Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

12 hours ago, nukleuz said:

Švajcarska takođe, ne pokrivaju njihova vozila da se ne za*ebete

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

Bilo bi dobro da to negdje istaknu.

Link to comment
Share on other sites

Švajcarska takođe, ne pokrivaju njihova vozila da se ne za*ebete

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Nisu u EU pa je uvoz skup iz CH

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 04. 08. 2021. at 20:59, shogo said:

Tekst je zvuči kao plaćeni oglas.

Ono što se ranije pisalo, prije dieselgatea otprilike 9 od 10 auta na šoderima su bili slagani auti.

Susjed ima Talismana. Od prvog dana slabo odmrzava vanjske retrovizore (it's not a bug, it's a feature - ušteda energije valjda), a na autoputu na nekim mjestima FM radio gubi signal gdje stari auto nije gubio 😞 Nakon cca pola godine mu je zadnji ovjes počeo škripati pa je išao dva ili tri puta u Rocu da mu to riješe.

Bilo je tu još sitnica. Auto nije baš bio bez mušica. Ništa ozbiljno ali živcira.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo da ja napišem svoja iskustva.

 

Imam Talismana 3.5 godine. Kupio sam ga cca. 1 god starog. Full oprema, koža, panoramski krov itd... Općenito sam zadovoljan sa autom, posebno ugođajem koji mi pruža, no bilo je i kvarova.

U garanciji je riješeno:

Lambda sonda iza katalizatora (krepala 2018) - riješeno u garanciji
Moduli za ambijentalnu rasvjetu su povremeno treperili (tvornička greška) - riješeno u garanciji sa novim modulima
Kožna donja presvlaka vozačevog sica je imala kao neko sitno oštećenje poluhrapavo od korištenja - riješeno u garanciji
Krepao akumulator - riješeno u garanciji

Krepala labda sonda ispred katalizatora (2020) - platio iz svog džepa cca 1200kn

Neki dan opet krepala lambda sonda iza katalizatora (znači stara 3 god i cca 40k km) - riješiti ću iz svog džepa cca 1200kn

 

Auto trenutno ima 105k km. 

Sa svim ostalim sam zadovoljan, iako bi bilo bolje i bez ovih pizdarija - pogotovo mi nije jasno ovo sa lambda sondama.

Uskoro ću kupovati novi auto i da postoji novi Talisman u ponudi, te da je jednako efektan kao što je bio i ovaj kad je izašao, vjerojatno bi ga uzeo i to opet jednogodišnjaka.

S obzirom da Talismana više neće biti, a i da ga bude neće biti jednogodišnjaka kad budem uzimao dvoumim se između 508 (iako je već lagano u godinama), C5X iz principa ne jer se proizvodi u Kini, Tesla 3 možda ili neki SUV (ali ne 5008).  

 

 

 

 

52611788_10157044861978555_6409748281324208128_n.jpg

Edited by Charles
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cudno to s LS, sto kaze yt, jeli uobičajeno? Mozda neku drugu marku staviti?
Koji je motor, ne vidim u TT?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Cudno to s LS, sto kaze yt, jeli uobičajeno? Mozda neku drugu marku staviti?
Koji je motor, ne vidim u TT?
 

1.6 dci, sonde su original Renault, ne znam tko ih proizvodi. Trenutno su ponistili gresku tj. vise se nije pojavila ali su narucili novu sondu

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo par novih kvarova :)

Sad imam oko 110k km 1.6dci 130ks, EDC

Slini ulje izgleda na poklopcu distribucije (rekli mi na tehnickom da je neka flekica na zastitnoj plastiti podvozja pa otisao pogledati)  - 3745kn (sa PDV)

Primijetio sam jos u 12.mj da ponekad (hladno + kisa) skripi prilikom okretanja volana iz amortizera - 2570kn (sa PDV)

Primijetio sam prije tjedan dana da kad dodajem gas da se cuje lagano fuckanje - u Renaultu vele da vjerojatno treba servis turbine - nisam dobio ponudu od Renaulta - u Vrim Moto Rijeka je cca 2500kn, al bilo bi zgodno da prvo pogledaju. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Charles said:

Evo par novih kvarova :)

Sad imam oko 110k km 1.6dci 130ks, EDC

Slini ulje izgleda na poklopcu distribucije (rekli mi na tehnickom da je neka flekica na zastitnoj plastiti podvozja pa otisao pogledati)  - 3745kn (sa PDV)

Primijetio sam jos u 12.mj da ponekad (hladno + kisa) skripi prilikom okretanja volana iz amortizera - 2570kn (sa PDV)

Primijetio sam prije tjedan dana da kad dodajem gas da se cuje lagano fuckanje - u Renaultu vele da vjerojatno treba servis turbine - nisam dobio ponudu od Renaulta - u Vrim Moto Rijeka je cca 2500kn, al bilo bi zgodno da prvo pogledaju. 

ovo pod 1. i 2. je isto i kod mene... kad skineš podvozje fine fleke od ulja... škripanje amrotizera je već normalno postalo :), šta su ti za 3745kn napravili točno sa poklopcem lanca?, realno to bi trebalo sam skinut pobrusit malo, namazat dihtungom i vratit nazad?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, macan said:

ovo pod 1. i 2. je isto i kod mene... kad skineš podvozje fine fleke od ulja... škripanje amrotizera je već normalno postalo :), šta su ti za 3745kn napravili točno sa poklopcem lanca?, realno to bi trebalo sam skinut pobrusit malo, namazat dihtungom i vratit nazad?

Po Renaultu, poklopac lanca na R9M koji procuri - stavlja se novi.

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Nisu mi još niš radili, to su ponude. Škripanje se ne čuje već mjesec dana, čulo se prvi put i to nekoliko puta u 1. mjesecu, kad je bilo mokro i hladno. Od tad baš i ne. Vele da mogu zamijeniti te kape ali da može škripanje opet doći.

Ovo drugo je novi poklopac - iskreno nije mi jasno otkud uopće ulje na tom dijelu, kaj je to remen ili baš lanac pa zato tamo bude ulje?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Charles said:

Nisu mi još niš radili, to su ponude. Škripanje se ne čuje već mjesec dana, čulo se prvi put i to nekoliko puta u 1. mjesecu, kad je bilo mokro i hladno. Od tad baš i ne. Vele da mogu zamijeniti te kape ali da može škripanje opet doći.

Ovo drugo je novi poklopac - iskreno nije mi jasno otkud uopće ulje na tom dijelu, kaj je to remen ili baš lanac pa zato tamo bude ulje?

Koliko sam vidio to je neka plastika tvrda il tak neki materijal, a tamo ulje piči i podmazuje lanac, znam kad sam kupio megana 35 iljada je imao (barem se nadam :)) i vec je kapalo... sad idem na servis za mjesec dana pa ću baš pitat koja je priča sa tim... jel to opasno ne zamjenit i sl... jer nije baš mala stavka... kape sam i amortizere zamjenio isto kad je imao 35 iljada i nakon godinu dana mumlja opet... al mislim da nisu amortizeri već baš kape opet... jer amortizer se cuo kad ljuljaš auto sad se ne cuje, tako da su kape vjerovatno opet... mislim da funkcionalnost nije upitna al živcira... al opet previše novaca za nešto što očito da ni neće riješit problem... spominjao si turbinu... meni se čuje samo u 5. i 6. brzini onak jači zvuk turbine, valjda kad je najvece opterećenje - čak mi je to fora. Al ne mislim ništa dirat jer očito da sve to je nažalost normalno... da imam garanciju onda bi ludio ovako baš mi je sve super :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Metalni je poklopac.

@macan Ma ako ti malo curi/slini i ne smeta te, ignoriraj. Meni je išlo na živce da nakon dan-dva u garaži gledam flekice na podu (dosta je kod mene curilo, nakon toliko stajanja, točkica od centimetar-dva na podu).

Kod Anđelka ima poklopac OE, čini mi se 990 kn bio (u ovlaštenom puno skuplji). Zamjenski je dostupan također, nešto ispod 500 kn koliko se sićam, iako zamjenski jedino da je znat ide li sa iste proizvodne trake, -  radi se o presanom limu, a ne lijevanom - mala tolerancija u proizvodnji može opet napraviti da ne sjedne nešto kako triba... Također, kako je presani lim - tu je jedan od razloga da ide novi, jer taj navodno može i da se deformira, ciklusima grijanje/hlađenje. Kad gledam moj stari, čak mi se čini da se je malo izdeformirao po manjem dijelu ruba i prilikom skidanja...

 

@CharlesLanac je tu ispod poklopca.

Turbina ako ti se malo čuje, a auto ide normalno, poslušaj mene i zaboravi ideje o sanaciji. Ja moju reparirao, auto istina ide nešto življe nego prije, ali turbo se i dalje čuje, manje ali po zvuku je to ta turbina nepogrešivo :)

 

 

 

 

 

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Domagoj84 said:

Metalni je poklopac.

@macan Ma ako ti malo curi/slini i ne smeta te, ignoriraj. Meni je išlo na živce da nakon dan-dva u garaži gledam flekice na podu (dosta je kod mene curilo, nakon toliko stajanja, točkica od centimetar-dva na podu).

 

@CharlesLanac je tu ispod poklopca.

Turbina ako ti se malo čuje, a auto ide normalno, poslušaj mene i zaboravi ideje o sanaciji. Ja moju reparirao, auto istina ide nešto življe nego prije, ali turbo se i dalje čuje, manje ali po zvuku je to ta turbina nepogrešivo :)

 

Kod mene nema fleka n apodu nego je lik na tehnockom primijetiod oda je onaj zastitni plasticni poklopac na dnu lagano flekav. Koliko znam ne slini nis strano - tak su rekli u Renaultu.

Turbina se cuje tek kad se dodaje gas (valjda na odredjenom opterecenju) i cuje se kao u nekim starijim autima na zvucnicima kad nema onog filtera za smjetnje, ali naravno puno tise :)

Bio sam bas kod servisera turbine (Vrim Moto - za njega vele da je ok) i veli da mozda i nije stvar u samoj turbini nego u nekim brtvama, ali da bi trebao ostaviti auto pa ce vidjeti radi li se o turbini koju treba reparirati ili tim brtvama.

 

 

 

Edited by Charles
Link to comment
Share on other sites

O kakvom zvuku turbine pričate? Klasika, kada se turbo uključi ili nešto drugo?

Link to comment
Share on other sites

Za te kape amortizera od Talibana sam citao da je bolje staviti aftermarket, originalne su plastic fantastic

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, smigman said:

O kakvom zvuku turbine pričate? Klasika, kada se turbo uključi ili nešto drugo?

Kao visoko frekventno fuckanje kad se daje vise gasa. Npr. kad se polako i slabo dodaje gas da je ubrzanje gotovo nepromjetno onda toga i nema, ali kad bas krenes ubrzavati ili pojacas napo motora onda se krene vrtiti/fuckati. Ne jako glasno ali se cuje,

Link to comment
Share on other sites

Mozda ti je intercooler supalj? Zna cesto pokupiti kakav kamencic, jer stoji naprijed.

Imas na Googlu, kako testirati - turbo boost leak. E sad da li to raditi na autu pod garancijom, je drugi par opanaka.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, vip3141 said:

Mozda ti je intercooler supalj? Zna cesto pokupiti kakav kamencic, jer stoji naprijed.

Imas na Googlu, kako testirati - turbo boost leak. E sad da li to raditi na autu pod garancijom, je drugi par opanaka.

Zvuk se mijenja ovisno o dodavanju gasa tj vrtni, a i u Vrimu su rekli da se radi o turbu samo da moraju vidjeti jel samo brtva ili treba reparaciju. Garancija je istekla u 9.mj :) 

Link to comment
Share on other sites

Kad si već bio kod njega mogao si i do Hrena proc. Cca 500m ima od jednog do drugog.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, laci said:

Kad si već bio kod njega mogao si i do Hrena proc. Cca 500m ima od jednog do drugog.

Nisam ni znao za Hrena. Znam da je nezahvalno pitati ali kako kotiraju oba po pitanju servisa?

Link to comment
Share on other sites

Kod Hrena radio kompletno prebrtvljivanje Bosch pumpe na golfu 4 tdi 66kw (dakle klasična bosch pumpa ). Naravno kompletan posao  znači skidanje , izmjena svih gumica i sve ostalo što treba i montaža i podešavanje. Posao odrađen maksimalno korektno i ne preskupo odnosno 900kn.

Rađeno radi toga što je na gornjem poklopcu pustala gorivo pa je bilo potrebno komplet prebrtvljivanje . Vlasnik Vrim moto je za nas prije jedno 20 godina radio dosta poslova na pumpama i diznama itd , a znalo se desit da je tu i tamo bila potrebna korekcija , za turbine ne znam jer je tada rađen popravak turbina kod druge radionice.

Link to comment
Share on other sites

I za jednog i drugog bi se dalo rec i dobrog i lošeg. 
Cini mi se da je Hren ažurniji a kod vladota ovisi kako mu tko sjedne..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.