Jump to content

Liqui Moly CERATEC


aquarius

Recommended Posts

14. Mogu li izgubiti jamstvo ako koristim CE 300/VRX 500?
Ne, CE 300/VRX 500 ne mijenja specifikaciju motornog ulja tako da uporaba ovog proizvoda ne može dovesti do poništenja proizvođačkog jamstva.

?

Renault u jamstvu izričito zabranjuje upotrebu aditiva. Tako da svi koji koriste mogu da zaborave na jamstvo. 

I u knjižici piše da je <1L/1000km potrošnja ulja OK.

Osobno mislim da su Ceratec i Xenum VX500 dvije iste stvari. Oba koriste istu tvar za smanjenje trenja (hBN). Dolaze u (čini mi se) u identičnoj bočici samo s drugom naljepnicom. Čak su im rezultati smanjenja trenja na stolu s utegom identični. Ne bi me niti najmanje iznenadilo da Liqui Molly to proizvodi za Xenum s mooožda drugačijom uljnom bazom na esterima. Xenum očito marketinški i tržišno gađa racing ekipu, a tamo se upotrebljavaju ulja na bazi estera zbog puno veće otpornosti na povišene temperature ulja.

Sve ostalo je dobar marketing. Onih 30 točaka za Xenum kao i sav Q&A od Cerateca smrde na tekst koji je pisao odvjetnički tim. To su detaljne i maksimalno općenite upute za korištenje s nula egzaktnih dokaza. Ne vidim neki broj patenta ili točne liste sastojaka. Ta formula se očito koristi tko zna gdje sve....

Osim toga koji proizvođač ulja ili motora će testirati kompatibilnost Cerateca ili VX500 sa svojim uljima i započeti odvjetnički rat? Za koga ili što? Kome to koristi? Lakše je zabraniti korištenje aditiva uvjetnom garancijom i problem riješen.

Osobno mislim da su Ceratec i CE300 slične stvari.

 

Pronađi mi TÜV od Cerateca da smanjuje trenje za ~41%.

http://www.autoxen.pl/files/products/xenum/Dodatki/docs/VX500_tuv_en.pdf

 

A usporedba s bočicama je kao da uspoređuješ Megane GT i RS.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Budući da drugi aditivi nisu prošli identičan test TUV certifikat mi ne znači apsolutno ništa jer ga nemaš sa čime usporediti.

Link to comment
Share on other sites

I u knjižici piše da je <1L/1000km potrošnja ulja OK.

U graničnim slučajevima potrošnja ulja od 1L na 1tkm je prihvatljiva. Motori koji su dizajnirani za pojačanu potrošnju ulja će trošiti ulje.  

Link to comment
Share on other sites

Budući da drugi aditivi nisu prošli identičan test TUV certifikat mi ne znači apsolutno ništa jer ga nemaš sa čime usporediti.

A tvoja PRETPOSTAVKA je temeljena na čemu?

Ovdje ti bar neka renomirana svjetski poznata institucija garantira da su ispravni navodi proizvođača.

Odnosno, da proizvod - funkcionira "As advertised".

A to što si netko od nas misli/pretpostavlja - nije mjerilo. Zato i postoje stručnjaci i (internet) "stručnjaci".

U graničnim slučajevima potrošnja ulja od 1L na 1tkm je prihvatljiva. Motori koji su dizajnirani za pojačanu potrošnju ulja će trošiti ulje.  

Samo se zapitaj da li bi ti bilo prihvatljivo/normalno da ti auto troši 10L ulja na 10kkm.

Meni na 197ici ne bi. A to mi piše u knjižici. Troši 3-5 dcl Motula 300V 5w40 na 10kkm ovisno o tome da li i koliko je bilo track dayeva unutar intervala.

Link to comment
Share on other sites

@Raptor6767

Nisi pročitao s razumijevanjem, grabljivac. Granični slučaj, motor koji je dizajniran za povećanu potrošnju ulja. Tvoj F4R nije dizajniran za povećanu potrošnju ulja. 

Link to comment
Share on other sites

Moj f4rt trosi oko litru i pol na 7k. Ali to je turbak i ja ga po gradu ganjam i cesto puta se ni ne stigne zagrijati kad idem nekam blizu. Tad ga ne ganjam naravno da nebi pitanja bilo ?

Link to comment
Share on other sites

A tvoja PRETPOSTAVKA je temeljena na čemu?

Ovdje ti bar neka renomirana svjetski poznata institucija garantira da su ispravni navodi proizvođača.

Odnosno, da proizvod - funkcionira "As advertised".

TUV ne garantira ništa! TUV je plaćeni test. U njemu piše da je po nekom standardu u testnim uvjetima (ne u realnim uvjetima) na testnom stroju (koji uopće nije motor s unutarnjim izgaranjem) postignuto smanjenje trenja -41% i to pazi.... na 15W-40 ulju :bang:  Jbt, stave INA Deltu 5 na test koju smo stavljali u Yugiche prije 20god! Pa tko to još koristi!?!?

Osim toga, to apsolutno ništa ne govori kako će se to ponašati u motoru auta gdje postoje explozije benzinskih para na hrpi razno raznih dijelova metalnih i nemetalnih.

Kao treće, mrzim se ponavljati pa ću samo reći: Xenum kao i svi ostali ne "oglašavaju" ništa konkretno. Općeniti su da općenitiji ne mogu biti. Nema fakin teorije da je to kompatibilno sa SVIM uljima, SVIM motorima i da to funkcionira onako kako su napisali u SVIM uvjetima. To je čisti marketing.

Neka uzmu dva ista nova motora s Xenumom u jednom od njih i neka ih zavrte 500.000km, pa neka pokažu kako cilindri, karike, brtve, radilica, bregaste, podizači ventila i sl. izgledaju pod mikroskopom na oba motora. 

Kako je za očekivati da češ ti kao uvoznik braniti svoj proizvod tako je i za očekivati od mene da neću vjerovati tvojoj informaciji iza koje stoji direktan financijski interes. NHF

Link to comment
Share on other sites

U pravu si.

@Raptor6767

Nisi pročitao s razumijevanjem, grabljivac. Granični slučaj, motor koji je dizajniran za povećanu potrošnju ulja. Tvoj F4R nije dizajniran za povećanu potrošnju ulja. 

U mojoj knjižici koju sam dobio uz novi auto stoji da je
Link to comment
Share on other sites

Medo NHF ali ti stvarno mislis da ima tolko razlike izmedju 5w40 i 15w40? Po pitanju trenja.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U pravu si.

U mojoj knjižici koju sam dobio uz novi auto stoji da je

Može slika knjižice gdje stoji da je taj motor dizajniran za povećanu potrošnju ulja? 

Link to comment
Share on other sites

20.Moram li staviti CE 300/VRX 500 pri svakoj izmjeni motornog ulja? Što bi se desilo ako ne stavim CE 300/VRX 500 ?
Ništa loše neće se dogoditi, ali svejedno preporučujemo da stavite CE 300/VRX 500 u novo ulje. U stvari, CE 300/VRX 500 u novom ulju, snižavanjem temperature, postiže još bolji učinak nego istošenom ulju.

20. Baš zgodno kako se preporučuje dodavanje aditiva iznova sa svakom izmjenom ulja. Najbolje da ulje ni ne stavljamo, samo nalijevamo aditiv

 

23.Kolike su uštede kad se koristi CE 300 odnosno VRX 500?
Na potrošnji goriva moguće su uštede od 3-15%. Najveće uštede se postižu kod industrijskih motora, teških vozila, rada pod visokim opterećenjima, nepovoljnim temperaturnim uvjetima, u motorima s velikim brojem okretaja itd. Naravno, nešto veće uštede su kod VRX 500 budući da ester baza ima dodatna svojstva pri podmazivanju. Također štedi se na potrošnji ulja, rezervnim dijelovima, opremi itd.

23. Navode se uštede do 3-15%, ali šteta što je taj podatak u praksi nemoguće provjeriti. Pogotovo jer se najveće uštede, kako navode, postižu kod svega ostalog, osim kod normalne upotrebe automobila. Kako se štedi na dijelovima i opremi? :help:

Link to comment
Share on other sites

Ma, sve je to prevara dečki.

Može slika knjižice gdje stoji da je taj motor dizajniran za povećanu potrošnju ulja? 

Moram potražiti u garaži user manual koji sam dobio uz novi auto pa ti poslikam.
Link to comment
Share on other sites

Ja ga koristim u Combu C 1.7DI (430.000km na kojem ga koristim od 2006), Doblóu 1.6mJET (150.000km od 2013.), Cliu 197 (od 2008, 99980km), Meganeu 265 Cup (od idućeg servisa), Cagivi Raptor 1000 (od 2007, 90600km).

Al vidiš da je to prevara, ja budala koja koristim u svim autima kako bih se obogatio na aditivu koji svatko od nas treba max jednom godišnje i košta brutalnih 200kn.

Link to comment
Share on other sites

Kad je preporuka... moj mali decec ima tek 2070km..

Rene ako je netko pravi covijek i iskren to si ti... Bumo se culi. Cestitam na 265 cupu. 

Link to comment
Share on other sites

Evo nekih od naivaca koji me bogate.

2efqm4l.jpg

20auq3d.jpg

wlq1yb.jpg

atsw08.jpg

28aulcp.jpg

11jb14p.jpg

dyp0dh.jpg

30uzj1u.jpg

2ebg2u1.jpg

1zw51d.jpg

2hqcs49.jpg

ng28ut.jpg

2h4fcco.jpg

34zamwn.jpg

Moja kršina:

330v86f.jpg

Nažalost, nemam više slika na mobu, imate na Reneko FB stranici.

I odmah da napomenem, Ceratec, Xeramic Engine Protector i CE300 bi u pravilu bio isti vrag i po mom skromnom, đubretarsko/podvaljujučko/mučko/trgovačkom mišljenju - ne možete pogriješiti niti s jednim jer sam ih probao/prodavao/prodajem i sam. VRX500 je sasvim druga klasa.

 

Ponavljam - po mom skromnom, đubretarsko/podvaljujučko/mučko/trgovačkom mišljenju. E sad, tko voli - nek izvoli.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iskopao i jednu staru sliku još dok se Xenum zvao VX500 i VX300 - kraj LM asortimana i Cerateca.

fuuyza.jpg

2ekhhuc.jpg

bdt7p4.jpg

To je to od mene za danas, neću vas više drkati sa slikama. Uživajte u vikendu. 

 

Pozz!

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Naravno, neko misli da je podvala i šišanje ovaca, a neko misli da podmlađuje motor i vlasnika, pospješuje punjenje cilindara pri vršnom tlaku kompresora, rast dlaka na tjemenu, elongira alatku itd. Ovo itd. pokriva i sužavanje pichicha kod partnerice i gume vam dulje traju.

?

Drugim riječima 

Aj biliv aj ken flaaaaaaaj... ?

Link to comment
Share on other sites

Probao sam na Meganu i Xenum i Xeramic od Renea , po subjektivnom dojmu, auto je mirnije radio, nist se lose nine dogodilo, dan danas stroj leti.

Sto se tice nevjernih toma, ako misle da ne valja neka ne stavljaju, isto tako srati a nesto nisu probali puno govori o istima.

Mi smo ih vecina u R.S-ima imali i imat cemo i cim mi dode meg 4 rs trophy, iste sekunde cu ga napucat s keramikom ?

btw. Rekli su da ga i u k**** ne valja stavljati, pa evo, svi stavljaju ???

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Zar ti stvarno misliš da nema?

40% Sigurno ne..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probao sam na Meganu i Xenum i Xeramic od Renea , po subjektivnom dojmu, auto je mirnije radio, nist se lose nine dogodilo, dan danas stroj leti.

Sto se tice nevjernih toma, ako misle da ne valja neka ne stavljaju, isto tako srati a nesto nisu probali puno govori o istima.

Mi smo ih vecina u R.S-ima imali i imat cemo i cim mi dode meg 4 rs trophy, iste sekunde cu ga napucat s keramikom ?

btw. Rekli su da ga i u k**** ne valja stavljati, pa evo, svi stavljaju ???

Samo egzaktno, brajo moj, samo egzaktno. ?

Većina, rekli su, subjektivno, leti, itd. ? 

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi staviti u dci motor i onda mijenjati ulje na 30000 km i nakon 200000km ak su lezaji na radilici u dobrom stanju, onda vredi..

[emoji16]

Neznam jel ima smisla to stavljati u moj motor? 190000km, vw 2.0 cr tdi 81 kw. Na iducoj zamjeni kaj da tocim u taj VAG blok? Pise castrol edge 5W30 al on nije navodno neka sreca.

Radije Shell Helix 5W30?

3c4ddeb0fdceb5e6fbe6e52d776bae70.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.