Jump to content

Clio Sport 197 potrošnja


bubi

Recommended Posts

Hebo te čovjek je u mogučnosti uzet sporta i on razmišlja o nekom drugom autu...

Uvijek je dobro razmisliti. Evo naprimjer, za njega konkretno Clio III sport nije najbolja opcija.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aCid_cOokiE

    28

  • twingara

    24

  • zeko

    24

  • Raptor6767

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uvijek je dobro razmisliti. Evo naprimjer, za njega konkretno Clio III sport nije najbolja opcija.

Znači za mene bi bila savršena opcija pošto sam 90% vremena na otvorenoj cesti i na dan prelazim prosječno 40 kn (prosjek povečava subota!! :zubo: )

Link to comment
Share on other sites

a ljudi opet pocinjete sa spikom CS -> plin -> :bang::aua: ... to nije tu pitanje uopce, da se mene pita... za 156k kn kupit auto koji financijski iziskuje trosak ko neki dizelas po kilometru ja bi to objerucke prihvatil... naravno, ako bi novcana situacija dozvolila...

jasno bi mi bilo da je turbak u pitanju i da se javljaju problemi sa kombinacijom turbo motrora i plina... al tu nema govora o tome...

al se slazem da je steta taj auto ganjat u poslovne svrhe 40tak km godisnje...

Link to comment
Share on other sites

al se slazem da je steta taj auto ganjat u poslovne svrhe 40tak km godisnje...

Da te ispravim....ganjat taj auto u poslovne svrhe je jedno a ganjat taj auto za odlazak na posao je drugo. Prvo nije šteta jer to znači da vodiš neki posao, zarađuješ, pa ako se mo

Link to comment
Share on other sites

Ako imash opciju uzmi RSa + plin. Da, 40k kilometara godishnje je zaista prevelik trosak za bengu pogotovo ako ti je to auto vecinom za posao. Ali sa plinom se ta situacija mijenja.

Ja na to gledam ovako. Ili uzmi slabiji automobil eventualno dizel da bi mogao ici jeftinije do posla ali zaboravi na "uzitak u voznji" ili uzmi RS-a zvizni plin pa se vozi jefinije nego na dizel i potegni kada ti pashe.

Ja koristim RS svakodnevno i za posao i za putovanja, sada sa plinom je josh isplativije (hvala Twingari).

A sto se tice "plin + RS rasprava DA ili NE" vec su bile prezvakane 1000 puta na ovom forumu pa ih ostavimo po strani.

Link to comment
Share on other sites

Da te ispravim....ganjat taj auto u poslovne svrhe je jedno a ganjat taj auto za odlazak na posao je drugo. Prvo nije šteta jer to znači da vodiš neki posao, zarađuješ, pa ako se mo
Link to comment
Share on other sites

180 Km dnevno je jako puno za voziti se CS-om.Ni ja ne radim bas malo Km, ali ipak daleko manje od 180 Km dnevno.

Recimo ja radim 20 000 Km godisnje i procjenio sam da mogu uzeti 2.0 Turbo benzinca, a plin uopce ne mislim stavljati.

250 Kn koliko me vise kosta voznja ovog benzinca u odnosu na 1.9 Dci mi nije prevelika stavka da bi razmisljao o plinu, a gust u voznji je ipak na strani benzinca.

Kako god mislim da bi za tebe dobra kupovina bila Megane 1.9 Dci sa 130 KS, a mozes ga i cipati ako ti je to premalo, a on se uklapa u tu cijenu. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam probao sa Ininom 95-icom i auto mi u leru prducka :) a pri višim okretajima poskakuje. To je bio jedan jedini tank na INI i nikad više.

Dok sa Tifonovim 98 i OMV 100 mi radi najbolje.

Ja sam presao na taj Tiffon-ov 98 BS i zadovoljan sam kako radi i ide.

Osjeti se malo razlika izmedju Iinog 95 i ova druga dva dok razliku izmedju OMV 100 i Tiffon 98 nisam osjetio.

Link to comment
Share on other sites

U smislu da će izgubiti na snazi!A osim toga takva mašina je namjenjena za benzin!Da je plin toliko dobar onda bi se

i formula vozila na plin!!!:)

Link to comment
Share on other sites

Da je plin toliko dobar onda bi se

i formula vozila na plin!!!:)

hehehhehehehehheheheheh

super argument nema kaj

to kolko će izgubit na snazi je ništa, pogotovo za tak jak auto, znači konjiča neće falit

plin se ne koristi u tolikoj mjeri u auto industriji iz nekih drugih razloga, više novčanih (tj. tu se radi o tolko bilijuna dolara eura il ko zna čega da tebi i meni to nikad neće bit jasno)

a o korisnosti za motor i čistoći ispušnih plinova da i ne pričam

naravno kao i sve stvari ima i svojih mana, al kad vidiš koja je ušteda,hmmm pa vrijedi riskirat (po tvom), ma da ja mislim da tu rizika nema, a i da su gubitci u snazi zanemarivi, neprimjetni

Link to comment
Share on other sites

U smislu da će izgubiti na snazi!A osim toga takva mašina je namjenjena za benzin!Da je plin toliko dobar onda bi se

i formula vozila na plin!!!:)

Ako budeš kojim slučajem nekada u BM-u javi se pa ću ti pokazati formulu na plin ;)

....

ustvari, evo ti slike pa gledaj

http://www.autoplin-lpg.com/index.php?spgm...a&langid=hr

Edited by Safrane
Link to comment
Share on other sites

Evo upravo sam se vratio iz autosalona. Najvjerovatnije cu uzeti Sport + plin. Ugraduju sistem Landi Renzo i dode 12600kn. Jucer su isti sistem ugradili i u Megane RS neki.

Sport bi me izasao negdje oko 150000kn, i mislim da to nije puno s obzirom kakav auto dobivam. Malog TCE-a kad nakrcam opremom dode me 10000kn manje, a ovo je prema njemu drugi auto.

Posto nisu imali nijedan Sport ni TCE, probao sam provozati 1.2 16V Rip Curl , i ostao zaprepasten kako je slab. Vuce jaaako slabo i vrlo je lijen.

Link to comment
Share on other sites

U 197 ide iskljucivo 100-tka koliko sam ja cuo.Benzin nije za igru i nije bezveze propisana oktanska vrijednost koju jedan RS koristi.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.