Jump to content

Duster 4x2 Prestige 115Sce by Deki.


Deki.

Recommended Posts

u servisu budu te drapnuli za litru antifriza 200kn..

iako ako je pod garancijom, nesmiješ ništ to dirati. smiješ dirati samo žute čepove..

Link to comment
Share on other sites

200kn...pa ionako je debelo ispod nabavne, pa toliko valjda moze uloziti...

ako ne, neka kupi clia 1.9d i neka pegla

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Točio 430kn.
Prosječna potrošnja pala na 6.5l nikad resetirana.
Par dana s&s sustav nije radio kako treba, ugasio bi motor ali ga nebi želio upaliti uz poruku "Pokrenuti ključem".
A klima to je država u državi. Auto mod se pali pritiskom na displej središnjeg kotačića. Kako se gasi?
Trošak ukupno 122.665kn36a4f02c4dbe31156f550784829bb06c.jpg

Poslano sa mog SM-A530F koristeći Tapatalk

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nije baš tako. Stvar je kad promjenim brzinu puhanja smjer puhanja ostaje na auto, kad promjenim i smjer puhanja trebala bi biti na ručnom modu, onda mi kad  temperatura u kabini pređe zadanu uključi klimu a nebi trebalo jer je kao u ručnom modu

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

uuuuuuu al ce skocit vrijednost auta cim bude trebalo popravljat start stop i klimu

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Srušio trešnju kapitalku koja je ugrožavala garažu u kojoj je Dača.
Stiglo 2560kn putnih naloga.
Trošak ukupno 120.105knf12186f58caf2974b55b2862873b00a7.jpgca9771727bc5dae8fad99cc7c791e619.jpg

Poslano sa mog SM-A530F koristeći Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

jesi uracunao trosak benge i ulja i koristenja motorke za napraviti ovo?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Mene zania da kada negdje putujes i ako stanes na wc da li i to racunas na trosak auta? :)

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 16. 01. 2020. at 20:51, Deki. said:

Nije baš tako. Stvar je kad promjenim brzinu puhanja smjer puhanja ostaje na auto, kad promjenim i smjer puhanja trebala bi biti na ručnom modu, onda mi kad  temperatura u kabini pređe zadanu uključi klimu a nebi trebalo jer je kao u ručnom modu

Auto mod je za svaku postavku zaseban.. Dakle postoji Auto mod ON.. tada je sve resetirano i sve je automatski.. Zatim kad želiš regulirati smjer puhanja, promijeniš ga, ostale stvari ostaju automatski.. pa onda želiš pojačat puhanje, promijeniš ga.. ostale stvari ostaju nepromijenjene.. i tako za svaku postavku.. cirkulacija.. itd. jednom kad se navikneš to ti je sasvim ok i realno drugačije niti ne može.. jer ako si promijenio smjer puhanja a nisi dirao jačinu; što bi po tvome kompjuter trebao napraviti s jačinom puhanja? ;)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Mene zania da kada negdje putujes i ako stanes na wc da li i to racunas na trosak auta? :)

Zavisi da li se wc naplaćuje. Ako se dobije vaučer, i isti iskoristi, onda se to odbija, a može se i prijaviti povrat neoporezivog dijela dohotka. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 20. 02. 2020. at 18:03, tomidix said:

Auto mod je za svaku postavku zaseban.. Dakle postoji Auto mod ON.. tada je sve resetirano i sve je automatski.. Zatim kad želiš regulirati smjer puhanja, promijeniš ga, ostale stvari ostaju automatski.. pa onda želiš pojačat puhanje, promijeniš ga.. ostale stvari ostaju nepromijenjene.. i tako za svaku postavku.. cirkulacija.. itd. jednom kad se navikneš to ti je sasvim ok i realno drugačije niti ne može.. jer ako si promijenio smjer puhanja a nisi dirao jačinu; što bi po tvome kompjuter trebao napraviti s jačinom puhanja? ;)

A recimo jučer oko podne sjednem u Scenic i vidim stoji na 24C, Auto postavka. Ženi bilo zima sinoć kad se vraćala s posla. Pošto je bilo dobro sunca kroz jutro, čim sam ga upalio na displayu su se pokazala i slova AC što znači da je u Auto modu izračunao da je u kabini pretoplo i da treba sniziti temperaturu. Nakon 100 metara skužim da mi baš i ne prija hladni zrak i pritisnem AC gumb da se isključi klima i smanjim temperaturu na 21C. Naravno odmah ode i oznaka Auto sa displaya. 

E sad, ako je bio u modu hlađenja dali i dalje ostaje puhati hladan zrak tj. onaj izvana, niti ugrijan niti ohlađen? I dali bi, ako dalje ništa ne diram, navečer kad je hladno sam prešao na grijanje do tih 21C ili bi trebao ponovno upaliti Auto da kompjuter ''shvati'' nove temperaturne uvjete?

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, frenchkey said:

Nakon 100 metara skužim da mi baš i ne prija hladni zrak i pritisnem AC gumb da se isključi klima i smanjim temperaturu na 21C.

Napravio si dijametralno suprotnu stvar... Ugasio si mu klimu i rekao mu da treba još više ohladiti prostor.
"Ispravnije" bi bilo samo ugasiti klimu, povećati temperaturu ili oboje. To je očito bilo nakon što je auto zagrijan na suncu ili nešto toga tipa pa je i normalno da se ovo dogodi.. U načelu ako je takav slučaj, osobno samo ugasim puhanje par minuta i spustim cenat-2 prozor da se auto istemperira.. 

18 minutes ago, frenchkey said:

E sad, ako je bio u modu hlađenja dali i dalje ostaje puhati hladan zrak tj. onaj izvana, niti ugrijan niti ohlađen? I dali bi, ako dalje ništa ne diram, navečer kad je hladno sam prešao na grijanje do tih 21C ili bi trebao ponovno upaliti Auto da kompjuter ''shvati'' nove temperaturne uvjete?

Mod grijanje / hlađenje određuješ s postavkom temperature, dakle nije klasično i on ga svakako uvijek prilagođava trenutnim uvjetima. Odgovor na ovo pitanje je da bi navečer on puhao toplo da zagrije osim u slučaju da mu još sniziš temperaturni zahtjev na tipa 15C a vani je 16.
Dakle ti mijenjaš temperaturu i postavljaš koju želiš, a on sam za trenutne uvjete određuje hoće li puhati toplo ili hladno, puštati zrak iz vana i koliko itd..

Najveći problem ovoga je doživljaj temperature u određenom trenutku.. To je jednostavno ljudska osobina i nešto što ti je navečer toplo jer je okolina hladna, u podne ti je možda hladno jer je okolina topla.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Meni je najveći problem što nakon grijanja u automodu kad se auto zagrije na suncu upali mi klimu. Može to bit i nakon par dana. Lampica od klime mi nije vidljiva jer sjedim visoko, sjedalo se neda spustit niže i nemam pojma da je klima upaljena. U najgorem trenutku kad krenem preticati knedla, auto ima izraženu rupu u ubrzanju kad je klima uključena od 2500okr. do 3000okr

20190915_160308.jpg

Napomena svi kotačići budu vraćeni na ručni mod

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ja bih napravio da se klima gasi tih par sekundi kada je puni gas, I nekada zaborivm na nju a krenem pretjecati 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Display said:

Ma ja bih napravio da se klima gasi tih par sekundi kada je puni gas, I nekada zaborivm na nju a krenem pretjecati 😂

Koliko ja znam klima se i gasi kad ideš full gas u smislu preticanja.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Sport i Race mod. Za prvi ugasim klimu, a za drugi pređem s plina na benzin :bigl:

postoji i ultra race mode, ali tada treba izbaciti sve putnike vani :ludkozmija:

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

 

postoji i ultra race mode, ali tada treba izbaciti sve putnike vani :ludkozmija:

 

Link to comment
Share on other sites

Kompresor se gasi ali tek na 3000okr. Želja mi je izbjeć samovoljno paljenje klime zimi nakon automoda. Ljeti to nije probem jer znam da je klima uključena čim uključim automod i nju prvu isključim. Stvarno su to zakomplicirali. Zanima me kako radi na novom Cliu ili Capturu pošto mi izgledaju identične komande

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.