Jump to content

coskePH1 Super 5


coskePH1

Recommended Posts

Nije da puca od snage ali razmisli i o kočnicama jer su koliko se sjećam bile kilave. Naprijed puni disk 238 mm i bubanj iza. Kad sam radio Twinga nakalemio sam kočnice sa 5 gtt. Ventilirani diskovi naprijed a iza puni. Nikad nisam zažalio.

Link to comment
Share on other sites

Hehe 630engleskih novaca samo za amortizere bez kapa i opruga, i to bez dostave.

Sto se tiče kočnica, ista kljesta kao gtt su već na bilo kojem cliu 2 ili megan 1, 1.4 16V sa ventilirajucim diskovima tako da je to upgread vrlo male investicije. Radije bi to nego amortizere.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

a toga se bar nade na otpadu po kili

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, laci said:

Hehe 630engleskih novaca samo za amortizere bez kapa i opruga, i to bez dostave.

Sto se tiče kočnica, ista kljesta kao gtt su već na bilo kojem cliu 2 ili megan 1, 1.4 16V sa ventilirajucim diskovima tako da je to upgread vrlo male investicije. Radije bi to nego amortizere.

Slažem se u potpunosti. Osobno bih prije bilo kakvih zahvata na ovjesu, spuštanje/dizanje/ukrudba napravio upgrade kočnica. S jezom se sjećam kilavosti, popuštanja i zamora običnih punih diskova pri oštrijoj vožnji. I s druge strane na tehničkom te nitko nikada neće pitati zašto su ti kočnice tako jake.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Probat ću naći neke opruge za početak samo pa ću vidjeti hoće biti ok, samo da nisu pretjerano skupe :)

A na njuškalu sam našao čovjek prodaje 2 seta diskova ventilirajućih od GTT, jedni su 240 drugi 260 sad ne znam koji bi mi bili bolji (oba seta su po 30€), valjda će pasati na 14 cola. Otići ću kupiti pa vidim nije skupo.

Da li pašu trenutne čeljusti obične na GTT diskove?

Link to comment
Share on other sites

Ne, morati ćeš i čeljusti druge uzeti. 

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, coskePH1 said:

Probat ću naći neke opruge za početak samo pa ću vidjeti hoće biti ok, samo da nisu pretjerano skupe :)

A na njuškalu sam našao čovjek prodaje 2 seta diskova ventilirajućih od GTT, jedni su 240 drugi 260 sad ne znam koji bi mi bili bolji (oba seta su po 30€), valjda će pasati na 14 cola. Otići ću kupiti pa vidim nije skupo.

Da li pašu trenutne čeljusti obične na GTT diskove?

Ne. Nemaš mjesta za ventilirane mislim 22 mm debljine a serijski su debeli 8 mm. Pronjuškaj po otpadima za kočiona kliješta. Na glavčinu bi trebale ići jer je razmak rupa za prihvat isti samo su ova šira. Pazi za veličinu diska jer je 238 mm promjer. Morao bih pronjuškati po slikama da nađem kako izgledaju jedni a kako drugi. Odmah će ti biti jasno zašto ne može.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Budem lagano krenuo skupljati, tu diskove, pa čeljusti haha i tako

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Zna li netko mogu li se na R5 atestirati 175 65 14 gume?

 

Edited by coskePH1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na campusa stavio značajno deblje diskove jer su ovi ko papir , mislim da ni novi nisu bili deblji od 8 mm. Ne bi znao točno . Bitno je da su ovi bili novi od 12mm a promjer je mislim 235 . E ali stavio sam i druge čeljusti od onog zaboravio kako se zove teretnog prethodnika  kangua . Čeljusti izlaze više van ali normalne felge bez problema idu gore, Funkcionira ko bog tako da će ga ovi diskovi i sahranit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo, budem vidio tu varijantu ako gtt nenadjem

Link to comment
Share on other sites

Zaista opet ću reć ne znam koliko je bio novi od campusa 1100 ali i kad sam ga kupio sa 12000km isto je to bilo tanko . Pitao gazdu da nije što mjenjao ali nije auto je bio u garaži ko nov.  mislim da nije bio deblji od 8mm. ali eto ne znam . Čeljusti su dosta više van ali ni na 13 original felge nema problema . Ne mogu se sjetit kako se zvalo ono teretno vozilo što je u stvari na bazi R5 campusa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sto se tice torzije... davno je to bilo.. ali ovako...

Vidi dok je auto na kotacima koliko zelis da ide dolje (npr. 4cm)... podigni ga na dizalicu i odvoji montizere od mosta i izmjeri si obadvije strane na istoj tocki od mosta do blatobrana ili grede... onda uzmi gedoru (msm da je 32il veca) i stavi preko torzije i nađi saraf koji ti pase na navoj u torziji i na sistemu radapcigera ces ju izvuci van.. opet izmjeri koliko zelis podignut most prema gore (ona 4cm) podigni dizalicom i vrati torziju unutra na tu visiu.. i onda sastavlja natrag momtizere.. i na kraju žlica vegete i dobar tek 😂😂

To bi to trebalo biti od zadnjeg kraja 🍻

Teretni R5 je bio renault expres ako se ne varam

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, trapavi said:

Zaista opet ću reć ne znam koliko je bio novi od campusa 1100 ali i kad sam ga kupio sa 12000km isto je to bilo tanko . Pitao gazdu da nije što mjenjao ali nije auto je bio u garaži ko nov.  mislim da nije bio deblji od 8mm. ali eto ne znam . Čeljusti su dosta više van ali ni na 13 original felge nema problema . Ne mogu se sjetit kako se zvalo ono teretno vozilo što je u stvari na bazi R5 campusa.

Express ili u njemačkoj Rapid. Dostavnjak koji je zaista imao podvozje preuzeto sa gtt osim stražnjih kočnica. Prednje su bile identične gtt-ovim. Rijedak ulov na ovim prostorima. Stvarno se ne mogu sjetiti kada sam vidio zadnjeg.

1200px-Renault_Express.thumb.jpg.cb34952a9e8d666508d471ecf1fd7f85.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Upravo taj i takav ,. čovjek je imao 2 komada i mogu reć da je to bilo jako  funkcionalno , naročito onaj otvor na krovu gdje si mogao stavit i nešto duže. Nisan siguran jesu li svi expresi to imali ali mislim da da.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Budem vidio nešto za kočnice :) pa ću složiti

 

Link to comment
Share on other sites

Felge kupljene, pošaljem sliku kad se namontiraju

Link to comment
Share on other sites

Evo ga, felge od Clia RSI namontirane i  rekao bih da mu prekrasno stoje uživo, a vozi se odlično na 175/65/14 Nokian wetproof gumama dot22 minimalno vožene tako da će dobro služiti.

Sada ide na servis da ga se pregleda i promjeni par stvar da bude kao nov ;), a zatim ide pošteno pranje izvana i pokušaj vraćanja starog sjaja plastičnim dijelovima dok se ne nabave bolji branici ili ovi pofarbaju ali otom potoma. Također treba skinuti sve plastične branike i oplate da bi se sanirala površinska hrđa koja se pojavila ispod istih, te srediti donji dio pragova (netko ga je krivo dizao i spigao te nije to to više, pa da se sredi dok nije došlo do gornjeg dijela praga, te je jedna strana malo uhvatila hrđa površinska pa i to sanirati) da nebi bilo problema u budućnosti.

Od modova, trebao bih sljedeći tjedan uzeti eibach prednje opruge i možda klješta i diskove ventilirajuće od GTTa ali nisam 100% siguran za to te moram vidjeti. Također sam nabavio malo bolji radio iz 1998 od sony-a koji ne izgleda previše moderno i na koji se mogu spojiti 4x40w, pojačalo i woofer, tako mislim da ću mu ugraditi malo bolje zvučnike, jer trenutačni su izrazito slabi i loši.

Još uvijek tražim GTT volan ili možda neki original renault sportskiji volan od tipa r21 ili clia nekog ranijeg, ni sam sam ne znam točno koji, ali znam da bi htjeo promjenu. Također bi uzeo one siceve koji su u ph1 jer mi izgledaju ljepše i rekao bih malo profiliranije nego ove od campusa, ali čekam da naleti na nekom otpadu jer mi nije žurba za to ili ako netko ima neka javi da mu ne treba neka javi.

Nisam ga vozio previše dok čekam mehaničara, ali već mi se jako jako sviđa stil vožnje te nisam očekivao da ide tako dobro za 60konja ali izgleda da 750kg radi svoje. Mislim da ćemo napraviti puno izleta i sretnih kilometara 🤞🤞🤞

fdsfsdfsd.jpg

Slika izbliza dolazi kada se sredi, ovako samo iz daljine ili po noći, tada se ne vide problemi 🤣

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Dugave? Predivna petarda i baš ljepo kaj si se uhvatio toga, puno sretnih km i guštanja, ovo je dušu dalo za staru cestu D3 i na kavicu u Opatiju :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, AllesGut said:

Dugave? Predivna petarda i baš ljepo kaj si se uhvatio toga, puno sretnih km i guštanja, ovo je dušu dalo za staru cestu D3 i na kavicu u Opatiju :)

Da Dugave su. Hvala puno, nadam se da će služiti ko dobar daily i uz to projekt i vikend auto. Nadam se da mehanika neće zezat, a estetika se uvijek da popravit :)

Planirao sam nakon servisa otići tako negdje na neki izlet i vožnjicu, pa bih mogao do Opatije baš na jedan sunčan dan. Gdje ima nešto dobro za pojesti u Opatiji?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Opatija je skupa, stani u Delnicama, Tron ili Scorpion.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ili furman u vratima. Pa prosetas uz jezero usput

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala vam na prijedlozima, budem si zapisao pa stane kad budem u blizini.

felge.png.2c9dad7907b608fa73d0fb2af520a850.pngStvarno mi se nije sviđalo kako auto slabo koči usprkos relativno novim prednjim diskovima i pločicama odlučio sam se promjeniti nakon što sam pročitao tu što sve mogu.

I tako sam nabavio swap sa R5 GTT ventilirajućim 260mm diskovima, kliješta i polu pleteni lajtunzi i sve paše u milimtear sa Clio RSI felgama.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Zna li netko možda nekog dobrog mehaničara u Zagrebu koji se razumije u R5ice?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.