Jump to content

Gordini


pešekan

Recommended Posts

Renault prostituira legendarno ime....:-(

po njima gordini je veliki uspjeh... kazu da dvije trecine svih prodanih twingo rs-ova su s gordini paketom opreme ( od toga 90 posto prodanih godini modela je u tradicionalnoj plavoj boji s dvije bijele crte) i da zato sire ponudu...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DU-roller

    14

  • Zrmi RS

    10

  • lagunaCoupev6

    9

  • Tecoot

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gordini tce 100 se može naručiti kod nas, cijena 90000 kn. Ako ništa ima turini felge 15" koje su svetinja :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Gordini tce 100 se može naručiti kod nas, cijena 90000 kn. Ako ništa ima turini felge 15" koje su svetinja :plazi:

ja sam se nećkao... ali kad sam vidio da ima turinice... ufffff... mrakača! :D

Link to comment
Share on other sites

Ako tko sazna da je netko kupio Gordinija, nek mi javi! Coketi su spremni, idem po felge!57.gif57.gif57.gif57.gif57.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Prošli tjedan sam podigao Twinga Gordinia od Renault Hrvatska koji će uskoro ići na testove a polovicom trećeg mjeseca dolazi u evo magazin flotu. Odmah mogu reći ako nekog budu zanimale Turinice 15 ići će u prodaju jer bi stavio 16. U Hr će se Gordini uvoziti samo u GT verziji i to je ova na slikama. Kao što smo svi znamo Renault je iskoristio legendarno ime isključivo za šminkerske dodatke, ali kako kaže kolega lagunaCoupev6 marketinški odjel nije fulao jer se u Evropi prodaje ko lud (zabole ih za nas par gunđala). Gordini GT je nastao zbog velikog interesa kupaca kojima su RS-i previše hardcore. Sve je u osnovi isto kao i kod dosadašnjeg GT-a jedino što se čini kao da ima novu, bolju mapu jer nema više „kangarooinga“ kada je hladan a i kao da je moment bolje raspodijeljen. Od dodatne opreme u ponudi su zatamnjena stražnja stakla, ESP (koji se ne može ugasiti, ponekad smeta), bolji radio i to je to. U seriji ima sve živo. Ovaj ima stakla i ESP od doplata. Osobno, meni je jako fora auto za voziti i u gradu je pravi gazda. Volio bi jedino da se ipak ne zove Gordini ali jeb…ga. Moguće je birati tri boje, plavu, crnu i bijelu.

Mislim da je sa dobrim ovjesom i mapiranjem jako dobra alternativa RS-u.

_MG_0874.jpg

_MG_0992.jpg

_MG_1036.jpg

_MG_1020.jpg

_MG_0891.jpg

_MG_1009.jpg

_MG_1007.jpg

_MG_0936.jpg

_MG_0997.jpg

slikao: Vladimir Baće

Edited by 182
Link to comment
Share on other sites

Kaži Vladimiru da su slike u qurcu. :roll:

Ili mu se ispričaj ako je do mog kompjutera... :nezna:

Inače,mali je strašam! :drivar:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Idemo dalje: http://www.worldcarfans.com/111071935067/renault-clio-gordini-announced

Clio III ph 2 gt postaje gordini uz malo plave boje i naljepnica. Osim prostituiranja imena paket opreme i izgled su mi ok. Kod nas nisu uvozili dci 105 s gt modelom pa vjerojatno nece ni s gordinijem, kao sto u twingu gordini ne nude dci 85. Steta sto nisu napravili bar neki jednostavni tvornicki tuning poput 15mm nizeg ovjesa ili 280mm diskova ili tvrdje podesenog serva ili bilo sto drugo, samo da ne ostane 100% identican gtu...

Link to comment
Share on other sites

The bastardization of the Gordini name continues as Renault has announced plans to extend the moniker to non-RS Clios. :fucka:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Vozila sam maloga, imala sam ga 4 dana na ,,testu.''

Hmm, autić kao takav je mali džepni šrapnel.

Ide, vuče, ne troši tolko kad ga gariš, najviše je popio 8.9l po gradu, s tim da je konstantno bio u crvenom i sa dvoje ljudi.

Jedino boja, Malta plava, nema veze sa Gordini bojom, no dobro.

Autić mi se svidio, jako. Da imam te novce, ne bih oklijevala trenutka da ga uzmem...

p5120006f.jpg

p5120010n.jpg

p5130001n.jpg

p5130003q.jpg

p5130002b.jpg

Edited by Tocka
Link to comment
Share on other sites

Legica ga je uzela preko mene, a ja opet preko Hansa i izuzmemo li njeno konstantno gundjanje zbog necega auto je zaista ok. Doduse malo sam ocekivao vise od motora, ide ali nije mi to bas to za mali turbo. Mozda sam se navikao na 200 konja pa mi sve ostalo stoji. Neznam nisam s njom bas u nekim odnosima jer je stalno nesto gundjala od banalnih stvari tipa tlaka u gumama, pa mi se to vise smucilo. Po njoj mana mu je potrosnja, pa tlak u gumama, pa joj neide, pa blablabala. No moje je misljenje da su mu felge kakve god da jesu male. Em sto mi je 15 malo a em sto ih krakovi jos umanjuju. Uzasna je velika rupa izmedju blatobrana i kotaca koji su jos k tome i uvuceni, tako da bih to odmah promjenio. Preklapanje sjedala je posao za bildera i to je sto sam vise manje primjetio. Vise od 180 nisam uspio navuci, mozda jer je jos bio nov neznam. Jos jedna velika mana jest ta sto uz sve sto ima na njemu, nema fucking putni kompjuter i same naljepnice su mi onak prejeftine. Istaknuo bih i cijenu za koje se moze kupiti clio s istim motorom (barem se u to vrijeme moglo) koji je veci auto. Mozda nema toliko opreme i nije gordini ali je opet veci auto sa 5 konja vise :zubo:

I da ovjes je premekan, dosta se naginje po meni :zubo:

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

@ zrmi: Ovo je auto za pravu žensku ili za pravo muško. Nije za pizde (ove ili one). Reci joj da ga proda i uzme stock i amen. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Neznam nisam s njom bas u nekim odnosima jer je stalno nesto gundjala, pa mi se to vise smucilo.

Nešto kao ti u biti. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

NI priblizno meni, ali kad je rekla da joj je njen seicento bio u nekim stvarima bolji, to je bila kap koja je prelila casu :zubo:

Link to comment
Share on other sites

NI priblizno meni, ali kad je rekla da joj je njen seicento bio u nekim stvarima bolji, to je bila kap koja je prelila casu :zubo:

Ajoj. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Ove felge bi prvo skinuo s Twinga jer mu nikako ne stoje i probao nabaviti originalne od RS-a ili neke druge 16".

Da mi je samo znato tko se je sjetio staviti takve felge na Twingo Gordini... :frown:

Link to comment
Share on other sites

je li mpžete malo opširnije napisati zapažanja, utiske u vezi Twinga( Tocka, Zrni RS, 182 )? :hey:

Edited by xxx
Link to comment
Share on other sites

čitam sam članak u evu i osim kaj su hvalili performanse za 1.2 motor koji drži i 170 bez problema, kažu da je dosta nepouzdan indikator goriva, odnosno ostali su na autoputu bez benge :bigl:

primjetio sam i na svom twingu u svega par tankova da nekad s jednom crticom pređem 50km a s drugom 100km.. al to može bit i do oblika rezervara.. :nezna:

ostalo kaj sam čitao su ga ugl hvalili, al to je sad jako relativno....

ja vjerujem da je auto odličan jer ipak je to mali gradski auto, a svojom praktičnošću ne sumnjam u njegove vrline.. mene moj stari twingo oduševljava.. ja sam s preklopljenom stražnjom klupom iza potrpao dve putne torbe, xy stvari, tepih i 2,5m gumenjak sa pripadajućom podnicom i svime ostalim.. znam samo da mi to sve u clio nebi tak lako jednostavno stalo.. ;)

Link to comment
Share on other sites

čitam sam članak u evu i osim kaj su hvalili performanse za 1.2 motor koji drži i 170 bez problema, kažu da je dosta nepouzdan indikator goriva, odnosno ostali su na autoputu bez benge :bigl:

primjetio sam i na svom twingu u svega par tankova da nekad s jednom crticom pređem 50km a s drugom 100km.. al to može bit i do oblika rezervara.. :nezna:

Za indikator je to možda do samog auta, ili baš tog primjerka. Ovaj je radio super, s tim da prva 2 dana je bio na čistoj rezervi, no kad se upalila, držao je još nekih 40ak km.

Na mojem starom Twingu isto ovisi, ali sam shvatila da je to do uzimanja ,,rezerve.''

Jer ako natočim za 50kn 5 litara, on će si spremiti 4-5 litara rezerve i ono zapravo što je ostalo od prije će staviti pod trenutno stanje, i onda se vrlo brzop pali rezerva, s time da onda znam da još imam cca 5l goriva... :p

Link to comment
Share on other sites

Kao što sam vec napisao, ali evo ponovit cu neke stvari koje sam u toku voznje primjetio na ovom modelu. Motor nije trom iako nabiranje iznad 100km/h traje vjecnost. Mozda nisam objektivan jer vozim sporta, ali ocekivao sam malo vise. Uspio sam ga natjerati na 180 autoputem i mogu reci da je dosta stabilan na tim brzinama. Ovjes bih svakako pozelio tvrdjim. Po meni jedne 16"-ice i druge opruge bi bio pun pogodak. Tockove ovi krakovi na felgama zaista cini manjim. Mozda bih izbor drugig felgi bio bolji. Unutrasnjost je dobro opremljena za mali auto ali nema putnog kompjutera. Uzas. Sjedala se tesko preklapaju i pomicu naprijed. I to je ukratko to od mene :zubo:

Link to comment
Share on other sites

čisto sumnjam da traje vječnost jer ako moj sa 75ks fino nabire, di neće ovaj sa 100ks.. ;)

slažem se pa putni komp.

Link to comment
Share on other sites

Nekome je vjecnost 10 sekundi, nekome 20 kad se radi o tim medjuubrzanjima. Gordini tce ima sasvim solidne performanse. Felge su male za sportske pojmove, ali nisu nesimpaticne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.