Jump to content

Renault 5 GT Turbo


GTT

Recommended Posts

0-100 ti to ima.

Ne siri dezinformacije... :bigl: imam samo onaj generalni za 5icu... :) ali nisam siguran sta R5_ST trazi? Jel ti treba nesto tipa Haynes manuala ili...?

Link to comment
Share on other sites

kad smo kod toga i ja bi trebao manual za gtt, ph2, 89.god

bilo kakav...ako mo

Link to comment
Share on other sites

Ne siri dezinformacije... :bigl: imam samo onaj generalni za 5icu... :) ali nisam siguran sta R5_ST trazi? Jel ti treba nesto tipa Haynes manuala ili...?

pa nešto tog tipa, malo specijaliziranije za gtt od običnog manuala za r5

i triban uz to i neku curu :hey::laugh::lool:

Link to comment
Share on other sites

pa nešto tog tipa, malo specijaliziranije za gtt od običnog manuala za r5

i triban uz to i neku curu :hey::laugh::lool:

Za ovo prvo imate PM, a za ovo drugo upisi i mene u listi :bigl:

Ako :policija: vidi ovo bice :bat:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

thx GTT1 tek sam sad vidio...

btw prvi link je Gr.N a ne GTT

probaj opet uploadati

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Moze li neko napisati sirinu traga prednjih tockova za ph.I i ph.II? Gledao sam manual(ne kontam se u francuski) i nije mi jasno da li je cup verzija imala prednji ovjes sa GTTph.I? Ili je i kod cup verzije sa godistem promjenjen ovjes?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest daree

Posto je bivsi vlasnik stavio od neznam cega 1.2 motor i tako pola žica prerezao i spalio :mad: ,

sad ja trebam to nanovo složit struju,a to je mali problem jer neznam cemu koja služi,kamo ide itd.

Pa me zanima ako ima netko neki link ili nesto di ima shema za struju???

I koliko bi se isplatilo dat nekom auto elektricaru da napravi(ako bi tko to uopce radio)??

:frown:

Link to comment
Share on other sites

Evo ti jednostavne slike. Ako ti trebaju tehnicki dijagrami samo kazi.

69808995.jpg

74817720.jpg

15122562.jpg

Slike su na ImageShack-u jer su po dimenziji prevelike za forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest daree

Sve sta das ce mi pomoc...

imas legendu od ovih slika prije?kamo pise od cega je sta?

puno hvala!!! :hail::bigl:

Edited by daree
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Part no. iglice za stelanje smjese. To je ona sto zna puknuti ili je pola GTT-a nema pa nekim cudom brtve glave izgaraju :roll:

77 01 034 196

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Par no. iglice za stelanje smjese. To je ona sto zna puknuti ili je pola GTT-a nema pa nekim cudom brtve glave izgaraju :roll:

77 01 034 196

e baš :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Uspio iskopati part no. za glavne dizne. Znaci, one sto su super stvar kad nafrljite turbinu da vise puni :plazi:

115mm - 08 53 996 446

120mm - 08 53 996 428

130mm - 77 01 008 400

135mm - 08 53 996 430

145mm - 77 01 033 437

155mm - 77 01 021 484

Link to comment
Share on other sites

Uspio iskopati part no. za glavne dizne. Znaci, one sto su super stvar kad nafrljite turbinu da vise puni :plazi:

115mm - 08 53 996 446

120mm - 08 53 996 428

130mm - 77 01 008 400

135mm - 08 53 996 430

145mm - 77 01 033 437

155mm - 77 01 021 484

Bravo Jure! :hura:

Link to comment
Share on other sites

Đaba ti to kad nema za naručiti više....samo kućna radinost,tokarija,boreri i taj rad....

Link to comment
Share on other sites

Evo 6 vrsta svjecica koje se koriste na GTT-ima ovisno o pritisku i ostalim modifikacijama. Nema nekakvog pravila sto je bolje ali svih sest je sigurno za motor.

NGK B8EV - standard pritisak. Malo losije od N3G ali jeftinije tako da su idealno rjesenje za studente koji voze GTT. Dosta skupljaju masnoce na sebe tako da ih bogatija smjesa istrosi jako brzo.

NGK B8EVX - vozio na 0.9 - 1.1 bar i pokazale se jako dobre ali skupe za ono sto nude i tesko je doci do njih. Skinuo dam ih jer su dugo lezale dok sam radio generalku tako da ne znam kolika im je trajnost.

NGK B9EG - nisam koristio ali stavljaju se na auta koja voze 1.1 i vise. Mogle bi biti sljedece na petki.

Champion N3G - original, klasika, po nekima najbolje u svim uvjetima. Imao sam ih davno (prije 5g.) na std. tlaku i bile su izvrsne ali za vece tlakove ne mogu nista komentirati. Traju dosta dugo. 15k - 20k km bez problema.

Champion N3C - imam ih doma i probat cu ih staviti. Po oznaci su "losije" od N3G i imaju dosta debelu elektrodu ali dok ne probas ne mozes znati.

Denso Irridium - nemam oznaku ali postoji samo jedan model za GTT. Radile su odlicno na 1.1 i motor se manje grijao ali otkad sam imao problema s paljenjem i "zalio" ih malo benzinom koji put znaju zatruckat. Jos sam i nedavno pricao s prijateljima o istoj situaciji u kojoj su iridiumke riknule nakon sto je bila prebogata smjesa. Neki vlasnici su imali problema da bi elektroda otpala mozda zbog sitne detoncaije i posto od cvrsceg materijala izrovala bi klip.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

ostavio bi jedan komentar glede svjecica, ali biste se smijali :D :D

tako da jedino sta mogu rec je da N3G mi nisu dobro radile, probao sam i valeo neke po katalogu (ne sjecam se modela) i isto nisu valjale...sad imam neke druge i rade ko bog i sa povecanim pritiskom...

Link to comment
Share on other sites

ostavio bi jedan komentar glede svjecica, ali biste se smijali :D :D

tako da jedino sta mogu rec je da N3G mi nisu dobro radile, probao sam i valeo neke po katalogu (ne sjecam se modela) i isto nisu valjale...sad imam neke druge i rade ko bog i sa povecanim pritiskom...

Moze biti. Pogotovo ako zazor nije bio namjesten kako spada.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Imam par pitanja... :nezna:

Koji je raspon rupa na r5?

Kolika je centralna rupa koja ide na glavcinu?

Koji ET najbolje pase za felge na GTT?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.