Jump to content

Renault 5 GT Turbo


GTT

Recommended Posts

Fak jea. Odavno trazena stvar napokon dostupna i to po odlicnoj cijeni.

OE Replica Dials

Ako budeš naručivao, molim te uzmi i za mene... :hey: Ako nije problem... platim ti 50kn u kešu, ostalo u crijepovima (odlični, jednom korišteni) i cementu... jer znam da ti treba... pa da ti izađem u susret...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Leeeetttiiiiiiiiiiiiiiii

 

http://www.youtube.com/watch?v=IlIyZPhNHHE

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

u Veleprometu.....  200kn košta  

 

Poslovnica Zagreb - maloprodaja i veleprodaja
Tomislavova 11, 10000 Zagreb
Radno vrijeme:
     pon - pet: 08:00 - 17:00
     sub: 08:00 - 12:00
Tel: 01/3013-778, 01/3013-798

Link to comment
Share on other sites

Fuel pump - Bosch part number 0580464070

 

 

Boje za GTT

 

719 Crvena

389 Glacier White
694 Crna
495 ElectricPlava
348 Base for Pearl White with 168 Pearl...
449 - Raider (variant number 1 = purple flip).
690 Phase 1 silver

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Leeeetttiiiiiiiiiiiiiiii

 

http://www.youtube.com/watch?v=IlIyZPhNHHE

 

ali ovi sta stavljaju muziku dok snimaju neki auto su debili. pa daj da cujemo auto :cekicem:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

da li postoji razlika u karoserijama izmedu "obicne" i turbo petarde, a pod razlike mislim na ojačanja i sl.?

Link to comment
Share on other sites

Jok!

 

Jedina razlika je  drugačiji rub zadnjih kotača.

 

Na Turbo je taj rub kao polumjesec ili kao slovo "C", a na običnoj je kao neko izduljeno slovo "D"

 

Slike u prilogu

GTT

post-142-0-86246200-1392797082_thumb.jpg

 

obični

post-142-0-57057100-1392797081_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru!

Jos jedno pitanje, kaze mi jedan susjed da je problem kod petarde bilo vrtlozenje u motornom prostoru koje je pri vecim brzinama podizalo prednji kraj? On je opelist pa mu, logicno, ne vjerujem, pa rekoh da tu provjerim?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

 

je**m ti kakav zvuk...isti kao moj bivsi auto...odmah sam se sjetio svojih voznji po Žumberku gdje se nekad Delta vozila..samo kaj nisam imao ovakvo drustvo!

 

Morati cu pisati Djedu Bozicnjaku(Mrazu) :60:

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

Kššš mama mia, kšš manjifiko, kšš sunce ti zarano kšš sunce ti j...em :) vjerojatno su to isjekli iz samog filma. Sta jest jest ja sam to dozivio sa 19 godina jer ju je frend imao al ovo je izvan svake pameti kako lijepo ide.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hans mozes molim te staviti dimenziju debljine originalne glave GTT i obicne 1.4 i razliku u ventilima?

 

Sad sam nasao u Haynes manualu 73.50 mm debljina glave za C1J782/784/788

 

Combustion chamber volume (cc) 43.40

 

Cylinder head gasket 1.8-1.9 mm

Edited by Mladen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.