Jump to content

Vožnja sa clitom


Zrmi RS

Recommended Posts

Zanima me kako ćemo mi kojima autocesta nije pri ruci propuhati auto? Voziti ga neko vrijeme u trećoj na 5 i više tisuća okretaja :??:

BUMP za ovo pitanje :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 428
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    76

  • Domo

    29

  • newbie

    26

  • KLiK

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kako nema veze? Po definiciji, jedna konjska snaga je snaga potrebna da se tijelo mase 1 kg podigne na visinu od jednog metra u vremenu od jedne sekunde. Ako se dobro sjećam fizike iz srednje škole :)

tijelo mase 75kg...dakle oko 800N!

ostalo si pogodio!

Zanima me kako ćemo mi kojima autocesta nije pri ruci propuhati auto? Voziti ga neko vrijeme u trećoj na 5 i više tisuća okretaja :??:

pa sagradite si autocestu, pa jurite!

ili mo

Edited by KLiK
Link to comment
Share on other sites

BUMP za ovo pitanje :)

propuhavanje ljudi cesto krivo shvate kao autoput i Vmax, bitno je odredeni broj kilometara preci na vecem broju okretaja i to je to a da li se radi o 3 ili 5 brzini tako je svejedno, normalno ovisi i kako se tko vozi u gradu i na otvorenoj a to valjda sami znate procjeniti ;) npr meni autoput i nije previse potreban :bigl:

Link to comment
Share on other sites

2 Zrmi, dimenzije su od kad je kupljen 175-65-14...evo i nebi lagao po ravnom ZG-KA 195 naguro ovo ljeto, a i po autoputu poslije Sv. ROka ka se spuštam isto ta brzina, cilj mi je do 2glave nagurat, al bit će!!!

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam napravio mali test u CarTest programu i rezultati su sljedeci:

masa 560 kg - top speed 224 km/h

masa 1060 kg - top speed 221 km/h

masa 1360 kg - top speed 217 km/h

masa 4500 kg - top speed 166 km/h

auto je Clio sport i samo je mijenjana masa, niti jedan drugi parametar.

Znaci, masa igra ulogu, ali promjene od par kila, par desetaka kila, pa cak i od stotinu kila, gotovo uopce ne utjecu na maksimalnu brzinu. Ustvari ne utjecu toliko da bismo mi to primjetili :)

Druga stvar je sto se masa drasticno osjeti na ubrzanjima, pa onda kada smo natovareni, tesko je uopce i stici do maksimalne brzine kada ti treba cijela vijecnost, ali ona je u konacnici gotovo identicna kao i da smo sami u autu :laugh:

mislim da si malo pretjerao s promjenoom mase, jer je Clio sport projektiran da mu je maks. brzina oko 225km/h, ako ne se varam?! nemam podatke o gumama, broju okretaja, brzinama i diffu, pa da to lako izračunam...

tako da je moje mišljenje da bi prvu brinu postigao i s 700kg...

ali dokazao si da te

Link to comment
Share on other sites

propuhavanje ljudi cesto krivo shvate kao autoput i Vmax, bitno je odredeni broj kilometara preci na vecem broju okretaja i to je to a da li se radi o 3 ili 5 brzini tako je svejedno, normalno ovisi i kako se tko vozi u gradu i na otvorenoj a to valjda sami znate procjeniti ;) npr meni autoput i nije previse potreban :bigl:

I još što smatrate većim brojem okretaja za benzinca? Iznad 4.000, 5.000?

Link to comment
Share on other sites

ne vozim bas puno benzince ali sam primjetio da vecina pocinje hvatat kako treba tek oko tj posle 4 000 okretaja pa bi po tome to trebali bit okretaji za ajmo rec propuhavanje

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sa Cliom II Phase II 1.2 8v 60 ks išao najviše 160 na auto putu po ravnom. Bilo mi ga bad dalje naganjat i mučit. Iako ima "samo" 60 konja na staroj cesti sam dosta pretjecao, a u Groskom Kotaru su i gume zaškripale (bolje reči zagrebale) po onom bolesnom asfaltu gdje se voze brdske utrke! :)

sorry na OT... ali u GK su ceste skroz zakon, ako se malo čovjek potrudi gume mogu škripati u svakom zavoju... :tup::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se radi o 75 Kg.

Ajme, koji idiot (ja)... :tup:

Da, 75 kg, "malo" sam falio u

Link to comment
Share on other sites

1 Domo nije ni cudo kad si na tim dimenzijama i to pogotovo 14"

2 Dalibor dodji na icq gdje cu ti pojasnit :bigl:

Sto znaci propuhivanje i zasto je to bitno.Cuj, mnogi ljudi voze ko penzici, znaci oprezno, ne zure nikad nigdje i voze u granicama gdje im auto najmanje trosi i nije pretjerano bucan.Znaci moj stari npr.

S vremenom auto polako gubi one svoje performanse i jednostavno se zagusi i ne ubrzava onako kako bi htjeli.A njegova maximalna brzina vise nije ista nego manja.Ljudi se pocnu brinut zasto je to tako.Isto tako to je potrebno i zbog katalizatora.Kako da to radis?

Rijesenje je voznja na visim obrtajima, u tvom slucaju iznad 3500-4000 da mijenjas brzine te tu i tamo da ga u svim brzinama dovedes do blokade.Da do blokade i nemoj brinuti da ce mu to skoditi jer neces to stalno radit.Znaci utjerat ga u crveno ali ne vozit u njemu.Doduse i nemozes jer ce ti pocet trzat kad ti da blokadu.

U principu svoga vozim tako ali nisam dugo vozio na otvorenom i na punom gasu u najvisoj brzini.Zato se to i dogodi.Jer sjecam se prvi put kad je bio novi da nisam mogao iznad 170.A pri povratku ajme vise.

I neznam jel ti to osjetis ali nakon voznje s autoputa kad sidjes s njega i dodjes na obicnu cestu kako auto bolje ide i ubrzava.Znaci da si ga dobro propirio i dao mu da bolje dise.Znaci sva ona smeca u ispusnom sustavu sto su se nakupila ti izgore i auto bolje dise.Tako je bilo i s frendovim Mercedesom Vitom kombijem.Nije mogao preko 140 zahvaljujuci voznji njegovog starog.Naravno stalno je bila gradska voznja i eto problem.Nakon jedno mjesec dana njegove voznje Vito leti do 170.Ja se uvjerio svojim ocima.Nadam se da si shvatio poantu price.

E i da jos jedna stvar.Mi imamo male masine ali koje se lako i rado vrte.Treba ih ganjati jer su takve i ako zelis nesto dobiti od nje trebas ga voziti ostrije.To je 16 ventilac i on trazi.Meni su u servisu rekli da ga ganjam cesce jer ce se jadnicak uljeniti pa to tako i radim.I nemam nikakvih problema za sad.

Link to comment
Share on other sites

Rijesenje je voznja na visim obrtajima, u tvom slucaju iznad 3500-4000...

Glavnina "lokalne" vo

Link to comment
Share on other sites

Moj recept za propuhivanje, a uspješno primjenjen prije tjedan dana na materinoj Astri: ravnica od 2-3 km i gas do daske, u 4. do 6000 okr, ili 4000 okr kod dizela. U 4. zato jer u 5. malo auta mo

Link to comment
Share on other sites

Cijelo vrijeme imas u vidu da ako imas 10km/h vjetar u ledja, max brzina ti je 10km/h veca i obratno? 10km/h i nije neki vjetar, a razlika je 20km/h kad ides u njega i natrag. Netreba zaboravit niti na nagibe, koji mozda nisu vidljivi, ali postoje i cine osjetnu razliku.

Moram ispravit ono sto me svaki put bode u oci. Kakve vrazje veze tezina auta ima sa maksimalnom brzinom? Makismalna brzina je odredjena maksimalnom snagom i otporima. Najveci otpor na velikoj brzini je otpor vjetra, pa otpori u getribi, pa onda otpor kotrljanja. Tezina ne igra nikakvu direktnu ulogu u svemu tome. Moze imat veze, ako ides uzbrdo ili nizbrdo, kad dosta usporava ili ubrzava auto. Auto je tromiji i duze mu treba da postigne maksimalnu brzinu, ali ona je teoretski ista. Razlika se pojavljuje kad auto nasjedne (dvije osobe odiza), pa se promjeni otpor zraka. Ne mora biti nuzno losiji, moze bit i bolji. Nizi auto par cd i top speed je veci, tako da sa jednom osobom u autu na suvozackom sicu, maksimalna brzina moze bit cak i veca.

Drugi put zaklopi retrovizore, skini antenu, napumpaj gume na 3 bara i odrezi federe za bar 5 cm i probaj :)

:hail::klap:

baš sam ja htio reć da te

Link to comment
Share on other sites

pod otporom kotrljanja, misli se na otpor gume koja se deformira dok se okreće...a onoliko koliko se ona deformira definirano je s normalom na tu osovinu (te

Link to comment
Share on other sites

sorry na OT... ali u GK su ceste skroz zakon, ako se malo čovjek potrudi gume mogu škripati u svakom zavoju... :tup::laugh:

Prvo mi objasni kako si shvatio moj post pa onda objasni svoju reakciju jer meni nije jasna! :??::??::??::??::??:

Link to comment
Share on other sites

"Moram ispravit ono sto me svaki put bode u oci. Kakve vrazje veze tezina auta ima sa maksimalnom brzinom? Makismalna brzina je odredjena maksimalnom snagom i otporima. Najveci otpor na velikoj brzini je otpor vjetra, pa otpori u getribi, pa onda otpor kotrljanja. Tezina ne igra nikakvu direktnu ulogu u svemu tome. Moze imat veze, ako ides uzbrdo ili nizbrdo, kad dosta usporava ili ubrzava auto. Auto je tromiji i duze mu treba da postigne maksimalnu brzinu, ali ona je teoretski ista. Razlika se pojavljuje kad auto nasjedne (dvije osobe odiza), pa se promjeni otpor zraka. Ne mora biti nuzno losiji, moze bit i bolji. Nizi auto par cd i top speed je veci, tako da sa jednom osobom u autu na suvozackom sicu, maksimalna brzina moze bit cak i veca."

Zasto si maknuo dio mog posta u kojem pisu stvari koje si ti napisao? Jos jednom: "Najveci otpor na velikoj brzini je otpor vjetra, pa otpori u getribi, pa onda *otpor kotrljanja*." "Auto je *tromiji* i *duze mu treba da postigne maksimalnu brzinu*, ali ona je teoretski ista."

Znaci napisao si ono sto sam ja napisao.

Kasnije sam stavio da treba napumpat gume ako hoce veci top speed. Na autu postoji naljepnica sa podatkom kolko se pumpaju gume na praznom, a kolko na punom autu, bas da se izbjegne deformacija gume. Dvije osobe naprijed ne znace puno, jer je naprijed ionako vecina tezine.

2 ALL:

Formula za max brzinu = max snaga - otpori. Nigdje, ali nigdje nema mase. Masa samo mjenja polozaj auta, pa mozda i aerodinamiku (sve sam to rekao), mozda na bolje, mozda na gore i guma se deformira, ali to je sad relativno. Sira guma ima manje probleme sa tim. Ipak, uporno svi spominju kolko je osoba bilo u autu dok spominju top speed, a to nema direktne veze. Moze imat, ali ne mora. Vecina kaze: "sa mnom su bila 4tvorica, da sam bio sam iso bi petsto" :) Ubrzanje je bitno razlicito, ali max. brzina nije.

Na kraju da vas uvjerim u to. Ja sam SVE izvadio iz auta, auto je laksi cca 150kila i ide isto. Neide sad 250 niti 240. Ide i dalje istih 225. Cak je sa stvarima isao brze, jer je bio nizi i iso je 230, a sad ne ide. Ubrzanje je osjetno bolje, drzanje isto, ali top speed NIJE.

ma nemoj:

MRK=G*fk*rd

ili moment otpora kotrljanja jednak je umnošku te

Edited by KLiK
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meni jednako pokazuje s različitim dimenzijama guma, kako s 175/65 R14, 185/55 R15 tako i s 195/45 R16. Svaki put 190 kmh.

Link to comment
Share on other sites

ma nemoj:

MRK=G*fk*rd

ili moment otpora kotrljanja jednak je umnošku te

Link to comment
Share on other sites

Meni Clio nikako ne ide prek 240. Izgleda da nesto nevalja s autom :bigl::bigl::bigl:

Moj ide 220 bez navlačenja, relativno brzo dođe do toga, nije mi se dalo natezat ga do 230....to je ok, više mi ne triba. Ionako nie gušt priko 200, visoki okretaji, buka od zraka....kad stavin 17" onda će opet pokazivat 220 ali će ići mrvu br

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Meni Clio nikako ne ide prek 240. Izgleda da nesto nevalja s autom :bigl::bigl::bigl:

Ni meni Megane diZLO nece preko 210 Km/h po satu. :)

Najbolje mi je sto te velike brzine nabere jako brzo, ne moras se kilaviti da recimo postignes 190 Km/h.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.