Jump to content

Renault Megane RS 230 F1 Team R26


dare

Recommended Posts

Prodao sam ga frendu s posla koji zna sve o autu od prvog do zadnjeg dana i vidio je desetke drugih Clia Sportova u servisu pa zna procjeniti koji auto valja a koji ne.Toliko o tome.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 760
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 182

    76

  • Safrane

    58

  • dare

    43

  • R5GTT

    42

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prodao sam ga frendu s posla koji zna sve o autu od prvog do zadnjeg dana i vidio je desetke drugih Clia Sportova u servisu pa zna procjeniti koji auto valja a koji ne.Toliko o tome.

Link to comment
Share on other sites

Čestitam Hans....glavno da je još jedan F1 otišao onome koji zna šta vozi. ;)

Link to comment
Share on other sites

Prodao sam ga frendu s posla koji zna sve o autu od prvog do zadnjeg dana i vidio je desetke drugih Clia Sportova u servisu pa zna procjeniti koji auto valja a koji ne.Toliko o tome.

Link to comment
Share on other sites

Kod nas se to kaze "Ima se, moze se" mislim da je to najbolje opisuje ovu situaciju :zubo::hey:

Ma da, tko od nas ne bi mjenjao aute da mo

Link to comment
Share on other sites

mah ja volim kupovat aute :bigl: . na engleskom forumu su pitali RenaultSport kako je s aftermarket šperom i dobili odgovor-sorry ne mo

Link to comment
Share on other sites

R26 ima mehaničku šperu ;)

Da ali elektronski nadziran tako da ne radi kada su kotači jako zaktenuti tj. isključuje se po potrebi, a to je nešto što klasični MEHANIČKI diferencijal ne mere ;)

Link to comment
Share on other sites

Da ali elektronski nadziran tako da ne radi kada su kotači jako zaktenuti tj. isključuje se po potrebi, a to je nešto što klasični MEHANIČKI diferencijal ne mere ;)

Pa i dalje je to mehanički LSD. Elektronički radi pomoću senzora ABS-a koji na temelju vrtnje koče pojedini točak.

Link to comment
Share on other sites

Pa i dalje je to mehanički LSD. Elektronički radi pomoću senzora ABS-a koji na temelju vrtnje koče pojedini točak.

Ok ak ti tak veliš, meni je i dalje to elektronska špera. Prava mehanička je recimo na Focusu RS.

Link to comment
Share on other sites

Da ali elektronski nadziran tako da ne radi kada su kotači jako zaktenuti tj. isključuje se po potrebi, a to je nešto što klasični MEHANIČKI diferencijal ne mere ;)

Od kud ti ovaj podatak? Ja nisam nigdje procitao nista o tome. Kolko sam vidio, to bi trebala bit torsen diff, a on nema elektronike, jer ne znam kud bi ju uopce stavili i kako.

Link to comment
Share on other sites

Od kud ti ovaj podatak? Ja nisam nigdje procitao nista o tome. Kolko sam vidio, to bi trebala bit torsen diff, a on nema elektronike, jer ne znam kud bi ju uopce stavili i kako.

Također... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Od kud ti ovaj podatak? Ja nisam nigdje procitao nista o tome. Kolko sam vidio, to bi trebala bit torsen diff, a on nema elektronike, jer ne znam kud bi ju uopce stavili i kako.

Tako napiso čovek šta ga vozo na meganesport.net forumu :??:

Link to comment
Share on other sites

Ja upravo :wub::wub::wub::wub::wub::wub: u Megane F1 (chip 250 KS)...

Sad sam ga probao i to ideeeeeeeeeeeeeeeeeee, pardon - ovaj moj traktor ne ide :mad::mad:

Inače auto je predobar, tvrd, dr

Link to comment
Share on other sites

Evo's car of the year part one

1st Lotus Elise S

2nd Megane 230 F1 R26

3rd Mitsubishi Evo FQ-360

4th Lotus Exige S

4th BMW 335i Coupe

6th BMW Z4 3.0si Coupe

6th Miini Copper S works GP

8th Clio 197

9th Porsche Cayman

10th Suzuki Swift Sport

11th Litchfield Impreza Type 25

12th Audi TT 2.0T

In the car of the year part two the megane was up against the big boy's

1st Ferrari 599GTB

2nd Porsche 997 GT3

3rd Lambo Murcielago LP640

4th Corvette Z06

5th Lotus Elise S

6th Jaguar XKR

7th Megane 230 F1 RS26

8th Mercedes CLS 63 AMG

9th Aston DB9 Sports pack

great write up with coments like "this could be a new cult car in the making"

:hail::hail::hail:

http://www.evo.co.uk/news/evonews/203726/e...f_the_year.html

Edited by dare
Link to comment
Share on other sites

Evo's car of the year part one

1st Lotus Elise S

2nd Megane 230 F1 R26

3rd Mitsubishi Evo FQ-360

4th Lotus Exige S

4th BMW 335i Coupe

6th BMW Z4 3.0si Coupe

6th Miini Copper S works GP

8th Clio 197

9th Porsche Cayman

10th Suzuki Swift Sport

11th Litchfield Impreza Type 25

12th Audi TT 2.0T

In the car of the year part two the megane was up against the big boy's

1st Ferrari 599GTB

2nd Porsche 997 GT3

3rd Lambo Murcielago LP640

4th Corvette Z06

5th Lotus Elise S

6th Jaguar XKR

7th Megane 230 F1 RS26

8th Mercedes CLS 63 AMG

9th Aston DB9 Sports pack

great write up with coments like "this could be a new cult car in the making"

:hail::hail::hail:

U respektabilno društvo se Megane ugurao. Jako lijepo.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast meganeu i sportu...najviše popiz... kad u novinama, naravno našim u testu recimo golfa gti stave da mu je konkurencija focus ili astra opc a megane nije kao da taj auto ne postoji...

a kad malo bolje promislim i u pravu su jer se megane bori sa ovim gore imenima i odlično prolazi(kao i clio sport)a baš bi volio viditi gti-a ili opc-ajku na takvom testu!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.