Jump to content

Liqui Moly CERATEC


aquarius

Recommended Posts

Prije nekoliko dana dobio sam novu robu, Liqui Moly ulja i aditivi, a među tim i njihov Ceratec - dodatak za ulje na bazi keramike.

Zanimaju me iskustva forumaša koji su možda koristili ovaj aditiv, da li su primijetili kakvu razliku nakon dodavanja ovog aditiva? Na internetu nalazim i pozitivne i negativne komentare, s tim da je više ovih pozitivnih.

cera tec.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu reći da sam primijetio neke razlike sa njim i bez njega. Potrošnja je ostala ista.

Link to comment
Share on other sites

to je sve preventiva.. možda nebi bilo loše za one koji mijenjaju ulje tek na svakih 30000 km..

Link to comment
Share on other sites

Jedino xenum ima potvrdu za vrx500 ili tako nes od tuva da mjereno smanjuje trenje u motoru za 40+-5% za ostale nisam nasao nikakvo repitabilno mjerenje.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam jel postoji tema o aditivima i sl. proizvodima. Mogu valjda i ovdje pitat, ako je neadekvatna tema neka moderatori post presele u temu najmjenjeni za to...

 

Zanima me ovaj cistac sistema goriva. Koristio tko? Iskustva? Plusevi, minusevi?

 

5_AB5_F434-_F9_E2-4_BB5-91_E6-6337_C4800

Link to comment
Share on other sites

Meni je nesto mirnije auto radio u leru, potrosnju ne pratim, tak da neznam dal je tu nesto bolje bilo...

Sent from my Samsung Galaxy A8

Link to comment
Share on other sites

Auto ima godina (2002.) a nema km (>60 000).  Na leru lagano tepucka i kod jaceg gasa ko da ima neka “stucanja” (kablovi i svijecice novi, bobina ok) tak da mislim da bi moglo biti do dizni...

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam Xeramic kad je motor imao 100.000km. Temperatura ulja mi je pala što mi je još jedan rekao, a on ima čukicu za temperaturu ulja. To sam skužio tako što mi je na sljedeća četiri tehnička pregleda ispitivač morao neko vrijeme turirati auto da temperatura ulja dođe do 80 stupnjeva inače mašina za ekotest ne bi počela mjeriti.

Uvijek dođem s potpuno zagrijanim autom na tehnički i ne gasim ga dok čekam red.

Sad auto ima 160.000km i na zadnjem tehničkom nije bilo turiranja. Temperatura ulja je bila na 90 stupnjeva. Xeramic kaže da traje 50.000km i to se kod mene pokazalo točnim.

Koliko su ti aditivi isti ili slični ne znam. Sumnjam da se nešto previše razlikuju u načinu na koji rade.

I upitno je koliko su štetni za katalizator.

Ne znam jel postoji tema o aditivima i sl. proizvodima. Mogu valjda i ovdje pitat, ako je neadekvatna tema neka moderatori post presele u temu najmjenjeni za to...

 

Zanima me ovaj cistac sistema goriva. Koristio tko? Iskustva? Plusevi, minusevi?

Mislim da ti to nema puno smisla jer moderna goriva imaju do 5% etanola koji čisti sustav goriva čak i vodu izvuče.

Link to comment
Share on other sites

Ja stavio na 60 000 Xeramic i na 110 000 Liqui Moly Ceratec.

Usporedba - motor sa Xeramicom radi mirnije... iznenadilo me kada sam natočio Cerateca jer se kod prvog paljenja sa Xeramixom točno čulo kako sve finije radi tokom prvih par sekundi. Toga efekta kod Cerateca nije bilo. A baš sam obratio pažnju na to.

Iskreno mislim da je to sve tu negdje i čisto preventive radi sam to stavljao...

S obzirom na to da vozim turbaka koji se voli grijati (i grije se jako, pogotovo po ljeti kada ga ne možeš ohladiti koliko isijava iz motornog prostora), svako smanjenje trenja odnosno temperature je dobro došlo.

Eto to su moja zapažanja...

 

Link to comment
Share on other sites

Evo ga. Kao što sam i mislio Xeramic koristi ZDDP (cinkov spoj) kao prevenciju trenja:

http://xeramic.com/wp-content/uploads/2018/03/20103-1_PM_Xeramic®_Engine_Protector_GB_export.pdf

To je kontroverzna tema. Industrija kaže da ZDDP uništava katalizatore zbog čega ga u motornim uljima ima manje. S druge strane automoto entuzijasti kažu da je to daleko od istine i da je pravi razlog smanjivanja ZDDPa u motornim uljima planirano zastarijevanje da motori ne bi previše trajali.

Ja mogu samo reći da mi se eko test nije promijenio u 5-6god korištenja Xeramica i najvjerojatnije ću ga staviti opet.

Link to comment
Share on other sites

mogo bi i ja probati pošto sam sklon isprobavanju nepotrvđenih i placebo proizvoda, cijena, 50€? sitnica.. za miran san, neprocjenjivo..

probat ću heheeh..

iako renault po normi zabranjuje stavljanje bilokakvih aditiva u ulje.. aha..?

Link to comment
Share on other sites

Ja koristim samo VRX500. Reneko ga drzi. Imam i u motoru i mjenjacu prevencije radi. Nista od ovih ostalih ne gledam. Zasto VRX500? Ima sve pojasnjeno na njegovoj stranici i kod Reneka.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne koristim nista. Da sam koristio vjerojatno bi do sad s meganom napravio 410000km umjesto 408000km. Do đavola, koji peh

Šlapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja koristim samo VRX500. Reneko ga drzi. Imam i u motoru i mjenjacu prevencije radi. Nista od ovih ostalih ne gledam. Zasto VRX500? Ima sve pojasnjeno na njegovoj stranici i kod Reneka.

Od renea iz reneka? Cijena?
Link to comment
Share on other sites

Xenum VX 500 Ceramic Ester Complex

Esteri i brtve u Renaultovim motorima :nene:

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da bas se pokazalo problematicno na svim RS koji se voze na njemu...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo meni sve brtve procurile od keramike. Fuck. Morat cu trecu masinu uzet. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Od renea iz reneka? Cijena?

200kn s forumskim popustom VRX500

33vnbsn.jpg

Za one koje žele znati više - Xenum CE300/VRX500 keramički aditivi:

1.Koja je razlika između keramičkih aditiva: Liqui Moly CERA TEC, Xenum CE 300, Xenum VRX 500?
Liqui Moly CERA TEC i Xenum CE 300 smatraju se standardnim keramičkim aditivima za motorno ulje, sličnih karakteristika i načina djelovanja.
Xenum VRX 500 pripada najnovijoj generaciji aditiva. Keramičke čestice imaju poboljšana svojstva a prisutnost ester kompleksa značajno doprinosi učinkovitosti i trajnosti zaštite motora.

2.Je li CE 300/VRX 500 prikladan za sve vrste motora?
Da, CE 300/VRX 500 koristi se kao dodatak motornom ulju u svim vrstama motora osim 2-taktnih. Za motore osobnih vozila, kamiona, autobusa, brodova, teških industrijskih strojeva. Izuzetno dobre rezultate pokazuje u motorima motocikla, posebno onima s većim brojem okretaja.

3.Mogu li koristiti CE 300/VRX 500 za motocikl s mokrim spojkama?
Da, CE 300/VRX 500 djeluje samo na metalne površine koje su izložene trenju a to spojke nisu.

4.Može li se CE 300/VRX 500 koristiti u 2-taktnim motorima?
Ne, CE 300/VRX 500 nisu prikladni za 2-taktne motore.

5.Kad se koristi CE 300/VRX 500 ?
Za optimalne rezultate, CE 300/VRX 500 trebalo bi dodati kod svake izmjene ulja iako će aditiv biti aktivan i kod produženih intervala izmjene.

6.Smijem li CE 300/VRX 500 staviti u sasvim novo vozilo?
Ne. Stavljanje modifikatora trenja nije preporučljivo u sasvim novi motor budući da je potrebno izvjesno vrijeme prilagodbe i usklađivanja rada svih dijelova motora. Proizvod se preporuča za vozila koja imaju minimalno prijeđenih 20.000 km.

7.Koliko dugo traje djelovanje CE 300/VRX 500 ?
Kod motocikla CE 300/VRX 500 je učinkovit 40.000-50.000 km a kod motora s manjim brojem okretaja do 100.000 km.

8.U koju grupu aditiva spada proizvod CE 300/VRX 500?
Mikro-keramičke čestice spadaju u modifikatore trenja a zaštitnim djelovanjem u grupu aditiva protiv trošenja (AW).

9.Koje mikro-keramičke čestice se nalaze u proizvodu CE 300/VRX 500?
Radi se o submikronskim (0.25μ) česticama heksagonalnog bor nitrida (hBN), specifične izrade, strukture, veličine i koeficijenta trenja.BOR NITRID

10.Treba li CE 300/VRX 500 limenke dobro promućkati prije upotrebe?
Ne, svaki aditiv za motorno ulje gdje je potrebno mućkanje treba dobro provjeriti. Svi aditivi u motornom ulju moraju biti otopljeni ili suspendirani. Stvaranje taloga, aglomerata i nakupina izuzetno je štetno za sve dijelove motora.

11.Zašto je potrebno dodavati CE 300/VRX 500 pri svakoj izmjeni ulja ako je aditiv aktivan do 100.000 km?
Keramičke čestice (hBN) vezuju se na oštećene metalne dijelove, neravnine, brazde, kratere i na tim površinama stvaraju ekstremno tvrdu i izdržljivu oblogu (legura metal-hBN). Na mjestima gdje nema oštećenja (što je praktično vrlo, vrlo rijetko) ta je obloga neznatna a suspendirane čestice vrše suho podmazivanje i predstavljaju rezidualnu rezervu za stvaranje obloge u slučaju nastajanja novih oštećenja na metalu.
Izmjenom motornog ulja, keramička obloga i dalje ostaje aktivna ali se uklanjaju slobodne, suspendirane čestice u ulju. Ako se u novo ulje ne doda keramički aditiv, u slučaju nastanka novih oštećenja na metalnim površinama, a zbog nedostataka keramičkih čestica u novom ulju, na tim mjestima neće doći do plastifikacije vrhova neravnina i stvaranja zaštitne obloge. Ranije stvorene keramičko-metalne obloge u motoru ostaju i dalje aktivne.

12.Zašto proizvođači ne proizvode motorno ulje s keramičkim aditivom?
Manji broj proizvođača proizvodi motorna ulja s keramičkim aditivim a jedan od njih je XENUM. Pojedini korisnici jednostavno ne žele motorno ulje s keramički aditivom. S druge strane, odgovor je sličan kad se postavi pitanje zašto proizvođači vozila i opreme ne prave trajnije proizvode iako je to tehnološki moguće. Razumljivo je da proizvođači ulja, goriva, dijelova, opreme itd. imaju komercijalni interes da svoje proizvode što više prodaju. Izmjena istrošenog ili oštećenog dijela motora često zna biti neusporedivo viša od vrijednosti desetina doza aditiva.

13.Mogu li produžiti interval izmjene ulja kad koristim CE 300/VRX 500?
Ne, preporučujemo da slijedite upute proizvođača vozila u pogledu intervala izmjene ulja.

14.Mogu li izgubiti jamstvo ako koristim CE 300/VRX 500?
Ne, CE 300/VRX 500 ne mijenja specifikaciju motornog ulja tako da uporaba ovog proizvoda ne može dovesti do poništenja proizvođačkog jamstva.

15.Jesu li mikro-keramičke čestice CE 300/VRX 500abrazivne?
Ne, mikro-keramičke čestice koje se nalaze u proizvodu imaju specifična kemijsko-fizikalna svojstva maziva tako da je abrazivno djelovanje u potpunosti isključeno.

16.Mogu li prijeći na korištenje CE 300/VRX 500 ako sam koristio motorno ulje na bazi grafitnog aditiva?
Da, bor nitrid (hBN) mikro-keramička čestica je kemijski inertna i ne dovodi do reakcije s bilo kojom komponentom koja se nalazi u aditivu ili motornom ulju.

17.Može li CE 300/VRX 500 začepiti vodove i filtere?
To je potpuno nemoguće. CE 300/VRX 500 sadrži koloidni bor nitrid u suspenziji i ne može začepiti bilo što u motoru. Štoviše, veličina čestice hBN manja je od 1 mikrona (1/4000 mm) te jednostavno prolazi kroz najmanje vodove, kanale i rupe. Najmanji filteri imaju promjer otvora 50 mikrona što znači da su otvori 50 puta veći od keramičke čestice.

18.Mogu li CE 300/VRX 500 biti štetni za katalizator?
CE 300/VRX 500 ne mogu oštetit katalizator. Proizvod ne sadrži klor ni mataloide te zato ne može doći do oštećenja.

19.Koliko treba vremena da se vide rezultati djelovanja CE 300/VRX 500?
Obično već nakon 200 - 300 km ali u nekim slučajevima potrebno je i do 1000 km.

20.Moram li staviti CE 300/VRX 500 pri svakoj izmjeni motornog ulja? Što bi se desilo ako ne stavim CE 300/VRX 500 ?
Ništa loše neće se dogoditi, ali svejedno preporučujemo da stavite CE 300/VRX 500 u novo ulje. U stvari, CE 300/VRX 500 u novom ulju, snižavanjem temperature, postiže još bolji učinak nego istošenom ulju.

21.Što se dešava s keramičkom oblogom u motoru nakon 100.000 km ?
Tijekom posljednjih 25.000 km obloga se polako troši. Veće čestice ostat će u filteru ulja a najmanje cirkulirat s uljem. Izmjenom ulja i filtera uklonit će se keramičke čestice iz sustava ulja.

22.U čemu je razlika između CE 300 i VRX 500 ?
Razlika je u baznom ulju. Kod proizvoda CE 300 mikro-keramičke čestice raspršene su u sintetičkom PAO ulju dok se u VRX 500 nalaze u sintetičkom kompleksnom ester ulju.

23.Kolike su uštede kad se koristi CE 300 odnosno VRX 500?
Na potrošnji goriva moguće su uštede od 3-15%. Najveće uštede se postižu kod industrijskih motora, teških vozila, rada pod visokim opterećenjima, nepovoljnim temperaturnim uvjetima, u motorima s velikim brojem okretaja itd. Naravno, nešto veće uštede su kod VRX 500 budući da ester baza ima dodatna svojstva pri podmazivanju. Također štedi se na potrošnji ulja, rezervnim dijelovima, opremi itd.

24.Zašto je VRX 500 skuplji od CE 300?
Zbog kompleks ester baznog ulja. U proizvodu VRX 500 mikro-keramičke čestice nalaze se raspršene u baznom kompleks ester ulju koje daje dodatna i poboljšana svojstva ukupnom proizvodu. Radi se o tehnološki složenim i skupim tvarima koje čine proizvod i do 40-50% skupljim u odnosu na CE 300 gdje su mikro-keramičke čestice raspršene u standardnom sintetičkom ulju.

25.Cijene proizvoda CE 300/VRX 500 na internetu i u drugim zemljama više su od vaših cijena. Jesu li to isti proizvodi i ista kvaliteta?
Isti proizvodi, ista kvaliteta. S malom napomenom: marka XENUM se odnedavno uvodi na hrvatsko tržište i izvjesno vrijeme cijena će biti niža nego u drugim zemljama. Cilj je da se korisnici lakše odluče na kupnju i testiranje proizvoda.

26.Gdje se mogu nabavit Xenum motorna ulja s keramičkim aditivom?
Reneko d.o.o. je generalni zastupnik i uvoznik Xenum aditiva.

27.Što su to bazna motorna ulja ?
Temeljna motorna ulja bez aditiva.

28.Zašto je ester ulje tako važno?
Zbog polariziranih molekula koje imaju izuzetan značaj na raspored i djelovanje mikro-keramičkih čestica kao i drugih aditiva u ulju. Dovoljno je spomenuti samo jedno svojstvo: zbog polarnosti molekula uljni film ostaje na metalnim dijelovima, bez povlačenja i kad motor ne radi. Ovaj uljni film drastično smanjuje trošenje dijelova kod hladnog starta (poznato je da 80-90% trošenja dijelova nastaje pri hladnom startu).

29.Proizvode li se motorna ulja s ester baznim uljima?
Proizvode ali su do 40-50% skuplja u odnosu na standardna sintetska ulja istih gradacija. XENUM ESTER MOTORNA ULJA

30.Na tržištu i internetu dostupni su različiti aditivi. Kako izabrati pravi?
Pri odabiru proizvoda treba svakako uzeti u obzir slijedeće:
• sadržaj i jasnu deklaraciju proizvoda,
• broj objavljenih pozitivnih testova i analiza,
• stručnost, ugled i neovisnost vanjskih institucija koje su testirale i certificirale proizvod,
• broj pozitivnih mišljenja korisnika

Xenum VX 500 Ceramic Ester Complex

Esteri i brtve u Renaultovim motorima :nene:

LOL. 10 godina vozim isključivo na Motul 300V 5w40 i posljednjih 7god još u kombi sa VRX 500. 

Opet forumske babaroga priče.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

14. Mogu li izgubiti jamstvo ako koristim CE 300/VRX 500?
Ne, CE 300/VRX 500 ne mijenja specifikaciju motornog ulja tako da uporaba ovog proizvoda ne može dovesti do poništenja proizvođačkog jamstva.

?

Renault u jamstvu izričito zabranjuje upotrebu aditiva. Tako da svi koji koriste mogu da zaborave na jamstvo. 

Link to comment
Share on other sites

A kaj je sa onim Motor Kote, Motor Coat, LS27 il kaj vec. Koji sve nazivi nisu bili?

To se netko kleo na moronima da je vrh vrhova, made in ju es of ej, NASA teknolođi, ...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da su Ceratec i Xenum VX500 dvije iste stvari. Oba koriste istu tvar za smanjenje trenja (hBN). Dolaze u (čini mi se) u identičnoj bočici samo s drugom naljepnicom. Čak su im rezultati smanjenja trenja na stolu s utegom identični. Ne bi me niti najmanje iznenadilo da Liqui Molly to proizvodi za Xenum s mooožda drugačijom uljnom bazom na esterima. Xenum očito marketinški i tržišno gađa racing ekipu, a tamo se upotrebljavaju ulja na bazi estera zbog puno veće otpornosti na povišene temperature ulja.

Sve ostalo je dobar marketing. Onih 30 točaka za Xenum kao i sav Q&A od Cerateca smrde na tekst koji je pisao odvjetnički tim. To su detaljne i maksimalno općenite upute za korištenje s nula egzaktnih dokaza. Ne vidim neki broj patenta ili točne liste sastojaka. Ta formula se očito koristi tko zna gdje sve....

Osim toga koji proizvođač ulja ili motora će testirati kompatibilnost Cerateca ili VX500 sa svojim uljima i započeti odvjetnički rat? Za koga ili što? Kome to koristi? Lakše je zabraniti korištenje aditiva uvjetnom garancijom i problem riješen.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Medo. Nadji od bilo kojeg drugog da ima od TUVa certifikat o ucinkovitoatk.. Za xenum VX500 ces naci. Za druge ne.. Takvo ispitivanje je izuzetno skuupo.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Xenumu vec 130000km bez ikakvih problema. Auto radi s njim ko singerica. E sad vjerojatno bih tako radio i bez njega, ali opet mislim da ne dobra stvar! Imam ga i u mjenjacu. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.