Jump to content

Renault EDC automatski mjenjač


dipetek

Recommended Posts

Just now, Display said:

Pa baš to.. ljudi govore o EDC-u i iskustvima sa novijim automaticima a ti naravno upadaš sa spikama o manualu a zadnje iskustvo koji si imao je sa UNOM wtf

Pa reci ti nešto pametno o tom. Drugo nisi nikad ali ama nikad niti ćeš voziti vozila sa automatskim mjenjačem koje sam ja . Ali kad smo kod tog mene nimalo automatski mjenjač ne zanima kao korisnika , jebiga imam ruku i nogu za promjenit brzinu . Jest da je vožnja ugodnija i sve što su drugi rekli stoji alida kupujem polovni auto sa automatskim mjenjačem  to neka kupuje kome se kupuje , sam će shvatit jednom .

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da sam nalio ulja na vatru. 

Da se još nešto malo nadovežem na sve ovo. Slažem se da je rizik kupnja automatskog mjenjača, jer nikad neznaš kak oga je održavao prijašnji vlasnik zato baš sam kupio Kadjara u ovlaštenoj auto kući star nepunih dvije godine i s 32000 km na satu, pa si čovjek misli da je teško da se za tak malo vremena može uništiti motor, mjenjač....

Skroz je nebitno, automobil je pod garancijom i cijeli mjenjač spada pod garanciju uključujući i lamelu, tak da se ne sekiram previše. Prvo sam mislio da pretjerujem ali očito je greška na mjenjaču jer sam našao isti kvar možete pogledati na ovom linku EDC uuuuup sound u komentarima je vlasnik napisao da su mu zamjenili cijeli mjenjač (jest da je 2.0 benzinac u Meganu ali je i dalje EDC mjenjač)

Uglavnom, idem na servis sad u četvrtak pa ću vidjet kaj će mi pametno reć. Mada za sada neću ništa komentirati jer sam se u ovlaštenu auto kuću razočarao, i ispada da su me zavaljali.
(auto nema upisanu servisnu povijest, ako je uopće ikada rađen servis, nisam dobio drugi ključ, čak i sumnjam da su mi zamjenili ulje prije primopredaje, jer je ulje već podosta tamno, a koliko se sjećam benzincima ulje ne tamni brzo kao na dizelu, i tak, ima tu toga još.) kada završim ovu sagu napisat ću iskustvo s tom autokućom, s time da sam već zvao i Renault Hrvatsku koji nisu baš izrazili želju za uključivanjem.
Auto nije nov, ali nije ni star!

Napišem krajem tjedna što su utvrdili u servisu.


 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, fabi said:

Sa klasičnim automatikom npr stojiš na uzbrdici, makneš nogu sa kočnice auto stoji i može tako stajati koliko oceš ne utječe na trajnost mjenjača. Edc, dsg, dct isti uvjeti i ako nemaš uključen auto hold ili zategnutu ručnu kada makneš nogu sa kočnice auto bježi nazad, ako ga u takvim uvjetima pokušavaš držat na mjestu sa gasom (što neki sa klasičnim automaticima rade) eto pregrijavanja i problema. Znači u uvjetima stani kreni, pogotovo na uzbrdicama obavezno treba biti uključen auto hold, ili čak ručna. Kia u uputstvima piše da kod njihovog dct-a kada stojiš na mjestu u D i sa stisnutom noznom kocnicom, uključenim auto hold ili zategnutom ručnom, elektronika mjenjač prebaci u N da se ne troše/griju lamele. Otpuštanjem nožne kočnice prebacuje u D, a u slučaju da imaš uključen auto hold (najbolja opcija) ili zategnutu ručnu prebacuje u D tek kad takneš gas. 
Npr bočno parkiranje narikverc uzbrdo ili ako često vučeš prikolicu i krećeš uzbrdo to je najbolje izbjegavati sa dual clutch. To su nekakve mane dual clutch automatika, prednosti su im sama vožnja, i potrošnja..

Koji noviji danas nema auto hold? Ili automatsku ručnu? Mislim da si ovdje napisao većinu stvari koje se odnose na prastare aute. Basic megane 4 s ručnim mjenjačem ima autohold na uzbrdici, kamoli bolja oprema s edc-om.

Kako su neki napisali, i ja se slažem, vozim i automatike i ručne, mogu za sebe reći da sam jedan od kvalitetnijih vozača na cesti tako da me ove piz**rije oko panike i brzih kretanja/parkiranja itd nimalo ne zamaraju, ali nema šanse da ću se ikad više vratiti na ručni mjenjač s novim autima.

Edited by marttin
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vozim automatike već dosta dugo, od Lagune 2 i Smarta preko Megane 3 pa A4 i A5, ne bi se stvarno više na ručni vraćao ako baš ne moram. Pokvari se, popravis i vozila dalje, sve ovisi kako te pogodi. Superb je sa 280tkm i DSG bio savršen, Laguni se na 200tkm pokvario, A4 na 185tkm, kak te pogodi..Ali ugoda vožnje je nemjerljiva. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Apsolutno se slažem vezano za automatike. A i trend je takav da prilikom kupnje novih auta ljudi traže automatike i to u svim klasama. Potvrdila mi i teta prodavačica, Kia nije iznimka..Trenutno kući dva auta sa automatskim mjenjačem i nemamo namjeru ići Nazad, a bit će kako bude

43 minutes ago, marttin said:

Koji noviji danas nema auto hold? Ili automatsku ručnu? Mislim da si ovdje napisao većinu stvari koje se odnose na prastare aute. Basic megane 4 s ručnim mjenjačem ima autohold na uzbrdici, kamoli bolja oprema s edc-om.

Kako su neki napisali, i ja se slažem, vozim i automatike i ručne, mogu za sebe reći da sam jedan od kvalitetnijih vozača na cesti tako da me ove piz**rije oko panike i brzih kretanja/parkiranja itd nimalo ne zamaraju, ali nema šanse da ću se ikad više vratiti na ručni mjenjač s novim autima.

Poanta mog posta je bila da svaka tehnologija ima prednosti i mane pa tako i klasični automatici vs dual clutch. Dobro ke o tome se informirati na vrijeme, ništa više ni manje

Link to comment
Share on other sites

Svakom prema izboru, ja dok imam ruku i nogo za nekoliko tisuća godišnje i od čega 1 ili 2 vožnje u dalmaciju nemam baš nikakvu potrebu za tolikom ugodom koju pruža automatik . Jebiga nisam razmažen po tom pitanju i gotovo.  Ko voli nek izvoli , ali ako već može nek kupuje novo .

Baš me živo zanima kako bi vi dovezli napr 500 km Fapov kamion gdje treba znat kako promjenit brzinu da ne krči ni iz manje u veću ni obratno još gore.A kako bi tek GMC kamion koji je imala jna za obuku i sl ili DODGE   koji su imali potpuno nesihroniziran mjenjač . Drugim rječima rečeno tamo je birač brzina preko vilice gurao direktno zupčanik u zupčanik .  Tamo je trebalo dobro pogoditi okretaje ili sljedi tokarenje zupčanika (oću reć glodanje jednog u drugi).

Ali dobro srećom ne morate no to je to i amen .

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, trapavi said:

Svakom prema izboru, ja dok imam ruku i nogo za nekoliko tisuća godišnje i od čega 1 ili 2 vožnje u dalmaciju nemam baš nikakvu potrebu za tolikom ugodom koju pruža automatik . Jebiga nisam razmažen po tom pitanju i gotovo.  Ko voli nek izvoli , ali ako već može nek kupuje novo .

Baš me živo zanima kako bi vi dovezli napr 500 km Fapov kamion gdje treba znat kako promjenit brzinu da ne krči ni iz manje u veću ni obratno još gore.A kako bi tek GMC kamion koji je imala jna za obuku i sl ili DODGE   koji su imali potpuno nesihroniziran mjenjač . Drugim rječima rečeno tamo je birač brzina preko vilice gurao direktno zupčanik u zupčanik .  Tamo je trebalo dobro pogoditi okretaje ili sljedi tokarenje zupčanika (oću reć glodanje jednog u drugi).

Ali dobro srećom ne morate no to je to i amen .

Pazi ovog lika. Da, svi koji imaju automatike ih imaju zato jer ne znaju mijenjati brzine, bravo. Ja se dam kladiti da velika većina koji su protiv automatika je samo zato što si ga ne mogu priuštiti i onda se tješe da je ručni mjenjač bolji. Automatici su danas daleko napredovali naspram nekad i budimo realni, ručni mjenjači su sve više prošlost. Amen.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Eto ja znam promjeniti FAP, TAM i ostala pretpotopna vozila bez sinhrona sa duplim kuplungom i međugasom.

Nije da se ponosim već me sram jer sam toliko star da to znadem. Rađe bi da ih nikad nisam trebao voziti jer sam se samo istinski napatio. Temp -18 u kabini isto toliko a Mata u kratkim rukavima i curi znoj niz čelo jer prometalo ima i prednji pogon a nema servo volana.

Ni naš Max ni dado SK ne bi ga smotali na mjestu! :bigl:

Osobno mi je ispravan automatik za grad odličan, za otvorenu cestu i dinamičnu vožnju ručni mjenjač.

  • Like 3
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, trapavi said:

Svakom prema izboru, ja dok imam ruku i nogo za nekoliko tisuća godišnje i od čega 1 ili 2 vožnje u dalmaciju nemam baš nikakvu potrebu za tolikom ugodom koju pruža automatik . Jebiga nisam razmažen po tom pitanju i gotovo.  Ko voli nek izvoli , ali ako već može nek kupuje novo .

Baš me živo zanima kako bi vi dovezli napr 500 km Fapov kamion gdje treba znat kako promjenit brzinu da ne krči ni iz manje u veću ni obratno još gore.A kako bi tek GMC kamion koji je imala jna za obuku i sl ili DODGE   koji su imali potpuno nesihroniziran mjenjač . Drugim rječima rečeno tamo je birač brzina preko vilice gurao direktno zupčanik u zupčanik .  Tamo je trebalo dobro pogoditi okretaje ili sljedi tokarenje zupčanika (oću reć glodanje jednog u drugi).

Ali dobro srećom ne morate no to je to i amen .

Na srecu pa vecina toga je izumrlo, potrulo, ne postoji vise... Tehnologija je otisla daleko naprijed od 2006 i Golfa IV.

I onako usput, imam i jedan i drugi mjenjac i kako sam napisao. Voziti po gradu rucni mjenjac je valjda za mazohiste bolje. Govorim o gradovima tipa Zagreb. Ili Recimo Frankfurt gdje mi treba 45 min da dodjem autoputem do ulaza i onda jos 45-60 min za 8km da parkiram auto. Bio sam nekoliko puta rucnim mjenjacem i jako puno puta automatskim i razlika je vidljiva.

Najgori automatski mjenjac kojeg sam vozio je prosle godine u Rent A Caru u C1. to je katastrofa, ali i dalje ponekad u kombinaciji sa manuaelnim prebacivanjem brzina je super odradio posao. Iznajmio sam taj auto ne jer sam morao automatik, nego htio sam "kabrio" pa je jedino dolazio u opciji sa automatskim mjenjacem.

16 minutes ago, Ninoo said:

Pazi ovog lika. Da, svi koji imaju automatike ih imaju zato jer ne znaju mijenjati brzine, bravo. Ja se dam kladiti da velika većina koji su protiv automatika je samo zato što si ga ne mogu priuštiti i onda se tješe da je ručni mjenjač bolji. Automatici su danas daleko napredovali naspram nekad i budimo realni, ručni mjenjači su sve više prošlost. Amen.

A vidi ima smisla. Ako si netko ne moze prisutiti automatik, ne moze ni odrzavanje, pa onda prica u skupim kvarovima :)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, mata73 said:

Eto ja znam promjeniti FAP, TAM i ostala pretpotopna vozila bez sinhrona sa duplim kuplungom i međugasom.

Nije da se ponosim već me sram jer sam toliko star da to znadem. Rađe bi da ih nikad nisam trebao voziti jer sam se samo istinski napatio. Temp -18 u kabini isto toliko a Mata u kratkim rukavima i curi znoj niz čelo jer prometalo ima i prednji pogon a nema servo volana.

Ni naš Max ni dado SK ne bi ga smotali na mjestu! :bigl:

Osobno mi je ispravan automatik za grad odličan, za otvorenu cestu i dinamičnu vožnju ručni mjenjač.

No eto vidiš , znači moglo se jer se moralo , a sad svakom po volji. Nikad nisam rekao da nije lakše voziti automatika od manualca i ugodnije . No do volje i džepa svakom .

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, tesla ima najbolji automatski mjenjac. nema kvacila, nema hidraulike, nema visko spojke... jeste se tu razapeli koji ima ljepseg :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Ninoo said:

Pazi ovog lika. Da, svi koji imaju automatike ih imaju zato jer ne znaju mijenjati brzine, bravo. Ja se dam kladiti da velika većina koji su protiv automatika je samo zato što si ga ne mogu priuštiti i onda se tješe da je ručni mjenjač bolji. Automatici su danas daleko napredovali naspram nekad i budimo realni, ručni mjenjači su sve više prošlost. Amen.

Prvo ne laži bezočno , nigdje nisam rekao da ovi koji voze automatike ne znaju mjenjat brzine a drugo otkud tebi da si to ne mogu priuštit . Ma mogu zemljače i 3 i to bez da gledam što ću sutra jest . Tako da to ti je glup komentar i nabijem pakosti .

Pa nisam li rekao da svakom po volji , želji i džepu. A što se tiče onoga sa mjenjanjem brzina na gore navedenim kamionima , ti ćeš se tu sam prepoznat.

Dakle idemo još jednom    gdje piše da ovi što voze automatike ne znaju mjenjat brzine ?

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, trapavi said:

Baš me živo zanima kako bi vi dovezli napr 500 km Fapov kamion gdje treba znat kako promjenit brzinu da ne krči ni iz manje u veću ni obratno još gore.A kako bi tek GMC kamion koji je imala jna za obuku i sl ili DODGE   koji su imali potpuno nesihroniziran mjenjač .

Ako si ti mogao ovladati time, vjerojatno mogu i drugi 

:nezna:

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Domba said:

Na srecu pa vecina toga je izumrlo, potrulo, ne postoji vise... Tehnologija je otisla daleko naprijed od 2006 i Golfa IV.

I onako usput, imam i jedan i drugi mjenjac i kako sam napisao. Voziti po gradu rucni mjenjac je valjda za mazohiste bolje. Govorim o gradovima tipa Zagreb. Ili Recimo Frankfurt gdje mi treba 45 min da dodjem autoputem do ulaza i onda jos 45-60 min za 8km da parkiram auto. Bio sam nekoliko puta rucnim mjenjacem i jako puno puta automatskim i razlika je vidljiva.

Najgori automatski mjenjac kojeg sam vozio je prosle godine u Rent A Caru u C1. to je katastrofa, ali i dalje ponekad u kombinaciji sa manuaelnim prebacivanjem brzina je super odradio posao. Iznajmio sam taj auto ne jer sam morao automatik, nego htio sam "kabrio" pa je jedino dolazio u opciji sa automatskim mjenjacem.

A vidi ima smisla. Ako si netko ne moze prisutiti automatik, ne moze ni odrzavanje, pa onda prica u skupim kvarovima :)

Stvarno nisam znao da je tehnologija otišla naprijed od golfa 4 . Savršeno pakostan komentar  nek ti bude na čast.

1 minute ago, direstraits said:

Ako si ti mogao ovladati time, vjerojatno mogu i drugi 

:nezna:

Jasno da mogu  ko kaže da ne , no to više i ne mogu naučit jer nemaju gdje.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, mata73 said:

Eto ja znam promjeniti FAP, TAM i ostala pretpotopna vozila bez sinhrona sa duplim kuplungom i međugasom.

Nije da se ponosim već me sram jer sam toliko star da to znadem. Rađe bi da ih nikad nisam trebao voziti jer sam se samo istinski napatio. Temp -18 u kabini isto toliko a Mata u kratkim rukavima i curi znoj niz čelo jer prometalo ima i prednji pogon a nema servo volana.

Ni naš Max ni dado SK ne bi ga smotali na mjestu! :bigl:

Osobno mi je ispravan automatik za grad odličan, za otvorenu cestu i dinamičnu vožnju ručni mjenjač.

Potpisujem. Dajca sam doktorirao i šaltao kao mali auto. Ne znam da li mi je 3 puta zakrčao mjenjač u karijeri. Ali da sam prolio znoja na hektolitre to je činjenica. Sjećam se da sam jednom vozio namotaj kablova za strelište dajcom jer nam se to nije dalo prebacivati u 110. Nitko ne pamti da se po tim serpentinama netko popeo dajcom. Samo ludi Ivan. A šlepanje u TAM 150 koji je krepao i nije imao servo. Upreš nogama u tablu i okrećeš volan i moliš boga da je slijedeći zavoj blaži. Što se tiče automatika, imao sam priliku voziti i nisam bio oduševljen ali sve je stvar navike. Komoditet u gradu, kreni - stani, je zasigurno nemjerljiv. Preferiram ručni mjenjač. Valjda sam mazohist.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sve ok no u mom postu GMC je služio u jna  u nastavnom centru za obuku uz i druga vozila . Radilo se u potpuno identičnom vozilu kakvo je bilo na iskrcavanju na dan D .  Dakle radilo se o Američkoj donaciji iz valjda ratnih rezervi i viškova . Uz to tu je bio i Dodge , Jep vilis, fiat campagnola ar 55, i nešto Tam vozila . Eto mjesto događanja autonastavni centar Kraljevo . 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sve ovisi o vrsti vozila, tipa u bmw-u f10 pored odličnog zf8 odabrati manual u takvoj krstarici mi je promašaj, dok sam vozio lagunu 2.0dci sa automaticom koji mi se nije nikako dojmio i znam da bi mi auto bio duplo zanimljiviji sa 6 brzina manualom. 

A @trapavi živi u svome svijetu, na svaki argument njegov odgovor je "meni ne treba, a ti ako želiš nešto novije od golfa IV si pakostan :D"

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Display said:

Sve ovisi o vrsti vozila, tipa u bmw-u f10 pored odličnog zf8 odabrati manual u takvoj krstarici mi je promašaj, dok sam vozio lagunu 2.0dci sa automaticom koji mi se nije nikako dojmio i znam da bi mi auto bio duplo zanimljiviji sa 6 brzina manualom. 

A @trapavi živi u svome svijetu, na svaki argument njegov odgovor je "meni ne treba, a ti ako želiš nešto novije od golfa IV si pakostan :D"

Opet prljava laž . Ko kaže da si pakostan ako želiš nešto novije od golfa 4? ali je zato pakosna primjedba da je tehnologija napredovala od golfa 4 . Nije li pakosna ?Da meni ne treba ne treba i gotovo pa radim par tisuća km na godinu pola od toga su kafići a ostalo robni centri itd . Dali je tu potreban automatik da udobno dovezem auto 2-3 km od kuće . Po meni ne a ko misli da treba po STOTI put izvolite ima automatika koliko god oćete posebno su preporučljiva polovna .

Uostalom da ne tupim golf 4 je zakon zakona jer sad ljepo čuva novčanik od bjesnih i rasklimanih automatika koji vise na servisima i muzu ko krave muzare . Samo je razlika što muzu novac.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trapavi said:

Stvarno nisam znao da je tehnologija otišla naprijed od golfa 4 . Savršeno pakostan komentar  nek ti bude na čast.

Isto kao govoriti da nitko od nas nebi mogao voziti rucni mjenjac koji nije sinkroniziran....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Domba said:

Isto kao govoriti da nitko od nas nebi mogao voziti rucni mjenjac koji nije sinkroniziran....

Ne izvlači se , nije tako rečeno nego da me baš zanima kako bi vozili takve mjenjače . Tu se naravno misli na gizdavost jer i najbolja vozila sa manualnim mjenjačom ne valjaju i strašno su neudobna itd.

A za tvoju nformaciju naravno da bi svi mogli voziti takve mjenjače . Dovoljno bi bilo 20-30 sati i onaj ko nije nikad vozio NIKAKAV auto poslije određenog programa obuke  znao bi na džemsu ili Dodgeu mjenjat brzine . Kao što vidiš uvjek se je nešto učilo i radilo i nije svjet postao juče.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Krenulo je s upitom dal ima tko problem s EDC-om kao ja. Čak sam se i potrudio i stavio video problema. A ovo sad preraslo tko ima većeg!?

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MilosB said:

Ljudi, tesla ima najbolji automatski mjenjac. nema kvacila, nema hidraulike, nema visko spojke... jeste se tu razapeli koji ima ljepseg :D 

Ali ima bateriju 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dipetek said:

Krenulo je s upitom dal ima tko problem s EDC-om kao ja. Čak sam se i potrudio i stavio video problema. A ovo sad preraslo tko ima većeg!?

Ne nego sam samo rekao da nije pametno kupovati polovnog automatika . To je to a ostalo vidiš što dođe.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, trapavi said:

Ne nego sam samo rekao da nije pametno kupovati polovnog automatika . To je to a ostalo vidiš što dođe.

Mislim da je to sad tu negdje s cijenom. Novo kvačilo ,cilindar,zamašnjak dvomaseni ( raritet je običan ) i ruke sigurno si na 1200-1500e.  Max je složio dsg za 2000. Možda da je popio kavu s majstorim pa mu rekao da dođe popraviti četvorku dolje desno s popustom ,prošao bi i jeftinije.  Ja bi prvi kupio automatik ali na žalost probao sam Volvo 343 dl koji je zaletavao kao da mu lamela kliže beskonačno i to mi je ogadilo sve. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.