Jump to content

182 vs 197


182

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • psykoman

    21

  • Rain

    13

  • ZGR5GTT

    12

  • Spex

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Svi pricate kako 197 ne ubrzava kao 182 zasto se ne strpite da se koja 197 ne razradi pa ju onda ne usporedite sa npr,182.Mislim da ce se svi prvi vlasnici Clia Sport slozit da im je auto "proradio"tek nakon nekih 10-15000tkm.Meni je prijatelj imao dva potpuno nova clia sport fazu 1 i fazu 2(jednog na Krapinskoj kroviro a drugoga mu ukrali) i svaki nije isao kao kada se razradio.

Edited by ZGR5GTT
Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem tvoju konstataciju da će auto nakon 10-15k km ići tek kako treba i ubrzavat normalno... WTF? Ako ne ide odma, a trebo bi, nešto nije u redu... nisu to više motori od prije 15-20 godina... ovo se na stolu razrađuje i vrti u crveno pa stavi u auto... znam x ljudi koji su klali aute od samih početaka pa i dan danas idu ko blesavi, ima iznimaka, naravno i prvih 1000km radi navodno ulja koje je pogodno razrađivanju mašine... ja mog twinga nikako i nikad nisam štedio... desila mi se jedna havarija, ali ne radi toga, nego zato što sam bio nemaran... staviću slikice ubrzo pa ćete vidjet kako izgleda motor nakon 78000km ga

Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem tvoju konstataciju da će auto nakon 10-15k km ići tek kako treba i ubrzavat normalno... WTF? Ako ne ide odma, a trebo bi, nešto nije u redu... nisu to više motori od prije 15-20 godina... ovo se na stolu razrađuje i vrti u crveno pa stavi u auto... znam x ljudi koji su klali aute od samih početaka pa i dan danas idu ko blesavi, ima iznimaka, naravno i prvih 1000km radi navodno ulja koje je pogodno razrađivanju mašine... ja mog twinga nikako i nikad nisam štedio... desila mi se jedna havarija, ali ne radi toga, nego zato što sam bio nemaran... staviću slikice ubrzo pa ćete vidjet kako izgleda motor nakon 78000km ga

Link to comment
Share on other sites

Uopce nije stvar dali si ti gazio motor ili ne i ja to uopce ne spominjem.Ako si citao hard testove(od auto kluba,auto partner...koga god) mogao si primjetit da skoro svi auti nakon nekoga odredenog broja kilometara imaju bolja ubrzanja,vecu maks brzinu i manje trose nego na pocetku testa.

To sam ja primjetio, samo radi se o mo

Link to comment
Share on other sites

Evo jednog dobrog videa (nadam se da nije bio)!

Opako mi izgledaju pred kraj videa! :oo:

Link to comment
Share on other sites

Evo naletih na još jedan zanimljiv video clip, Williams, Clio II Sport, Clio III Sport!

Za one koji misle da je Williams zastario! :tongue2:

Link to comment
Share on other sites

Hocu ali ispred tebe :plazi:

..ili, napravi od mojeg clia konkurenta rs-u, pa ću ti svako tolko dat par đireva :bigl:

Evo naletih na još jedan zanimljiv video clip, Williams, Clio II Sport, Clio III Sport!

Za one koji misle da je Williams zastario! :tongue2:

Odlične putanje u zavojima! :klap:

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

Evo jednog dobrog videa (nadam se da nije bio)!

Opako mi izgledaju pred kraj videa! :oo:

Odličan video. Dođe ti da kupiš jednog. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Uopce nije stvar dali si ti gazio motor ili ne i ja to uopce ne spominjem.Ako si citao hard testove(od auto kluba,auto partner...koga god) mogao si primjetit da skoro svi auti nakon nekoga odredenog broja kilometara imaju bolja ubrzanja,vecu maks brzinu i manje trose nego na pocetku testa.

hmmm... sad lupam... ali ako si ga vozio lagano... onda se nakupilo gare

Link to comment
Share on other sites

ne mislim klat auto od samih početaka... ali razrađivat ga nekoliko tisuća kilometara... ma ajde molim te... ne vjerujem tim testovima,

Ovakvu izjavu bi ocekivao od vozaca Honde :lool:

Ti radi sto hoces sa svojim autom ali cinjenica je da auti idu bolje i manje trose nakon "razradivanja".

Link to comment
Share on other sites

Evo naletih na još jedan zanimljiv video clip, Williams, Clio II Sport, Clio III Sport!

Za one koji misle da je Williams zastario! :tongue2:

Williams je stara pila no i na ovome filmicu se vidi koliko je clio3 stabilniji.

Link to comment
Share on other sites

Williams je stara pila no i na ovome filmicu se vidi koliko je clio3 stabilniji.

Daleko od toga. Točno se vidi koliko je Williams puta dogurao do granice dok je Clio III miran ko bubica. Tako mora biti, da nije to bi bila katastrofa za Renault Sport!

Isto mi je lipo vidjet da se pila stara 10+ godina dan danas ne da i isto tako mislim da je u Williamsu feeling daleko siroviji i bolji (subjektivno mišljenje :bigl: ), ali i da treba više vozačkog znanja i iskustva.

Već sam rekao da mi je san imati Williamsa u gara

Link to comment
Share on other sites

Ti mi dugujes voznju sa cliom3.Izvukao si se u Ogulinu i sad na Grobniku ali sljedeci put neces tako lako zbrisat. :zubo:

Ako dodes slijedeci vikend u Limski kanal na brdo ili u Rabac za tri tjedan...

Uglavnom mogu rec da je rally opako naporna disciplina. U petak sam vozio "metlu", vozila su se samo dva brzinca i čovjek bi rekao nešto u stilu "Pa to je ništa!". No gadno bi se prevario brzinci su jako naporni no niti etape nisu lagane, suvozač ima "pune ruke" posla pratiti road book i računati optimalna vremena do slijedeće mjerne točke. Mnogi pogriješe, izgube se, zakasne na upis vremena...nije šala. Na početku rally-a pred brzince svi stoje pokraj automobila i pricaju jedni s drugima, pred zadnje brzince vise nitko niti ne izlazi iz auta, svi sjede krepani unutra.

Link to comment
Share on other sites

Ako dodes slijedeci vikend u Limski kanal na brdo ili u Rabac za tri tjedan...

Uglavnom mogu rec da je rally opako naporna disciplina. U petak sam vozio "metlu", vozila su se samo dva brzinca i čovjek bi rekao nešto u stilu "Pa to je ništa!". No gadno bi se prevario brzinci su jako naporni no niti etape nisu lagane, suvozač ima "pune ruke" posla pratiti road book i računati optimalna vremena do slijedeće mjerne točke. Mnogi pogriješe, izgube se, zakasne na upis vremena...nije šala. Na početku rally-a pred brzince svi stoje pokraj automobila i pricaju jedni s drugima, pred zadnje brzince vise nitko niti ne izlazi iz auta, svi sjede krepani unutra.

Sljedeci tjedan sam na Rally-u u Austriji a u Rabac bi cak i mogao doc kao gledatelj.

Mi imamo suvozacicu i ona isto ima "pune ruke posla" :lool:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nisi razumio, nitko nije pričao o štednji motora do 15 - 20 k, nego jednostavno da auto nakon toliko kilometara proradi kako treba.

ma znam... vidio sam u međuvremenu... ali svejedno ostajem pri onome što sam reko već

Link to comment
Share on other sites

C/P sa Clio Sport foruma

A correctly driven 197 is faster than a standard 172/182!

A controversial title...maybe...but having spent as long as I wanted in the car yesterday around Brands, without anyone telling me what I can and can't do I was able to drive the car how I wanted.

Obviously I've had a 172, 182 with Cup packs and currently have the Trophy as well as having driven 172 Cups, valvers and Williams so I'm quite up on my RenaultSport Clios.

***

On track I had no problems catching and passing numerous 172s and 182 including a couple of Trophy. There was only one car (a Trophy) which I didn't pass as he was lapping at a very similar pace.

***

After I'd done in the 197 I jumped back in the Trophy and it felt so different. I'm confused now as to which I prefer. The 197 will lap quicker without a shadow of doubt, but I fear it's weight disadvantage will hurt it's quick direction changes on B roads, though the excellent damping I'm sure will more smooth out the poor surface enough to still put it ahead of the previous models. If it were to lose a few pounds here and there then I have no doubt it would become the new greatest hot hatch ever. Once back in the Trophy what hits you is that you turn the wheel and it goes straight away, it feels light on it's feet, with minimal contact with the tarmac it skips along light, but surefooted. Into the first corner at Brands, hard on the brakes and the rear end isn't even on the tarmac, making you work hard to keep it in a straight line before chucking it into the fast sweeping right is great fun (hey Iainsmiley2.gif) that's something the 197 doesn't do, it will make it through the turn without any of the drama/fun and come out the other side ahead.

Cijeli thread:

http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?t=162511

I još jedan C/P sa Clio Trophy foruma:

Although in reality, it was a also a case of the Trophy not letting him past! I was up for seeing how fast a well driven 197 could be on track, I was driving very near to my absolute limit, and Lee and the 197 were always there looming large in my mirrors! icon_smile.gif

The 197 is a very impressive piece of kit, after having driven one at Brands as well, there is a small part of me hoping that R'sport do make a 197 Trophy in the future, mybe in about three years when my warranty is running low...

Ovo je napisao momak koji je vozio onog gore Trophya kojeg tip u 197-ici nije uspio preći.

Link na cijeli thread:

http://cliotrophy.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1972

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.