Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

@vip3141 PhaPhaPha.. Nisam meatar, osim "sam svoj".. Eto vidis, ti okrices klista, ja lupam, svako ima svoj "fuserajski posa" kako si navea.. Sto znam i ucinim sam, sta neznam ide pametnijem i boljem mestru..

A eto to za deformiranje, eto samo pise.. Vrati maticu, prsten i sve rjeseno..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, vip3141 said:

A vidi, potpuno je legitimno da ti na svom autu drzis to citav dan rastavljeno, ali ako to tako radis i drugima, onda je to zesci fuseraj! Renault u servisnoj uputi (attached) navodi da se ta plasticna matica mora sto prije vratiti nazad, da bi se sprijecila deformacija rezervoara. Negdje spominju rok od 30-ak min. 

 

Umjesto udaranja drvenom polugom po toj plasticnoj matici, puno je elegantnije uzeti kombinirke okrenuti ih naopako, tako da gumene drske usjednu na izbocine na plasticnoj matici i onda okasti kljuc staviti na metalni vrh kombinirki i bez pol' muke odvrnuti maticu. 

 

Ono sto me beskrajno zivcira je kad odvezem auto majstoru, a on na kraju veci fuser od mene. 

Odlična ideja

Link to comment
Share on other sites

s malo diy duha i aparatom za varenje da se napraviti nekakav ključ s 4 kraka koji bi to još bolje obuhvatio. Ima i par riječi o krivljenju rezervara i kako tome doskočiti

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kreću nešto niže temperature pa je vrijeme da oživimo ovu temu :)

Prošli tjedan su jutra bila hladnija pa sam primjetio da temperatura motora opet teško ili nikako dosegne ona dva kvadratića na pokazivaču. Spojio sam dijagnostiku i malo pratio temperaturu rashladne tekućine, ispod je trend. Početni uvjeti su vanjska temperatura  5 °C, lagana vožnja kroz Varaždin, starom cestom do Brezničkog Huma i onda dalje autocestom do Zagreba. Kao što vidite temperatura kao da se regulira oko 76-77 °C, a najviša je bila 82 °C dok sam ubrzavao nakon spajanja na AC i tu sam dobio dva "kvadratića" da bi se uskoro opet vratilo na samo jedan kvadratić na pokazivaču temperature. 

Screenshot_20191012_221801.thumb.jpg.6a1dab71b89b4dc753fe7a4c592392d3.jpg

 

Navečer sam pokrenuo PyRen da vidim što tamo mogu iskopati i imam što i vidjeti, 3 greške pokazuje...

Screenshot_20191009_220050.jpg.087edaa5d7f24bb4c332296ffab3db81.jpg

1.jpg.97614c45ef07586084542d214323ece2.jpg

Na što se odnose ovi Thermoplungeri? Grijači antifriza možda? 

Kilometraža na kojoj se kvar pojavio mi je zanimljiva pošto sam u 5. mjesec na nekih 80000 km radio izmjenu kompletnog kvačila. Moguće je da nešto nisu u servisu spojili kako treba pa sad imam problem. 

 

Edited by Bartol
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Bartol said:

Navečer sam pokrenuo PyRen da vidim što tamo mogu iskopati i imam što i vidjeti, 3 greške pokazuje...

Po čemu zaključuješ da su to, deactivated,  greške ?

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Bartol said:

Grijači antifriza možda? 

Da. Ne traju dugo. Zna i relej biti u banani. 

Promijeni termostat i antifriz. 

Link to comment
Share on other sites

Grijači antifriza? To ima 1.5 Dci

 

Ja na svom dci-u primjećujem isto da sporo dostigne radnu temp i ponaša se slično gore opisanom. Sva sreća ja sam još i garanciji pa ću im to tik pred istek reklamirati pa neka mijenjaju..

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, trigi said:

Po čemu zaključuješ da su to, deactivated,  greške ?

PyRen ih je prikazao kao greške pa sam se poveo tom terminologijom. 

10 hours ago, direstraits said:

Da. Ne traju dugo. Zna i relej biti u banani. 

Promijeni termostat i antifriz. 

Znaš li gdje se nalaze ti releji? Antifriz zamijenio u prvi mjesec ove godine kad sam kupio auto. Nažalost nisam odmah primijetio čudno ponašanje termostata inače bih i njega promijenio. 

1 hour ago, fabi said:

Grijači antifriza? To ima 1.5 Dci

 

Ja na svom dci-u primjećujem isto da sporo dostigne radnu temp i ponaša se slično gore opisanom. Sva sreća ja sam još i garanciji pa ću im to tik pred istek reklamirati pa neka mijenjaju..

Ja sam na forumu naletio na tu informaciju o grijačima antifriza tako da kad sam vidio ove greške to mi je prvo palo napamet. Nisam stigao detaljnije se pozabaviti da vidim gdje se nalaze i kako izgleda taj sklop. 

Iz onog što sam pročitao po internetu možeš očekivati da će ti u ovlaštenom reći da je to normalno ponašanje termostata na ovom motoru.

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan video kako to izgleda na Scenicu III. Nisam našao za Meganea, ali pretpostavljam da je ista stvar. 

 

Link to comment
Share on other sites

Isti je kontroler. Grijače ćeš naći na lijevoj strani u blatobranu, kad skineš unutrašnji blatobran, prati kabl i naći ćeš relej. 

Ima sve na videu. 👍

Link to comment
Share on other sites

Vučem isti problem na mom autu već poprilično dugo. Zapravo, sad je prava rijetkost da se upali druga kockica na indikatoru temperature. Upali se kad ga naganjam i vrtim u okretaje, ali čim se smirim gasi se. Čak je i cijelo ljeto bilo tako. Problem je 99% u neispravnom termostatu. Ovi elektro grijači služe samo da se motor što prije ugrije na radnu temperaturu, a po zimi se uključuju po potrebi ako se voziš lagano ili spuštaš negdje bez gasa.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Isti sam problem i ja imao sa temperaturom motora, nije postizana... Skužio sam kad sam otišao u Auto-tim, za plin, jer sam mislio da nešto nije u redu sa plinom, a kad su ga spojili na kompjuter da provjere plin, vidjeli su da auto uopće ne postiže radnu temperaturu. Od kad sam promjenio termostat, naravno, auto postiže radnu temperaturu u kratkom roku, i stalno su dvije kockice upaljene 

Edited by mirda13
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Vučem isti problem na mom autu već poprilično dugo. Zapravo, sad je prava rijetkost da se upali druga kockica na indikatoru temperature. Upali se kad ga naganjam i vrtim u okretaje, ali čim se smirim gasi se. Čak je i cijelo ljeto bilo tako. Problem je 99% u neispravnom termostatu. Ovi elektro grijači služe samo da se motor što prije ugrije na radnu temperaturu, a po zimi se uključuju po potrebi ako se voziš lagano ili spuštaš negdje bez gasa.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Mogu ti rec da neces sa termostatom nista rijesiti. Meni je stavljen novi termostat vernet 83c sa kucistem.
Po dijagnostici temp motora u voznji bude do 75-77c. Druga kockica se pali na 80c i to bude ako ga bas razvrtavam.
Auto naravno ima ugradene grijace antifriza i do tih 75-77c dode kroz par min voznje al je konstantno na 1 kockici.

Sad problem kolko sam gledao po drugim forumima trebalo bi stavit termostat neke druge marke tipa Behr, Wahler ili cak Facet koji iako je talijanski navodno je ok. Vernet zna imat problem s preranim otvaranjem.

Mada ja sam testirao ovaj original Thompson sa laserskim termometrom i poluga se pocinje otvarati vec na 67-70c, na 75 je full otvoren a deklariran na 83 da mu krece otvaranje.

Sve bi to bilo ok da recimo da nasim megane 3 nije na 1 stupanj definirana ta 2 kockica.

Inace na jako puno proizvodaca vozila temp bude 85 c a kazaljka zakucana na 90c cisto da ne buni vozaca jer realno nemoze stalno biti na 90c.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dobro nisam napisao ja imam 1.5 dci 110 motor sa fap-om.
Motori sa fap imaju 83c termostate stariji sa 86ks koji nemaju fap 87 ili 89c.

Na k9k se moze kupiti i samo ulozak termostata koji dode cca 60-ak kn i lako se mjenja. Ako se mjenja komplet termostat s kucistem treba pogledat originalni jel ima ect senzor sa 2 ili pina.


Link to comment
Share on other sites

ja recim imam na meganu vernetov i piše na njemu 89. Što nebi taj probao? Ovaj 83 mi se ne čini dobar za diesel motore

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je da je u skoro 5 godina što je Megane kod mene, prve 4 bilo sve u redu s temperaturom motora. Onda se očito nešto dogodilo, najvjerojatnije s termostatom. Primjetio sam da se od tada i prosječna potrošnja povećala za oko 0.2l.
Vidim da postoje dvije varijante termostata koji otvaraju na različitim temperaturama, možda da probam staviti "topliji".
Ovaj sadašnji termostat po svemu radi jer se motor ugrije za par minuta/kilometara. I grijanje radi dobro. Samo što počne otvarati ranije nego bi trebao.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja recim imam na meganu vernetov i piše na njemu 89. Što nebi taj probao? Ovaj 83 mi se ne čini dobar za diesel motore
83c je original. Sa 89 bi vjerojatno bilo ok po zimi al kad dode ljeto boga pitaj kako su ventilatori programirani vjerojatno bi stalno vrtilo a i palila se 3 kockica.

Ma ubiti je sve ok s termostatom samo francuzi su tu tablu malo nespretno programirali. Znaci kad jednom dosegnes 80c on ce drzat drugu kockicu upaljenu dok temp ne dode do 75. Kad ocita 75 c gasi se 2 oznaka i bez obzira sto motor i dalje radi u rezimu do 75-78c (sto mu je do nedavno bila 2 kockica)on drugu ne pali dok opet ne ude u 80c. I tako redom buni vozaca. Kolko vidim nisu pustali softverski update do 2016 kad je i kraj proizvodnje.

Po ljeti je druga prica i temp se odrzava vjerojatno taj 1 ili 2 stupnja lako prebaci na 80 pa mozda i nemoze pasti ispod 76c.
Ugl kod mene je do 10 c stalno zakucana na pola.

Link to comment
Share on other sites

Pazi, meni je cijelo ljeto ogromnu većinu vremena bila upaljena samo prva kockica, i to po meni nije ok.
Kužim ja da je to blesavo programirano, ali taj problem nije postojao prije.
Sutra ću provozati auto pa posnimiti cijevi termalnom kamerom, baš me zanima stvarna temperatura vode.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ili uzmi obd skener i prati. Ali potvrdjujem gore napisano. Kod mene je na autoputu neki dan sa upaljenim i grijanjem i klimom pokazivao sve oznake. A vozim se konstantno istom brzinom oko 130 na sat 2 sata do sl.broda. onda povremeno padne za jednu pa za koju minutu opet skoci i tak. A temp motora od 80-85 stalno. Neznam kad dospije do 89 ali to su sitnice, nemjerljivo. Dakle sustav je pregrubo podijeljen.
Grijanje normalno radi. Iduce godine mijenjam razvod pa cu i termostat zamijenit. Naci cu facet vec sam ga imao.. ali ne ocekujem neu promjenu.

Link to comment
Share on other sites

isto se dešavalo i meni, pogotovo kad idem nizbrdo pada temperatura, auto vidi se u profiliu lijevo, nakon zamjene u Merčepa termostata več treća godina ok,

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.