Jump to content

1984 Renault 11 GTL


Kasabian

Recommended Posts

20 hours ago, GTT said:

Ma dobro je to. Patine malo. Bolje tako nego lakirati prvu boju :) 

Ja sam isto htio i dalje želim pod svaku cijenu izbjeć lakiranje prve boje... bojim se za nijansu i onda to više nije to...

19 hours ago, petak said:

Ja to nebi bio ni dirao.....držeči se one Šlepove (iz crtića Auti - Cars) "Ne dirajte mi moja ulublenja" jer svako od njih imaju neku priču iza sebe i dio su uspomena koje nosim....

 

Ali to sam ja....

 

Tebe vjerujem da ovo sad grize više nego kako je bilo! 

Nije da me grize više, ali volio bih da nije došlo do pucanja laka... vidjet ćemo u budućnosti kad se ova situacija malo smiri jel ima još netko volje igrat se s tim. Bojim se da lak ne pukne do kraja, odnosno otpadne na tom dijelu.

16 hours ago, direstraits said:

Loše urađeno. 🙄

Uvijek se može polakirati, ali se nadam da ti nije naplatio ovo gore. 👀

Nije mi naplatio jer je i sam svjestan da ovo nije ono kaj sam tražio i očekivao... rekao je da ostavim za kavu pa sam i ostavio za kavu...

23 minutes ago, Ruske said:

predlagao bi novu haubu? neznam kakvo je stanje oko pronalaska, ali...jos ako naides na ovu boju...

Nisam baš siguran u tu ideju... tog modela odavno nema na cestama, otpadima, dvorištima, ako i nađem ravnu u toj boji, iskreno sumnjam u stanje laka. Mislim da ovak nešto niti približno ne mogu nać i to je zadnja opcija za sad...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da nisu baš potpuno iste prinznajem,no to nemenja stvar meni su prelepe.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dalibor76 said:

Da nisu baš potpuno iste prinznajem,no to nemenja stvar meni su prelepe.

Ma jesu, ja sam shvatio da si mislio da je taj primjerak od kolege 😃

Link to comment
Share on other sites

Slična je, ali ovo je redizajn, tzv. Ph1 Bis, odnosno redizajn prve serije... drugačija maska bez krom lajske, širi branici, drugačiji volan i umjesto C1J motora je C2J sa duplim fergazerom i 68 ks...

 

p.s. Fora su mi ove "rolete" na brisačima :D

Edited by Kasabian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te rolete su se kupovale na sajmovima i ponekim dućanima.
Služe da bi bolje pritiskale brisač uz staklo pri bržoj vožnji.
Iako to baš nije tako u praksi. Pri nultom položaju pa sve do 45° vjetar ih odiže pa donji dio vrlo loše brišu, tek u krajnjem položaju daju dodatan pritisak.
Bolje su one bile koju su serijske bile ne nekim autima, izgledale su ko krilo aviona samo naopako okrenuto.

Link to comment
Share on other sites

da, bosch je imao to krilce na običnim brisačima, ali samo na vozačkom i imali su oznaku S na kraju. Za mog meganea je bio model 551S

2a_bosch_twin_spoiler_1_23.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Naslikavanje poslije poliranja  :frajer:

pgCJldJ.jpg
PYTDgkP.jpg
5yHW3Ob.jpg
teoPRaJ.jpg
TolAhvu.jpg
ma8qW2g.jpg

Sljedeći tjedan je na rasporedu pranje i zaštita podvozja i promjena prednjih amortizera  :toranj:

  • Like 14
Link to comment
Share on other sites

Zasto volim ovaj forum, ova i slicne teme su jedan od glavnih razloga.

Kao i mnogi ovdje i ja sam odrastao u 80-tim i 11-ce se jako dobro sjecam.

Tih auta uopce nije bilo malo na nasim cestama, a Renaulti su bili masovno zastupljeni pa tako i 11-ca.

Meni se svidjala kada sam bio dijete i opcenito su mi se Renaulti svidjali...tada je medju nama djecacima R18 bio pojam...🙂

R11 mi je tada bio nekako futuristicki kao i Renault Fuego...

Sto se ovog tvog tice, drago mi je da postoje ljudi koji imaju volje vratiti u zivot ovakve aute.

Meni bi recimo jedan takav auto iz tog vremena u danasnje vrijeme da ga vidim na cesti uljepsao dan. :)

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@Dule kad ga je brat kupio, znam da sam se ko klinac čudio zadnjem kosom staklu i kako smo komentirali kako je izvedeno ko na Porscheu 924/944 😎

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, GTT said:

@Dule kad ga je brat kupio, znam da sam se ko klinac čudio zadnjem kosom stalku i kako smo komentirali kako je izvedeno ko na Porscheu 924/944 😎

 

Pretpostavljam da mislis na staklo...da, to mi je bio detalj koji ga je tada cinio modernijim od npr. Golfa.

I Renault Fuego je imao takvo zadnje staklo.

Edited by Dule
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Dule said:

 

Pretpostavljam da mislis na staklo...da, to mi je bio detalj koji ga je tada cinio modernijim od npr. Golfa.

I Renault Fuego je imao takvo zadnje staklo.

Da, da, staklo, ispravio sam. Golf je izgledao kao šklopoca i kocka obična naspram R11, a o interijeru nema smisla povlačiti usporedbe, toliko profinjen auto za svoje vrijeme... 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Krasan je al osobno dizajn golfa 1 tj. keca mi je i dan danas nenadjebiv

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kada sam spomenuo Golfa, nisam mislio da je dizajn los vec da jednostavno tada u to vrijeme nije ostavljao tako moderan dojam. 

Golf jedinica je zapravo dizajnerski odlican auto, dizajnirao ga je talijanski dizajner Giugiaro i definirao time sve Golfove do danas...Nijemci su uvijek imali konzervativniji pristup dizajnu. 

Link to comment
Share on other sites

On 01. 04. 2020. at 10:04, živac said:

Di si furao na izvlacenje te rupe? 

Imam i ja jednu koju bi trebao...

 

btw ima u monroe amortizeri u tokicu koliko sam vidio.... mene s popustom izadu oko 250kn komad 👌

 

Monroe nakon 21 000km, godinu i 4 mj. na autu...

 

E7A24584-F61A-4C2E-AAA4-4D6008F93571.thumb.jpeg.8206089baa58307eda97ebaa01b0a2fe.jpeg

 

Od samog pocetka tvrdi za poludit, odrade poso, ali tvrdje nego da je auto spusten. 

Ako se mene pita izbjegavat ih u sirokom luku.

Link to comment
Share on other sites

Fasciniran sam, auto komotno moze u muzej obzirom na stanje. 

Prekrasan je sada. 🙂

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dugo sam se borio da li da promijenim zadnji lonac ili ne i odlučio sam ga promijeniti pa kud puklo da puklo. Nabavio sam ga kod Novaka u Sloveniji jer sam tamo kupio i lonac za R4 i bio sam zadovoljan zvukom.

Sad sam dobio malo tiši zvuk, malo manje pucanja na auspuhu i nešto što me malo bode u oko- kraću cijev aspuha. Ne znam kak se vama čini, ali sad mi izgleda ko batrljak neki... nadam se da ću se naviknut... lud sam, znam... 😐

Ako ništa drugo, sad to ipak izgleda odispod kak treba...

101216483_638355656755257_2829183777798881280_n.jpg.bfb596617893b822573d3918ddd2b927.jpg

I batrljak

97989204_3157295774328645_5059004585973121024_n.jpg.eb479e739e923da580f951fd38a0ece6.jpg100088922_676476766260159_7131696717157629952_n.jpg.328892002f52c6e15426f1b72502828a.jpg101517772_2724933361110773_1570269150410964992_n.jpg.fcffe57682d2b9c93236ed226062e5dd.jpg

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nije loše. Tu razliku samo ti vidiš i to prvih par mjeseci. Kasnije ćeš se naviknuti

 

Link to comment
Share on other sites

Sviđa mi se ova bolest momak Kasabian ili Katramanijak ili koliko vas već ima u toj glavi  :D

 

  • Like 3
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Nije to uopće loše [emoji106]
Samo pripazi da ne topi branik.
Šteta što nije još malo cijev dole za par stupnjeva.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.