Jump to content

R4 F4 - što uradi luda glavo!


petak

Recommended Posts

5 minutes ago, frenchkey said:

bio danas, nisam vidio toliko sunca

Sad je nesto oblacno, ali mi do 14 bili vani bilo predobro...

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, riceburner said:

Aje aje, grije mi se bevanda u VD...

Stavi u frižider do sutra. Ima li leda u škrinji? . 🤔

7 hours ago, frenchkey said:

pokisnut će ti to do Vodica :bigl:

Nije od cukra! :rotfl:

6 hours ago, mata73 said:



P.S. dok nije gledao uzeh malo pancete u žep za kasnije emoji23.pngemoji23.png

Jesi na vrime izvadija pancetu iz žepa, da ti masna fleka ne ostane. :ahaa:

6 hours ago, frenchkey said:

bio danas, nisam vidio toliko sunca

Šta ste se svi Vodica uvatili? :bigl:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja kao ovlasteni predstavnik za kontrolu kvalitete mogu potvrdit da je proizvod, a i transport, odraden na visokom nivou, bevanda se nije previse ugrijala, ostala problematika iduci put...:yeah:

20210423_182847.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@petak Da si ranije dopodne dolazio ja bi ti se javio, ovako sam morao propustiti da uživo vidim uradak ovaj put jer sam imao pacijente popodne.  Ali brzo ću ja opet na Mu pa se vidimo! 

Link to comment
Share on other sites

Inspektor za kontrolu kvalitete jer zadovoljan viđenim. 

Prema njegovim reakcijama može se nastaviti sa radom. 

Službeni papir tek za dva tjedna. Ali mislim da neće biti problema. 

A je.eš inspektora kojeg ne možeš malo podmazati......pa makar i čašom vodiške vode :ahaa:

 

Max... nije greda. Bilo mi je jasno da je radni dan i da svi imaju nekakvih svojih obaveza. Javi se kad dođeš. 

Ni sam nisam znao kad će kamion doći jer je to tako u kamionskom prevozu.

Sa vozačem sam se čuo oko podne i bio je na 60km od Zagreba i da je brzo tu. I onda me zove za cca pola sata kako je stao na Bregani i kolona kamiona je 3 km što po prilici ispada cca 2 sata čekanja za prelazak granice. 

Malo prije 3 je bio na Jankomiru. 

Kolega Mata mi je pravio društvo tako da mi nije bilo dosadno. 

A i Kasabian je morao doći pogledati šta je to došlo. 

Sve u svemu brzo je vrijeme prošlo. 

 

Što se tiće puta. Prikolicu nisam ni osjetio na krstarici. Jedino sam se morao stalno podsječati da imam skoro 4 metra iza sebe. I na jačim rupama je dosta skakutala jer sve skupa nije bilo teže od 300kila (prikolica+konstrukcija+šasija+pusti španeri kojima sam vezao) 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ponukan komentarom kolege Maxa odlučih podijeliti s vama dosadni dio posla koji se mora obaviti. 

Radi se o uređivanju raznih nosača sa auta. 

IMG_20210707_213247.thumb.jpg.a072a23604a18e89d17185e649358a55.jpg

Obzirom da mi pjeskarnik nije dovoljno jak da skine tvrđu boju primoran sam ju skidati u dva koraka. 

Prvo sve komade namažem kemijskim sredstvom za skidanje boje. 

IMG_20210707_213308.thumb.jpg.aef1d9ea5fad0ed3585bd663221c88d2.jpg

I ostavim da djeluje cca sat-dva i onda to izgleda otprilike ovako

IMG_20210707_213410.thumb.jpg.0a32710773706fea56cadcd54b51bf53.jpg

Kemija dobro digne boju ali ne mogu s četkom pristupiti svim dijelovima. Zato nakon četkanja obrišem ostatke kemije sa komada i ubacim u pjeskarnik s kojim onda skinem ostatke boje i svu ruzinu. 

Mali pjeskarnik koji sam napravio, a s kojim je lakše baratati nego s onim velikim koji stoji u kutu. 

IMG_20210707_213635.thumb.jpg.c394275c29e78dcc2199783b3ddc6012.jpg

 

Nakon šta komad završi proces pjeskarenja ubacim ga u solnu kiselinu na 20tak sekundi, isperem u običnoj vodi i objesim u kadu za galvaniziranje cinkom. 

Pocinčani komadi 

IMG_20210707_213459.thumb.jpg.da8dd8f07488a43c9724c0463eb65e29.jpg

Nakon kade dio se opet prođe čeličnom četkom i pripremi za antikorozivnu temeljnu. 

Nakon temeljne, komadi izgledaju ovako. 

IMG_20210707_213519.thumb.jpg.4f4221a6e32fcf3d8ae90e54279d9548.jpg

Da bi nakon sušenja od cca 24 sata na komad nabavio 3 sloja crne boje i 3 sloja bezbojnog laka šta na kraju daje ovakav nekakav rezultat. 

IMG_20210707_213551.thumb.jpg.1ee77c6c83d0962a9ba7a06a6e98fd26.jpg

Tako obojan komad visi i suši se šta je dulje moguće ali sigurno ne kraće od 3 dana. Čak ih izbaci i na sunce da ih sunce zapeče pa imam i vlastitu termo komoru :bigl:

Ubitačno vremenski zahtjevno ali mora se napraviti. 

A zbog slabog kompresora ograničen sam pjeskariti u kraćim vremenskim razmacima (cca 15tak minuta po ciklusu) kako kompresor nebi krepucnio. 

Skupljam lovu (kradem od sebe) da se počastim jednim novim ovakvim

IMG_20210529_124446.thumb.jpg.bfc96687677c279e847f183b617643f5.jpg

Vjerujem da će biti sasvim dovoljan za sve moje potrebe. 

Eto, na žutom se radi ali nema se nešto puno za pokazati. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Bas je zanimljivo vidjet kako se odrađuju ovakve sitnice koje nisu u prvom planu. 

Tek onda postanes svjestan koliko truda i vremena je potrebno da se nesto kvalitetno odradi. 

 

Svaka cast👌

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na pedantnosti i upornosti, bit će to jedna krasna priča na kraju, samo polako! 💪

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, petak said:

Vjerujem da će biti sasvim dovoljan za sve moje potrebe. 

Spojiš još jedan 50L tank i onda će biti nešto od toga. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ništa to ne valja kolega [emoji12]


.

[emoji106][emoji108][emoji482]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Čepušanje se nastavlja u velikom stilu

IMG_20210920_180607.thumb.jpg.5e9ae3e87d6ee77440930bee4a2a7603.jpg

Lijeva torzija skinuta, desna u procesu skidanja. 

Za zadnji most će morati brusilica raditi, jerbo je zavarena za šasiju. 

A šasija hrskava ko naljepši čvarak. 

  • Like 6
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uhvatio sam se motora i mjenjača da ih odmastim do kraja, prebrtvim, složim i stavim na policu

IMG_20210927_175015.thumb.jpg.5f46c5437f67a4b68819603322fc7223.jpg

IMG_20210927_175024.thumb.jpg.452caacfad12404c9a984dee5df0547a.jpg

IMG_20210927_175019.thumb.jpg.d847ea4bf988b9d3194b762344278d33.jpg

IMG_20210927_175011.thumb.jpg.d3a14da21b13f85ea1d05f6cd3d15bd2.jpg

IMG_20210927_175339.thumb.jpg.2a346be620e1361c7bce21df5b6e9f5a.jpg

IMG_20210927_181225.thumb.jpg.06925f2d580071cb5bf736c99e57761d.jpg

 

Biti će ovo zanimljivo iskustvo. Srećom ventili su dobro poštelani!

 

 

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Benzinom (ugrubo) i sprejem za kočnice (ufino) 

Dimer mi se čini preagresivan. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CRN11 said:

Ja Dimerom, čisti i probija rupu do Tajvana😂

e vidis, to s brobijanjem me frka, da ne pojede sto treba i ne treba haha

cuo sam da je dimer dobar, ali ne znam da li je agresivan na gumene dijelove kao npr carb cleaner?

48 minutes ago, petak said:

Benzinom (ugrubo) i sprejem za kočnice (ufino) 

Dimer mi se čini preagresivan. 

brake clenaer je dosta skup ako ga se krene cesce koristit.. ja sam tu nasao jedno sredstvo koje mi je za ne povjerovat ali ne znam kako da ga dofuram u hr u vecim kolicinama.. a ono kaj pise pod sastojcima je presmjesno, ili pol tog ne pise ili negdje u nekom grmu lezi zec.. i onda kad dodjem u hr i trebam neki dobar degreaser ne znam koji pa zato tu pitam ;)

Link to comment
Share on other sites

Je dimer ne voli aljumini, al znamo tko voli😂, benzin je dobar, al brate žao mi 😂 za lanac motora Motul je uživancija raditi.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Što nitko ne koristi Ivasol? Nije skup, a s litrom možeš oprati cijeli motor iznutra i izvana.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ivasol mi je dobar ali ga moraš isprati s vodom. 

Koristim ga za druge metalne komade koje bez straha mogu isprati vodom. 

Potrošio sam 3 litre benzina i jedan sprej breake cleanera za odmastiti motor i mjenjač. 

Mislim da nije neki trošak, a  sigurniji sam da voda neče dospjeti tamo di netriba. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što to ne bi smio isprati vodom. Ja baš sve od mehanike i dijelova perem Ivasolom i vodom, ali poslije uvijek ispušem kompresorom.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima par rupa gdje može ući voda. 

Doduše mogu se staviti nekakvi čepovi. 

Ali nekako mi je sve skupa bilo lakše za izvesti sa benzinom. 

Link to comment
Share on other sites

Ajbolji mi je za ciscenje karburatora izvana na R4 bio nitro razrjeđivač, perfektno je ostajalo

Link to comment
Share on other sites

Karburator mi nije problem (ili drugi manji metalni komadi). Ubacim u ultrazvučnu kadu nekih pola sata o sve ki novo! 

IMG_20210929_183053.thumb.jpg.10327879d253359b30ebe313e15e447b.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Je, ali dugo cekat pola sata ;)
Kad bolje promislim, 0samdesetih nije bilo uzv kada

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.