Jump to content

Vožnja sa clitom


Zrmi RS

Recommended Posts

175 :)

Jebga, brzinomjer je malo optimističan :zubo:

Samo mi čudno da nije tako optimističan, na 1.2 16V... :??:

pa na 195km/h, 10% la

Edited by KLiK
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 428
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    76

  • Domo

    29

  • newbie

    26

  • Dule

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ako misliš na računicu s dimenzijom guma, omjerom brzine i diferencijala i okretaja gdje je najveća snaga nije jer upravo po tome ispadne veća brzina od deklarirane ;) Kad naprave auto moraju napraviti mjerenja u

Link to comment
Share on other sites

Ti to meni prjetiš? Neznaš s kim se kačiš, kada ulazim u clio, prvo moram sic pomaknuti skroz unazad! :laugh:

:lool::lool::lool:

A ja uopće nemam sic, pa si ti misli!!! :zubo:

Link to comment
Share on other sites

A ja uopće nemam sic, pa si ti misli!!! :zubo:

LOL! Ko Hightower na policijskoj akademiji, direkt na zadnji sic, hehehe...

Link to comment
Share on other sites

Ovo je najvise sto sam uspio postici s osobom od oko 90kg pri povratku iz ZG.I jos sam mogao, ali promet je bio gust i trebalo bi mu ajme da dodje do 190 ali sam siguran da bi mogao da sam solo...

Kako sad to objasnjavate :??:

A kad sam isao prema ZG nije htio preko 170-175km/h.Ocito ga treba cesce lozit vani :bigl:

post-1099-1162916741_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cijelo vrijeme imas u vidu da ako imas 10km/h vjetar u ledja, max brzina ti je 10km/h veca i obratno? 10km/h i nije neki vjetar, a razlika je 20km/h kad ides u njega i natrag. Netreba zaboravit niti na nagibe, koji mozda nisu vidljivi, ali postoje i cine osjetnu razliku.

Moram ispravit ono sto me svaki put bode u oci. Kakve vrazje veze tezina auta ima sa maksimalnom brzinom? Makismalna brzina je odredjena maksimalnom snagom i otporima. Najveci otpor na velikoj brzini je otpor vjetra, pa otpori u getribi, pa onda otpor kotrljanja. Tezina ne igra nikakvu direktnu ulogu u svemu tome. Moze imat veze, ako ides uzbrdo ili nizbrdo, kad dosta usporava ili ubrzava auto. Auto je tromiji i duze mu treba da postigne maksimalnu brzinu, ali ona je teoretski ista. Razlika se pojavljuje kad auto nasjedne (dvije osobe odiza), pa se promjeni otpor zraka. Ne mora biti nuzno losiji, moze bit i bolji. Nizi auto par cd i top speed je veci, tako da sa jednom osobom u autu na suvozackom sicu, maksimalna brzina moze bit cak i veca.

Drugi put zaklopi retrovizore, skini antenu, napumpaj gume na 3 bara i odrezi federe za bar 5 cm i probaj :)

Link to comment
Share on other sites

Ovo je najvise sto sam uspio postici s osobom od oko 90kg pri povratku iz ZG.I jos sam mogao, ali promet je bio gust i trebalo bi mu ajme da dodje do 190 ali sam siguran da bi mogao da sam solo...

Kako sad to objasnjavate :??:

A kad sam isao prema ZG nije htio preko 170-175km/h.Ocito ga treba cesce lozit vani :bigl:

post-1099-1162916741_thumb.jpg

Tolko ide i moj dci, provjereno nekoliko puta :bigl:

Svakodnevno se vozim na autoputu brzinom od 150+ km/h tako da mašina sigurno nije zagušena :)

Edited by joks
Link to comment
Share on other sites

Moram ispravit ono sto me svaki put bode u oci. Kakve vrazje veze tezina auta ima sa maksimalnom brzinom? Makismalna brzina je odredjena maksimalnom snagom i otporima. Najveci otpor na velikoj brzini je otpor vjetra, pa otpori u getribi, pa onda otpor kotrljanja. Tezina ne igra nikakvu direktnu ulogu u svemu tome. Moze imat veze, ako ides uzbrdo ili nizbrdo, kad dosta usporava ili ubrzava auto. Auto je tromiji i duze mu treba da postigne maksimalnu brzinu, ali ona je teoretski ista. Razlika se pojavljuje kad auto nasjedne (dvije osobe odiza), pa se promjeni otpor zraka. Ne mora biti nuzno losiji, moze bit i bolji. Nizi auto par cd i top speed je veci, tako da sa jednom osobom u autu na suvozackom sicu, maksimalna brzina moze bit cak i veca.

Kako nema veze? Po definiciji, jedna konjska snaga je snaga potrebna da se tijelo mase 1 kg podigne na visinu od jednog metra u vremenu od jedne sekunde. Ako se dobro sjećam fizike iz srednje škole :)

Ako je masa veća, a snaga jednaka, onda neće moći dignut je na visinu od jednog metra u jednoj sekundi, nego u npr. dvije sekunde. Brzina dizanja je manja zbog veće mase, pa je tako i max brzina auta manja zbog veće mase, a s jednakom snagom... Ok, ovdje je riječ o potezanju, a ne o dizanju, tako da nema gravitacijske komponente (tj. ima, ali je utjecaj drugačiji), ali mo

Link to comment
Share on other sites

Ja bi se slo�io sa Spexom. Zapravo, kad bi totalno lai�ki i�ao razmi�ljat; postavljam si jednostavno pitanje: dva vozila, oba sna�na 150 ks, jedno je te�ko 1300 kg, a drugo 850 kg, imaju li istu krajnju brzinu? Istina da je na�in postizanja max brzine razli�it; manja masa -manja inercija, no da li �e nakon nekog vremena imat istu brzinu kretanja? Ovima na opovrgavam Gachotovo razmi�ljanje, dapa�e zahvalan sam mu �to ovdje pi*ki*a�e jer imam �elju i nau�it o tome ne�to vi�e :)

Gachot je u pravu ;)

Upravo sam napravio mali test u CarTest programu i rezultati su sljedeci:

masa 560 kg - top speed 224 km/h

masa 1060 kg - top speed 221 km/h

masa 1360 kg - top speed 217 km/h

masa 4500 kg - top speed 166 km/h

auto je Clio sport i samo je mijenjana masa, niti jedan drugi parametar.

Znaci, masa igra ulogu, ali promjene od par kila, par desetaka kila, pa cak i od stotinu kila, gotovo uopce ne utjecu na maksimalnu brzinu. Ustvari ne utjecu toliko da bismo mi to primjetili :)

Druga stvar je sto se masa drasticno osjeti na ubrzanjima, pa onda kada smo natovareni, tesko je uopce i stici do maksimalne brzine kada ti treba cijela vijecnost, ali ona je u konacnici gotovo identicna kao i da smo sami u autu :laugh:

Edited by Zly
Link to comment
Share on other sites

Kako nema veze? Po definiciji, jedna konjska snaga je snaga potrebna da se tijelo mase 1 kg podigne na visinu od jednog metra u vremenu od jedne sekunde. Ako se dobro sjećam fizike iz srednje škole :)..

Zar ne? :)

Mislim da se radi o 75 Kg.

Link to comment
Share on other sites

sudeci po felgama i profilu cini mi se da je tu 185/55 15 :roll:

Da 185/55 15

Link to comment
Share on other sites

To od škembe il' si toliko visok? :laugh:

Od škembice i mišića (od kojih je nešto ostalo u starim danima), al svejedno imam 95KG, tak da, ajmo reć i jedno i drugo, al visok bome nisam (180cm) :frown::zubo::tup:

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast! Ajde, dosta s ovim, ljudo ce popizditi od ot. :hey:

U pravu si, isprika svi mod. na OT, ja i Alex smo se malo zanesli :tup::tup::tup:

Link to comment
Share on other sites

...Potrebno je motor malo češće propuhivati...

Zanima me kako ćemo mi kojima autocesta nije pri ruci propuhati auto? Voziti ga neko vrijeme u trećoj na 5 i više tisuća okretaja :??:

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Gachot je u pravu ;)

Upravo sam napravio mali test u CarTest programu i rezultati su sljedeci:

masa 560 kg - top speed 224 km/h

masa 1060 kg - top speed 221 km/h

masa 1360 kg - top speed 217 km/h

masa 4500 kg - top speed 166 km/h

auto je Clio sport i samo je mijenjana masa, niti jedan drugi parametar.

Znaci, masa igra ulogu, ali promjene od par kila, par desetaka kila, pa cak i od stotinu kila, gotovo uopce ne utjecu na maksimalnu brzinu. Ustvari ne utjecu toliko da bismo mi to primjetili :)

Druga stvar je sto se masa drasticno osjeti na ubrzanjima, pa onda kada smo natovareni, tesko je uopce i stici do maksimalne brzine kada ti treba cijela vijecnost, ali ona je u konacnici gotovo identicna kao i da smo sami u autu :laugh:

Po ovim rezultatima vidi se razlika u krajnjoj brzini pa si s time sam sebe opovrgnuo :bigl:

U mom se slucaju ne radi o nekoliko desetaka kg nego konkretno od oko 150kg vise i krajnja brzina nikako nemoze biti jednaka u to sam siguran.Gorivo je OMV super 100 koje je by the way losije od tiffonovog eurosuper 98 NS.I to sam isto isprobao.

2Domo kazes 195si navukao.Impresivno ali to ti je zato jer nemas siru gumu vec uzu od moje ;)

Kad budem sam ici cu testirati pa vam javim, ali ko zna kad ce to bit i s kojim gumama.

Link to comment
Share on other sites

2 Zrmi: Ali ovdje ti je na 500 kg razlika 3 km/h Prilično nebitno za masu od pola tone.

Kod ubrzanja bi razlika bila bitno veća ali kod Vmax zbog inercije koja je izra

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

2 Zrmi: Ali ovdje ti je na 500 kg razlika 3 km/h Prilično nebitno za masu od pola tone

Imas pravo ali ja ovome ne vjerujem.Vjerujem samo u ono sto vidim i osjetim vlastitim ocima i sam isprobam.A kako jesam, drzim se svojih mjerila.A pola tone i max speed samo 3km/h manji je :roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

Kakve vrazje veze tezina auta ima sa maksimalnom brzinom?

pod otporom kotrljanja, misli se na otpor gume koja se deformira dok se okreće...a onoliko koliko se ona deformira definirano je s normalom na tu osovinu (te

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.