Jump to content

Renault Clio


Dule

Recommended Posts

Oko750 kao i drugi auti.

Tesko da će biti miran 2god sa ovim postupkom, prije 6-12mj naravno ovisi koliko se vozi i da li drzi svjetla upaljena i po ljeti.

Ja sam pred god i nešto sitno kupio mami storiju čini mi se 2008g za 11500kn i sa manje od 75tkm. Kvacilo sam nedavno. Ožiljaka ima iz vana sa gradskih parkinga sto je i nevažno jer gospođa mama radi u bolnici. Auto je unutra kao nov. Isto moram riješiti farove i ofarbati krov jer sunce radi svoje. Troši oko6 tu po Ri i okolici.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da su od tada auti poskupili a ti si super prosao ako si 2008 nasao za 11500...ja za te novce nisam nalazio nista pametno a ne igra mi par tisuća koliko sam bio spreman dati za uredan primjerak. 

Meni u leru radi na cca 500 okretaja pa zato pitam. 

Prvi dan kada sam ga kupio padala je kisa i uletio sam u vecu lokvu vode i poceo mi je trzati i nemirno raditi. 

Istekao sam sve kablove i konektore, osusio i prestao je trzati  ali se ne sjecam na koliko okretaja se u leru vrtio kada sam ga preuzeo pa zato pitam...cini mi se da je ta voda uzrokovala i te niske okretaje u leru...ne znam. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, laci said:

Oko750 kao i drugi auti.

Tesko da će biti miran 2god sa ovim postupkom, prije 6-12mj naravno ovisi koliko se vozi i da li drzi svjetla upaljena i po ljeti.

Ja sam pred god i nešto sitno kupio mami storiju čini mi se 2008g za 11500kn i sa manje od 75tkm. Kvacilo sam nedavno. Ožiljaka ima iz vana sa gradskih parkinga sto je i nevažno jer gospođa mama radi u bolnici. Auto je unutra kao nov. Isto moram riješiti farove i ofarbati krov jer sunce radi svoje. Troši oko6 tu po Ri i okolici.

 

ma prijesvega sam mislio da vjerujem kako ih nece sad dve god dirat.. da ce pocet opet matirat, sigurno, naravno ovisi o puno faktora, ali ako i krene lagano za godinu dana, mozda nece dirat (barem ja nebi) dok malo vise ne matira.. ne treba sad poliranje bacat cim se vidi da lagano farovi krecu matirat.. nije ni to rjesenje jel.. no dobro, apsolutno manje bitno, nadamo se da ce ga imat pa ce nam rec kako se farovi ponasaju a obzirom na sve postove do sada, mogao bih nas informirati i o farovima :D 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Dule said:

Meni u leru radi na cca 500 okretaja pa zato pitam.

Radi on na 750 samo što je turnić tako graviran tako da izgleda kao da je prva crta na 500 ali zapravo je 750. I mene je zbunilo kad sam kupio auto.

Da radi na 500 bio bi jaako nemiran :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Med0 said:

Radi on na 750 samo što je turnić tako graviran tako da izgleda kao da je prva crta na 500 ali zapravo je 750. I mene je zbunilo kad sam kupio auto.

Da radi na 500 bio bi jaako nemiran :)

Tipicne francuske fore. 🙄

Link to comment
Share on other sites

@Dule, nisam se sjetio pogledati kod sebe, ali ako ti fali ona plastika kod kompresora klime onda je lako moguće da ti je kiša prošla do alternatora, a to nije dobro.

Prilično sam siguran da je meni sve pored kilera zatvoreno odnaprijed u tim plastikama i dolje i gore jer mi tamo kronično fali svjetla kada nešto radim tipa mijenjam žarulju u faru ili kad sam čistio plus od alternatora :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10. 06. 2022. at 13:41, Med0 said:

Moj je 16V. Troši jednako i bolje ide, ali to je valjda najgori motor za staviti plin. 

Imao sam 1.4 8V na plinu oko 140.000 km. Bez problema. Sada imam 1.6 16V preko 30.000 u manje od 2 god  isto bez problema.  

Čak je kod poklopca tanka  predviđeno mjesto za postavljanje točionika. Ti su motori najbolji za rad na plin. Po osobnom iskustvu i prema riječima osoba koje se bave ugradnjom plinskih instalacija. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znam i ja nekoliko ljudi koji su zadovoljni s tim 8V motorima na plinu. Nije uvijek idealno ali klapa. Nažalost D4F (1.2 16V) je crna ovca među njima za plin. Taj se na plinu raspadne u rekordnom roku (glava motora).

Renault je izbacio bi-fuel D4F-732 i 734 varijante za LPG s modificiranom glavom i kvalitetnijim svječicama. Tvornički LPG sustav je navodno bio Landi Renzo Omegas koji je kod nas bio jedan od najskupljih i najboljih (ako je i najbolji) koji se mogao aftermarket ugraditi. Ti su radili puno bezbrižnih kilometara.

Navodno je D4F-728 također tvornički na LPGu.

Link to comment
Share on other sites

Nemam namjeru stavljati plin i nisam zato birao obicni 1.2.

75 ks mi nista ne znaci, radi se o drugom autu i ne mislim s njim nikuda izvan grada tako da mi je ovaj motor sasvim ok, kotrlja se i ima klimu i servo i briga me ako sam najsporiji od semafora do semafora. 🙂

Morat cu negdje potraziti tu plastiku. 

Vidim da nema ni ispod motora plastike...jel uopce dolazio s njom? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zaštita podvozja motora je bila opcija u našim krajevima s time da rupa od čepa za ispuštanje ulja odgovara za dCi modele. Na benzincima je čep pomaknut na drugu stranu kartera pa zaštita podvozja vjerojatno mora dolje na svakoj izmjeni ulja.

Edited by Med0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[mention]Dule [/mention] evo te plastike, vidi se i kataloški broj 8200272059. To je plastika iznad branika i pokriva klimu i alternator od kilera do desnog fara.

IMG_9208.jpg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jedan mali upgrade, zamjenio sam metlice brisaca, stare su bile lose i neoriginalne, stavio sam one koje su isle na njega u originalu. 

Jos su mi ostale samo te plastike u motornom prostoru. 

Fora mi je sto je auto sa strana ravan kao tepsija, vidi se da nije bio gradski auto pa da ima puno udubina od otvaranja vrata. 

IMG_20220614_203428-01.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E vidiš meni se vide bočno te male udubine na nekoliko mjesta i sprijeda na haubi je ostalo nečije pola guzice jer mi je netko sjeo na haubu. I iznad Renault znaka je isto jedna manja udubina. I to sprijeda me užasno nervira. Ne znam može li se to na vakuum izvući.

@Med0 nisam baš skužio gdje bi trebala biti ona zaštitna plastika koju si pokazao na fotki...

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Danchibald said:

 

@Med0 nisam baš skužio gdje bi trebala biti ona zaštitna plastika koju si pokazao na fotki...

Kad gledaš odnaprijed nalazi se iza prednje maske s lijeve strane između desnog fara i hladnjaka. To je splash guard.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Med0 said:

Kad gledaš odnaprijed nalazi se iza prednje maske s lijeve strane između desnog fara i hladnjaka. To je splash guard.

Budem bas pogledao jer sam skuzio ako prodjem autom kroz vecu vodu i da ga bas zalije, zna mi malo remen cviliti nekoliko minuta poslije....

Tnx na pojasnjenju

Edited by Danchibald
Link to comment
Share on other sites

Moguće. Ja idem kroz kišu bez problema. Unškoli sigurne vožnje smo imali sprinklere iz asfalta prema gore koji su špricali aute od svukud pa i ispod pa mi ništa nije cvililo.

Dolje ispod desnog fara također postoje neke dvije plastikice koje štite ali do njih je jako teško doći osim od ispod auta. Na RSu dvojki su drugačije nego na našim klijačima.

Link to comment
Share on other sites

Crkli su mi svi zmigavci, i sva 4 i pojedinacno...uopce ne rade. 

Pogledao sam osigurace kod volana i bacio sam oko na releje kod akumulatora ali nisam skuzio koji je od zmigavaca...ideje sto bi moglo biti? 

Link to comment
Share on other sites

BMW bi mogao biti, pretjerao si sa upotrebom? :)

 

A sada ozbiljno. Relej vrlo vjerojatno. Vjerovatno možeš upaliti sva 4 i kuckati po relejima i skontao ces koji je kada proradi.

Moguce i da je osigurač ili osigurači ako ima posebno lijevo desno. Ako si provjeri provodnost onda nije.

i trece, ali malo vjerojatno kompjuter.

Link to comment
Share on other sites

Vec sam kuckao po svima i dalje ne radi...nisam jos utvrdio koji bi bio za zmigavce, trazio sam po netu i nisam nasao. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10. 06. 2022. at 13:41, Med0 said:



Inače svi oni počnu trošiti ulje nakon nekih 150.000km. To te ne treba brinuti ali održavaj PCV ventil čistim na iberlaufu. Moj je dugo trošio 2-3dCl na 10.000km, a sada se to poduplalo. Auto sada ima 201.000km.

 

Na zalost i moj trosi nesto ulja, moram utvrditi jos koliko. 

Dosuo sam litru a od servisa je proslo cca 4000 km. 

Gdje je tocno taj ventil? 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Clio odradio prvih 10 000 Km kod mene.

Prakticki nula problema ako ne racunam jedan zahvat elektricara oko jedne zice sto je uzrokovalo problem sa zmigavcima i dvije pregorene H7 zarulje i jedno krpanje gume kod vulkanizera.

Nevjerojatno jednostavan i zahvalan auto, potrosnja smijesna...cca 6-7L po gradu.

Jedina mana, trazi nesto ulja, dolijem i vozi dalje...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Primjetio sam da se ovjes malo rastimao, pretpostavljam da su spone, ramena?...koliko dođe zamjena tih dijelova na ovjesu?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.