Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Istina - zdrav 172 će izbacit oko 165ks na valjcima. A prije između 160-165. Rijetki su stock motori koji izbace više od 165.

Ne muči Clio muku sa STOCK VTi-em, već samo kad je šta dirano po VTi-u. Pa Mariov Megane Coupe 2.0 16v, koji nije iša baš

nešto je namaza stock vti-a. Ova 2 s kojima sam ja proba su imali 7 i 15 ks više od serijale minimum, tu ne računam otvoren

ispuh koji na B16 znači puno više nego meni na F4R-u. Znači moguće da je bilo i 20+ ks razlike u odnosu na Stock vti...

Jer Honde su dosta zahvalne po pitanju zbrajanja snage - zbog bolje završne obrade glave, a vjerojatno i motora. Tamo se 

točno zna koliko možeš očekivat sa kojim klipovima/usisnom/ispušnom, prvo jer je testirano puno puta, a drugo jer su im motori

stvarno top notch. Rijetko se kad dogodi da isti motor dođe gadno underpowered iz tvornice, što ne možemo reć da nije slučaj 

sa Renaultom pogotovo na F7R motorima koji su znali novi izbacivat i po 20ks manje od deklariranog. A to se i nastavilo sve do

F4R-a i 197/200 modela.

Link to comment
Share on other sites

Ima puno faktora koji utječu na ishod pravocrtne utrke, pa čak i međuubrzanja -

kako auto razvija snagu (krivulja momenta),

kad tko poklopi,

odaziv na gas (olakšani zamašnjak, remenice i sl. preinake se ne vide na krivulji momenta),

getriba,

promjer kotača,

masa vozila/ovješena masa,

a iznad nekih 150km/h i aerodinamika...nije sve u ks.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ima puno faktora koji utječu na ishod pravocrtne utrke, pa čak i međuubrzanja -

.

.

.

...nije sve u ks.

 

Pa upravo to, inače se niko ne bi ni utrkiva, jer bi bija uvik brži onaj sa više ks... :D

Link to comment
Share on other sites

ODOKATIVNO, onaj sa više ks/t je u pravilu brži.

Posebice ako je više od nekih 7-10% razlike u ks/t.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

ODOKATIVNO, onaj sa više ks/t je u pravilu brži.

Posebice ako je više od nekih 7-10% razlike u ks/t.

...je do neke granice, a kasnije vise ks je ipak vise ks.

Npr otac mi ima a4 3.0tdi sa 240ks/1600kg = 6.67kg/1ks. Auto koji ide 260kmh, ja/ti ili bilo ko ga dobivam sa 180ks/1080kg = 6kg/1ks do npr 200kmg. Kasnije me ubije, em radi aerodinamike em radi 60ks vise jer auto od 180ks jednostavno ne moze ic 250-260kmh.

Link to comment
Share on other sites

...je do neke granice, a kasnije vise ks je ipak vise ks.

Npr otac mi ima a4 3.0tdi sa 240ks/1600kg = 6.67kg/1ks. Auto koji ide 260kmh, ja/ti ili bilo ko ga dobivam sa 180ks/1080kg = 6kg/1ks do npr 200kmg. Kasnije me ubije, em radi aerodinamike em radi 60ks vise jer auto od 180ks jednostavno ne moze ic 250-260kmh.

Slažem se, ali govorimo o brzinama do 200km/h.

Link to comment
Share on other sites

Megane ima 265ks i ne spada u ova auta sta sam rekao sa 180ks/1100kg.

Jbg ipak je razlika 180-265ks. Taj ima snage i za vise od 250kmh.

Link to comment
Share on other sites

Megane ima 265ks i ne spada u ova auta sta sam rekao sa 180ks/1100kg.

Taj ima snage i za vise od 250kmh.

 

A kad ono:

 

Vitesse maxi : 244,6 km/h (mesuré)

Link to comment
Share on other sites

Katastrofa!!

Sa toliko ks bi tríba ic min 10kmh vise.

Nasa bivsa vectra opc 255ks je imala max po gpsu 260kmh. Po celeru dosta vise. A vectra je teza od megana...

Edit: ona prva izvedba 2005.god sa 255ks i bez blokade. 2006.god je dosla sa 280ks i bez blokade.

Edited by Goran89
Link to comment
Share on other sites

Nisu to auti za obaranje brzinskih rekorda. Što se mene tiče - neka ide 200-210km/h i bok. Ali daj da fino puni do Vmax. 

 

Za Vmax ti nije bitna masa. A i Vectra ima rep pa samim time i manji drag iza sebe.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Na ovom filmicu jedva dotakne 250. Znaci to sigurno stvarnih 250 nije ;-)

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Moguce da je bilo neznatno nizbrdo ili s vjetrom u ledja, ali po gps-u je isao preko 250 km/h. Shell V-power tocen u Flensburgu.

Link to comment
Share on other sites

Nisu to auti za obaranje brzinskih rekorda. Što se mene tiče - neka ide 200-210km/h i bok. Ali daj da fino puni do Vmax.

To je to. Nek do 200 km/h dođe unutar 20 sekundi i šta se mene tiče - ne mora ni jedan više preko toga.

Link to comment
Share on other sites

To je to. Nek do 200 km/h dođe unutar 20 sekundi i šta se mene tiče - ne mora ni jedan više preko toga.

 

Baš to. Di ćeš više od 200-210km/h. Taman tik pred blokadu pred jedinicu. :D

Link to comment
Share on other sites

Trophy 265 ide preko 250 km/h njemackim autobahnom.

Istina, mislim da mu je tvornički podatak 265 km/h.
Link to comment
Share on other sites

Istina, mislim da mu je tvornički podatak 265 km/h.

 

246km/h real speed

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche3962-renault-megane-iii-rs-trophy.htm

 

A službeni podatak je 255km/h

 

http://www.renault.com.au/vehicles/sport/megane/rs/features-specifications

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.