Jump to content

1984 Renault 11 GTL


Kasabian

Recommended Posts

9 hours ago, direstraits said:

Ima sachs uljni, ja bih njih stavio. 👍

Ja ne bih, jer idu plinski :D A i kažem, pitao sam, nema ništa za R11... čak ni amortizera zadnje haube... to isto čekam da naleti... sve mi je žao moje mijenjat kad na njima piše STABILUS MADE IN W. GERMANY :D

9 hours ago, živac said:

Di si furao na izvlacenje te rupe? 

Imam i ja jednu koju bi trebao...

 

btw ima u monroe amortizeri u tokicu koliko sam vidio.... mene s popustom izadu oko 250kn komad 👌

U Dent Expert na staroj Samoborskoj.... bio sam kod njega i četvorkom, nije puno napravio jer je "pretanak lim", a ovaj je "predebel i na nezgodnom mjestu"... ali ajde, odlučio sam mu dat drugu šansu.. inače filozofima ne dajem, vidjet ćemo kaj će bit ovaj put...

Link to comment
Share on other sites

Ja se nadam da će i meni... po slikama radova je sve super, nemam riječi. Ali velim, malo su me neke stvari piknule u uho. A možda sam i ja zajeban i kompliciran, tko ce ga znat. :D

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Kasabian said:

jer idu plinski

Jesi 100% siguran u ovo?

Link to comment
Share on other sites




Ja ne bih, jer idu plinski [emoji3] A i kažem, pitao sam, nema ništa za R11... čak ni amortizera zadnje haube... to isto čekam da naleti... sve mi je žao moje mijenjat kad na njima piše STABILUS MADE IN W. GERMANY [emoji3]


Dal mi mogao te original postojeće otvoriti i reparirari? Ne nužno ti, netko?

Dal bi bilo uspjeha sa nekim od nečeg drugog?
Link to comment
Share on other sites

105 konja...

Da, to je tad bila nezamisliva jurilica, mislim 1995. Ubijali smo svakog na semaforu. Danas svaki auto ima 105 ks.. npr clio 1.0 tce ili vw 1.0 tsi..
Link to comment
Share on other sites

Ja se sjećam da sam prvi put 1993 čuo da je negdje ugrađen plinski amortizer.
Prije je bio uljni.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GTT said:

105 konja...

Hm... ja sam mislio da je r11 snagom kao gtt ph1 115ks(500rpm niza blokada i tak to..) 🤷‍♂️ 

Iako sad vidim po netu da postoje verzije 105 i 115ks... tko bi ga znao onda ...

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, živac said:

Hm... ja sam mislio da je r11 snagom kao gtt ph1 115ks(500rpm niza blokada i tak to..) 🤷‍♂️ 

Iako sad vidim po netu da postoje verzije 105 i 115ks... tko bi ga znao onda ...

 

Ph1 105ks, Ph2 115ks (vodom hlađen turbo)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, direstraits said:

Jesi 100% siguran u ovo?

Nisam 100 % siguran u ništa u životu, ali na koje god originalne sam naletio, na kutiji je pisalo "amortisseurs de gaz", što bi bilo plinski... :nezna:

11 hours ago, mario #8 said:


Dal mi mogao te original postojeće otvoriti i reparirari? Ne nužno ti, netko?

Dal bi bilo uspjeha sa nekim od nečeg drugog?

 

Teoretski bi, ali ako su plinski, u što sam uvjeren 99%, to onda kod nas nitko ne radi prema mojim saznanjima... A ni ne izgledaju baš najljepšlje, na donjem prihvatu ima hrđe na izvoz... ako nađem druge originalne, a u nekim pregovorima jesam, onda bi rađe zamijenio...

9 hours ago, Grunf said:

Ja se sjećam da sam prvi put 1993 čuo da je negdje ugrađen plinski amortizer.
Prije je bio uljni.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
 

Prema mom iskustvu s četvorkama i sličnim francuskim proizvodima tog doba (tipa R6), oni su otpočetka proizvodnje imali plinske. Na četvorki su zadnji plinski koji rade na suprotan način nego što to amortizeri inače rade- kod naleta na izbočinu na cesti, kad kotač ide prema gore, amortizer se rasteže, a kod naleta na rupu, kad kotač ide prema dolje se skuplja. Zato je problem naći amortizer za njega, jer ako se stavi obični, nakon 50ak km lošeg terena ga možeš bacit...

8 hours ago, GTT said:

Ph1 105ks, Ph2 115ks (vodom hlađen turbo)

Tako je doktore :D

Bio je još u 1. seriji i Turbo Zender sa specijalnim bodykitom, branicima u boji, proizveden u samo 650 primjeraka, od toga 250 za francusko tržište...

29630146153_06e052628b_b.thumb.jpg.314ce0e21feba6caf52a045eb486ab37.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Opa... malo se razbacujemo :D Da, bila je i Ferry, ispravi me ako griješim, mislim da nikad službeno nije išlo u proizvodnju, ali se mogao naručit kit... sadravao je 185/60/15 felge, jače kočnice, visokotempretaturno kočiono ulje i ako se ne varam veći turbo s kojim se dobivalo 125 ks?

Pratim 11 već godinama, Zender se čak i dao nać, ali Ferry nisam nikad nigdje vidio u ponudi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sve si dobro napisao, Ferry je kit, a neki su novi isporučeni iz tvornice s Ferry kitom. 
Turbo je isti, ali je dignut pritisak na 1 bar, druge disk pločice i druga kočiona tekućina i 15 cola Rialke sa Michelin MXV 185/60 gumama. :) 

Link to comment
Share on other sites

Sad kad se tak lijepo slažemo, mogao bi mi prodat Clia :D

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

jel turbo isti kao na gtt? ako je, kako je moguce da na 1 bar izbacuje 125ks, kad je petarda na 0,65 izbacivala 120? a na 1 oko 145-150...

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Ruske said:

jel turbo isti kao na gtt? ako je, kako je moguce da na 1 bar izbacuje 125ks, kad je petarda na 0,65 izbacivala 120? a na 1 oko 145-150...

Isti je, T2. Serijski tlak na petici je 0,7bar. Na 1 bar je petka na oko 135-140ks pod uvjetom da je karburator “presložen”, no realno manje i koliko dugo radi intercoolera koji je drek. 
11 turbo je 105ks, ima drugačije posložene cijevi i podešen karburator, paljenje je malo drugačije podešeno i rezultat je manje konja ali malo više momenta na niskim okretajima. Ferry na 1 bar ili 0,9 ima 125ks i ide 200 km/h, što je i dalje iza serijske petke koja ide 204 km/h. 

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nije 0.7 sigurno...trebao bi negdje nac ili je 0.65 ili ja mislim 0.68...0.7 nije sigurno...sjecam se da je 0.6x

ali kako god, objasnio si gore sve

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Ruske said:

nije 0.7 sigurno...trebao bi negdje nac ili je 0.65 ili ja mislim 0.68...0.7 nije sigurno...sjecam se da je 0.6x

ali kako god, objasnio si gore sve

Točan serijski tlak na koji je postavljen wastegate je 0,689 bar. To je iz Renault sport Cup i Grupa N manuala podatak. Ali kako god, da ne spamamo više. :) 

Edited by GTT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Samo vi spamajte s ovakvim informacijama... one dobrodošle :yeah:

Pokupio sam auto, evo kak to izgleda... udubina se malo smanjila, ali je boja popucala :hm:

20200402_114356.thumb.jpg.8aaea1b5ffdf455df3cfba8a20309029.jpg20200402_114414.thumb.jpg.764598590942acbc9b0749c7fe56207e.jpg20200402_114408.thumb.jpg.8d46913eca89be960be1630d7f17e8b0.jpg20200402_114356.thumb.jpg.bfcc8de3360ba0feb7a4fa95a6752e9b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja to nebi bio ni dirao.....držeči se one Šlepove (iz crtića Auti - Cars) "Ne dirajte mi moja ulublenja" jer svako od njih imaju neku priču iza sebe i dio su uspomena koje nosim....

 

Ali to sam ja....

 

Tebe vjerujem da ovo sad grize više nego kako je bilo! 

Link to comment
Share on other sites

Loše urađeno. 🙄

Uvijek se može polakirati, ali se nadam da ti nije naplatio ovo gore. 👀

Link to comment
Share on other sites

predlagao bi novu haubu? neznam kakvo je stanje oko pronalaska, ali...jos ako naides na ovu boju...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.