Jump to content

Plava neman


Guest Kec

Recommended Posts

Eto rijesena dilema oko novog mjenjaca....imam ga ;)

Kundak=130km/h 6.brzina 4250 obrtaja

Zrmi RS=130km/h 6.brzina 3800 obrtaja

Link to comment
Share on other sites

Eto rijesena dilema oko novog mjenjaca....imam ga ;)

Kundak=130km/h 6.brzina 4250 obrtaja

Zrmi RS=130km/h 6.brzina 3800 obrtaja

ma to je samo tako dok se ne razradi, podići će se ti okretaji...

:lool::p

Link to comment
Share on other sites

Eto rijesena dilema oko novog mjenjaca....imam ga ;)

Kundak=130km/h 6.brzina 4250 obrtaja

Zrmi RS=130km/h 6.brzina 3800 obrtaja

Vmax :??:

Link to comment
Share on other sites

viša mu je valjda vmax ako je ovolika razlika u okretajima...

Hoću iz prakse, ne teorije :plazi::lool:

Link to comment
Share on other sites

Po papirima s ovim mjenjacem je 225km/h...

Ma kakvi papiri, praksa, praksa... :laugh:

A sad ozbiljno: jesi ga probao "do patosa" :ahaa: ?

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvi papiri, praksa, praksa... :laugh:

A sad ozbiljno: jesi ga probao "do patosa" :ahaa: ?

Vjerojatno sporije ubrzava nego "stari" :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno sporije ubrzava nego "stari" :bigl:

ja pretpostavljam da su to sa mapama ubrizgavanja valjda popeglali :D

Link to comment
Share on other sites

Maximalu nisam isprobao ali kad bude bolje vrijeme hocu...negdje do 180-190 jesam i auto uhvati tu brzinu jako brzo.Inace sigurno ide 225 a vjerujem da ce mi brzinomjer pokazati bar jedno 240 s laganjem naravno jer ovima pokazuje oko 220 sa starim a po papirima je maximala 215.

Za one koji misle da mi je auto losiji u ubrzanju varaju se.Auti su identicni jer je mjenjana samo 5 i 6 brzina a njih ne koristim u ubrzanju do stotke a za ostalo mogu biti takve nijanse da mi se i smjesno raspravljati.Dojam koji imam vozeci moga je isti onome kada sam vozio Marininog tj .Kecovog i Kundakovog ali eto malo su obrtaji smanjeni i maximalna brzina povecana za nekih oko destak km/h.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam vozio od Spin i mog, ali moram priznati da je zvuk totalno drugačiji. Njen je auspuh glasniji dok se kod mene više čuje motor iznad 5k :).

Zrmijevog još nisam vozio pošto "nije bio razrađen" a i bilo je sluzavo po cesti (čitaj ljetne gume). Pričekam bolje vrijeme pa ću dati zaključke.

Eh da i još nešto od naše Spin volan je puno tvrđi kao da nema gume napumpane :p, a Kecov i moj je mekši ;) volan naravno........ da nebi bilo :laugh:

Ma kad su ti Renoli ko Zastavini auti, svaki je drugaciji...napravljeni po sistemu kako koji ispadne. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo nakon 2700 prijedjenih kilometara i nakon danasnjeg nultog servisa na kojem je izmjenjeno ulje i uljni filter te nadosipano i podmazano sto treba da i ja napisem svoje dojmove o mom cliu RS.Mozda ce netko smatrati da ja pisem sve super o mom auticu jer je prelazak s 75 na 197 veliki skok pa mozda moj sud nije realan ali ako ovdje spomenem zaista puno auta koje sam imao priliku voziti(da ih ne nabrajam od zaista slabih do brutalnih) mislim da mogu komentirati novi auto u potpunosti...

Prvo sto se tice velicine.Iako s troja vrata znatno prostraniji od moga predhodnika.Siri,duzi i rast u visinu zaista cak i mene ponekad iznenade kod parkiranja ili prolaska izmedju dva auta.Velicina se itekako osjeti iznutra a pogotovo od naprijeda.Odostraga je znatno vise prostora posebice za glavu ali je pristup straga otezan i to je minus.Prostora za 4 odrasle osobe ima dovoljno ali za 5 je vec frka ali to i nije auto namjenjen tome.U konacnici s troja vrata i izgleda ljepse ;)

Kvaliteta materijala iznutra me je osobito dojmila a posebno volan i rucica mjenjaca.Koza zaista lezi ljepo u ruci i fina je na dodir kao i kontrolna tabla koja je kvalitetnih materijal i mekana je a nije od tvrde plastike.Pohvalno.ali ne bas pohvalno kvaliteta tapecirung vrata koji je trebao biti puno kvalitetniji i sama rucica za zatvaranje vrata za koju imam dojam da ce mi uvijek ostati u ruci.Kad smo kod nje predaleko je smjestena i otezava zatvaranje vec ionako teskih vrata pa je zaista zatvaranje iz prve dobitak na lotu.Na ostalo nemam zamjerki,svjetla ima dovoljno ali pretinaca bas i ne.Ostalo je sve 5 a automatska klima posebno je dobra doplata je funkciju brzog odmaglivanja koristim u potpunosti i zaista se isplati doplatiti za nju ;)

Ajmo na vanjski izgled.Tu nema puno govora.Brutalan je mali clio ali to vise nije clio ako je on Sport.Tko kaze da mu se ne svidja neka potrazi drugi auto ali nisam dozivio ni jednu osobu u gradu koja se nije okrenila za njim.E sad dali zbog boje koja je predivna ili vanjskog izgleda neznam ali stoji mu ko budali samar :bigl:

Na kotace nemam zamjerki osim malo na gume ali ne u smisli da nisu dobre nego da je njihov vanjski rub osjetljiv na bankine tako da cete ako nepazite oderati u najmanju ruku dosta gumu tj vanjski dio kao Kec ili neki dan ja(ali jedva vidljiv komadic) a u najgorem patiti ce felga.Treba paziti jer je auto tezak i cijela se tezina prenosi upravo na njih.Kad smo kod guma da su zaista cista petica i da drze fenomenalno i na njih nemam ni A za reci.Na mokrom perfektne,na suhom jos bolje a na snjegu smece od plastike.ali cemu sluze zimske zar ne ;)

Felge su mi ljepe ali jos ljepse bi bile matt grafit.Ne razmisljam ni o jednoj drugoj ;)

E sad ono o cemu svi zarko zelimo cuti.Motor!197 konja sjaji punim sjajem kako god da okrenes.6 brzina i 197 konja slazu se i stapaju u jedno.Nikad u ruci nisam imao bolji mjenjac i precizniji.Saltanje s dva prsta a brze prmjene zahtjevaju ipak malo vise od toga.Ipak mjenjac ko go da kaze drugacije je savrsenstvo bez mane a kod mene je produzen omjer u 5 i 6 brzini ali to se vidi samo u obrtajima.Snaga je uvijek tu.

Nema zapinjanja i sve klizi ko putar a mjenjac leti...

Motor pokazuje snagu ravnomjerno kroz svih 6 brzina i nema u kojoj brzini nemozete obici.Ako me pitate jer auto brutalan kao 182 onda je odgovor DA.Meni je.Zasto?Pa zato jer grmljavina koju cujete iza u kombinaciji s motor vas cini sretnim i mami osmjehe svaki put kad stisnete gas.To mi nije pruzio 182 kao sto mi nije ni pruzila rucica mjenjaca koja mi je dosta puta zapela pa sam mislio da cu strgati mjenjac.Bravo renault clio sport 197.

Idemo dalje.Nebitno je da li je clio 3 brzi ili sporiji od dvojke.Pa zar ste vi ovdje mala dijeca.Ne razumijem niti cu razumiti neke ljude.Osjetno tezi i sigurniji auto u kojem se osjecam sigurno za razliku od dvojke u kojem se sve mrda pri prolasku zavojima.Istina da nekima dvojka ide bolje ali to su nijanse jer kad uzmemo cjlokupan dojam auta nemamo o cemu vise raspravljati.Auto meni ide predivno,a posebno nakon nultog servisa,rezerve snage ima dovoljno i obilazak kolone nije nikakav problem vec zadovoljstvo.Jer ipak je to clio i nije formula ;)

Auto je namjenjen cesti i tu se pokazuje sva car jednog obicnog clia a na stazi smo protiv nekih vidjeli rezultate.Nema sto tko voli ovako nesto malo a brutalno zavolit ce ga odmah ili nece.A tko vozi dvojku naci ce mu mane u odnosu na svoga ali mora prizanati da je u ukupnom dojmu auto ne bolji nego puno bolji i kvalitetniji.

Muka mi je od ovih sa foruma kad kazu da je njihov sport brzi od clia 3 sport.To me podjeca na ono,moj tata je jaci od tvog.smatram takve ljude nezrelima i po mom misljenju neznaju vrednote auta kojima mamica i tatica kupe aute pa se foliraju i nemaju u dzepu da zavrte rundu nego svi sami sebi placaju cugu ;) .Jadno.A uostalom na razvoj clia 3 su sudjelovali inzenjeri iz F1 pa ako oni misle da su pametniji od njih onda svaka im dala ;)

Tu smo dosli do onih koji mjenjaju pola auta koji je napravljen predobro i ocekuju 5 konja za neznam filtere,auspuhe i sta ti ja znam.Pa moj komentar je :riga:

I to ajd kad nesto rikne pa ajmo ali vidim da se sve vise radi na tome da clio postane jos bolji sa ispusima i tim kojekavim glupostima za koje je grehota na taj auto stavljati a seriski ima sve predobro i savrseno preracunato i napravljeno.Ajd kad rikne nesto pa ajde ali ovo...nemam rijeci

Kocnice-savrseno i za 5+ a pogotovo sto su me iznandile na mokrom gdje nisam jednostavno mogao vjerovati kako nesto tako malo stane za sekund i u losim uvjetima na cesti.Cuvajte oci oni koji koce na pravom asfaltu s njim :) a neka cuvaju i novce koje ce morati izdvojiti za nove gume pri tome :ahaa:

Potrosnja je tako tako.Moze i malo a moze i dosta.Prosjek je meni sada izmedju 11 i 13.7L.Vani je potrosnja mala ali ne ocekujte malu potrosnju od ovakvog auta.Na to se negleda kod gospodina sporta :zubo:

O ovjesu nemam puno rijeci.sve same pohvale koje se odnose i na povratne informacije koje pruza volan.Jedino bi se rupa medju tockovima mogla rijesit oprugama ali ja priznajem samo Eibach sportline za takav auto.I jos nesto priznajem.sve one dodatke od renault sporta.Ostalo nikako.To mi se svidja i mozda bude nesto islo i na moj ali samo od toga.

U konacnici auto je skup za odrzavanje i velike cijene registracije i kaska ce neke udaljiti od njega ali oni koji to mogu, prepozanti ce pravo Renault sport srce koje sad kuca jos vecim sjajem i sa 197 dobro uhranjenih konja za koje mogu samo reci:drago mi je sto ih imam i nebih ih mjenjao nizasta na svijeta.

Bravo Renault sport :hura: :hura:

Link to comment
Share on other sites

Dali da komentiram ili ne? :bigl:

Komentirajte sto zelite.Ja iza svojih rijeci stojim pa svidjele se one nekima ili ne ;) Nisam dijete nego netko tko je dao svoje misljenje i iskusta o autu koji vozi...

Link to comment
Share on other sites

Sve je super i drago mi je što si tako zaljubljen u taj auto, ali brate mili editiraj odnosno skini dijelove u kojima sipaš gorčinu i

Link to comment
Share on other sites

Komentirajte sto zelite.Ja iza svojih rijeci stojim pa svidjele se one nekima ili ne ;) Nisam dijete nego netko tko je dao svoje misljenje i iskusta o autu koji vozi...

Ajde dobro. Ne ulazim u ovo što pišeš o samom auto - drago mi je da si sretan.

Idemo dalje.Nebitno je da li je clio 3 brzi ili sporiji od dvojke.Pa zar ste vi ovdje mala dijeca.Ne razumijem niti cu razumiti neke ljude.Osjetno tezi i sigurniji auto u kojem se osjecam sigurno za razliku od dvojke u kojem se sve mrda pri prolasku zavojima.Istina da nekima dvojka ide bolje ali to su nijanse jer kad uzmemo cjlokupan dojam auta nemamo o cemu vise raspravljati.

Očekuje se da svaka nova generacija sportskog auta (clio, megane,...) osim što je veća, sigurnija, opremljenija - bude i br

Link to comment
Share on other sites

Nebitno je da li je clio 3 brzi ili sporiji od dvojke.Pa zar ste vi ovdje mala dijeca.Ne razumijem niti cu razumiti neke ljude.Osjetno tezi i sigurniji auto u kojem se osjecam sigurno za razliku od dvojke u kojem se sve mrda pri prolasku zavojima.Istina da nekima dvojka ide bolje ali to su nijanse jer kad uzmemo cjlokupan dojam auta nemamo o cemu vise raspravljati.

Muka mi je od ovih sa foruma kad kazu da je njihov sport brzi od clia 3 sport.To me podjeca na ono,moj tata je jaci od tvog.smatram takve ljude nezrelima i po mom misljenju neznaju vrednote auta kojima mamica i tatica kupe aute pa se foliraju i nemaju u dzepu da zavrte rundu nego svi sami sebi placaju cugu ;) .Jadno.A uostalom na razvoj clia 3 su sudjelovali inzenjeri iz F1 pa ako oni misle da su pametniji od njih onda svaka im dala ;)

Tu smo dosli do onih koji mjenjaju pola auta koji je napravljen predobro i ocekuju 5 konja za neznam filtere,auspuhe i sta ti ja znam.Pa moj komentar je :riga:

Dosta sam razmišlja dali da komentiram ili ne ali hebiga....

Zasto ti je muka od ljudi koji kažu da je njihov sport brži od clia sport 3? Pa ako tako kažu znači da su se uvjerili i nema ti tu što biti krivo,možda tebi neće biti cilj nešto ekstra mijenjati na njemu ali ima sasvim normalnih likova kojima je to hobi i u tome uživaju da pošteno naperu tatine sinove kako ti kažeš sa duplo skupljim autima! Ako tako misliš o njima onda neznam kako bi se svrstao u Renault sport obitelj,osim što voziš Sporta! I neznam kako ga mislis vozit,uostalo to je tvoj osobni stav!

I nemoj se puno hvatat na inžinjere,možda jedan automehaničar ima takvu ideju koju ovaj neće imat za dva života!

NHF frende! Želim ti da baš uživaš u Sportu i da otkirješ još neke čari koje nisi do sada! :hey:

Edited by eruj.hr
Link to comment
Share on other sites

Ma uostalom ja sam svoje rekao i nemam se namjeru objasnjavat.ali bas mi je zanimljivo citat vase postove jer umirem od smjeha :laugh: :laugh:

Smatrajte me kakvim god, uopce se neljutim a na svaku vasu bih ja opet dao odgovor tako da cu biti cool i pustiti vas da komentirate a ja cu samo citati i smijati se.Bye forumasi za danas od Zrmija :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ma uostalom ja sam svoje rekao i nemam se namjeru objasnjavat.ali bas mi je zanimljivo citat vase postove jer umirem od smjeha :laugh: :laugh:

Smatrajte me kakvim god, uopce se neljutim a na svaku vasu bih ja opet dao odgovor tako da cu biti cool i pustiti vas da komentirate a ja cu samo citati i smijati se.Bye forumasi za danas od Zrmija :hey:

Pa i mi umiremo od smijeha čitajući tvoje postove :laugh:

Nemaš se ni zašto ljutiti :??: Nitko te ne vrijeđa, samo kometiramo tvoje izjave.

Bye valjda od Zrmija RS :bigl:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.