Jump to content

Liqui Moly CERATEC


aquarius

Recommended Posts

Zar ti stvarno misliš da nema?

Ima, kod paljenja na hladno... tada i dolazi do najveceg ostecenja motora...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ali to je vezano za viskozitet ulja i VI.

Subjektivno da, zato sto konkretniju razlika nisam primjetio, ali opet, ovdje ima i doktora, neka probaju, oni ce sigurno primjetiti emoji23.png

Za nazivat nekog debosom, morate i sami biti to da vidite razliku ?‍♂️

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mislim da si napravio misquote, htio si ziher kvotati zekana?

S razlogom kvalitetnih postova nema na forumu... puno debosa s glupim komentarima. 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi staviti u dci motor i onda mijenjati ulje na 30000 km i nakon 200000km ak su lezaji na radilici u dobrom stanju, onda vredi..

[emoji16]

Neznam jel ima smisla to stavljati u moj motor? 190000km, vw 2.0 cr tdi 81 kw. Na iducoj zamjeni kaj da tocim u taj VAG blok? Pise castrol edge 5W30 al on nije navodno neka sreca.

Radije Shell Helix 5W30?

3c4ddeb0fdceb5e6fbe6e52d776bae70.jpg

Jel imas DPF?

Bolje pazi da odgovara 505.00 i 507.00 nego da je 5W30 od bilo kojeg proizvodaca...

Btw. Sto ti to konkretno procitao o Castrolu 5w30?

Btw. Zanimljivo kako VW kod novih turbo motora, bilo dizel bilo benzin koristi sve rijeda i rijeda ulja, u nove TD ide 5w30, a u nove TB 0w20...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Pazi sta pises, da te i s ovog foruma ne banaju [emoji23]

Nemam nista protiv konstruktivne rasprave... dokle god se govori, na pristojan i uljudan nacin, pa makar se razilazili u misljenjima... to je ok... i nikakvih sankcija nece biti...

PITANJE ZA SVE...

Keramika kosta 200kn, ulje je cca 250kn... pa da li je onda bolje ulijevat keramiku svakih 15000km ili jos vise skratiti interval promjene ulja na cca 7000-8000km?

I ovako i onako je trosak cca 600kn....

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To nije samo slučaj kod narodnjaka, svi proizvođači idu u tom smjeru, zbog sve strožih eko normi i snižavanja potrošnje. Ta ulja su nakrcana aditivima tako da su ćeratek i slične placebo bajkice apsolutno izlišne. 

Link to comment
Share on other sites

Sad kad kazem da je preporuka mjenjati Xenum kod svake izmjene ulja ima da me razapnu. Ali to je preporuka. Jbga.

Link to comment
Share on other sites

Sad kad kazem da je preporuka mjenjati Xenum kod svake izmjene ulja ima da me razapnu. Ali to je preporuka. Jbga.

Reci ti njima Roki, reci, nece tebe nitko razapinjat. [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sad kad kazem da je preporuka mjenjati Xenum kod svake izmjene ulja ima da me razapnu. Ali to je preporuka. Jbga.

Pa nije da ga mozes izvadit iz ulja dok staro ulje tece van!? Jedino sto ti preostaje ulit novu keramiku kad ulijevas novo ulje...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ali ćeratek ućera molekule tamo u sve one crne šuplje rupice koje obično ulje od fušerskih firmi tipa šel i kestrol i moubil nemre popunit. Kužiš? I onda ostane tu dok ti ne odvrneš čep kartera, tad molekule ćerateka dobiju naredbu da napuste te šuplje crne rupice i izađu iz motornog prostora. Sou help mi gad end đizuz eksetra. ?

Link to comment
Share on other sites

Pa nije da ga mozes izvadit iz ulja dok staro ulje tece van!? Jedino sto ti preostaje ulit novu keramiku kad ulijevas novo ulje...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Mozes uliti i u postojece ulje u motoru ako ga ne mislis u dogledno vrijeme mijenjati.

Ali najbolje je novo ulje i keramika, s tim da ti ide jedna bocica (ako pricamo o xenumu) na do 6l ulja.

Kak je brat Srbin rekao, preporuka je svaku izmjenu ulja uliti, ali mozes preskociti jedan servisni interval.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nisam mislio ništa loše, samo mi nije bilo previše jasno, argumentiraš očiti bullshit a sam koristiš taj proizvod... ovo za motor sam mislio da je to obični 1.2 atmosferac dok ekipa taj aditiv stavlja u malo skuplje i jače motore pa ne razvlače po forumu taj isti proizvod. samo toliko, bez ljutnje i tenzija molim :)

Ponavljam: ne kažem da je proizvod bullshit nego da je bullshit ono što dolazi uz proizvod.

Koristim Xeramic na preporuku ljudi koji iz prve ruke znaju da on funkcionira i kako izgleda motor u kojem je bio Xeramic. Imaju sam tu priliku i čast vidjeti dva F4R bloka iz Clia RS jedan pored drugoga. Jedan je imao Xeramic 15.000km, drugi nije imao nikakav aditiv. Prođeš prstom po jednome i drugome i jasno pod prstom osjetiš razliku.

Da li je to dobro ili nije ne mogu znati. Moj motor još uvijek prolazi eko test s jednakim rezultatom, brtve ne pišaju osim onih koje standardno odu, a sve radi mirnije. Motor je dobio nove brtve na usisu i poklopcu ventila prije mjesec dana. Ako prerano odu znat ćemo da ih je Xeramic pojeo.

Link to comment
Share on other sites

Imam DPF.. Motor je 2.0 TDI CR DPF.

Ma citao sam cak i na vw forumu da postoje fake castrol ulja pa si nebih to volio uliti. Pise mi u uputstvu od auta samo norma:

VW507.00 - 4.3 litre

Link to comment
Share on other sites

Krivo sam se izrazio mimozice hahhaa. Preporuka je uliti novi xenom kod svake izmjene ulja. Bila ona na 5ili15000. Naravno uz novo ulje. Nije kao neke keramike da kazu da drzi 50 ili 100000km. Dakle novo ulje + Xenum VRX xenum. Apsolutno razumijem osobe kojima je to nonsens, jer takve ni nekupuju neka extra ulja nego gledaju da prodju sto jeftinije. Pa tako nerijetko kupuju ulja po trgovackim centrima. Odmah da se ogradim da ne kazem da tamo ulja ne valjaju, ali ja ih od tamo ne kupujem. Ipak mi je draze uzeti od nekog od koga znam odakle su pa bilo to cak i 10kn skuplje. Reneko. Da bi rijec reko!

Link to comment
Share on other sites

Preporuka je kod svake izmjene ulja stavljati VRX500 zbog Estera, a ako želiš da samo keramika ostane onda možeš na 40-50000 mijenjati ili naprosto samo koristiti CE300/Xeramic/Ceratec.

Ne kužim čemu toliki animozitet? I to baš od onih koji nisu nikad probali.

Tko voli nek izvoli. Pa nikome se ne sugerira da mora nešto koristiti.

Kao da tvrdiš da analni sex nije dobar jer ak želiš malu u dupe znači da si peder. Jer eto, tako si pročitao tamo negdje u časopisu.

I ne Zrmi, nije normalno da primaš u dupe. To znači da si peder. [emoji14]

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja isto koristim kreamiku i gledam na to ovako. Da pomaze u nekoj mjeri, pomaze, jer ako nis drugo motor mirnije radi. Isto tako da je i marketing u igri sigurno je i vjerojatno su dobitci manji od onih koje navode, tako da svako napravi sebi kako mu odg. Moze stavit a i ne mora, sto ce motoru mozda malo lakse bit meni dovoljno.

Link to comment
Share on other sites

Dal je netko možda primjetio, kakve su temperature ulja nakon keramike u motoru?

Link to comment
Share on other sites

Sto su ti Esteri? Na kraju su oni bitniji od same keramike?

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima, kod paljenja na hladno... tada i dolazi do najveceg ostecenja motora...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Jasno. Al prica se o smanjenju trenja na zagrijanom ulju. Znaci toplo 5w40 ili nek bude i 0w40 naspram 15w40 i da je razlika u trenju tolka da zapravo tih 40% smanjenja trenja na 15w40 s VX500 jednako kao i da si ulio 0w40. (Tako nesto je bila Medina tvrdnja)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

@Rene kolko je ce500?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dal je netko možda primjetio, kakve su temperature ulja nakon keramike u motoru?

Na turbo motoru vecina topline u ulju je od hladjenaj turba istim a ne grijanje ulja od trenja. Yj i na atmo ulje se najvise grije od hladjenja motora a manje od samog trenja ulja.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na turbo motoru vecina topline u ulju je od hladjenaj turba istim a ne grijanje ulja od trenja. Yj i na atmo ulje se najvise grije od hladjenja motora a manje od samog trenja ulja.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

pa dobro, ali opet bi se trebala smanjiti temperatura ulja? možda ne značajno..ako je trenje manje, manja temperatura, lakše se hladi, jel tak?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.