Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

1 hour ago, Zrmi RS said:

Moj video o termostatu na cliu 197 i neka saznanja i činjenice. Pogledati do kraja...hahahhha

 

Da si ga zavrtio na 7 iljada, 2, 3, 4-ta nabila bi kazaljka u sredini😁

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je obrnuto pada u voznji, nizbrdo naravno. Cim stojim normalno se dize temp.

Kod starog na istom cliu stoji zakucano na 4 crtice i ne mrda, tako je i meni prosle zime bez obzira na vanjsku temp, ljeto/zima uvijek na cetiri je stajalo.

Ja sutra vozim auto na zamjenu termostata.

Link to comment
Share on other sites

Svaki motor bi trebao biti izoliran da gubici temperature budu minimalni, ali onda bi po ljeti imo problema sa hladjenjem.
Kad se na minus 10 vozis 120 na sat, vozilo se ubrzano hladi a motor proizvodi toplinu ali ona napusta automobil puno brze nego kad se vozis 50 na sat na plus 10 stupnjeva. Cista fizika.
Nikakav termostat ne pomaze tu jer se sve hladi, i kiler i hauba i vezni lim i getriba i zapravo cijeli auto.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Med0 said:

Ako je termostat zatvoren, onda voda ne ide kroz motor. Što će onda grijati vodu ako ju ne grije motor? ;) 

Ako je termostat zatvoren, rashladna ne ide kroz hladnjak, ali i dalje ide kroz "mali sistem", tj. blok motora i hladnjak kabine, a dok se vozis, motor ju logicno konstantno grije. Jedino kad se kod mene dogada padanje s radne temperature je kad se vozim nizbrdo u brzini, a radi grijanje. Tad nema izgaranja, a toplina se crpi iz sustava da grije kabinu. Dokle god vozim s gasom, nema padanja s radne temperature.

Edited by Lucky_ZG
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zrmi RS said:

Ma to ti je to samo mislim da ti ni u nas nije nesto skup cini mi se oko 500kn.Minja prije godinu dana pa sad ....

 

51 minutes ago, direstraits said:

To vam nešto nije u redu. Kod mene ne pada. 

Lako ti se falit kad zena nije na forumu.Da moze dat komentar.... 😂😂😎

Edited by macak
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ja pokupio auto sa promjene termostata.

Znaci nizbrdo je sve od mehaničara do ulaza na zaobilaznicu, vrlo brzo dosao do 4 crtice, i ne mrda.

Temp je prema OBD cukici koju imam montiranu, od 86 do 89C, na 86 je bilo lagano nizbrdo prema gradu, prije bi to palo brzo na 75C

Tako da je to to :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo ja jutros ostavio auto u ovlaštenom Renault servisu, istu stvar sam imao, znaci 1.5 dCi 110 hp i vecinom je stajao na prvoj crtici osim ako je zesca malo voznja u pitanju ali cim ga popustim vraca se na 1 crticu.
U ovlastenom servisu su ga vozili pod dijagnostikom i kazu da se auto zagrijava kako bi trebalo i da je s autom apsolutno sve u redu te da nema potrebe za promjenom termostata. Eto moje iskustvo.

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Svaki termostat s vremenom ne zatvara do kraja, za par godina ili tisuca km ne otvara i ne zatvara dovoljno brzo, ili ne na dovoljnoj temperaturi. Nije ni cudo posto se otvorio i zatvorio tisuce puta. A nije napravljen da traje ko auto. Nekad novi termostat ne valja. Ak je znj marka. Kvalitetni su ispitani, obicno imaju na tijelu malu okruglu naljepnicu s natpisom "passed".
Mislim da bi i termostat trebalo mijenjati na velikom servisu kad i pumpu vode, antifriz itd..

Link to comment
Share on other sites

Na Z128, termostat ulazi u 32 godinu rada, bez ikakvih problema, original fabrički. :D

Na nekim autima je propisana zamjena termostata nakon nekog broja km, ako se ne varam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Reus said:

U ovlastenom servisu su ga vozili pod dijagnostikom i kazu da se auto zagrijava kako bi trebalo i da je s autom apsolutno sve u redu te da nema potrebe za promjenom termostata. Eto moje iskustvo.

I ti naivno povjeruješ u slatke priče renault koncesionara. Umjesto da ih pitaš zašto se motor ne grije preko 75°C... A slijedeće pitanje na koliko otvori termostat... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo ja jutros ostavio auto u ovlaštenom Renault servisu, istu stvar sam imao, znaci 1.5 dCi 110 hp i vecinom je stajao na prvoj crtici osim ako je zesca malo voznja u pitanju ali cim ga popustim vraca se na 1 crticu.
U ovlastenom servisu su ga vozili pod dijagnostikom i kazu da se auto zagrijava kako bi trebalo i da je s autom apsolutno sve u redu te da nema potrebe za promjenom termostata. Eto moje iskustvo.

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk


Kod mene nakon promjene termostata temperatura stoji oko 80c i sad je stalno na drugoj oznaci tj na sredini kako i treba bit. Stari termostat drzao je do 75 isto kao i kod tebe na 1 crtici. Ubiti nije on drzao nego su termoplungeri stalno radili a oni griju do 75c i stanu. A to kao posljedica ima jaci rad alternatora i prazniju bateriju a i vecu potrosnju..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Reus said:

Evo ja jutros ostavio auto u ovlaštenom Renault servisu, istu stvar sam imao, znaci 1.5 dCi 110 hp i vecinom je stajao na prvoj crtici osim ako je zesca malo voznja u pitanju ali cim ga popustim vraca se na 1 crticu.
U ovlastenom servisu su ga vozili pod dijagnostikom i kazu da se auto zagrijava kako bi trebalo i da je s autom apsolutno sve u redu te da nema potrebe za promjenom termostata. Eto moje iskustvo.

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk
 

Cim se vraća temperatura dole sve je jasno... Isto je meni na staroj vectri bilo tj dvije sam imao a i b liniju ... Na kraju sam rekao ajd samo zamjenite ja cu platit. Vidi čuda nakon toga sve u redu. Pitanje jel ti pod garancijom auto.... Al kako to bude topliji dani pa sad manje izražen problem....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Reus said:

Evo ja jutros ostavio auto u ovlaštenom Renault servisu, istu stvar sam imao, znaci 1.5 dCi 110 hp i vecinom je stajao na prvoj crtici osim ako je zesca malo voznja u pitanju ali cim ga popustim vraca se na 1 crticu.
U ovlastenom servisu su ga vozili pod dijagnostikom i kazu da se auto zagrijava kako bi trebalo i da je s autom apsolutno sve u redu te da nema potrebe za promjenom termostata. Eto moje iskustvo.

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk
 

Moj je pod garancijom i isto mi rekli. Odjebao sam ih i sam ću sljedeće zime zajedno sa antifrizom zamijenit termostat. A ovi kvazi serviserčići ovlašteni neka popravljaju i servisiraju svoje aute, moj neće.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Prije dva dana sam se vraćao iz Zagreba u Split i cijelim putem pratio temperaturu preko OBD-a. Vožnja po ravnom 144 km/h na tempomatu temperatura zabetonirana na 79C. Na uzbrdicama kad vozi praktički skoro na punom gasu dođe do 81C. Niz Velebit sam se namjerno spuštao bez gasa, koliko se moglo, i temperatura je pala do 75C. Mislim da ne mogu tražiti ništa bolje :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jel tko ikad mijenjao termostat na Megane 3 sa 1.6dci? Dignem haubu i vidim da ni muha nemože uletit unutra.

Jučer oko 8km vožnje gradske, i uzbrdo i ravno i jedna crtica. Torque kaže 78°C i ni stupnja više. A ono što mi je skrenulo pažnju na sve to: u nedjelju prošlu isto toplo cijeli dan, vožnja preko 1.5h po seoskim cesticama i jedna crtica samo. Tek na autoputu se upalila druga.

Jutros opet preko torquea gledam i isti slučaj kao jučer.

Edited by LemurMort
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.