Jump to content

Renault EDC automatski mjenjač


dipetek

Recommended Posts

4 hours ago, dipetek said:

Gospodine @trapavi ova tema je bila pokrenuta s ciljem da vidim da li je tko imao sličnih problema s Renaultovim EDC mjenjačem i kako su riješili problem, a ne zašto je ručni mjenjač bolji/lošiji od automatskog i slično. Molim Vas da se držite pokrenute teme. Hvala

Uglavnom, jučer su me zvali, dobiveno je odobrenje od Renaulta i ide se u zamjenu spojke, ne mjenjača nego dvostruke spojke.
Čekam da dođu dijelovi, pa nakon što se sve odradi budem napisao da li je "zvuk" nestao.

eto za sad toliko od mene.

Pa puno je tu tema bilo pokrenuto i jest sa jednom namjerom a skrenulo je skroz , pa molim ljepo budite ažurni i svima tako pošaljite obavjest o skretanju sa teme .

  • Like 1
  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 10. 10. 2023. at 17:56, dipetek said:

Ne popuštam... Auto mi vratili, do kraja radnog vremena servisa nisu dobili odgovor Renaulta. Saga se nastavlja sutra!🙃

cekaj objasni mi...poslali su upit tehnickoj sluzbi, nisu dobili odgovor (sto je logicno da se ne dobije odmah) i vratili ti NEISPRAVAN auto? ne radi se tako...pazi sad da ti iduci put ne kazu vozili ste neispravno vozilo, sjebali ste jos vise itd.

ja im osobno ne bi uzeo neispravan auto dok ne dobiju odgovor i postupe kako im kazu + ne uvaze tvoju zelju za mijenjanjem

Link to comment
Share on other sites

On 15. 10. 2023. at 9:23, Ruske said:

cekaj objasni mi...poslali su upit tehnickoj sluzbi, nisu dobili odgovor (sto je logicno da se ne dobije odmah) i vratili ti NEISPRAVAN auto? ne radi se tako...pazi sad da ti iduci put ne kazu vozili ste neispravno vozilo, sjebali ste jos vise itd.

ja im osobno ne bi uzeo neispravan auto dok ne dobiju odgovor i postupe kako im kazu + ne uvaze tvoju zelju za mijenjanjem

Ma tehnička služba je rekla da je automobil tehnički ispravan i da se može voziti. Prva preporuka je bila reprogram, sada je zamjena kvačila.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

u firmu nam dosao meg 1.3 160edc, nakratko sam sjeo u njega i trakeljao po parkingu...radi puno bolje nego talismanov kojeg sam spominjao nedavno, znaci lijepo klizi kod parkiravanja pustanjem pedale kocnice, ALI kad oces dodat gas, ono ful njezno, znaci kad si isto na parkingu, ali ne toliko blizu necega, nego trebas recimo voziti 7-8 kmh, 10, a ne 2-3...na napred njezno krene, a na rikverc sa minimalnim pritiskom pedale gasa, auto podivlja...

jel sad to normalno? najvj nije

ugl, rezervirao sam si termin da ga isprobam kako bog zapovijeda, pa da vidim dal ce mi uc u izbor za iduci auto

Link to comment
Share on other sites

On 10. 09. 2023. at 13:34, ivan.martinko said:

Jel taj opel 1.2 ima remen u ulju?

Vjerojatno ima jer se radi o Peugeotovog 1.2 purtech 3 cilindrašu i Eat automaticu 8 brzina. Imao prilike voziti nekoliko puta auto od poznanika (5008) sa kombinacijom tog motora i mjenjača. Ide ok, troši 9-10 litara skoro u svim uvjetima i već je imao problema sa tim motorom (riješila garancija na 40 tkm).

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Imam priliku kupiti Renault Megane IV 1,5 dci 110 KS sa EDC mjenjačem auto je prešao 140 000 km

Zanima me dali kod ovog Renault  EDC mjenjača vrijedi pravilo kao i kod recimo DSG-a, da staviš mjenjač u Drive, i dok držiš kočnicu pritisnutom digneš gasom okretaje na 2500 okr/min i držiš gas mirno pa ako nema oscilacija u okretajima mehatronik je dobar a ako oscilira onda je u lošijem stanju, Tim lošije što više osciliraju okretaji. Normalno oscilacija od 20-30-50 okr je normalna i prisutna je i na ispravnim i novim automa ali oscilacija od 300-400 okr je već problem jer mehatronik ne može umiriti izlazno vratilo mjenjača i zato oscilira (previše).

Nisam upoznat s Renault EDC mjenjačima, pa osim ulja koje ide svakih 90 Tkm ili 6 g ne znam što drugo gledati.

Naravno ne smije curiti ulje nigdje, ne smije biti nikakvih zvukova kod puzanja i laganog kretanja, mijenjane brzina treba ići uglađeno bez trzaja i udaraca, to mi je jasno.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, struga987 said:

dali kod ovog Renault  EDC mjenjača vrijedi pravilo kao i kod recimo DSG-a,

Ne vrijedi. 

Link to comment
Share on other sites

Isprobao sam automatike, znači Megane IV 1.5 dci sa EDC mjenjačem, isprobao kad ubacim u Drive i stisnem gas dok drzim kočnicu okretaji nemirni cca 150-200 ok ne znam jer ima samo crtu i onaj digitalni okrugli cluster. Zanimljivo koad se pusti gas okretaji naglo skoče i vrate se u ler okretaje (kao da mahatronik zavrti zamašnjak i motor). Kod kretanja tj puzanja pustanje kocnice lagano bez gasa ili s laganim gasom auto pocukne i ''zaskoči'' dakle krene brzo pa poslije usporu (opasno, može se udariti kod parkiranja i sl. gdje treba ići jako polako). Ajd možda je to normalno za renault (do sada sam vodio DSG u VW i Škodi i Tiptronic i Multitronic u Audiju). Sad sam probao Megane II automatik (ali taj nije EDC nego klasika) auto benzinac i kod puzanja jako glatko kreće bez ''zaskakanja'' a ne vjerujem da je na tim starijima automatik zapravo lošije konstruiran... Ne znam ima li smisla ići u servis i provjeravati...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Obzirom da sam imao Škodu Superb DSG i da mi je netko došao probati kupiti auto i tako nabio kočnicu i gas odmah bi ga ispucao nogom van. To se tak ne isprobava. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nisi shvatio, okretaji sami skoče visoko kod puštanja gasa. Nikakvo ''nabijanje gasa'' turiranje i slične gluposti ne izvodim... staviti motor na 2000 okr/min nije nikakvo ''nabijanje'' i kidanje motora.

Sudeći po tvojoj logici, pretpostavljam i da mehaničara u stanici za tehnički koji ti ispituje auto i radi ekotest pa da gas na max isto tako ispucaš nogom van? :D 

Ali ajde ja sam očito pračovjek, vjerojatno ne znam kako se isprobavaju mjenjači, pa eto prosvijetli nas sve da sada i mi neuki puk o tome nešto saznamo.

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

@Max a kako ti kupujes auto? Provozas se na 10% gasa i laganini kocenje i nadas se da ce sve biti dobro kad ga kupis? 

@struga987 pa stari klasicni s hidro spojkom ce uvijek biti najmirniji. Tamo takoreci nema klizanja kvacila brzina nego samo "spoji" brzinu a mjenjac klizi na hidro spojci.. Kod nekih na 15-20km/h spoji i kvacilo hidro spojke ako ga ima da nebi vise klizala. 

 

Ovo ponasaje na parkingu prisporoj voznji je i Ruske opisivao ali bi ja smatrao to kao neispravno. Ja sta sam vozio EDC nisam to iskusio. 

Link to comment
Share on other sites

On 02. 11. 2023. at 14:22, struga987 said:

Pozdrav,

Imam priliku kupiti Renault Megane IV 1,5 dci 110 KS sa EDC mjenjačem auto je prešao 140 000 km

Zanima me dali kod ovog Renault  EDC mjenjača vrijedi pravilo kao i kod recimo DSG-a, da staviš mjenjač u Drive, i dok držiš kočnicu pritisnutom digneš gasom okretaje na 2500 okr/min i držiš gas mirno pa ako nema oscilacija u okretajima mehatronik je dobar a ako oscilira onda je u lošijem stanju, Tim lošije što više osciliraju okretaji. Normalno oscilacija od 20-30-50 okr je normalna i prisutna je i na ispravnim i novim automa ali oscilacija od 300-400 okr je već problem jer mehatronik ne može umiriti izlazno vratilo mjenjača i zato oscilira (previše).

Nisam upoznat s Renault EDC mjenjačima, pa osim ulja koje ide svakih 90 Tkm ili 6 g ne znam što drugo gledati.

Naravno ne smije curiti ulje nigdje, ne smije biti nikakvih zvukova kod puzanja i laganog kretanja, mijenjane brzina treba ići uglađeno bez trzaja i udaraca, to mi je jasno.

ovo i mene zanima, nisam znao za tu metodu. znaci valjana je samo za dsg? za edc ne?

14 hours ago, struga987 said:

Kod kretanja tj puzanja pustanje kocnice lagano bez gasa ili s laganim gasom auto pocukne i ''zaskoči'' dakle krene brzo pa poslije usporu (opasno, može se udariti kod parkiranja i sl. gdje treba ići jako polako)

i ovo je ono s cime sam se ja susreo na ovom meganu, ali samo kad idem u rikverc, u napred njezno krene, tj klizi sa minimalnim gasom...jel to normalno? meni se ne cini da je to normalno

Link to comment
Share on other sites

Max je u pravu, da mi tako netko dođe isprobavati auto izbacio bi ga iz auta, a i one debile na tehničkog pregledu bi trebali nogom u dupe. Svoj auto tako sigurno ne turira. Sve kad kupuješ polovno ima neki stupanj istrošenosti i to se provjerava ponašanjem u vožnji, normalna i malo jača vožnja. Turiranje, ganjanje u crveno i drkanje kvačila to nije. Tko želi kupit auto u savršenom stanju, pravac auto salon novih auta plati pa se iživljavaj.

Edited by fabi
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@struga987 Krivo sam pročitao, sorry, mislio sam da istovremeno držiš kočnicu i stisneš gas do 2500 okr, to se može ali nikako nije zdravo za auto! A ovo dizanje okretaja nakon puštanja kočnice nikako ne može biti dobro, imao sam sve vrste mjenjača osim CVT i nijedan tako ne radi, bar ako je ispravan. 

@MilosB Pa naravno da isprobas auto, ali ne da ga razvaljujes. Recimo, DSG se lijepo može provjeriti tako da ubacis u D i pustiš kočnicu ali bez gasa, kreneš lagano i bez kočenja nježno ubacis u N i opet nježno u R, sve na jako maloj brzini i s osjećajem. Mjenjač ne smije u tom manevru nikakve zvukove proizvesti niti trzaje, onda je u redu. To je jedna od fora. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

A jeste osjetljivi, pa ako možeš auto sa jednim agresivnim startom ili forsiranjem odmah shebati ili naštetiti mu to onda nije ni bio ispravan auto..

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da mi je drago da mi neko siluje auto nije, ali isto tako ne mislim kupit auto gde se vlasnik boji punog gasa u limitima kojima to ecu na modernom autu dozvoljava! 

Kocnica i gas je parametar koji ecu prepoznaje i limitira ponasanje svega.. 

Zamisli kupis auto njeznom voznjom a onda se probas launchat a kijenjac samo klizi... 

 

Opet pitam, vi kupujete auto na slijepo ?? 

Kupujes manualca i kreces njezno tako da ni kvacilo koje proklizava ne pokaze znake proklizavanja? Tipa da si na uzbrdici bi klizalo ali ti njezno kreces jer sta ?! ... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam skužio da se drži kočnica i gas. To ne radim nikad pa ni onda i ne dozvoljavam nikom da radi na mom autu.

Što se tiče STP tamo su većinom školovani majmuni koji se izdrkavaju na tuđim autima.

Prije par godina za šiju sam izbacio lika iz Lagune kad se iživljavao. Još je bio suvlasnik STP-a.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ma tko je ovdje rekao da ne treba dobro isprobati auto? Napisao sam samo da to launchanje s kočnicom i gasom istovremeno ne odobravam! Ali na kraju čovjek to uopće nije napisao tak da nema niti veze. Pa ja prvi vozim sve svoje aute tak kak većina ljudi nikad nije vozila, nemam problem s izvlačenjem maksimuma ali svjesno uništavanje na bilo koji način ne bi dozvolio niti bi tako isprobavao nečiji auto! 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja kad prodajem auto, kupca provozam kao da sam ukrao auto par minuta. Onda stanem, zamjenimo se- proba ga lagano, sretan da je preživio moju vožnju.

Nikada nikakvih problema. 

  • Like 4
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

@Max ali tako je zvucalo... 

Ja sam recimo teslu kupio bez da sam sjeo za volan. Rekao vlasniku sta da radi a jako dobro znam prepoznat neke stvari koje su bitne, a i na zvukove se mogu bolje koncentrisati tipa lupkanje i sl... I nije bilo potrebno... Dok sam recimo RX-8 razvrtio do limitera nakon sta se zagrijala.. Pitao sam vlasnika jel mogu prije toga naravno. Ali ako kaze da ne moze onda ima dvije opcije, ili ce vlasnik to odraditi ili cu smatrat da je u tom slucaju nesto neispravno s masinom i ili se korogira cijena ili odustajem od auta...

One price "ja ne silim auto" su kao prvo ako su istinite budalastina jer vise muce motor, a drugo .... Welll..

Imam osjecaj da je moj bivsk 1.9dci imao veci prosjek okretaja od prosjecnog honda b16 motora :D

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Max said:

Ma tko je ovdje rekao da ne treba dobro isprobati auto? Napisao sam samo da to launchanje s kočnicom i gasom istovremeno ne odobravam! Ali na kraju čovjek to uopće nije napisao tak da nema niti veze. Pa ja prvi vozim sve svoje aute tak kak većina ljudi nikad nije vozila, nemam problem s izvlačenjem maksimuma ali svjesno uništavanje na bilo koji način ne bi dozvolio niti bi tako isprobavao nečiji auto! 

Ja sam isto shvatio da kolega drzi kocnicu i gas istovremeno. Pa tako i pise u dva posta, neka me autor ispravi, ali ja sam shvatio da je mjenjac u D kodu, kocnica stisnuta do kraja i gas dodan toliko da else okretaji motora popnu do 2000rpm. Dakle drzanje kocnice i gasa u mjestu istovremeni u D modu.. zar ne?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I da je tako, sta fali autu/mjenjacu ?? Ecu drzi lamele razdvojene dok ne pusti kocnicu... Nije to stari automatik, a tek njemu ne moze nista biti jer jedino sta se desava je grijanje ulja. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.