Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Ja svoje sajle podmazao INA LIS3 odmah kad sam kupio auto :D i nikakvih problema s njima dosada, a nije da ne otvaram često prozore.

I ja sam isto napravio kad sam ga kupio, a i par godina unatrag. Nikad problema da kucnem u drvo, a bogme otvaraju se non-stop jer klime nemam. Čim se čuju kakvi strani zvukovi pri spuštanju/dizanju treba obaviti podmazivanje. neka mast u sprayu ili duži kist i podmazati sajle i koloture kad je staklo skroz gore i skroz dole

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

U pravu si može i 0W40, ali za moju regiju (dalmacija) gdje nema jako niskih temperatura ono jednostavno nije potrebno. Stoga sam zaboravio da spomenuto ulje uopće postoji :D

Link to comment
Share on other sites

I ja sam isto napravio kad sam ga kupio, a i par godina unatrag. Nikad problema da kucnem u drvo, a bogme otvaraju se non-stop jer klime nemam. Čim se čuju kakvi strani zvukovi pri spuštanju/dizanju treba obaviti podmazivanje. neka mast u sprayu ili duži kist i podmazati sajle i koloture kad je staklo skroz gore i skroz dole

 

Ima kupiti suhi spray za podmazivanje lanaca na motociklima. Najbolje je njega koristiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo malo problema za vruće ljetne dane, jučer vozim kući i u šaltanju iz druge u treću mi propadne kvačilo i nema više u brzinu, pedala je ostala dolje i nevraća se osim ako ju povučem rukom...razina ulja u posudi se nije promijenila,i nevidi se da je ulje negdje curilo. po čiitanju foruma vidim da bi mogao biti jedan od cilindara.zanima me ako je netko imao takvih problema u zadnje vrijeme koliko bi mogao koštati taj sport...

Link to comment
Share on other sites

Glavni kočioni cilindar. Da je onaj u getribi gubio bi ti ulje.

Link to comment
Share on other sites

Glavni kočioni cilindar. Da je onaj u getribi gubio bi ti ulje.

Hvala,nego zanima me kako je taj cilindar povezan s kočnicom? .Po meni bi bio ovaj drugi koji je u mjenjaču, jer koristi ulje od kočnica. kočnice mi sasvim normalno rade, pošto sam vukao auto do kuće pa sam kočio. da li možda znaš koliko bi to moglo koštati?

Link to comment
Share on other sites

Ma vjerovatno se krivo izrazio, mislio je na glavni cilindar kvačila. Uglavnom nije neki strašan kvar, mislim da je on oko 100 eura + ruke majstoru i teraj dalje.

Link to comment
Share on other sites

Točno tako, krivo sam se izrazio. Glavni cilindar spojke, nalazi se kod same pedale. Sustav koristi isto ulje kao kočnice, ali je sama posuda razdvojena na dva kruga(jedan za kočnice drugi za spojku). Bio je opoziv za taj cilindar i ugrađivala se nekakva dodatna opruga za povrat pedale, ali izgleda da nema pomoći dok se ne ugradi novi cilindar. Da ti je otišao pomoćni cilindar (onaj u getribi) gubio bi ti ulje iz posude. "Master" cilindar se lako mijenja, a cijena je oko 600 kn (vidi na ebayu).

Link to comment
Share on other sites

Točno tako, krivo sam se izrazio. Glavni cilindar spojke, nalazi se kod same pedale. Sustav koristi isto ulje kao kočnice, ali je sama posuda razdvojena na dva kruga(jedan za kočnice drugi za spojku). Bio je opoziv za taj cilindar i ugrađivala se nekakva dodatna opruga za povrat pedale, ali izgleda da nema pomoći dok se ne ugradi novi cilindar. Da ti je otišao pomoćni cilindar (onaj u getribi) gubio bi ti ulje iz posude. "Master" cilindar se lako mijenja, a cijena je oko 600 kn (vidi na ebayu).

Ma i mislio sam da si se krivo izrazio,al pošto si doktor za ovaj auto rekoh bolje da pitam :) nego zanima me da li bi valjalo uzeti polovan ispravni,jer mi kola trebaju do petka, a s ebay-a mi je dugo za čekati...?

Link to comment
Share on other sites

Znaš kako je kad kupuješ nešto polovno, može otići za dva dana, a može trajati koliko i auto. Problem je u tome da je nakon opoziva ugrađivana modificirana inačica koja nije stvarala probleme, a ja ne znam točno od kojeg datuma se ugrađivala. Može se dogoditi da kupiš opet inačicu koja te za mjesec dana može zahebavati. Najbolje je novo. Jesi li probao vratiti nogom papučicu kad je propala? Kako se onda ponaša? Dali se vraća pa onda opet propane, ili što?

Link to comment
Share on other sites

ma ne nevraća se,stisnem ju i ostane dolje.vratim ju rukom ond stoji.kad ju stisnem nikakav otpor ne osijetim...

Link to comment
Share on other sites

Sagni se kod pedale i pogledaj jako se ponaša povratna opruga. Najvjerojatnije je do glavnog cilindra spojke. Jesi li pogledao koliko košta u auto dijelovima? Na ebayu su skupi i nema previše izbora.

Link to comment
Share on other sites

da nije ispao osigurač koji povezuje pedalu i klip glavnog cilindra?

Link to comment
Share on other sites

Neka se sagne i pogleda, ali mislim da je do glavnog cilindra spojke. Sjećam se da su ljudi imali iste simptome.

Link to comment
Share on other sites

Neka se sagne i pogleda, ali mislim da je do glavnog cilindra spojke. Sjećam se da su ljudi imali iste simptome.

Evo bio kod frenda koji je mehaničar i kod koga mi je auto...uglavnom kvar nije ozbiljan kao što sam mislio na prvu. Radi se o crijevu koje povezuje cilindre, dugačko je cca 80 cm. Dio toga crijeva nekih 20 cm je gumeni i taj gumeni dio je pukao.Sutra će zamijeniti taj gumeni dio i vozi. Tako da je ovo ispalo najeftinije,što me je jako razveselilo.Pošto mi ide registracija u četvrtak :). Jedino mi nije jasno kako se nije vidjelo ulje koje je iscurilo iz crijeva,pregledao sam sve i nisam ništa vidio.Možda bi trebao kod očnog :). momci hvala na savjetima :)

Link to comment
Share on other sites

Kako nije kapala tekućina za kočnice? Morala je nestajati iz posude. Drago mi je da nije neki veći kvar.

Link to comment
Share on other sites

provjeri usput i gumene lajtunge što se spajaju na kočiona klješta, možda su i ona dotrajala i ispucala, a njihovo otkazivanje može bit fatalno

Link to comment
Share on other sites

provjeri usput i gumene lajtunge što se spajaju na kočiona klješta, možda su i ona dotrajala i ispucala, a njihovo otkazivanje može bit fatalno

E da vidiš moja, kao iz tvornice su. Mislim da su i kkovina isto.

Link to comment
Share on other sites

ma vjerujem ti, nego ako je otišlo ono od kuplunga treba bacit oko i na ostala

Link to comment
Share on other sites

Inače samo dio voda je gumeni, veći dio je metalna cijev. Ta metalna cijev ulazi u getribu, odnosno u potisni ležaj.

Link to comment
Share on other sites

Kako nije kapala tekućina za kočnice? Morala je nestajati iz posude. Drago mi je da nije neki veći kvar.

Stvarno neznam, a baš sam pregledao sve i nigdje nisam vidio tragove ulja...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Za kolege koji imaju 2.2 dCi motor u svojim vozilima korisna informacija. Nakon višegodišnje muke s lupanjem motora prilikom gašenja izgleda da je gotovo. Teorije o uzroku lupanja su bile svakojake, ali očito se zadnja (elektronički problem) pokazala točnom. Naime, od kada sam promijenio akumulator na laguni auto prilikom gašenja niti jednom nije zalupio. Vjerojatno je sam ECU osjetljiv na padove napona pa stoga uzrokuje ovu pojavu.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam pola godine star akumulator a udarac se osjetio i prije i sad, tak da ja nisam te srece da se problem rijesi promjenom akumulatora :(

Link to comment
Share on other sites

Koliko Ah, odnosno koliko ampera? Kod mene 75 Ah i 750A. Do sada auto niti jednom nije zalupio, a baš sam ga izmučio ovih dana.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.