Jump to content

Megane 1.9dCi 2006g Privilege "Goldenboy"


hrvojexyz

Recommended Posts

Ma grije se jednako, vozim cesto i druge aute, sve je to tu negdje. Ali nekako je vise fora miris zagrijane kože nego tkanine...a i ljepse je za vidjet.Ako je ocuvano, a ovi krem volani ak gledate oglasnike su u vecini slucajeva onak dvobojni , vise crni nego krem.

Ono sto nije ljepse za vidjet je tapecirung poda, to operes jednom se vozis i vec je onak poluprljavo.

 

Poklopac felge sam posijal negdje kad sam pripremao felge za farbanje, narucio sam 4 nova na dolasku su .

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Uskoro zavrsava druga(kalendarska) godina kako imam goldena.  Prosli vikend, zadnji pred ovu hladnocu a na kisi koja je uporno padala, stavljen zimski set i zamjenjeni straznji amortizeri, na sto mi je ukazao na tehnickom da su truli.

KAd smo ih skinuli, jedan je sasvim normalan a drugom je napukla ona vanjska plasticna ili kakva vec ovojnica pa se nije vracao vise kak treba. Monroe bili amortizeri, sto ce rec da su vec bili mjenjani valjda. Uzeo original kod Anđelka..

 

Poučen iskustvom sa bivsim meganom, racunam na 2-3 tisuce kuna godisnjih ulaganja uz redovni servis ulja i filtera (400kn cca). Ove godine smo na 1920 kn, redom popravak ručne pod kojom je ženica vozila jedno kilometar , novi akumulator i ovi amortizeri.

Sljedece  godine popravljam klimu, negdje curi , napunio sam ju drzi 6mj i ispari, sad sam opet napunio ali sa onom bojom. Pretpostavljam kiler klime, novi je cca 1000sa ugradnjom ak sam dobro vidio.Plus plin opet..

Od sitnica imam promjenu vodilica panorame, radi otvaranje ali uz zvuk, imam ih doma al to cu kad zatopli. Felge čelicne sam zeznuo ostavljanjem na otvorenom pa su pohrdavile moram to probrusit , pali mi se regeneracija DPFa tu i tam to je kao normalno al treba vidjeti koliko cesto je normalno opet.

Odusevljava me mirnocom rada, otkad upali (pisao sam vec, vergla kod prvog paljenja cca 1-2 sekunde bilo toplo ili hladno vani) radi nevjerovanto mirno, bez ikakvih oscilacija, kuplung mekan, nosači ispravni.. Potrosnja je nesto iznad 7, ne stedim ga uopce, kad se zagrije auto se vozi kak treba.

 

 

IMG_20181013_171822 (1).jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Možda mora verglati dulje dok pumpa ne povuče gorivo iz tanka?
Barem zub-dva mora okrenuti da pumpa nabije malo tlaka.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Alen said:

Možda mora verglati dulje dok pumpa ne povuče gorivo iz tanka?
Barem zub-dva mora okrenuti da pumpa nabije malo tlaka.

ja sam slično primjetio na svojem benzincu, kad ima ful malo goriva u rezervaru auto dugo vergla, čim dam kontakt dva puta za redom, odnosno, dopustim pumpi da nabije još malo pritiska upali na zub

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Inace mi nisu nesto ti Megani sa Shake that Ass,al ovaj je bas nekako drukciji,svaka cast na odabiru i odrzavanju,bonbon! 

Link to comment
Share on other sites

svakako je jedinstven dizajn i ne možeš ga zamijeniti s ni jednim drugim autom na cesti. To što je ili nije lijep druga je stvar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dugo sam tražio dvojku redizajn, ali 1.9 sa 130 konja i malo kilometara ili 2.0 sa 150 nije bilo ni za lijek. Onda sam kupio Twinga dCi i pojavi se u originalnom stanju 2.0 dCi u ZG, samo fučkaj ga, prošla baba s kolačima. Fini primjerak, nema što.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cini mi se da si bio danas ispred mene na slavonskoj, oko 20h, lijepo izgleda autic:hura: jesam krivo vidio ili si bio ti? 

Link to comment
Share on other sites

Jesam jesam..ucinilo mi se da sam u retrovizoru vidio srebrne maskice napred, reko koji vrag obicno bude samo jedna ona crta srednja..

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2 godine otkako je auto kod mene, drugi redovni servis.

Opet ni kapi ulja potroseno na 10 000km, promjenjeni filtri svi, jedna zaruljica pozicije otisla taman, pa reko nek se stave ledice. Bas mi se svida kak je ispalo, nekako je slicna boja ledice pozicije i xenona.

Ovaj put sam trazio da mi pogledaju zasto se (pre)cesto pali regeneracija i pri vecim brzinama kao da ga nesto zagusi ponekad, al to samo ponekad kad mu dode.

Cini se da je istrunulo jedno crijevo koje ide sa turbine, i jedno sa DPFa. To je rijeseno pa cemo sad vidjet sto ce biti dalje.

Ove godine sam dosad rijesio i problem navigacije, nakon sto sam posjetio sve preporucene elektricare u gradu i okolici, napravio sam najjednostavnije i kupio - drugi display navigacije, rabljeni. Plug and play, ustekali, works like a charm.

Tam u prvom-drugom mjesecu dok nije bila guzva sam rijesio i klimu, klasika killer klime je negdje na spoju pustao, stavljen drugi killer.

 

Volio bih nabaviti handsfree uredaj s mogucnoscu streamanja muzike s mobitela, jedan auto koji sam vozio je imao taj uredaj Nokijin cini mi se ,odlicno je radilo. Gledam Parrote skupi su ko sam vrag.

Buduci da imam originalni radio s navi i cd changer, nikakvi aftermarketi ne dolaze u obzir. Ženi sam u clia stavio Pioneerov radio i odlicno radi, i handsfree i prek mobitela streamanje muzike.

 

dFhB89CjR5KOMgGdVcQe1_uQ_OCl77Q1QqVqYbvd

 

 

 

aJV3dQFFHibKeEV1k3Zps313wdeLBSdHSIbgLY1W

 

N2KtcImtKrBOPob1S0pcI_n_xjNBw15pr7NgAtFT

 

dhiZotk3Wez7GlCaQ44kVghxXPrAdRjNp_uJKvkI

 

Povremeno skicam M3 gt line karavane s panoramama , neznam jel dobro gledam al cini se da su ti auti poskupili vani otkako sam gledao prije 2 godine..bit ce dobar i Golden.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ni kapi ulja? Meni fluens maze ulje nemilice ? sad mi je po kompu na zadnjoj tocki a servis prije 5k km napunjeno ulje full.. ma da na sipki malo ispod pola pokazuje..

Sto vise.citam kako vam pile ne trose ulje pocinjem se zabrinjavat ?

Link to comment
Share on other sites

Normalno je da potrosi ak ga stisces..
Ovi se sa dizelima voze na oko 2000 okr dok benzinca treba stiskat do 5000 i tak..
Meni je pun gas od zg do sl.broda popio oko 2-3 deci, inace kad se mirno vozim ne trosi skoro nist..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa nije bas da ga stiscem nesto pretjerano, ali saltam od nekih 2500 do 3000okr pa je valjda do toga..

Link to comment
Share on other sites

na 5000km 2-3 deci nije ništa.. tolko ti je na šipki od max do pola..

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da je i vise popio... Prekjucer nasuo nekih dec i pol jer je bilo jedna tockica/ispod pola na sipki i diglo se na dvije tocke... Danas moram jos malo uliti..

Tako da ne vjerujem da je 2 deca od punog do pola na sipki

Link to comment
Share on other sites

benzinac je skroz druga koncepcija motora, prebacite se na topic s uljima za te rasprave. I moj plinas stari je trosio nesto ulja al motor je bio i slinav odozdola pa to nisam s nicim pametnim povezivao.

1.5dci motori potrose malo ulja izmedu izmjena.

Ovaj 1.9 mi je pozitivan u tom smislu jer em su i godine tu, em mozda malo kompliciraniji motor sa DPFom a ulje stabilno.

NEgdje na zimu sam skoro uzeo meganu ove felge za zimski set, dolazile su sa dobrim sava gumama

presudilo je kaj imam fakat dobre continentalke zimske na celicnim felgama, a jos sam celicnjace zeznuo malo su pohrdavile tesko to i prodat tak

 

37461367-353-640x376.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I ja sam škicao te felge po avto.netu ali na kraju su mi pobjegle jedne prihvatljive cijene pa sam završio na OEM 16" od Meganea

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

prosla godinu dana, 10ak tisuca km, obavljen redovni servis. Pisao sam u drugom topicu, od zadnjeg servisa sam ugradio Bury bluetooth , napokon nabavio gear knob insert originalni sa vidljivim oznakama brzina .

Od limarije se lakirao zadnji branik jer me lupio neki decki u Sloveniji, ionak je imao paukovu mrezu branik zadnji dobro doslo...

Mehanicki gledano sam promjenio komplet letvu volana ove godine i 2 nosača motora .

 

WAH1vt3.jpg

 

NB5CfiI.jpg

 

KtfEkcF.jpg

 

5b3bMdN.jpgDnaJQNn.jpgdaSSWMI.jpgYjXANLb.jpgP1Fa4Z9.jpg7gGKjMR.jpgLZN8H0t.jpg

Edited by hrvojexyz
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Auto mi je prekrasan.  Jel imaš problema s šiberom u smislu da se čuje otvor preko neravnina,čudni zvukovi kad je sklopljen?

Link to comment
Share on other sites

Vec sam rekel negdje da je ovo naj meg 2 uopce, svaka cast kolega! Zakaj radio ne sjedi fino u rupi?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.