Jump to content

1990 Renault 4 GTL


Kasabian

Recommended Posts

izvrstan posao, mene oduševljava ovaj proces popravka nečeg starog, kad se uloži puno truda i onda su rezultati bolje nego novo !!!!

svaka čast majstorima,  žao mi je što ja nemam neko vozilu za obnovu uživao bih gledajući ( a i pomagajući )

Link to comment
Share on other sites

Odlicno!!!!

Svaka čast svima..i majstorima i tebi!

Link to comment
Share on other sites

Kapa dolje! :dobroje:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala na ponudi, ali ostaje kod mene :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Koja je fora s tim 4 i 5cm? Ima veze sa razlicitim meduos.razmakom?
Katra je za polizat prste [emoji176]

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidim sad da sam krivo napisao... dakle, s lijeve strane je dignut 5 cm, a s desne 4. Isto tako, nije rađen desni nego lijevi krak šasije... vama manje bitno, ali čisto da ne bi bilo da ne znam strane :D Nema veze s međuosovinskim razmakom nego je s godinama pao malo više na lijevoj strani. Razlika prije podizanja je bila 1 cm, a sad su na istoj visini.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Običaj je bio (tako su iz tvornice izlazili i to je bila neka preporuka) da je lijeva strana višlja od desne kako bi se auto "livelao" kad vozač sjedne u auto. 

Tvornička uputstva su tolerirala 1 cm visinske razlike lijevo desno

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Kasabian said:

Hvala na ponudi, ali ostaje kod mene :D

U slučaju da se predomisliš, nađeš novi projekt, zatreba ti brza lova ili slično, moja ponuda stoji, cijenu ostavim tebi na volju. 👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

Običaj je bio (tako su iz tvornice izlazili i to je bila neka preporuka) da je lijeva strana višlja od desne kako bi se auto "livelao" kad vozač sjedne u auto. 

Tvornička uputstva su tolerirala 1 cm visinske razlike lijevo desno

Moj je bio niži lijevo, pa još kad sam ja sjeo sa svojih 37 kg, još je potonuo.... 🤣 sad ovako napet me ni ne osjeti :D:D:D

1 hour ago, direstraits said:

U slučaju da se predomisliš, nađeš novi projekt, zatreba ti brza lova ili slično, moja ponuda stoji, cijenu ostavim tebi na volju. 👍

Nemoralna ponuda, ali za sad cu se zahvalit... bilo bi glupo nakon ovoliko vremena, truda, novaca i ljubavi ga prodat... ali cijenim i zahvaljujem se na komplimentu :D 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Skupljači jeftinih lajkova... crveni nije moj, bez brige :D

157487839_4031271786883172_7482983506966231126_n.jpg.d8cfeefd35dd51a3f567f2bf197509f7.jpgž

157496053_460256738445437_5382326478619615486_n.jpg.17bb97d9aea2f4d887a4e26453c7f33b.jpg

158661460_219321463259595_5412935437874274657_n.jpg.c3f18861740694659c4cbe9e5647b038.jpg

Francuski okupatori parkinga...

158070838_1405535403119594_6043748721802367720_n.thumb.jpg.d5c8854753ab92f37639ba4c3000934a.jpg

  • Like 12
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ko je taj padobranac? 

Vidim potrudio se felge staviti. 

A jesi mu "pogledao u zube"? 

Na šta liči ostatak auta. 

P. S. čini mi se niži od tvog. I naprijed i nazad. 

Link to comment
Share on other sites

Znam vlasnika već cca 7-8 godina, prije je vozio bijeli GTL na ovim felgama. Truljikav je na klasičnim mjestima, ali ima nade za njega jer vlasnik ima volje i ambicije za obnovu. Prije je bio u (prvom) vlasništvu jedne gospođe tu blizu mene na Trešnjevci. Motorić ko duša, unutra volan od R5 Alpine, ove felge, krom branici, sjedala iz prve Lagune... fora autić, ali je sve ove godine bio uličar pa ga je načeo zub vremena... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sad sam tek povezao, crveni je bio od moje kume, ona ga naslijedila od svog oca. Fora! 😀

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Nego šta. 

Imaš se i s čime pohvaliti. 

Medijska ličnost. Glum(P)ac :bigl:

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Evo i online izdanje...

https://www.vecernji.hr/auti/kultna-cetvorka-slavi-60-rodendan-u-renaultu-sam-upoznao-i-suprugu-1475460

Na snimanju je bilo užasno zima, zato cijenite slike bez jakne :D

Nadam se da smo Goran i ja doprinijeli popularnosti četvorke, da će se bar netko sjetiti tog malog, ali vrlo funkcionalnog auta koji je obilježio jedno razdoblje života naših predaka, ali i nas, neke novije generacije. Auto koji je uz Fićo, Yugo i Stojadin bio jedan od pokretača ovih prostora i gotovo nema kuće koja se nije sagradila uz pomoć ovog fantastičnog četverca. Već mu je 60 godina, ali istom mehanikom, pristupom i jednostavnošću i dalje oduševljava tisuće poklonika diljem Europe, ali i svijeta.  Ne volim se inače eksponirati na ovakav način, ali ovo sam napravio u čast Malog diva, u čast naših roditelja i svih koji su imali prilike voziti ili biti voženi u ovom autu koji je našu omiljenu marku podignuo u svrstao tamo gdje je danas- u vrh prodaje usprkos svim svojim nedostacima koje s velikom tolerancijom pripisujemo francuskom šarmu... 

A bientôt, Mario...

  • Like 13
Link to comment
Share on other sites

Kažem ja, kolike vikendice su se izgradile s tim autom. Kad pogledaš samo otok Vir 80-tih kada tamo nije bilo asfalta osim od mosta do općine, a katrice sa zagrebačkim, krapinskim, zadarskim i slovenskim regama pretovarene građevinskim materijalom idu po makadamu da se nešto napravi na novoj vikendici. Vani sunce prži nemilo, a Mali div ide sa otvorenim kliznim bočnim prozorom kao jedinom klimatizacijom :) I sa čačkalicom zabodenom između šipke mjenjača i plastične gljive da gljiva ne zvecka :D

I tako vikend po vikend, malo po malo, kako se imalo, kako se moglo.

U vrijeme kada su plaće bile 200-300DEM (100-150€), naš GTL nas je u vrijeme rata izvukao dnevnicama koje je stari tada dobivao za putne troškove. Auto je bio daleko pouzdaniji od Yugicha i Stojki koje su vozili susjedi. Upalio je uvijek i svako jutro što se za druge nije moglo reći. Nije me jednom rano ujutro probudilo verglanje Yugicha na parkingu koji neće upaliti. Kvar auta je tada značio pad iznimno važnih i potrebnih prihoda koji ti trebaju da ga popraviš. Naš Mali div je samo zbog toga kao i mnogi drugi zaslužio da ga se na kraju službe pokopa u grobno mjesto kao čovjeka.

Kolega, svaka ti čast na ovome. Mnoge si dirnuo sa svojim odnosom prema tom autu.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Dimanche dernier, nous avons eu une petite séance photo... dobro, da se sad ne ku*cim svojim poznavanjem francuskog... uglavnom, član sam OTK Stari Kotači pa me službeni fotograf kluba zvao da malo poslikamo Katricu za njegov gušt, ali i za kalendar kluba 2022. Lokacija je super odabrana- Rokov perivoj između Britanca i Tuškanca u Zg gdje  Zagreb 90-ih još uvijek diše... evo i nekih slika... 

IMG_3918-mala.thumb.jpg.57a2a25c4f1056dcbcb37d46961ad89d.jpgIMG_3961-mala.thumb.jpg.de132c766338346b14437dc9f5f9ef47.jpgIMG_3940-mala.thumb.jpg.9fb97ed280419bc785f6f051ccd438cb.jpgIMG_3969-mala.thumb.jpg.2c19ff94d501d74e91e0fff15902f81d.jpgIMG_3978-mala.thumb.jpg.1e5add4d0c2457140e3bd27592678e3c.jpg

I ponosni vlasnik, dakle, ja... da sam znao da ce i mene slikat, obrijao bi si paperje s lica, tj., s brade i par brčića da ne izgledam ko teenager... 🙄

IMG_4042-mala.thumb.jpg.93247187176e1a21f4f80839a0f9eb67.jpg IMG_4058-mala.thumb.jpg.18fb985b4d73be212c9c76eee20d7ec2.jpg

Edited by Kasabian
  • Like 14
Link to comment
Share on other sites

Ovako neobrijan izgledaš ko pravi francuski pisnik /umitnik...... usudija bi se reći Servantes (iz malog mista) 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.