Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

 Espace IV 2.2 dCi! Samo nemoj da ti "odu" leteći, usisna grana, turbina, i da ne nabrajam još 1000 stvari. Šalim se naravno.

 

Link to comment
Share on other sites

 Espace IV 2.2 dCi! Samo nemoj da ti "odu" leteći, usisna grana, turbina, i da ne nabrajam još 1000 stvari. Šalim se naravno.

 

Da uleti kakav zgodan sa bogatom opremom i za kikiriki možda bi se i odlučio riskirati.....Pa preventivno promijeniti pola auta :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Poštovani kolega,

Da se ne bi razmišljao i kasnije te bolila glava uzmi novi Espace 1.6 dCi.

Nećeš pogriješiti, oprema odlična, prostor za poželjeti, a i oku je ugodan.

Dok istoga ne uplatiš želim još puno ugodnih km u lubeničarki [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

Poštovani kolega,

Da se ne bi razmišljao i kasnije te bolila glava uzmi novi Espace 1.6 dCi.

Nećeš pogriješiti, oprema odlična, prostor za poželjeti, a i oku je ugodan.

Dok istoga ne uplatiš želim još puno ugodnih km u lubeničarki 

Mislim da kolega petak ne namjerava za auto iskrcati 35000+ eura. 

Ali da, novi Espace je zbilja prekrasan auto. :)

Link to comment
Share on other sites

Eeee mata....jedan Espace V bi rado vidio pred kućom......ali ko onaj vic o golfu serije 7 (kad je tek izašao)

Mali pita oca ......tata, tata kad ćemo mi kupiti golf 7

Otac odgovara....kad izađe 14.:bigl:

 

Osim toga djeca bi ga prebrzo uneredila, onda bi ja počeja vikati na njih zbog auta, pa žena na mene jer vičem na djecu bez veze, to je samo auto..... i eto ti belaja...

Vako 10godina star auto pa me nije previše brige......jedino da mu je motor zdrav da se ne mislim o haku, prstu, zaustavnoj traci.

 

Osim toga.....našlo bi se puno važnijih stvari za "iskrcat" 35t€

 

A ima još jedna......prve serije renaulta se ne kupuju....pune su mušica.....tek PH2 dolazi u obzir (možda do espace V ph2 i skupim novce:hop:)

Link to comment
Share on other sites

Eeee mata....jedan Espace V bi rado vidio pred kućom......ali ko onaj vic o golfu serije 7 (kad je tek izašao)

Mali pita oca ......tata, tata kad ćemo mi kupiti golf 7

Otac odgovara....kad izađe 14.:bigl:

(možda do espace V ph2 i skupim novce:hop:)

Ja mislim da ce taj Espace (kao i svaki veliki Renault dosad) izgubiti na cijeni 50% prije nego se itko od nas nada. A tu smo onda vec na prihvatljivijim ciframa od 15-20 tisuca za 2 godine star auto sa nevelikom kilometrazom.

Link to comment
Share on other sites

Dobro si rekao kolega, taman će mi biti vrijeme promjeniti auto kad nekom od ovih novih kroz 2-3g padne cijena.

A kolega petak će taman ukloniti sve bugove Lagune i moći će ju mirne duše prodati i dovesti Espace V za 15.000€ sa 45.000 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Malo sam se igrao sa lagunom.

Ima neko vrijeme da mi stražnji brisač ne radi kako treba.

NIje brisao 180° koliko bi trebao nego nekih 100°.

Nije me to toliko diralo dok neki dan nije kompletno stao. i to na 11h ;)

I ni makac. Prvo sam naravno pomislio na motor, ali on uredno radi kad se staklo otvori. Zatim sam primjetio da ni rukom nemogu baš okrenuti brisač. Zapekla poluga brisača koja ide kroz staklo.

P2200001.thumb.jpg.db1aff6b0a5424887f35d

Da bi to sve rastavio potrebno je najprije skinuti samu ruku brisača, ali je toliko zapeklo da nisam mogao ni izvlakačem skinuti

P2200008.thumb.jpg.535abb8ee33a7022d984a

 

Riješenje se našlo u  malom vjernom pomagaču. električnim alatom za modeliranje, graviranje, sa mikro dijamantnim diskom za rezanje i brusnim kolom

Krenuo sam rezati ruku brisača

P2200009.thumb.jpg.4ec5683547f4a5e36e815

Kad je plastika otpala ostao je metalni komadić.

P2200010.thumb.jpg.cc74a39a9cf38f5a12a73

I on je doživio istu sudbinu. U komadićima

P2200011.thumb.jpg.6fb0c1c5dc382fae00bd3

 

Skinuto.

P2200012.thumb.jpg.40cb27cd874461bd63255

Zaštitna guma ispod koje je bilo blata i ruzine za izvoz

P2200013.thumb.jpg.9aa5d83fd414789c1bdf1

Dobrano sam se namučio odvidati ovu maticu.

Nju u biti i netreba skidati za izvuči osovinu koja okreće brisač jer je ta osovina samo prolazi kroz kužište koje se na staklu drži sa ovom velikom maticom.

P2200014.thumb.jpg.d6bf11f13effaf6cb2af7

Osovina je na zeger uhvačena da stoji namjestu, 

P2200016.thumb.jpg.c48cc822755aecaec9988

Ali kako je meni osovina zapekla bilo me je strah čekićem izbijati ju iz kućišta kraj tolikog stakla.

Zato mi je jednostavnije bilo skinuti ju zajedno sa kućištem pa onda na stolu izbijati 

Razdvojeno (naravno najprije je potrebno izvuči zeger osigurač osovine) vidi se utor za zeger osigurač

P2200017.thumb.jpg.64308c21a472a26a14d09

 

NIšta posebno tu nisam radio. 

Obrisao ruzinu s osovine i cijevi, namazao malo antikorozinom da kemija ubije ruzinu. I dobrano namazao sa grafitnom mašću. Ovom ( tu istu tubu imam od kad mi je na R5 prdno podizač stakla - valjda dobrih 12 godina)

P2200024.thumb.jpg.a320e10f5313af7ec5a7d

 

Vratio sve nazad ( i dobro utopio u grafitnu mast), zašarafio, vratio zeger

P2200020.thumb.jpg.4aceed9e4164d12ee39f0

 

Kapicu napunio mašću

P2200021.thumb.jpg.f4b631e4e0bbc3fddf8ea

P2200022.thumb.jpg.a1890a9cc778e7f58dcbf

P2200023.thumb.jpg.acbe87884831ceb856a0c

 

I stavio novu ruku brisača

P2200025.thumb.jpg.2eb6b7d6a1b9b4bc05868

I poklopac je vračen ali nije slikan.

Sad fino briše 175° :plazi::rotfl:

 

Hvala!:bigl:

 

do slijedeće avanture sa lagunom ostajete mi dobro:serv:

 

Link to comment
Share on other sites

Svaki put me presječe kad vidim tvoj topic nepročitan [emoji23]

Gledao sam ljetos na svojoj sve to i zadnji brisač kad se otvori staklo piči bez problema 360

Do kad će ne zna se [emoji4]

Svaka čast na pedantnosti i živcima! [emoji106]

Meni kad tako nešto ne ide uzmem bat od 5 kg pa se obračunam [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

 

 

Svaki put me presječe kad vidim tvoj topic nepročitan emoji23.png

 

Gledao sam ljetos na svojoj sve to i zadnji brisač kad se otvori staklo piči bez problema 360

Do kad će ne zna se emoji4.png

 

Svaka čast na pedantnosti i živcima! emoji106.png

Meni kad tako nešto ne ide uzmem bat od 5 kg pa se obračunam emoji23.png

 

 

Palo je i meni to na pamet, ali skupo bi me koštalo to liječenje živaca.......onda duboko udahnem, napravim krug oko kuće i primim se posla, a živce ostavim iza kuće.

 

Nego, ššta te presijeće.......da nije stala negdje.......ma ne ona meni samo lagano na slamčicu pije krv.....neće nikad odjednom sve...nije joj gušt.

Link to comment
Share on other sites

Ne mislim da će te ostaviti, nije baš takva beštija.

Prije se pribojavam da meni moja nece tako nešto smisliti [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Tvoja je još mlada i zelena još k tome garažirana....

Biti će ona daleko od tebe kad počne ovakve probleme raditi

Link to comment
Share on other sites

Istina moja ima godina ali ne i iskustva u priređivanju zajebancija, ali brzo se to promjeni.

Riječi ti se pozlatile da bude daleko od mene kad počnu problemi.

Link to comment
Share on other sites

Danas sam dosta šarafao.

Bio je problem bućkanja vode (negdje, nisam mogao dokučiti gdje) poslije kiše i to u tijeku vožnje do prvog oštrijeg zavoja. Kasnije se pojavio i problem da je ispod nogu stražnjeg lijevog putnika bilo vlažno. Došao sam do zaključka (hvala pritom usrmaatreu i Mafru) da bi to moglo biti onaj "kanal" ispod šajbe. Da se jednostavno iz nekog razloga previše napuni pa bućka a i da onda kroz filter kabine slobodnim padom dođe u ventilacijske otvore pozadi.

Tako sam danas skinuo plastiku ispod šajbe da bi došao do tog kanala koji je bio čak i čist, ali je gumena klapna na krajnjoj desnoj strani (koja je zadužena za odvodnju) bila jako prljava pa sam nju očistio i vratio na svoje mjesto. To bi sada moglo biti to, jedino me muči još jedan detalj. Dolje na fotki je otvor iznad filtera kabine. Treba li biti nešto na njemu, nekakva plastika, sito, filter, bilo što...?



P.S.I da, obavezno - šaljem vrući pozdrav ekipi što je odredila ključ 16 za skidanje ruke brisača (na svu sreću, nisam morao skidati), kao i ključ 5,5 za skidanje filtera kabine. Nečijoj rodbini u Francuskoj se jaaaaako štucalo danas popodne :D:D:D

 

20160221_153752.jpg

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je ona glupa plastična šipka na čepu za mjerenje ulja pukla. Ima li negdje uzeti da ima metalni nastavak da nije plastična? Na jednom scenicu sam vidio da ima. Po trgovinama autodijelova u Šibeniku imaju samo plasticne a cijene su im od 200-230.

Link to comment
Share on other sites

Meni je bilo vlažno iza vozačkog sica. Kad sam skinuo oblogu zadnjih lijevih vrata, bila su puna vode jer se zaštopala samo odvodna rupa na dnu vrata.

Kad sam očistio blato i smeće,voda je curila da je napunila cijeli lavor. Iz predostrožnosti sam očistio i ostala troja vrata i sad je mir.

Mogao sam napraviti akvarij sa zlatnim ribicama, ali mi u tom momentu nije bilo do smijeha.

Isto sam se sjetio rodbine u Francuskoj jer je odvod jako mali i lako se zaštopa.

Link to comment
Share on other sites

Imam jedan specifičan problem na laguni. Naime kada vozim na vrh gasa između 1800-2000 okretaja, auto počne "zacukavati". Probao sam s odspojenim MAF-om, ista stvar. Ima li netko ideju što bi moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Palo mi je i to na pamet, kako mogu ispitati potenciometar. Znam da kod lagune zna potenciometar raditi probleme, je li ga dovoljno očistiti ili ode onaj grafit u njemu?

Link to comment
Share on other sites

Palo mi je i to na pamet, kako mogu ispitati potenciometar. Znam da kod lagune zna potenciometar raditi probleme, je li ga dovoljno očistiti ili ode onaj grafit u njemu?

Ako imas nekoga sa CLIP-om u blizini, bit ce greska javljena te ce tocno javiti i koja staza zeza. A sto se tice mehanickog dijela, skines potenciometar, rastavis ga i ocistis reostate/staze (mislim da ih je 4, uvijek zaboravim) kontakt-sprejom. Tako je kolega sa foruma meni rijesio. I da, moras imati izdrzljiva ledja kada budes vracao papucicu nazad, zafrknuto je.

Link to comment
Share on other sites

Jesi li imao iste simptome?

Da, s tom sto sam se istrenirao da me ne zacukava, ali sam ipak kolegu zamolio da rijesi problem.

Link to comment
Share on other sites

Jučer mi se u vožnji preko Velebita pojavio jedan problem sa grijanjem motora/kabine. Naime, kako je bilo hladno gore (10-ak Celzijusa), uključio sam grijanje kabine (stavio temp na 22-23 i sva tri smjera - šajba, sredina i noge). Dogodilo se da je po šajbi pirio hladni zrak, a od središnjih je onaj lijevi kod vozača pirio toplo, od dva centralna je lijevi pirio toplo a desni hladno te onaj desni/suvozački je pirio hladno. Ventilacija po nogama ne radi neko vrijeme, to je nevezano za ovo. Pri tom svemu temp motora je bila oko prve crtice ili milimetar iznad, a znam da mora biti točno između prve i druge crtice. Ne mogu potvrditi da li je zezala temp motora od početka puta jer nisam obraćao pozornost. E sad, kako je bilo toplo zadnjih par mjeseci i nije bilo potrebe za grijanjem kabine, ne znam kada je zapravo započeo ovaj problem. Sa temperaturom motora je uvijek (do sada) sve bilo okej.

 

Ima li netko ideju? Termostat?

Na cliu mi se slicna stvar dogodila, na centralnom lijevom otvoru mi je puhalo mlako, a na ostalima hladno, kada sam ocistio sistem hladjenja pocelo je radit normalno

Link to comment
Share on other sites

Na cliu mi se slicna stvar dogodila, na centralnom lijevom otvoru mi je puhalo mlako, a na ostalima hladno, kada sam ocistio sistem hladjenja pocelo je radit normalno

Ja sam na kraju promijenio termostat s tom sto je meji kazaljka temp znala trzati i prije. A ventilacija se sama od sebe sredila :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.