Jump to content

Gordini


pešekan

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DU-roller

    14

  • Zrmi RS

    10

  • lagunaCoupev6

    9

  • Tecoot

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Razocaran sam :frown:

Izgleda da ovi iz marketinga u Renaultu misle da je Gordini bio carobnjak u losemu vizualnom tuningu.Po meni ovo je totalni promasaj vracanja toga imena pod ovo sto su napravili.

Edited by ZGR5GTT
Link to comment
Share on other sites

ajde ajde nemojte bit razočarani

možda je brz, pa će mu sve bit oprošteno!!!

kak je netko reko boja sew lako promjeni, a vas 80 % nije stajlera tak da never mind!

;)

Edited by tomo28
Link to comment
Share on other sites

Gordini boja,malo nasviran motor i neki retro detalji unutra pa bi to bilo to... A ovak je ispal RS Initiale? PUK!

Link to comment
Share on other sites

tocno to eeeeee...uzeo si mi rijec iz usta...

RS initiale...

ali ja cu ga zvat Raider, a ne Gordini :)

Link to comment
Share on other sites

Ova plava boja mi je skroz ok, ali nema nikakve veze sa Gordini pavom koja bi trebala biti na ovom autu..... Plavi umetci u unurašnjosti prava seljana, ne mogu da verujem da nakon vrhunskih kreacija naprave budalastinu u unutrasnjosti, mozda se to i nekom svidja.... Dobro bi bilo da izadje u vise Gordini boja....

Link to comment
Share on other sites

Ovo je Twingo Janica a ne Gordini... :) Ja sam ocekivao neki 1.6 + kompresor umjesto ove Krapine. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ovo je takva sramota da ja to ne mogu vjerovat.....GORDINI je trebao biti naglasak na sport/rally a ne na tuning sa jakuševca :frown:

čitava filozofija Renault sport odjela je u pitanju i to me najviše brine :nezna:

nadam se samo da će cup modeli ipak ostati pravi cestovni bolidi jer ovo je totalno razočarenje...

svjetlucave naljepnice ! dajte još stavite orla na haubu i svjetlucavu crnu panteru i to je to :ljut: :ljut: :ljut:

Link to comment
Share on other sites

mislim da istinskih zaljubljenika ima jako malo (malo u smislu opravdavanja sredstava ulaganja u proizvodnju)... vjerujem da i francuzi to znaju... pa su napravili nekakav kompromis u cilju prodaje, a ne promašaja, a promašajem se smatra kad se neki model proda u neočekivano malom broju... nisu jednostavna vremena, jednostavno im situacija ne dozvoljava neko kult auto koje neće opravdat uložena sredstva u razvoj... to je moje mišljenje, ko će se složit, nek se složi... :D

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

^ Trebala bi ekipa pisati peticiju da opet počnu proizvoditi R10 gordini jer samo je to prava stvar.

Renault je procijenio da će Gordini kao paket opreme imati bolju prođu nego kao paket konja i momenta i to je to, ne treba očajavati :) Isto kao što za UK prave cup-a s plastikama unutra od autenthiquea i bez klime, jbg, jer tamo ima tržišta za konje bez opreme.

Link to comment
Share on other sites

Nek naprave 200 komada Twinga "Pravog Gordinija" i nek mu cijena bude ekvivalent CTR Mugenu pa da vidimo tko ce ga od istinskih zaljubljenika kupiti.

Vremena hothatch legendi su prosla jer se vise nema ni para ni vremena da se lude ideje zapravo i realiziraju.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Nek naprave 200 komada Twinga "Pravog Gordinija" i nek mu cijena bude ekvivalent CTR Mugenu pa da vidimo tko ce ga od istinskih zaljubljenika kupiti.

Vremena hothatch legendi su prosla jer se vise nema ni para ni vremena da se lude ideje zapravo i realiziraju.

Ne treba pretjerivat ali se ime Gordini jednostavno ne koristi za ovo sta su napravili.Trebali su od Gordinija napravit nesto kao sto je bio recimo clio Ragnoti ili Trophy. Ragnoti=Auto napravljen iskljucivo za natjecateljske svrhe i jeftiniji od obicnog sport modela.Jer ima unutra sve najobicnije jer se tak i onak sve vadi van posto ide na utrke.A nekome je i to dovoljno :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s vama ali se onda to ne zove GORDINI ! :ljut:

Fino ga nazovu fensi šmensi i to je to .

Sad još nek unište i ime Alpina.

Link to comment
Share on other sites

Znači samo šminka? Pa dobro, to se moglo i očekivati.

kak sam i napisao prije - to se moglo i očekivati

šteta prostituiranja legendarnog imena

mogli su bar stavit 6 brzina mjenjač... :roll:

Link to comment
Share on other sites

molim da prepravite ime topica iz POVRATAK LEGENDE u POČETAK ...........

Link to comment
Share on other sites

Danas se šminka samo i prodaje. Mini cooper S daleko ispred ovoga mališana,a da ne pricam o Fiat-u 500 Abarth.

Link to comment
Share on other sites

Danas se šminka samo i prodaje. Mini cooper S daleko ispred ovoga mališana,a da ne pricam o Fiat-u 500 Abarth.

To je na žalost istina svi gledaju dizajna a tek onda kvalitetu i motor mada je najbitniji motor...........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

dobroje.gif

Clio Gordini RS

Clio Gordini RS

Clio Gordini RS

Twingo Gordini RS & Clio Gordini RS

Renault Mégane GT

Renault Mégane GT

Renault Mégane GT

Renault Mégane GT

Sad mi nije jasno, jedno su Gordini a drugo GT a iste su boje...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Ivane malo si izmjesao gordini i gt modele...

sto se tice gt modela oni ce se dijeliti na gt i gt line modele...

kao sto sam i pretpostavljao, potvrdjeno je da ce gt modeli imati rs podvozje izuzev perfohuba...

A new sporting model – Megane GT – adds a further dash of glamour to the Megane family. Developed with the special know-how that only Renault Sport Technologies can provide, the new model is on a mission to open up the world of sporty driving thrills to as many motorists as possible.

Megane GT, inspired by Megane R.S.

Available exclusively with the TCe 180 and dCi 160 engines noted for their performance and refinement, Megane GT delivers driving pleasure of the highest order.

In addition to the upgraded specification of the GT Line chassis, Megane GT uses the same rear suspension bump stops as new Megane R.S.. This gives a more balanced ride with the larger 18-inch wheels.

The power steering calibration is also revised to match the tyre specifications and specific chassis settings. Braking on all GT versions is even more powerful thanks to 296mm-diameter ventilated discs at the front and 260mm-diameter discs at the rear, together with the adoption of the master cylinder from Megane R.S..

Link to comment
Share on other sites

Reci sto je krivo, nisam nista pomjesao, lijepo sam napisao koji je koji... Samo mi nije jasno zasto su iste boje kad bi Gordini boja trebala biti "posebna"...

Reci pa cu editirat dobroje.gif

Link to comment
Share on other sites

Reci sto je krivo, nisam nista pomjesao, lijepo sam napisao koji je koji... Samo mi nije jasno zasto su iste boje kad bi Gordini boja trebala biti "posebna"...

Reci pa cu editirat dobroje.gif

vidio sam samo da si sve slike stavia zajedno a ovo je ipak gordini tema pa sam pretpostavio da si pomjesao nisam ni gledao sta si dolje pisao... moja greska, sve pet :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

boja je ODVRATNA! daj sta ne vrate pravu plavu...a ne ovaj izbljuvak...

ali megane karavan GT :cool::ahaa: (za one koji pocnu misliti na obitelj :zubo:)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.