupujem original u Baoticu, a dobis xy marku bez pravog racuna. Ono random cistacica da ode na stranicu auto kreso, bi nasla tu remenicu za 400-700 kn, al ja sam dobio neku posebnu ocito za 950 [emoji28]Al jbg to je zivot, to je more jel .
U razgovoru s deckima koji su radili i oni sami kazu da bi mozda izdrzavala jos, al trebao sam biti jos jedno 10 dana na moru, put nazad, ne mogu si dopustit bas da mi u tunelu se skroz raspadne il tak nesto.
To sam iskoristio pravo kad mi se getriba raspala na autoputu na starom meganu sa tad trudnom zenom.
Da sam ja bar imao te simptome.. Moja se raspala, povukla remenicu zupcastog, polupalo ventile, a daljnje muke jos traju.
Koju si remenicu dobio, imaš li racun ili sliku?
Meni 2 nove nisu bile dobre, navodno je manja povrsina kojom naljeze na remenicu zupcastog i neda se dovoljno stegnuti. Stavio polovnu istu kao staru. I ta se pocela cuti nakon nekog vremena, pa je piknuta varom na par mjesta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam blage veze koja je remenica, dobio sam "racun" od deckiju di sam radio, pise "rad" i "materijal"

 

Pitam ja jel ima kakva garancija, vele ima , dodi zamjenit cemo ti mi u roku godinu dana

Taman sljedece ljeto mogu navratit 🤣

On 04. 09. 2021. at 13:08, frenchkey said:

Koju si remenicu dobio, imaš li racun ili sliku?
Meni 2 nove nisu bile dobre, navodno je manja povrsina kojom naljeze na remenicu zupcastog i neda se dovoljno stegnuti. Stavio polovnu istu kao staru. I ta se pocela cuti nakon nekog vremena, pa je piknuta varom na par mjesta

Ali to je drugacije skroz mislim na benzincu i ovom dizelasu.

Ono sto sam prosurfao na srpskom forumu jer tam ima vise iskustva s tim, kazu da je jedino original bas REnault dobar, ovo sve drugo da se kroz neko vrijeme raspadne opet.

Ja radim malo km, pa ako dode do toga cu dalje istrazivat,ne na moru nadam se. Zasad je sve ok, nema nikakvih zvukova.Isto tak vele da to ak se i raspadne najcesce nebude nista tj ne napravi stetu.To za dizelase jel, 1.9dci posebno.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, hrvojexyz said:

jedino original bas REnault dobar

Ne proizvodi Renault remenicu, radi je hutchinson, Gates ili corteco. Bilo koja od navedenih će trajati dugo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Another day another buck, prosla jos jedna godina, kak sam imal neke aute sastrane tak nisam zlatnog registriral do sad nove godine.

Jos jednom moram istaknut kad sjednem iz uobicajnih 1.5dizelasa , zeninog clia 2 ili benzinca megana nekog u svog, vec to je meni razlika ogoromna. U nacinu prijenosa, u snazi naravno al nije snaga najbitnija , kuplung je nekako meksi, i bas bolje apsorbira vibracije .

Moram priznat da subjektivno mi se cini da dosta velik pomak u osjecaju na volanu i rupama je bio otkako sam promjenio letvu volana, bila je opcija dal nova TRW ili reparirano nesto da nadem ili svoju repariram, u dogovoru i iz iskustva s deckima di odrzavam odlucilo se ici na novu. Cak imam racun od bivseg vlasnika di stoji da je reparirana letva volana vec,to me samo jos vise uvjerilo u to da treba nova.To sam negdje prije 2? godine napravio.

Svake godine bude neka veca ili manja sitnica na tehnickom, ove godine mi je gospon skrenul pozornost da je oko rezerorvoara masno. Kak sam nakon tehnickog taman imal servis, rekao sam im da pogledaju to i stvarno, taj neki odusak ili mandžeta nisam siguran sto, je otislo, unistilo se , pa onda kad je puniji tank se nekad prelilo i sad je masno.,

Sad mi je jasnije kaj se dogodilo kolegici s ex-posla kad je uzela polovnog  megana i natankala prvi put puni tank..veli kad je nastala lokva ispod auta .. popizdila.

To cu rjesiti na proljece, nije da curi nekaj il nesto.  Promjenili ulje i fitere sve , pogledali dpf jer mi se po ljeti znala upalit lampica, sve je ok. Ocistili opet one kanale kod suvozaca jer sam znao cut preljevanje tam, ne kuzim kak opet kad su mi to vec jednom cistili al jbg.

 

 

Sljedeci planirani popravak mi je klima, mislim kao radi, mjenjao sam prije 2 godine killer , al kao da slabije radi, ponekad imam osjecaj da nikak ne radi.NArucio se kod covjeka  pa cemo vidjet.

Prosle godine smo opet imali 3000kn ulaganja, bilo bi skoro pol manje da nije bilo onog debakla sa remenicom .Dobro sam prosao sa diskovima , i akumulator sam dobio nov jer je stari prdnuo vise manje, u garanciji, jbg negdje zgoris negdje prodes bolje.

E da , metodom pokusaja i pogresaka sam skuzio odkud mi voda kaplje na onu zadnju policu pa u gepek - kroz trece stop svjetlo. Moje je malo izboceno jer je na spojleru,mozda zato jos vise ulazi.Zasad sam DIYao to sa nekom trakom, al moram nesto napravit ljepse, to cu kad zatopli.NEcu silikonirat jer se bojim da vise necu moci skinuti.

OD te vode je u jednom trenu to trece stop svjetlo prestalo i radit, pa sam ga izvadio, odnio doma, posusio skroz,spojeve malo pospricao, malo uvrstio sve skupa i vratio, radi normalno.

Takvih sitnica ima,kvaka suvozaca se ne zeli vratiti sad kak je hladnije vrijeme, isto tipicni problem na m2 sa mehr km..vec sam ju jednom popravljao. DA idem sve popravljati da je ko novo,kostalo bi to godisnje tak da bi bilo neisplativo imati auto.

Malo su mi vec dosadile ove ustašice pa si razmisljam zamjenit ih,imam jedne druge ratkape na umu mislim da su to originali sa clia 5 il tak nesto,te pikiram al su jos dosta skupe.

 

IMG20220110103735.jpg

IMG20220110103758.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

proslavljamo upravo 5 godina kaj je auto kod mene.

Mnoge stvari su se popravile, stvarno mnoge, uljepsale popravile kako god, neke stvari je naceo zub vremena.

Ja sam voznjom odusevljen za 16 godina/260tkm. Promjena letve volana je stvarno pomogla u smislu da je ovjes nekako stabilniji, sve je cvrsce. Kad sjednem iz megana 3 81/78kw u svog, kao da perce umjesto kuplunga stiscem.

Oktrio otkuda mi zadnje vrijeme ulazi voda u gepek - ulazila je kroz zadnje stop svjetlo. Za prvu ruku sam to rijesio bugarskom metodom tanke crne trake, nije neka sreca na prvu al se ne vidi bas. Trebao bih il novo uzet to stop svjetlo ,al neznam kakva su zamjenska da opet ne propusti na brtvi.

Zanimljvo, stvar za koju nikad nebih rekao, radio tj display radia otkazao. Ne pokazuje vise kad nesto mjenjas, sto je problem iz vise razloga, na kraju stavio aftermarket neki JVC koji se ne uklapa nikak al kaj je tu je , funkcija ipak ispred izgleda ,

Pukla plastika di je gumb za panoramu (netko bi rekao od previse otvaranja :D ) , radi i dalje mehanicki je sve ok al je gumb usao gore u krov, moram to nekak fiksirat, nisam bas strucnjak za to. Ima jos tak koja sitnica.

S druge strane, mehanicki je vjerovatno bolji nego ikad. Klima hladi ko luda, nista ne lupka u voznji, bas kak treba bit. Danas idem s posla , vani 30 stupnjeva , ja panoramu do kraja otvorim, klima na 23 da puse negdje sa strane i uzivancija.

 

IMG20220515182933.jpg

IMG20220515182903.jpg

Edited by hrvojexyz
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

On 20. 05. 2022. at 21:16, hrvojexyz said:

Oktrio otkuda mi zadnje vrijeme ulazi voda u gepek - ulazila je kroz zadnje stop svjetlo. Za prvu ruku sam to rijesio bugarskom metodom tanke crne trake, nije neka sreca na prvu al se ne vidi bas. Trebao bih il novo uzet to stop svjetlo ,al neznam kakva su zamjenska da opet ne propusti na brtvi.

Prvo počisti brtvu i dosjede brtve, zatim tanko premaži brtvu sa obje strane nekom diht masom i vrati sve nazad.

Ja sam tako napravio sa svojim stražnjim lampama na karavanu i od tada ni kapi vode u gepeku.

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Prvi ozbiljniji kvar na Meganu, vecim dijelom i mojom krivicom.

Prvo je puklo crijevo intercoolera ono debelo koje im cesto zna otici, nabavio ja drugo novo, vozio sam tak auto kod tasta da sami promjenimo, nije islo vratio se doma, na putu do mehanicara auto skroz zgubio snagu, prvo je isao kao 1.5dci samo al na kraju bome nikam nije isel.

Nis odslepali me mehanciaru, zove me danas da je zamjenio to moje crijevo ,da je usput pukao ili se raspao neki ventil ili crijevo DPFa, da je nabavio drugo ali da je DPF 100% pun, kad ga spoji i da gasa auto ne ide, kad nije spojen ide ko lud. Dakle ni prisilna regenracija tu ne pomaze po njemu.

Long story short, dilema je postojala na papiru ona koja je poznata dobrom dijelu vozaca. Odlucio sam se za ciscenje tog filtera jer je do sad radio stvarno bez ikakvih problema, ne planiram bas imat auto jos stoljecima al svejedno mi je bedasto radit ono drugo.

Ma stand up guy, štaš.

 

Molydon kaze da ne rade to tj rade ali samo zagrijavanjem i da sa renaultovim DPFom imaju losa iskustva da ne mogu garantirati da ce ista uspjeti napraviti . Da mi treba netko tko to radi ciscenjem tekucinom , sto mi je i logicno.

Pinjusic mi ne odgovara, neki Turbo tec trazi 1200+pdv+moje skidanje i stavljanje ocito.

Zna li netko neku alternativu u ZG ili okolici ?

A bas sam si mislio kak sam malo ulozio ove godine u njega, daleko manje od prosjeka odkako ga imam, mislim da 200kn u ciscenje skara brisaca.

Link to comment
Share on other sites

Kupi tekućinu za čišćenje DPF-a i našpricaj filter. Nakon 15 min isperi ga sa mini washem, bilo bi dobro da bude sa toplom vodom.
Malo posuši da baš ne bude pun vode i montiraj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam konkretno iskustvo ali ovi čistači traže od 400-800kn za montažu/demontažu i još 1200kn za čišćenje.
Novi dpf sa 2god gare kod nas dođe cca 1600-2100kn.
Nebi se tu puno mislio.

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, asterix said:

Nemam konkretno iskustvo ali ovi čistači traže od 400-800kn za montažu/demontažu i još 1200kn za čišćenje.
Novi dpf sa 2god gare kod nas dođe cca 1600-2100kn.
Nebi se tu puno mislio.

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk
 

Za to lijepo ako imate starog dizela pa još sa blokiranim egr ventilom nemate nimalo problema , dok dostigne troškove čišćenja kod tih takozvanih modernih dizela imate besplatan servis 3 godine . Naravno ako sami radite - amen.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.