Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

  • 1 month later...

Megane 3 1.6-16v LPG, temp nakon 3km.voznje uvijek dosegne pola i tu stoji vozika se po gradu ili otvorena cesta ili autoput.. Tako isto i Clio 3 1.2-16v. Temp.stoji na pola t.j. 4 crtice. s oba auta sam isa do Zg.i natrag, znaci 380km tamo i natrag i nakon par km.dosegne pola i nemrda se, zakovana stoji prakticki na pola. 

Ali imam problem s pokazivacem kolicine goriva, bude na 2/3 pa na nuli nakon 200km.  Onda na nuli i zutoj lampi vozim jos 150km.na benziskim parama po njegegovoh racunici..??

Slike u prilogu!

20190321_092237-1280x960.jpg

IMG-92126ee27ce77c180ea2c98b33cd015c-V-1280x722.jpg

20190321_092450-1280x960.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, hahavac said:

Tak je i meni uvijek, samo do pola dodje.. pa to bi trebalo biti u redu 

Tako jedino i je u redu.. Zato sam navea, ako se nugrije nakon nekoliko km ili deset km.nesto nije u redu.. Mozda moze biti i do pokazivaca temp.ka u mene sta pokazuje rapidno padanje rezervoara.. Najbolje je spojit na dijagnostiku i vidit. Ja imam stalnog mestra i za dijag.nikada mi ni kune nine uzea..

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tj na poslu imao priliku druzit se sa megson 3 karavan dci86. Tek nakon 600km sam otkrio da pokazivac temperature je bzvz skaliran. Ima prva crtica mala, pa iduca koja dolazi do radne. Recimo 60 i 90. Izmedu nema nista. Pa se cesto na otvorenoj ili autocesti nizbrdo gasila ova druga veca crta...f2e27c9f1baf3b2c118c5c578f3a8083.jpg

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod svih auta sta sam voza prva crtica je znacila jako nisku temp. T.j. 30-40c. Ako ova druga koja ima stvarno velik raspon ide od 30 ili 40-90 onda opet nije dobro.. Nebi smia spustat toliko temp.jer radna temp. Cca 90c mora biti konstantna, zato se i zove radna.. Moze biti oscilacija, jako brdo, brza/spora voznja, pod teretom i sl.pa da varira prema gore ali debelo ispod 90cni u kojem slucaju nesmi bit. Virujem da pokazuje 30c prva jer meni se pali LPG na 30c i taman tada se upali prva crtica netom okida na LPG. Kazem da je najbolje spojit na dijag.pa ce znat kolika je ta temp.iako pokazuje samo 1 malu crticu..

Link to comment
Share on other sites

To im je mana navodno, senzor temperature ili  u gorem slucaju termostat.

Link to comment
Share on other sites

On 28. 03. 2019. at 21:16, BrkoTg. said:

 

Ali imam problem s pokazivacem kolicine goriva, bude na 2/3 pa na nuli nakon 200km.  Onda na nuli i zutoj lampi vozim jos 150km.na benziskim parama po njegegovoh racunici..??

 

To i ja imam problema sa pokazivačem goriva...

U jednom trenutku je na pola, u drugom na nuli, pa parkiram auto na blagoj nizbrdici, pa je opet na pola....

Ni sam ne znam kako više funkcionira.... 

Uglavnom, jedne sam godine točio po 100 kn goriva, svaka 2-3 tanka plina, i u jednoj, stvarno smiješnoj situaciji, dao sam auto starom, ali sam iz nekoga razloga zaboravio prebaciti na plin, nešto sam isprobavao....

Na pokazivaču je bilo 2 kockice goriva, i stari je uspio doći do Zadra sa time i još se tamo voziti.... Što će reći da je u autu sigurno bilo 40ak litara goriva a pokazivalo je 2 kockice.... 

Uglavnom, negdje nešto šteka pa ne pokazuje kako bi trebao 

Link to comment
Share on other sites

@mirda13 skuzili smo ih, neka luduju i samo neka voze.. Imamo alternativu ako i nestane benge, pa to meni stvarno ispada smisno, mada da sam samo na bengi prije duljeg puta uvik bi ga tanka do cepa.. Nikad mu nemos virovat.. :)

Link to comment
Share on other sites

s obzirom na digitalni pokazivač nebi me čudilo da je u pitanju kakav hladni lem na satovima...

Btw dali se očitati nivo goriva sa ELM327 i Torque Pro aplikacijom? Ako tu dobro pokazuje ostaje ovo gore

Link to comment
Share on other sites

Nivo goriva ecu kalkulira obzirom na kilometre itd. Temperaturu daje direkt indikator. Nisam na torque il bilo kojoj obicnoj dijagnostickoj apk nasao nivo goriva.

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika ti pokaze tocno u litru koliko imas goriva tj. ono sto joj salje plovak u tom trenutku. Znam da na Laguni kolicinu u litrama mozes vidjeti i da udjes u servisni meni instrument table - ako se dobro sjecam, drzis stisnutu tipku od putnog racunala i ubacis karticu (ili tako neka kombinacija).

Kazaljka goriva ne uzima samo info s polovka, vec jos i od ECU-a, prijedjeni km od tankanja, itd.
Imao sam problema sa plovkom, pa sam naucio.

Link to comment
Share on other sites

mene zanima druga stvar vezana uz pumpu-plovak od megana  3 benzinca.. nigdje ne nalazim filter benzina jer je navodno u sklopu pumpe, ali kad pogledam kako pumpa izgleda, na njoj ne nalazim filter..

000001269110.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Možda ima kakvo sito unutar kućišta? Vjerojatno negdje dolje usisava.

Link to comment
Share on other sites

pojeftinili proizvodnju, vele da je gorivo ionako čisto pa ne treba :bigl:

Na meganu imam filter, odozdo ispod zadnjeg sica kod zadnjih vrata otprilike. Iz kanala ili na dizalicu pa se lako promijeni

Link to comment
Share on other sites

Potopne pumpe obicno imaju samo sito na usisu, ono se ne mijenja, na dosta auta sam trazia i tako bilo. Vanjske pumpe imaju i pristupacan filter, danas cca 60ak.kn. Nisam jos dosa do toga da istrazujem na Mk3 sistem goriva jer sam bia zaokuplje  ugradnjom plina a onda filter goriva mi i nema toliko znacenje a auto je nine stvarao probleme ili slabine vukao na bengu.. Cak kada sam minja sve filtere na stranicu autokreso mi izbacilo filter kada vanjska pumpa ali nisam kod njih naruciva, radi promjene termina ugradnje plina samo dam promjenio ulje, filter ulja, zraka i svice..

Link to comment
Share on other sites

Danas sam detaljno pogledao i nema filtera benzina..
Samo ovo na mjestu gdje bi trebao.biti filter..
534121f0be8ddf854d1381c83940c409.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nevidim bas dobro na slici ali cini mi se da ima ulaz i izlaz criva od goriva,jedan je brza veza a dr.ne vidim.. Mozda bi cak moga bit filter u nekom origigi kucistu.. Triba si to bolje provjerit..

Edit:

MOLIM NE QUOTATI TEKST, A POGOTOVU SLIKE KAD PRVI ODGOVARATE NA PREDHODNI POST!

Link to comment
Share on other sites

Ma danasnja .ranja vezano za ekologiju.. Onda ga i nema, t.j.samo sito na pumpi a to mozes i sam provjerit mada rijetko se kada zaprlja al ako te kopka lako pumpu odvidas i provjeris stanje kakvo je u rezervoaru, dali ima mulja.. Uzmes nekimu sajlu kad izvadis pumpu i malo ju zavrti dolje pa posvitli bat.ili mob dali se mulj diga, ako nema samo gassss.. :) A Ako ima, onda bi bilo dobro isprat rezervoar..

Link to comment
Share on other sites

tak  je nemao i punto 2, 1.2.. nema filtera.. kupio ga sa 120000km, prodao sa 180000km, sve ostalo održavano, nema očito potrebe za filterom.. makar ga uvijek mogu ugraditi negdje između crijeva, imam doma čak jedan novi za starije aute tipa reno clio 1.. 

 

s-l300.jpg

Link to comment
Share on other sites



...samo sito na pumpi a to mozes i sam provjerit mada rijetko se kada zaprlja al ako te kopka lako pumpu odvidas i provjeris stanje kakvo je u rezervoaru, dali ima mulja...


Bolje nek ne dira pumpu/plovak u rezervoaru, ako nema problema, samo ce napraviti vece s**nje. Plovak ako skidas onda ga moras vratiti nazad u roku 30 minuta (!) inace ce ti se deformirati rezervoar, pa onda vise ni neces moci zavrnuti plovak nazad. Ovo pise u servisnoj uputi za mjenjanje plovka. Prica za sebe je kako uopce odvrnuti plovak, jer je promjer obruca nekih 15-ak cm, ali da se naci trikova na internetu.

Ako dira plovak, onda mora promijeniti i brtvu koja ide ispod - nije ju uopce lagano posebno nabaviti, jer uglavnom dolazi u kompletu sa plovkom. Ako ne promijenis brtvu, lako ti se moze desiti da ti gorivo podje curiti i smrditi pod sjedalom. Ako se spuzva od sjedala natopi gorivom, bog dragi se nece rijesiti smrada goriva.

Uglavnom skolski primjer kako napraviti puno ku**c stete iz niceg. Ja sam morao skidati plovak i moj savjet ti je, ako ne moras, ne diraj ga!
Link to comment
Share on other sites

Tako je, bolje ne dirati ako se ne mora :)

Takvo s**nje su meni u ovlaštenom u RI napravili, nisu dobro zatvorili ili im je brtva pobjegla. Rezultat: dizel ispod sica, dolje je curilo po stijenkama rezervoara i špricalo otraga iza mene, cijela zadnja šajba je bila od kapljica dizela, lokvica ispod auta preko noći. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moze li netko napisati tocan postupak ozracivanja sistema na cliu nakon sto se zamjeni termostat? On ima dva mjesta gdje se ozracuje, na kucistu i na crijevu kod ulaza u kabinu. No zanima me tocno postupak kad ga zamjenim. Dali palim auto pa cekam dok se vent ne upali, kad otvaram posudu i jel je drzim otvorenu dok ozracujem i sl. Evo molim tocan postupak da neostane zraka nakon zamjene. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.