Jump to content

Renault EDC automatski mjenjač


dipetek

Recommended Posts

17 minutes ago, Domba said:

Ajmo od početka. Zašto nije pametno kupovati polovni auto sa automatskim mjenjačem i x kilometara? Jedino što si rekao je da si vozio i da ti ne treba i da su popravci skupi. Sa dijelom da su popravci skupi se slažem. Ali isto tako možemo reći da je Polo istog godišta jeftiniji za održavanje od Golfa, a da je Passat skuplji.

Dokle god netko zna što može se priuštiti i za što ima novaca održavati to je sasvim u redu.

I za kraj po meni danas voziti golfa 4 bilo kojeg uopće nije pametno. Btw kada sam položio vozački stari je imao novog golfa 4 TDI sa 150ks i 4Motion i vozio sam taj auto dosta.

Obrazloži zašto nije pametno voziti nešto što je ispravno i što ti u konačnici čuva džep .  Nađi jedan pametan razlog . A što se tiče onoga što si može priuštit samo se po sebi razumje da svak vozi prema dubini džepa ili pak volje . I tako i treba biti to po stoti put govorim. Pa neće jedan renomirani stomatolog ili advokat , poslovni čovjek itd vozit Clia sa EDC mjenjačem. Za njih je premijum klasa ali baš svagdje u svijetu .  A čuj ovo što polovne uglancane polovnjake kupuje od šoderaša će već sami doć do nekog zaključka . A znamo da je takva većina i to je to .

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, trapavi said:

Obrazloži zašto nije pametno voziti nešto što je ispravno i što ti u konačnici čuva džep .  Nađi jedan pametan razlog . A što se tiče onoga što si može priuštit samo se po sebi razumje da svak vozi prema dubini džepa ili pak volje . I tako i treba biti to po stoti put govorim. Pa neće jedan renomirani stomatolog ili advokat , poslovni čovjek itd vozit Clia sa EDC mjenjačem. Za njih je premijum klasa ali baš svagdje u svijetu .  A čuj ovo što polovne uglancane polovnjake kupuje od šoderaša će već sami doć do nekog zaključka . A znamo da je takva većina i to je to .

Ajmo ovako. Sudar u Golfu 4 vs Golf 8. Ja sam siguran i uvjeren da ces bolje proci u Golfu 8 nego 4. Da ce te manje boliti, da ce manje rezati i cupati ljude van.
I onda druga stvar, ako nisi kriv, ili jesi imas kasko, prije ces dovesti u vozno stanje Golfa 8 nego Golfa 4. Gotovo sam siguran da razbijeni far, branik, hauba i blatobran na G4 znace totalnu stetu. Doduse dijelova ima na svakom kiosku, ali ja ne zelilm, niti znam popravljati.
Sigurnosni sustavi aktivne sigurnosti u Golfu 4 su puno losiji, ili pak nespostojeci, za razliku od Golfa 8.
Dalje potpuno sam siguran da Golf 8 mogu odvesti, ako je potrebno, u svaku metropolu i biti siguran da necu dobiti kaznu, ili necu nesto morati platiti.
Komfor u voznji, dakle izolacija od buke od je vjerovatno velika razlika. doduse u Golfu 8 se nisam vozio, ali jesam u 7.5 i puno je tisi i ugladjeni nego 4 kojeg sam vozio povremeno.
A da ne pricamo o pomoci vozacu koje mozes dobiti u Golfu 8 koliko su bolji od Golfa 4

I meni najbitnija stavka. Sansa da me Golf 8 ostavi negdje na cesti ili pored ceste je puno manje od Golfa 4. I vrijeme koje cu provoditi dok je Golf 4 na popravku je puno vece nego Golf 8. A puno vise cijenim svoje vrijeme, nego da sam sarafam, a i ne znam i ne zelim znati sam sarafati, niti imam uvijete i prostor za to.

37 minutes ago, Display said:

Btw kako su se pokazali CVT mjenjaci na toyotama? Jel "neuništivo" kao što Toyote inace jesu? :D

Ja cu samo reci, nemam iskustva, za sada navjvise km napravio sa Aurisom, nekih 70k i dosadan auto. Sjedis vozis i ides :) 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da se nadovežem na svoj problem zvuka EDC mjenjača i nalaz Renault servisa! Što je i bila prvotna misao ovog posta, a ne tko voli automatski mjenjač ili ne voli.

Službeno je upisano u radnom nalogu servisa da se čuje HUU zvuk kod šaltanja iz 3 u 4 i 5 u 6 brzinu.
Telefonom su me obavijestili da je napravljen reprogram mjenjača i da se je zvuk smanjio, nije nestao, pa su poslali tehnički upit Renaultu Hrvatska pa se čeka njihov odgovor što i kako dalje. Idem popodne po auto pa ću vidjeti.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dipetek said:

Da se nadovežem na svoj problem zvuka EDC mjenjača i nalaz Renault servisa! Što je i bila prvotna misao ovog posta, a ne tko voli automatski mjenjač ili ne voli.

Službeno je upisano u radnom nalogu servisa da se čuje HUU zvuk kod šaltanja iz 3 u 4 i 5 u 6 brzinu.
Telefonom su me obavijestili da je napravljen reprogram mjenjača i da se je zvuk smanjio, nije nestao, pa su poslali tehnički upit Renaultu Hrvatska pa se čeka njihov odgovor što i kako dalje. Idem popodne po auto pa ću vidjeti.

Lako je moguće da će odgovor biti da getriba morati dolje i širom, imaš li jamstvo? Ako je održavan u ovlaštenom servisu a van jamstva si, obavezno traži kulancu, to je premlad auto sa premalo km da ti snosiš neki veći trošak 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, DarioSafrane said:

Lako je moguće da će odgovor biti da getriba morati dolje i širom, imaš li jamstvo? Ako je održavan u ovlaštenom servisu a van jamstva si, obavezno traži kulancu, to je premlad auto sa premalo km da ti snosiš neki veći trošak 

Ima tvorničko jamstvo do 27.10.2023 i još sam kod kupnje dobio produljeni jamstvo do 2026 pa pretpostavljam da je ista stvar. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Ajmo ovako. Sudar u Golfu 4 vs Golf 8. Ja sam siguran i uvjeren da ces bolje proci u Golfu 8 nego 4. Da ce te manje boliti, da ce manje rezati i cupati ljude van.
I onda druga stvar, ako nisi kriv, ili jesi imas kasko, prije ces dovesti u vozno stanje Golfa 8 nego Golfa 4. Gotovo sam siguran da razbijeni far, branik, hauba i blatobran na G4 znace totalnu stetu. Doduse dijelova ima na svakom kiosku, ali ja ne zelilm, niti znam popravljati.
Sigurnosni sustavi aktivne sigurnosti u Golfu 4 su puno losiji, ili pak nespostojeci, za razliku od Golfa 8.
Dalje potpuno sam siguran da Golf 8 mogu odvesti, ako je potrebno, u svaku metropolu i biti siguran da necu dobiti kaznu, ili necu nesto morati platiti.
Komfor u voznji, dakle izolacija od buke od je vjerovatno velika razlika. doduse u Golfu 8 se nisam vozio, ali jesam u 7.5 i puno je tisi i ugladjeni nego 4 kojeg sam vozio povremeno.
A da ne pricamo o pomoci vozacu koje mozes dobiti u Golfu 8 koliko su bolji od Golfa 4

I meni najbitnija stavka. Sansa da me Golf 8 ostavi negdje na cesti ili pored ceste je puno manje od Golfa 4. I vrijeme koje cu provoditi dok je Golf 4 na popravku je puno vece nego Golf 8. A puno vise cijenim svoje vrijeme, nego da sam sarafam, a i ne znam i ne zelim znati sam sarafati, niti imam uvijete i prostor za to.

Ja cu samo reci, nemam iskustva, za sada navjvise km napravio sa Aurisom, nekih 70k i dosadan auto. Sjedis vozis i ides :) 

Ma što lupaš gluposti . Pa koga briga ako neće mene za moje zdravlje prilikom sudara. To što će nekakav sudar (ako se misli na popravak) značiti totalnu štetu nije me briga . Drugi dan otići ću kupiti drugi auto i amen . Koga briga za toliku malu materijalnu vrijednost kao što je golf 4 . Za buku uvozilu u odnosu na moderne aute me boli ono što preko 2 visi , koga to briga za vozikanje koje meni služi .  Mene golf nijeostavio nikad na cesti a za svaki slučaj nosim relej 109 jer je to potencijalna mogućnost da se dogodi da ode . Meni nije nikad a ako ode zamjenit ću ga i gotovo za 15 min . 

Ej pa ja sa 91-im gogištem Campusom idem na Velebit redovno i gle čuda nije me nikad ostavio . Nešto alata par sitnica u bunker i piči . E vidiš za to me golf živcira jer je kod četvorke nisko karter pa ne smijem gore sa njim. E sad kako bi tek prošao u sudaru sa R5 neću ni spominjat . Puno bi radili Holmatro , lucas ili Weber hidraulik da me izvade . No moj izbor a kome se fantazira molim 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

jako sam se namučio ovo zadnje pročitati :)

ko da s malim djetetom vodite rasprave, fakat nema nikakvog smisla

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, AllesGut said:

jako sam se namučio ovo zadnje pročitati :)

ko da s malim djetetom vodite rasprave, fakat nema nikakvog smisla

Ako si se toliko namučio onda ili odi doktoru za oči ili nešto drugo nije u redu . Ne govori nešto kao važno a u stvari nisi ni jednu pametnu rekao .

Jasno da nema smisla ako govoriš toliko da govoriš bez argumenata.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, trapavi said:

Ma što lupaš gluposti . Pa koga briga ako neće mene za moje zdravlje prilikom sudara. To što će nekakav sudar (ako se misli na popravak) značiti totalnu štetu nije me briga . Drugi dan otići ću kupiti drugi auto i amen . Koga briga za toliku malu materijalnu vrijednost kao što je golf 4 . Za buku uvozilu u odnosu na moderne aute me boli ono što preko 2 visi , koga to briga za vozikanje koje meni služi .  Mene golf nijeostavio nikad na cesti a za svaki slučaj nosim relej 109 jer je to potencijalna mogućnost da se dogodi da ode . Meni nije nikad a ako ode zamjenit ću ga i gotovo za 15 min . 

Ej pa ja sa 91-im gogištem Campusom idem na Velebit redovno i gle čuda nije me nikad ostavio . Nešto alata par sitnica u bunker i piči . E vidiš za to me golf živcira jer je kod četvorke nisko karter pa ne smijem gore sa njim. E sad kako bi tek prošao u sudaru sa R5 neću ni spominjat . Puno bi radili Holmatro , lucas ili Weber hidraulik da me izvade . No moj izbor a kome se fantazira molim 

Tvoje pitanje je bilo: "Obrazloži zašto nije pametno voziti nešto što je ispravno i što ti u konačnici čuva džep . " Dakle ja sam opcenito obrazio, ne odnosi se samo na tebe. Da li sigurnost u autu, i kasnije zdravlje vrijedi tebi, meni ili nekom drugom vise novaca to je jako subjektivno pitanje, ne samo kod automobila. I opcenito sam nabrojao sto je bolje kod novijih vozila. Sada da li tebi osobno to znaci nesto ili ne to je nesto drugo.
Isto tako ja nemam pojma sto je relej 109, gdje se nalazi, cemu sluzi i kako izgleda. Stovise na staroj Corolli sam jednom u 3 godine izvukao mjerac ulja.

Za mene je auto prijevozno sredstvo koje mora raditi kada ga trebam, i ne treba nista vise nego sto je tvornica propisala. I za ovo navedno sam spreman platiti. Takoder sam spreman platiti za i da budem siguran u slucaju sudara, isto tako sam spreman platiti i za odredjenu razinu konfora. I zbog sve toga ja kazem da je pametniji izbor Golf 8 nego Golf 4.

I necu na svaki post navoditi da je bolje da je kupio novi auto nego stari. Svatko zna sto hoce i gdje su mu granice. Ako mogu pomoci sa necim sto znam pomoci cu. Tvrditi cijelo vrijeme da je kod polovnog auta bolji rucni mjenjac i pokusati ostale uvjeriti da je jedino tvoje misljenje dobro oko mjenjaca, ja tu ne vidim smisao. Ti znas sto hoces i slobodno to napravi.

51 minutes ago, dipetek said:

Ima tvorničko jamstvo do 27.10.2023 i još sam kod kupnje dobio produljeni jamstvo do 2026 pa pretpostavljam da je ista stvar. 

Trazi i cuvaj radni nalog sa prvim datumom kada si prijavio gresku.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, trapavi said:

Ako si se toliko namučio onda ili odi doktoru za oči ili nešto drugo nije u redu . Ne govori nešto kao važno a u stvari nisi ni jednu pametnu rekao .

Jasno da nema smisla ako govoriš toliko da govoriš bez argumenata.

Drugi dan otići ću kupiti drugi auto i amen. Ako nije problem da kažeš koji bi to bio auto? 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, trapavi said:

Ma što lupaš gluposti . Pa koga briga ako neće mene za moje zdravlje prilikom sudara. To što će nekakav sudar (ako se misli na popravak) značiti totalnu štetu nije me briga . Drugi dan otići ću kupiti drugi auto i amen . Koga briga za toliku malu materijalnu vrijednost kao što je golf 4 . Za buku uvozilu u odnosu na moderne aute me boli ono što preko 2 visi , koga to briga za vozikanje koje meni služi .  Mene golf nijeostavio nikad na cesti a za svaki slučaj nosim relej 109 jer je to potencijalna mogućnost da se dogodi da ode . Meni nije nikad a ako ode zamjenit ću ga i gotovo za 15 min . 

Ej pa ja sa 91-im gogištem Campusom idem na Velebit redovno i gle čuda nije me nikad ostavio . Nešto alata par sitnica u bunker i piči . E vidiš za to me golf živcira jer je kod četvorke nisko karter pa ne smijem gore sa njim. E sad kako bi tek prošao u sudaru sa R5 neću ni spominjat . Puno bi radili Holmatro , lucas ili Weber hidraulik da me izvade . No moj izbor a kome se fantazira molim 

Čovjek ne lupa nikakve gluposti, većina toga što je on nabrojao su objektivne prednosti nad Golfom 4, mjerljive i lako dokazive, što si i tražio.

Isto tako, možemo ti dati kontra-argument da koga briga ako se nama getriba raspadne, drugi dan ću kupiti drugu na otpadu i amen. I opet smo na početku rasprave. Rasprava je korisna do točke kada validne primjedbe okarakteriziraš kao gluposti, a čovjek se potrudio i napisao post kao normalna osoba bez vrijeđanja, kako je i primjereno.  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije odlučeno koji ali to bi morao svakako biti neki od suv vozila da ne moram razmišljat za u brda . Nebitno možda i novi captur  ili nešto drugo ako bi bilo povoljno a sigurno (koliko može bit).   To bi bio ako bi bio captur 1,3 tce benzinac sa ručnim mjenjačem. 

No sve je otvoreno honda me češka ako nađem povoljnu  a vidit ćemo jer ovi ne crkavaju a dobro služe a to su i najveći kritičari svjesni i svejedno zajedljivo nabrajaju mane .  Ukratko sve je otvoreno pa kad dođe vrijeme onda ćemo hladne glave razmislit und zahlen bitte.

1 minute ago, DarioSafrane said:

Čovjek ne lupa nikakve gluposti, većina toga što je on nabrojao su objektivne prednosti nad Golfom 4, mjerljive i lako dokazive, što si i tražio.

Isto tako, možemo ti dati kontra-argument da koga briga ako se nama getriba raspadne, drugi dan ću kupiti drugu na otpadu i amen. I opet smo na početku rasprave. Rasprava je korisna do točke kada validne primjedbe okarakteriziraš kao gluposti, a čovjek se potrudio i napisao post kao normalna osoba bez vrijeđanja, kako je i primjereno.  

Koga sam ja uvrijedio ? znaš ti vrlo dobro da nisam. PA ko je ikad rekao da nema golf8 prednost nad golfom 4? ja nikad, ama ni riječi . Nego mi tu nabraja prednosti u slučaju sudara  i to meni koji sam na tom otišao u penziju. Ili možda i to nije vjerodostojno jer sam ja rekao . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@mata73 kako sam ja hideao tako ti napisao post :)

@trapavi mnogi ne registruju da radis 3000km godisnje i da je vecina ne dalje od najblizeg birca.. I da prosto be zelis vise i tu te sasvim razumijem.

No ono sto smeta mene a vjerojatno i druge je to sta na razne nacine govoris kako smo svi drugi nesposobni i losi vozaci jer eto imamo ili bi smo imali automatike. I to me jako smeta jer se zbog svojih godina smatras superiorni, a nemas pojma dal je neko drugi mozda ipak sposobniji vozac od tebe..

Ja sam recimo u svojih 15 god staza s osobnim autom presao u prosjeku 30-35k km godisnje, kao takmicar reprezentativac vozio kombi s velikom prikolicom (camci tj jedrilice) preko 60k km u 2 god (proputovao cijelu evropu)... A kasnije na poslu kroz razne periode kao "inspektor"  3 ili 4* 40+k km u 3 mjeseca kada se najvise radilo itd itd.  Vjerojatno s 15 god imam vise km nego vecina kad ode u penziju.. Od tih xy km je s automatikom oko 100k km..

Da kucnem o drvo jedina "prometna" je bio poljubac branika u koloni s 10km/h u centru Ri jer se penzic ispred mene odlucio parkirati dok smo svi kretali bez ikakve najave.. Oni koji me znaju   znaju da voznja nije spora a to onda ne prasta greske.. 

S poslovnim je ne rijetko prosjek Ri-St prosjek od kretanja do stizanja u centar bio 150.... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, trapavi said:

 

LJudi dali mi govorimo istim jezikom ili ne ? gdje sam ja ma i jednim slovom napisao da je neko nesposoban? odgovor je nigdje . Ni na kraj pameti mi nije tvrdit da oni koji voze automatike ne znaju vozit . Pa to je suludo i pomislit . Nisam li rekao da je komotnije i ugodnije vozit automatika , odgovor je jesam -nađite. i pročitajte.

Samo bi se budala radi godina smatrala superiornom . Ma upravo suprotno , a to će nažalost svako i sam vidit . Radi godina superioran , stvarno ne mogu vjerovat . Radi godina se svaka sposobnost gubi  i to je život . A kako rekoh ćerajte automatike ili što god vam volja i džep oće.

I nače radim oko 8000 km na godinu .

Just now, trapavi said:

LJudi dali mi govorimo istim jezikom ili ne ? gdje sam ja ma i jednim slovom napisao da je neko nesposoban? odgovor je nigdje . Ni na kraj pameti mi nije tvrdit da oni koji voze automatike ne znaju vozit . Pa to je suludo i pomislit . Nisam li rekao da je komotnije i ugodnije vozit automatika , odgovor je jesam -nađite. i pročitajte.

Samo bi se budala radi godina smatrala superiornom . Ma upravo suprotno , a to će nažalost svako i sam vidit . Radi godina superioran , stvarno ne mogu vjerovat . Radi godina se svaka sposobnost gubi  i to je život . A kako rekoh ćerajte automatike ili što god vam volja i džep oće.

I nače radim oko 8000 km na godinu .

 

1 minute ago, Display said:

@MilosB E sad si dobio svoje :D

Kao što vidiš nije i nema zašto dobit svoje.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 14. 09. 2023. at 14:33, dipetek said:

čuje HUU zvuk kod šaltanja iz 3 u 4 i 5 u 6 brzinu.

meni ovo zvuci kao kad mapiraju TDI-je i kad mi huče iz usisa...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav, 

Evo opet nadopuna. Danas auto ostavljen na servisu. U vožnji se nakon reprograma i dalje čuje taj famozni UUUUUP zvuk, no sada se čuje kod šaltanja iz svih neparnih u parne brzine. Objašnjenje servisa je da se radi o cilindrima ulja u kojima je veliki pritisak pa kad se otpušta brzina, tj. mijenja brzina, pritisak opadne i čuje premještanje ulja.
Ima neke logike u svemu tome, al bi ja laički odmah rekao da po tome fali ulja, al OK, valjda znaju što rade?!
No činjenica je da to nije normalni zvuk rada mjenjača.
Dodatno se čuje zvrndanje kod mijenjanja kako se nekad čuo "druk" lager u leru.
Poslan je upit prema Renaultu jer je auto pod garancijom i nema diranja ničega niti mijenjanja bez njihovog odobrenja.  

Napišem danas popodne kaj su odlučili u Renaultu

Link to comment
Share on other sites

Ne popuštam... Auto mi vratili, do kraja radnog vremena servisa nisu dobili odgovor Renaulta. Saga se nastavlja sutra!🙃

Link to comment
Share on other sites

On 11. 09. 2023. at 23:23, Max said:

@dolac Onaj tvoj automatik ne želim ni neprijatelju, ali ok 🤣 Sve u svemu, trapavi nas je lijepo informirao o povijesti a sad svi skupa možemo reći da nam je AT super osim ako imamo jurlilicu za gušt i to je to. 🤣

Koji točno?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, dolac said:

Koji točno?

Ma svakom po njegovoj želji , niko nikog ne ubjeđuje za ništa . Dakle ćerajte bez desne ruke i ljeve noge ili sa ljevom nogom i desnom rukom . Nema potrebe nikog ništa ubjeđivat , svako ima svoj džep a povjest je samo povjest , la komedia e finita.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Gospodine @trapavi ova tema je bila pokrenuta s ciljem da vidim da li je tko imao sličnih problema s Renaultovim EDC mjenjačem i kako su riješili problem, a ne zašto je ručni mjenjač bolji/lošiji od automatskog i slično. Molim Vas da se držite pokrenute teme. Hvala

Uglavnom, jučer su me zvali, dobiveno je odobrenje od Renaulta i ide se u zamjenu spojke, ne mjenjača nego dvostruke spojke.
Čekam da dođu dijelovi, pa nakon što se sve odradi budem napisao da li je "zvuk" nestao.

eto za sad toliko od mene.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.