Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Meni se to dešavalo na 1.9dci motoru, "krivac" je bio kompresor klime koji se pali i gasi, pa imaš osjećaj da se voziš na valovima.

Baš taj osjećaj kao na valovima...nego koliko te kunića izašao taj osjećaj...?da li se kompresor mijenja cijeli ili se može popraviti, i kako se vidi da li je kompresor.da znam kod kojeg majstora da vozim auto? za početak krećem od EGR-a kako je kolega usrmaatre napisao...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

To je takav kompresor koji se konstantno pali i gasi.

Majstor jr pogledao, nadopunio plin i ulje i vozi ...

Ali ti su valovi samo primjetni na auto cesti, ovako u normalnoj vožnji ne.

Link to comment
Share on other sites

To je takav kompresor koji se konstantno pali i gasi.

Majstor jr pogledao, nadopunio plin i ulje i vozi ...

Ali ti su valovi samo primjetni na auto cesti, ovako u normalnoj vožnji ne.

Mata je u pravu, kompresor se zna uključiti bez obzira na to što klima nije u automatskom programu. Morat ću i ja pregledati svoj kompresor, od zadnjeg punjenja je prošlo oko 2 godine.

Link to comment
Share on other sites

Meni se to dešavalo na 1.9dci motoru, "krivac" je bio kompresor klime koji se pali i gasi, pa imaš osjećaj da se voziš na valovima.

Delphi, odnosno Harrison V5 je takva vrsta kompresora koji ima kapacitet ovisno o potrebama. Dakle on može biti upaljen cijelo vrijeme, ali neće jednako opterećivati motor. Isto tako poznat je po propuštanju na kućištu (u Americi je znan kao "the belly leaker").

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Na žalost nije ni EGR a ni kompresor klime...intercooler je probio...u početku je malo puštao,da bi jučer pri povratku od majstora di sam klimu punio počelo nešta da zvoni kad stisnem gas...današnji pregled je pokazao da je probijen...cijena prava sitnica 1600 kunića pa nadalje novi...(nije malo)probao bi polovni uzeti pa me zanima sljedeće:da li je i u koja godišta Laguna II  se ugrađivao isti intercoller...vjerovatno od 2002 pa do...čisto da znam koje oglase da gledam...

Link to comment
Share on other sites

Na žalost nije ni EGR a ni kompresor klime...intercooler je probio...u početku je malo puštao,da bi jučer pri povratku od majstora di sam klimu punio počelo nešta da zvoni kad stisnem gas...današnji pregled je pokazao da je probijen...cijena prava sitnica 1600 kunića pa nadalje novi...(nije malo)probao bi polovni uzeti pa me zanima sljedeće:da li je i u koja godišta Laguna II  se ugrađivao isti intercoller...vjerovatno od 2002 pa do...čisto da znam koje oglase da gledam...

Intercooler rijetko odlazi sam od sebe (pasivni uređaj), osim ako se fizički ne ošteti. Gotovo uvijek je u pitanju nešto drugo, odnosno začepljeni EGR koji kasnije može ometati tlak punjenja, ili par regulator punjenja turbine, ili MAP itd. Pregledaj dobro dali je intercooler napuhnut jer je to siguran znak da nešto s tlakom punjenja nije u redu, da ti se ne bi dogodilo da promjeniš intercooler pa da ti ponovno pukne. Može li se variti (mislim da je napravljen od neke legure aluminija?

Link to comment
Share on other sites

Nisam ti siguran, ali mislim da se i u lagunu 2 1.9 dCi ugrađivao isti.

Link to comment
Share on other sites

Intercooler rijetko odlazi sam od sebe (pasivni uređaj), osim ako se fizički ne ošteti. Gotovo uvijek je u pitanju nešto drugo, odnosno začepljeni EGR koji kasnije može ometati tlak punjenja, ili par regulator punjenja turbine, ili MAP itd. Pregledaj dobro dali je intercooler napuhnut jer je to siguran znak da nešto s tlakom punjenja nije u redu, da ti se ne bi dogodilo da promjeniš intercooler pa da ti ponovno pukne. Može li se variti (mislim da je napravljen od neke legure aluminija?

Od aluminija je,može se variti...samo pitanje koliko je pukao jer još nije skinut...vidi se ovako da je napuhnut,znači ima problema i s tlakom punjenja...kako da utvrdim u čemu je problem(neka dijagnostika ili....)

Link to comment
Share on other sites

Od aluminija je,može se variti...samo pitanje koliko je pukao jer još nije skinut...vidi se ovako da je napuhnut,znači ima problema i s tlakom punjenja...kako da utvrdim u čemu je problem(neka dijagnostika ili....)

 

Nemoj mijenjati intercooler prije nego provjeriš:

 

- rad turbine (elektromagnetni odnosno vakuumski regulator punjenja - ujedno upravlja radom VNT mehanizma)

- rad EGR ventila

- ispravnost MAP (manifold absolute pressure) senzora - on se nalazi na cijevi koja iz intercoolera vodi na kućište EGR-a

 

 

Znači ako imaš nekog ozbiljnog majstora otiđi do njega da ti navedeno pregleda dijagnostikom (clip je poželjan). Svoj glas opet dajem za jbn.. EGR ventil koji sve zjbe. Ako promijeniš intercooler bez traženja uzroka zbog kojega se napuhnuo dogoditi će ti se isto (opet će se napuhnuti i puknuti). Naime, ako je tlak punjenja previsok onda poraste tlak u intercooleru i dovodi do napuhivanja, a kasnije i pucanja.

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno kako može tlak bit prevelik? Pa zar komp nema nadzora preko MAP senzora? Po ovom ispada da taj MAP ne valja, zato mu je i pukao intercooler jer cijeli sustav se temelji na njemu. Da ne valja elektromagnetski ventil javio bi grešku, da ne valja westgate bacio bi u safe mod.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno kako može tlak bit prevelik? Pa zar komp nema nadzora preko MAP senzora? Po ovom ispada da taj MAP ne valja, zato mu je i pukao intercooler jer cijeli sustav se temelji na njemu. Da ne valja elektromagnetski ventil javio bi grešku, da ne valja westgate bacio bi u safe mod.

 

Anomalije u regulaciji tlaka punjenja ne moraju biti uvijek, odnosno možda se njemu dogodilo to da mu je povremeno tlak punjenja bio previsok što ECU nije registrirao kao grešku. Napisao sam do čega može bit, a isto tako sam pisao u jednom post-u što se meni dogodilo s EGR-om, odnosno da je dijagnostika pokazivala da je sve u redu, a auto je nenormalno dimio. Na kraju se ispostavilo da je elektromagnet ispravno radio, ali je sami aktuator ventila blokirao. Potrebno je spojiti dijagnostiku i pratititi "live" parametre tijekom vožnje i provjeriti koji su maksimalni tlakovi punjenja.

Link to comment
Share on other sites

Izvještaj:stavio polovni hladnjak za 500 kuna,kasnije mi se javio jedan kolega tu sa foruma za 350, ali već uzeo skuplji :)). bio kod momka koji radi već godinama u ovlaštenom servisu, koji ima CLIP dijagnostiku. sve smo provjerili i sve je u najboljem redu...(EGR,MAP,turbina+ sve ostalo). Nazovem čovjeka objasnim što i kako...on kaže nemoraš dolaziti(ali ako baš hoćeš dođi pa će mo provjeriti...)Kaže mi ovako svaka ali baš svaka Laguna u koju nije ugrađivan intercoler sa pojačanjima(šelnama) zamotanim oko sebe je imala isti kvar.Kaže s vremeneom se jednostavno u jednom trenutku samo napuše i probije...Uglavnom su to bili auti koji su prešli 100000+ kilometara.Meni su prvi simptomi bili pojačano dimljenje,i vožnja na valove kako sam opisao gore u jednom od postova...pa ako netko na svojoj pili primjeti slično neka zna što ga čeka...

Link to comment
Share on other sites

Izvještaj:stavio polovni hladnjak za 500 kuna,kasnije mi se javio jedan kolega tu sa foruma za 350, ali već uzeo skuplji :)). bio kod momka koji radi već godinama u ovlaštenom servisu, koji ima CLIP dijagnostiku. sve smo provjerili i sve je u najboljem redu...(EGR,MAP,turbina+ sve ostalo). Nazovem čovjeka objasnim što i kako...on kaže nemoraš dolaziti(ali ako baš hoćeš dođi pa će mo provjeriti...)Kaže mi ovako svaka ali baš svaka Laguna u koju nije ugrađivan intercoler sa pojačanjima(šelnama) zamotanim oko sebe je imala isti kvar.Kaže s vremeneom se jednostavno u jednom trenutku samo napuše i probije...Uglavnom su to bili auti koji su prešli 100000+ kilometara.Meni su prvi simptomi bili pojačano dimljenje,i vožnja na valove kako sam opisao gore u jednom od postova...pa ako netko na svojoj pili primjeti slično neka zna što ga čeka...

 

Kako znati u koju je ugrađivan spomenuti intercooler (onaj koji nema ojačanja). Moja na satu ima 201 kkm i nisam imao probleme s intercoolerom.

Link to comment
Share on other sites

Kako znati u koju je ugrađivan spomenuti intercooler (onaj koji nema ojačanja). Moja na satu ima 201 kkm i nisam imao probleme s intercoolerom.

Vidi se na intercoleru,izvana kao da je omotan sa tri ili četiri žice nisam sad siguran s koliko...

Link to comment
Share on other sites

Vidi se na intercoleru,izvana kao da je omotan sa tri ili četiri žice nisam sad siguran s koliko...

 

Može li se vidjeti prema godini proizvodnje pošto je malo nezgodno za vidjeti, "intercooler" je između kondenzatora klime i hladnjaka rashladne tekućine, a sve je zbijeno.

Link to comment
Share on other sites

Kako znati u koju je ugrađivan spomenuti intercooler (onaj koji nema ojačanja). Moja na satu ima 201 kkm i nisam imao probleme s intercoolerom.

Mozda je kod tebe vec promenjen, obzirom na kilometrazu..

Link to comment
Share on other sites

Mozda je kod tebe vec promenjen, obzirom na kilometrazu..

Možda. Kod mene je već 40 tkm, a sigurno znam da su mijenjani: kompresor klime i turbina. Za "intercooler" ne znam.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Može li se vidjeti prema godini proizvodnje pošto je malo nezgodno za vidjeti, "intercooler" je između kondenzatora klime i hladnjaka rashladne tekućine, a sve je zbijeno.

Neznam,moja ti je 6 mijesec 2002 godine,ako će ti to pomoći...

Link to comment
Share on other sites

Neznam,moja ti je 6 mijesec 2002 godine,ako će ti to pomoći...

 

Moja 12.2002. Mislim da je pomjena (barem što se tiče kočnica) bila u 10 mj. 2002. Znam da su se prije 10 mjeseca 2002 godine ugrađivali diskovi promjera 300 mm, a nakon 10 mj. 2002 ugađivali su se diskovi pomjera 308 mm. Za "intercooler" ne znam. Za pretpostaviti je da je kod mene ugrađen ojačani s obzirom na kilometražu, ili je promjenjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

s obzirom da search sere nešto.....    laguna II popravak čitača kartice DIY  tko zna di je ta tema?  :)

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče ulja svakako bi preporučio Shell, jer sam koristio Mobil i na njemu je auto dosta grublje radio, čuo sam (nisam ga koristio) da je Total Quartz 9000 dobro ulje.

...samo jedno pitanje,koje si točno Mobil-ovo ulje probao, jeli mobil delvac 1 shc 5w-40 ?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.