Jump to content

Od neuglednog, do oku ugodnog - CS ph1


x3m

Recommended Posts

mic po mic i rezultat je sve bolji, odlično mi je gledati preobrazbu auta koji je došao iz krivih u prave ruke, keep going :cool:

Link to comment
Share on other sites

koja razlika...neobičan mi je sa bili felgama ali mi je opet predobar :respect:

Link to comment
Share on other sites

nice, trebamo ih spustit... a ja sve sebi govorim necu vise nista,necu vise, nista pa opet stalno nesto napravim...

ajde sad ga trebas malo na grobniku izbvozat... :hey: :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ovaj auspuh me podsjeca na moj prije :doh:

To sto prije sredi! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Žux mi je do mošnji :dobroje:

Imam ti ja felge od ph2, pofarbaš ih u bijelo i izgledalo bi do testisa :zubo:

Link to comment
Share on other sites

slazem se zadnji branik obavezno od ph2 i onda je to to!!! :)

znacke su sa ph2 zato su srebrne,a na ph1 su crne,cak mislim da su lajsne komplet od ph2.

ofarbaj kvake i ove plastike oko maglenki.mene zu nagovorili kada sam imao ph1 ranije i bilo je jako dobro.

p.s.koliko mi se vise svidjaju satovi na ph1 nego na ph2,sad me kopka da kod seve to uradim,samo je pitanje da li moze...

Edited by boko
Link to comment
Share on other sites

Kolega... da probam ponovno pitat :plazi:

Gdje si nabavio cup spojler i koliko te izašao :hey:

Link to comment
Share on other sites

Auto je zverka stvarno dobar timski rad, svaka čast gazdi :zacugu:

Hm mora se priznati da ima dobru logistiku u pit stopu :60:

Link to comment
Share on other sites

nice, trebamo ih spustit... a ja sve sebi govorim necu vise nista,necu vise, nista pa opet stalno nesto napravim...

ajde sad ga trebas malo na grobniku izbvozat... :hey: :hey:

Prvo koniji a zatim cu razmislit o spustanju.. kad nece nitko prodat polovne H&R gewinde :laugh:

Ovaj auspuh me podsjeca na moj prije :doh:

To sto prije sredi! :dobroje:

Prvo na listi prioriteta :cool:

Kolega... da probam ponovno pitat :plazi:

Gdje si nabavio cup spojler i koliko te izašao :hey:

kompenzacija :laugh:

Link to comment
Share on other sites

molim te da ovo bude slijedeće :D

magny200617ba3.jpg

Ma nebudi lood, nema shanse da pilam branik :laugh::laugh:

Turbak, to bi bilo zanimljivo :oo:

Link to comment
Share on other sites

nadam se da skidanje branika nema veze sa trubom... jer se ona skida u blatobranu... 2 trube su na tom autu... jedan 500Hz, druga 800Hz...

ja sam trenutno na 500 i to bljak svira... dakle kombinacija 500+800 je dobitna :D

Super je žućo!!!!! :dobroje:

Kakva truba?? To treba skinut, a ne mjenjat :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Kakva truba?? To treba skinut, a ne mjenjat :bigl:

ma brijesh, ja sam vec lud bez trube u autu..to je definitivni must have

ne da je nebi ostavio, nego bi stavio okak nesto:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
...stavio gewinde od Baleva vrlo vjerojatno... :nezna:

noupe... kod drugog su... :hey:

rain brži...

Edited by Dinnek
Link to comment
Share on other sites

Poceli su se nazirati obrisi novog "zutog" :p

Na mjesto Remusa sjeo je Shakal i hauba je olaksana aluminijskom :)

Coupe: nista od gewinda do daljenjeg... ALI imam trilemu

Ovjes na cliu mi je za moje potrebe pogodjen do jaja..taman

spustio bi ga cisto radi vizualnog dojma ali mi je vise bitno da su vozna svojstva jebena, pa bilo to i sa OEM amortizerima.

Ono sta mi se mota po glavi je sljedece;

-kupit nove OEM amortizere (kad ovi riknu) - najjeftinija varijanta

-kupit Koni sport..za slucaj da mi jednoga dana puhne da stavljam krace federe - optimalna varijanta

-kupit gewinde i rijesit sve dileme u startu - najskuplja varijanta

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.