Jump to content

Renault Clio


Dule

Recommended Posts

Pozz ekipa, trazim Twingo (cca 2002-2004) po mogućnosti u sto boljem stanju pa sam iznenađen kako je slaba ponuda.

Kako zadnjih 15-tak godina vozim uglavnom vece i jace aute a zadnji Renault mi je bio 2.0T jasno vam je da nemam bas iskustva sa 1.2 motorima na koji ciljam.

Volio bi ici bas na taj, obicni 1.2 bez 16V....imate neku pametnu ili općenito preporuku na sto paziti i sto je previse km za taj auto?

Link to comment
Share on other sites

Kum mi ima taj. Na plin. 350 tkm je prešao. Imao je klasično održavanje ovjesa. Kugle,krajnici amortizeri,ležaji. Ostalo ništa. Motor je na plinu oko 220 tkm. Motor i mjenjač odlični . Kvačilo isto. Svaki je dan na otvorenoj cesti sk-zg tako da nije mjerilo. Tad se auto najmanje troši. Teško je naći takav auto. Ti tražiš još stariji? Teško je to naći da valja. Onaj koji valja ljudi neće dati 

Link to comment
Share on other sites

Pa u kojem smislu ne moze valjati, pretpostavljam i da nesto ne valja ne moze kostati ne znam koliko da se rijesi.Znaci motor i mjenjač su generalno OK i nebi trebao strahovati ako auto ima 200 000 km?

Limarijski vidim da su primjerci stari 18-20 godina i dalje dobri, za motor kazes da je isto dobar ako je odrzavan...znaci ostaju kugle, krajnici i ovjes opcenito kao nesto na sto bi trebalo obratiti paznju?

 

Alternativno dolazi u obzir i Clio 1.2.

Performanse i sl. totalno nebitno, bitno da ne trosi puno jer ce sluziti kao drugi auto.

Koliko uopce trosi realno po gradu 1.2?

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao u Cliu Mk1 1.2 8v. Mislim da je to isti motor. Moj je bio oko 200k km. Nedavno se javio novi vlasnik, neki deda iz Darde i kaze da se i dalje voza Clio. Moj je imao karoseriju, motor, mjenjac, volan i kocnice. Od dodatne opreme nist. Na motoru nisam nista radio, Jedini "problem" je sto ako je stajao 10tak dana auto kada se upali slini ulje na brtvi kartera, kada malo proradi prestane. Navodno je plutana brtva i rasusi se. Majstor nije htio mijenjati nego je rekao dodji po bespla ulje :) 

E sada potrosnja u cliu je bila oko 8l voznje po Osijeku. Dakle iskljucivo Osijek. Zena je sa njim radila u kucnoj njezi i doslovce 2x mjesecno ako je isla u Visnjevac / Josipovac, ili Livana / Cepin ostalo sve Osijek tipa Jug2,. DGO, Retfala. nekih 10tak stajanja dnevno.

BTW kada je bio na otvorenoj cesti, dakle peta brzina i 90kmh ide laganih 4l :)

Toliko se sjecam auta. Osim redovnih servisa, jednom je izbio semering radilice, ali na srecu sa strane remenice pljunio ulje, zena skuzila, stala, vucna sluzba, nesto sitno novaca i dalje vozi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Twingic 8v ili 16v je peri-deri.

Bolje birati ove malo novije 2003-4-5, neznam tacno, ovi prije su znali potrošit nešto ulja, kažu zbog prstenova navodno...

U mene je bio 16v, 2005g, potrošnja ulja nula.

Potrošnja goriva 5-5.5l,medugradska u prosjeku (okolica Splita).

Kvarova motora ništa, jedino bila crkla ručica dugo-kratko i prekidač stop svjetla.

Malo rose od ulja na poklopcu ventila, nisam sanirao jer je bilo zanemarivo i nije se pojacavalo.
Ulje livao Total 5w40.

Ostalo od održavanja stvarno bagatela, kočnice, amortizeri,...

Zna bit problema sa podizacima stakla (pukne komad koji drži oprugu), našao preko njuskala lika koji tokari te komade i vrši reparaciju podizača, nagovorio ga da pošalje komad (oderao me [emoji17]), zavario na mjesto starog upresanog i radi ko sat.
Također zna puknit plastika za nagib
sica, sajla za preklopit sic.

Uglavnom autic za svakodnevnicu i umjerene relacija savršen, za parking još bolji, pregledan i može se utovarit masu unutra kad se preklopne sjedala.

Rega bagatela...

Uglavnom udomio bi ga opet ako naleti sa panoramom [emoji7]

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nazovem maloprije oglas tu iz Osijeka, Twingo od prvog vlasnika, garaziran, presao 47000 km i javi se lik...kaze prodan, otisao za 33 minute koliko je bio na oglasniku.🤪

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svog prošle godine u 8.mj uzeo baš za namjenu da bude drugi auto u kući. 

16v, 2006g, oko 130tkm. Bio kupljen novi u roci, cijelo vrijeme vozen u zg unutar jedne obitelji. Istuckan lim, dosta ogrebotina al kad sam vidio da je to jedini nedostatak odmah sam ga uzeo. 

Odmah odradio veliki servis, ulje, filtere, jedan stabilizator, dosjede i jednu sponu volana. Ne sjećam se točne cifre al uglavnom smiješno u odnosu za neke modernije i novije aute. 

 

Od tada prošao oko 8 tkm, ulaganja nula kuna. Sad ću uskoro opet ulje i filtere promijeniti i vozi miško. 

Potrošnja po Sisku i okolici zimi 5.5, sad kad je vani toplo ide i ispod 5. 

Zasad prezadovoljan. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dakle najbolje potrošeni novci IKAD!! Jednostavan za održavanje, dijelovi bagatela, jednom me ostavio na cesti (crkla pumpa goriva) Ležajevi prednjih kotača su boljka, na sreću nisu skupi. Druga generacija je blagoslovljena boljim kočnicama. Imao ga od '97.-'20. prešao preko 300 kkm. Onda ga srezali u željezo za vrijeme lockdowna jer je bio strunuo lim tako da nije bilo popravka. Od prvog dana negaražiran, ležao dvije godine neregistriran pod lipom (nije bilo potrebe za dva auta) restauriran, ganjan do besvijesti, spušten kao karting, prevezao što neki kombiji nisu, stvari su tovarene viljuškarom unutra, bio kuhan i pečen, nikada nije potrošio više od 6 l na 100 km, pred kraj je počeo prosipati ulje na brtvama zbog starosti, crijeva su bila tvornička do kraja, kvačilo isto, ljubav mog života....Sin je kupio istog samo mlađeg. Toči-vozi.slika.png.7df43edf4b944637b5e64a334f79bf57.png

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Samo je jedan twingo, jedinica! :dobroje:U njemu cak i ovaj 8v ide sasvim ok, a 16v s 15 ks vise je mala raketica. Za drugi auto top!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da imam potrebu za drugim autom, nebi gledo ništa drugo osim twinga 1, možda i 2.

Ja sam imao sa rolo krovom, jao kak je to bio poseban autić, stvarno sa dušom.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pa ima kolega Kasabian izvrsnog Twinga 1.2 16V Dynamique za jako pristojnu lovu za prodat, ja ga nažalost nisam mogao uzeti jer nije automatik. Imaš oglas tu na forumu! 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je

Evo link na oglas

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zovi čovjeka pa pitaj, prije 2 tjedna je bilo! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Max said:

Zovi čovjeka pa pitaj, prije 2 tjedna je bilo! 

 

Culi smo se, odgovara mi manje-vise.

Volio bi da nije crni, ali nije presudno ako je uredan mehanicki i da nije trul.

Ne mogu prezaliti jucer Twinga koji mi je izmakao, dijelilo me pola sata da sam bio brzi i da ga uzmem.

Od prvog vlasnika, bio stalno u garazi, 47 000 Km...😭

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Poceo sam gledati i Twingo druge generacije jer ovi prve generacije su vec u ozbiljnim godinama i nikako ne nalazim neki u za mene prihvatljivom stanju. 

Kakav se pokazao Twingo 2...cca 2009 godina. 

I kod njega gledam 1.2. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Dule said:

Poceo sam gledati i Twingo druge generacije jer ovi prve generacije su vec u ozbiljnim godinama i nikako ne nalazim neki u za mene prihvatljivom stanju. 

Kakav se pokazao Twingo 2...cca 2009 godina. 

I kod njega gledam 1.2. 

Za mene osobno Twingo 2 nema tu karizmu. Motor je isti, nepoderiv. Živahan, malo teži od starog, cca 200 kg pa shodno tome i trunčicu tromiji. O mehanici ne bih znao jer ga nisam imao a i nije me zanimao. O jedinici sam rekao skoro sve.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ivan08 said:

Za mene osobno Twingo 2 nema tu karizmu. Motor je isti, nepoderiv. Živahan, malo teži od starog, cca 200 kg pa shodno tome i trunčicu tromiji. O mehanici ne bih znao jer ga nisam imao a i nije me zanimao. O jedinici sam rekao skoro sve.

tocno tak..

twile 1 je malen lagan a ima dijelove od clia.. 16v motor u njemu je vise neg zivahan.. promjenit nosac motora je vjerojatno najskuplji dio koji te moze zadesit na tom autu, ako se ne varam 1200-1400kn sam platio ali to je bilo pred 10+ godina.. od 2002 dolaze s 14" kotacima, jace kocnice, mislim cak i balans stangice, ugl bolji ovjes od ranijih modela.. meni 16v niej po zagrebu trosio nikad preko 6,5l, tada je jos bilo i snijega, isao je kroz snijeg skoro ko R4 :D u svakom slucaju, preporuka za twingo 1... imao sam dva twinga GT, oba s potrosonjom od 8,5-9l po zagrebu, jest bio puno brzi, ali je i puno vise skakako po nasim cestama, nije mi bio nesto udoban, no u svakom pogledu je naravno bio level iznad, sigurnost, buka, kotaci, kocnice itd... twingo 1 u 💗

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kupljen Clio II 1.2 8V, 2007, 5V, mehanicki odlican, vizualno 8/10 ali bar nije lupan i farban, prva boja pa ima sitnih ostecenja od kamencica. 

Ima klimu, el. podizace, daljinsko centralno, klimu, abs...i sve radi. 😁

Najveca mana su farovi, cijeli auto izgleda uredno i jedino su farovi na suncu stradali...bas lose izgledaju. 

Nisam cak siguran da se to moze ispolirati. 

IMG_20220607_112248-01.jpeg

 

IMG_20220607_203455-01.jpeg

Edited by Dule
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Čestitke i puno sretnih km.

Daj sliku farova. Ali 95.8% sam siguran da se može :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kud plaaavi? 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Marko_Os said:

Pa kud plaaavi? 🤣

 

Jbg, da sam mogao birati auto i boju bio bi zuti Twingo u mint stanju...ali nemaaa ih. 😁

Zapravo je nebitno, treba nam trenutno jos jedan auto, posluzit ce. 😎

1 hour ago, Domba said:

Čestitke i puno sretnih km.

Daj sliku farova. Ali 95.8% sam siguran da se može :)

 

Tako su mi rekli i u jednoj Detailing firmi preko telefona...da 95% mogu. 😁

Meni se cini da nece ici. 

Link to comment
Share on other sites

Cestitam. Izgleda dobro storia. Farovi će sa dobrim poliranjem i lakiranjem izgledati kao novi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Čestitke na novoj vozilici!
Kakve sam polirao na Cliu i ispali ko novi tvoji su milina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.