Jump to content

Renault 5 GT Turbo


GTT

Recommended Posts

:hey:

nažalost, išao bih i opširnije i detaljnije, no na poslu sam, treba nešto i raditi :lool:

Nadopunjavat ću topic pomalo sa bitnim stvarima.

Ako imate GTT sa 13 cola standardnim kotačima, izbjegavajte jeftine, neoriginalne dimenzije, tipa 185/60 13, pošto auto ne leži nikako, čudno se ponaša. Originalna guma je 195/55 13, ja sam kupovao Dunlop SP SPORT 2000, no koliko sam upoznat, Dunlopice se više ne proizvode. Ukoliko želite ići na 15" preporučam definitivno 195/45 15, dobitna kombinacija za petardu.
Cijena koju je realno platiti za izmjenu kuplung seta je oko 100€.
Što se tiČe edicija GTT-a, bila je jedna, u UK zvana "RAIDER", a u francuskoj "Alain Orielle" :)
Cup verzija je postojala za ELF Renault turbo cup.
RAIDER je bio tamno plavi auto, sa felgama u boji auta, bez bočnih naljepnica. Logo na štoku vrata, plavi dezen na sjedalima, daljinsko centralno zaključavanje.
Nijedan GTT nema zaključavanje gepeka na centralno :) LOL
Phase 1 ima elektroniku RE208, Phase 2 RE209. Oba ima "knock" senzor u glavi motora.
Phase 1 je 115ks, Phase 2 120. Phase 1 je navodno bio brži.


RAIDER ili ALAIN ORIELLE

gdnm37oa.jpg



:)

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

-molim da ne komentirate ovaj topic komentarima bravo,super,odlicno itd... ;)

-ukoliko imate neko pitanje u vezi GTT-a pitajte, neka ovo ostane clean topic za sve ljubitelje GT Turba ;)

Link to comment
Share on other sites

Ventile bi trebalo poštelati svakih 5.000 do 8.000km.

Nebi bas reko da je to potrebno.Imam servisnu knjizicu doma i to se radi samo na prvom servisu sto je i meni bila praksa posto ih nisam nikada nasao razstelane.Cak naprotiv u mome autu je druga bregasta i ventili se drugacije stelaju pa je hladan malo bucniji ali kada se zagrije radi ko vurica vec nekih 15000km.

Link to comment
Share on other sites

Ventili se štelaju svakih 40 000 km.Ako me pamćenje dobro slu

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, ali iz mog iskustva su uvijek bili tiši nakon štelanja.

To je u principu čas posla, a puno je tiši. Barem je moj tako bio.

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, ali iz mog iskustva su uvijek bili tiši nakon štelanja.

To je u principu čas posla, a puno je tiši. Barem je moj tako bio.

:hey:

Ovaj crni koji je tvoj drugi ibo je sada kod mene. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Je skuzio sam. Kad je bio kod mene bio je kao iz salona.

Onda ga kupio Spomenko, pa sasuo motor :(

Jel sad sve OK?

Link to comment
Share on other sites

Je skuzio sam. Kad je bio kod mene bio je kao iz salona.

Onda ga kupio Spomenko, pa sasuo motor :(

Jel sad sve OK?

Nije sve ok.Motor je opet riknuo.Prvi puta je kod spomenka bila kompresija prevelika.Rekao je da je tvoja krivnja sad su oni sve slozili i glava ocito nije dobro bila slozena i opet je rikuo..Sad cu ga ja sloziit ja se nadam i onda ce mi valjda Bog dati mira.

Ato je na izgled bio kao iz salona ali je jako lose polakiran.Samo je presprican.Zao mi je sta to moram govoriti ali kad je tako.Ako cu imati love onda ce preko zima ici na komplet rastavljanje i slagat ce se limarija i nanovo lakirati da to bude onda to.I Vrlo vjerojatno ga necu davati vise iz svoje ruke nego ce ostati kod mene.

Edited by Benjamin
Link to comment
Share on other sites

Je, loše je lakiran. Ali je limarijski apoteka auto. Nigdje nije bio trul.

Auto nije imao previsoku kompresiju 100%, pošto sam se vozio sa autom 2 GODINE bez ikakvih problema i onda ga on kupi i sasipa. Išao sam vidjeti štetu, vjeruj mi, vrtili su auto preko 7000 rpm-a, sve se rastopilo. :(

auto nikada nije pinkao, ja kad sam slozio generalku, glava je kupljena nova, pošto je moja izlazila iz tolerancije. ;)

kaj ti je sad s motorom?

Link to comment
Share on other sites

Je, loše je lakiran. Ali je limarijski apoteka auto. Nigdje nije bio trul.

Auto nije imao previsoku kompresiju 100%, pošto sam se vozio sa autom 2 GODINE bez ikakvih problema i onda ga on kupi i sasipa. Išao sam vidjeti štetu, vjeruj mi, vrtili su auto preko 7000 rpm-a, sve se rastopilo. :(

auto nikada nije pinkao, ja kad sam slozio generalku, glava je kupljena nova, pošto je moja izlazila iz tolerancije. ;)

kaj ti je sad s motorom?

Onda su onu tu glavu sebi uzeli ili neznam sta.Jel su mi rekli da je ova vec par puta brusena bila i da nezna jel ce se dati jos jednom.Pukao je onaj jedan klip kod spomenka i onda je i turbo riknuo.Kaze da mi se to desilo kad je kretao sa semafora.I da se samo ugasio.I kad su raskopali imali su sta za vidjeti.Kaze da je kompresija bila nesto oko 10 mozda i preko.Da je krivi dihtung glave stavljen.Pretanki i da je turbo bio nafrkan do kraja.I da je to prouzrocilo tu steu.Odnosno od pritiska je dihtung pukuo i voda je usla u jedan cilindar i onda je klip puknuo.

Dobro limarija je ok.Ima malo hrde na neki mjestima gdje se nije gledalo i di se inace ne gleda.Ali dobro manje bitno.

Kod mene je bio taj problem da je crijevo puknulo i da sam ostao mozda na max 2 min bez vode.Ocito se glava ostetila onda.Pregrijala se i deformirala.I sad mi ulazi vode u cilindar i dimi bijelo.Sad ide sve na rastavljanje kod Domagoja i valjda cemi sloziti to da vise nemam brige.I idu sva nova crijeva tak da nebi bilo nismo znali.

To bi ti bilo ukratko to kolko ja znam. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Auto je bio na 0.7 bara, Spomenko nek ti ne prodaje priče, jer je uvjet kupovine bio taj da tra

Link to comment
Share on other sites

To ja i govorim frende :(

Nije to tako kako oni pričaju :(

Oni su kupili taj auto i mislili da će se i

Link to comment
Share on other sites

To ja i govorim frende :(

Nije to tako kako oni pričaju :(

Oni su kupili taj auto i mislili da će se i

Link to comment
Share on other sites

Nikad mira sa GTT-om :D

Gle neke stvari on nije mogao predvidjeti, ali neke stvari je odigrao jako pederski. A i bez uvrede stari, ali Spomenko je takav

Link to comment
Share on other sites

Sorry na OT, ali..

2 Benjamin: jel to taj crni gtt iz sesveta od spomenka? koji je bio zakaparen dosta dugo?? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Imam par pitanjca usput.

Kupio sam GTT-a koji je '87 god., veoma jeftino, najvishe zbog motora, jer mislim pravit

neke kombinacije s tim motorom.

Motor sam testirao prema buying guide sa www.renault5gtturbo.com

Znaci, nema nikakvog dima... ni u kakvom slucaju, hladan zagrijan, pod gasom, u leru...

ne raspoznajem zvukove pa nisam mogao nishta po zvuku skontat.

Ventilator se pali na vrijeme, kazaljka temperature nikad ne prelazi drugu cizu.

Da, kvacilo proklizuje... ne znam jel' to moglo uticat na testiranje?

Brine me to shto je motor.. u onom djelu oko svjecica... (jel' to blok motora) mastan... ima puno

ulja... shta bi moglo biti?

Naravno da treba ovorit i pogledat, al' ovako iz prve ruke...

Jel' isti blok, ako je to blok..i one stubline u njemu za obicni 1.4 motor, i 1.4 turbo motor?

Mozel' neko napisat step by step guide za shtelanje ventila.. il' centriranje kvacila.

Stvar je da mi u Sarajevu, odnosno BiH, nemamo majstora kojem je specijalnost taj auto. Jednostavno, svi znaju sve... al' mislim da je ovo auto malo drugacije i ne upustam se dat nekome ko nikad nije radio to auto.. da mi slozi motor.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Imam par pitanjca usput.

Kupio sam GTT-a koji je '87 god., veoma jeftino, najvishe zbog motora, jer mislim pravit

neke kombinacije s tim motorom.

Motor sam testirao prema buying guide sa www.renault5gtturbo.com

Znaci, nema nikakvog dima... ni u kakvom slucaju, hladan zagrijan, pod gasom, u leru...

ne raspoznajem zvukove pa nisam mogao nishta po zvuku skontat.

Ventilator se pali na vrijeme, kazaljka temperature nikad ne prelazi drugu cizu.

Da, kvacilo proklizuje... ne znam jel' to moglo uticat na testiranje?

Brine me to shto je motor.. u onom djelu oko svjecica... (jel' to blok motora) mastan... ima puno

ulja... shta bi moglo biti?

Naravno da treba ovorit i pogledat, al' ovako iz prve ruke...

Jel' isti blok, ako je to blok..i one stubline u njemu za obicni 1.4 motor, i 1.4 turbo motor?

Mozel' neko napisat step by step guide za shtelanje ventila.. il' centriranje kvacila.

Stvar je da mi u Sarajevu, odnosno BiH, nemamo majstora kojem je specijalnost taj auto. Jednostavno, svi znaju sve... al' mislim da je ovo auto malo drugacije i ne upustam se dat nekome ko nikad nije radio to auto.. da mi slozi motor.

Hvala.

prijatelju centriranje lamele nema veze sa proklizavanem to su ti gluposti a stelanje ventila je melo koplicirano ovako objasniti al evo :dignes suvozacevu stranu auta na dizalicu ubacis u 4 brzinu ,sa kotacem vrtis motor gledas klackalice moras vrtit motor sve dok ti ventili 4 cilindra ne budu na vagi to ti je kad jedan ide dolje a drugi gore ili obrnuto kuzis na sitno gore dolje ,e kad nadjes vagu na 4 cilindru onda ti je prvi na paljenju , znaci tad stelas prvog , usis 0.25 a auspuh 0.30 ,kad ga nastelas ines dalje recimo 4 cilindar sad moras naci vagu na 1 cilindru kad nadjes vagu stelas 4 cilindar, tako napravis i za 2 i 3, znaci (1 i 4 ,2 i 3)

ak neces znati javi se

Link to comment
Share on other sites

prijatelju centriranje lamele nema veze sa proklizavanem to su ti gluposti a stelanje ventila je melo koplicirano ovako objasniti al evo :dignes suvozacevu stranu auta na dizalicu ubacis u 4 brzinu ,sa kotacem vrtis motor gledas klackalice moras vrtit motor sve dok ti ventili 4 cilindra ne budu na vagi to ti je kad jedan ide dolje a drugi gore ili obrnuto kuzis na sitno gore dolje ,e kad nadjes vagu na 4 cilindru onda ti je prvi na paljenju , znaci tad stelas prvog , usis 0.25 a auspuh 0.30 ,kad ga nastelas ines dalje recimo 4 cilindar sad moras naci vagu na 1 cilindru kad nadjes vagu stelas 4 cilindar, tako napravis i za 2 i 3, znaci (1 i 4 ,2 i 3)

ak neces znati javi se

Znam da proklizavanje nema veze, nego kad zamjenish set kvacila.. kako centrirat novu lamelul?

Hm... kako sam ja skonto, kada je prvi cilindar na vagi, trebash nashtimat da je cetvrti 0.25:0.30 i obrnuto?

Kako znash da je usis bash na 0.25, a auspuh 0.30. Jasno ovo za 0.25, to je pola od pola.. al' 0.30?

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Sorry na OT, ali..

2 Benjamin: jel to taj crni gtt iz sesveta od spomenka? koji je bio zakaparen dosta dugo?? :roll:

Da to je taj.

Link to comment
Share on other sites

Znam da proklizavanje nema veze, nego kad zamjenish set kvacila.. kako centrirat novu lamelul?

Hm... kako sam ja skonto, kada je prvi cilindar na vagi, trebash nashtimat da je cetvrti 0.25:0.30 i obrnuto?

Kako znash da je usis bash na 0.25, a auspuh 0.30. Jasno ovo za 0.25, to je pola od pola.. al' 0.30?

Hvala!

tako je tvornica odredila stelanje. Ali ja uvijek ostavim veci luft nago po papirima bolje ventili leze

a lamelu centriras od oka bitno je pogodit sredinu jel inace ne mozes stavis getribu na motor , samo zato ti se centrira

Link to comment
Share on other sites

Kako znash da je usis bash na 0.25, a auspuh 0.30. Jasno ovo za 0.25, to je pola od pola.. al' 0.30?

Hvala!

To ti je zazor koji se mjeri listićima, moraš ih imat ili posudit. Umetnu se između opruge i klacklice ako se dobro sićan, vidit ćeš kad skineš poklopac sa glave. Vrijednosti su u mm.

Link to comment
Share on other sites

To ti je zazor koji se mjeri listićima, moraš ih imat ili posudit. Umetnu se između opruge i klacklice ako se dobro sićan, vidit ćeš kad skineš poklopac sa glave. Vrijednosti su u mm.

Ahaaaa... hhehehee.. sad je mnogo jasnije. :klap:

Hvala mlogo. :hey:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.