Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Jučer mi se u vožnji preko Velebita pojavio jedan problem sa grijanjem motora/kabine. Naime, kako je bilo hladno gore (10-ak Celzijusa), uključio sam grijanje kabine (stavio temp na 22-23 i sva tri smjera - šajba, sredina i noge). Dogodilo se da je po šajbi pirio hladni zrak, a od središnjih je onaj lijevi kod vozača pirio toplo, od dva centralna je lijevi pirio toplo a desni hladno te onaj desni/suvozački je pirio hladno. Ventilacija po nogama ne radi neko vrijeme, to je nevezano za ovo. Pri tom svemu temp motora je bila oko prve crtice ili milimetar iznad, a znam da mora biti točno između prve i druge crtice. Ne mogu potvrditi da li je zezala temp motora od početka puta jer nisam obraćao pozornost. E sad, kako je bilo toplo zadnjih par mjeseci i nije bilo potrebe za grijanjem kabine, ne znam kada je zapravo započeo ovaj problem. Sa temperaturom motora je uvijek (do sada) sve bilo okej.

 

Ima li netko ideju? Termostat?

Po meni je to termostat, ako kažeš da se kazaljka temperature nije podigla na uobičajeni položaj. Ostao je otvoren ( na sreću ).

Ako je stvarno do termostata, nemoj uzimat konkurencu, nego original. Meni su konkurence trajale točno godinu dana, 3 komada

sam mjenjao.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to termostat, ako kažeš da se kazaljka temperature nije podigla na uobičajeni položaj. Ostao je otvoren ( na sreću ).

Ako je stvarno do termostata, nemoj uzimat konkurencu, nego original. Meni su konkurence trajale točno godinu dana, 3 komada

sam mjenjao.

Hvala na savjetu, inace se uvijek trudim original dijelove koristiti. Izuzetak su original dijelovi koji su recimo dvostruko skuplji od najskupljeg zamjenskog ili tako nekakva perverzija...

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš sam skidati armaturu poslikaj molim te.

I ja bi ju morao skinuti zbog nekih drugih stvari ali se ne usudim

ja sam je skidao i nije toliko teško. Ja sam je skidao zato što mi je ispao džek od senzora insolacije i nisam mogao do njega.

Link to comment
Share on other sites

ja sam je skidao i nije toliko teško. Ja sam je skidao zato što mi je ispao džek od senzora insolacije i nisam mogao do njega.

sigurno si nesto prckao pa si povukao jack

Link to comment
Share on other sites

sigurno si nesto prckao pa si povukao jack

Naravno, ne bi ja bio ja da nisam.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to termostat, ako kažeš da se kazaljka temperature nije podigla na uobičajeni položaj. Ostao je otvoren ( na sreću ).

Ako je stvarno do termostata, nemoj uzimat konkurencu, nego original. Meni su konkurence trajale točno godinu dana, 3 komada

sam mjenjao.

I sjećaš li se tko proizvodi original? Ja sam se malo raspitao, Wahler je 510, Swag 220, Vernet 280, a u ovlastenom je 495 kuna. Ovaj lik sto Vernet prodaje uvjerava me da je to u 99% tvornicka ugradnja. U ovlastenom mi je ironicno rekao da je proizvidjac Reault :)

Link to comment
Share on other sites

Ili Gates ili Calorstat. A moze se desiti da u pakovanju jednog ili drugog dobijes bilo koji od dva. Mada na tim godistima ako je original moze biti i Dauphinoise Thomson, ili kako se vec sad zovu.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Ili Gates ili Calorstat. A moze se desiti da u pakovanju jednog ili drugog dobijes bilo koji od dva. Mada na tim godistima ako je original moze biti i Dauphinoise Thomson, ili kako se vec sad zovu.

Hvala puno. Moram priznati da Gates i Dauphinoise Thomson nisam vidio (do sada koliko sam pregledavao), a ovaj Calorstat dolazi pod punim nazivom Calorstat by Vernet. Tako da je mozda ovaj lik i u pravu :/

Link to comment
Share on other sites

Nekad zavisi od izvedbe. Mozda je plasticni dio kucista Gates, a sam metalni dio Dauphinoise, dok Vernet sve to sklapa, ili dobije sklopljeno. Tu je ukljuceno dosta prepakivanja.

Link to comment
Share on other sites

Da direstraits nije napisao Dauphinoise nebi ti mogao pomoć, nemogu to ni izgovorit a kamoli napisat.

U 2 Espacea sam stavljao taj i zakon, a u Avantime, tamo je zaliven u nekom kučištu sa 9 priključaka za vodu i

to se mjenja u kompletu.

Jel do termostata?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam za svoj FIAT kupio od r4 vernet. Jako sam zadovoljan vec god i pol

Link to comment
Share on other sites

Isključio konektor na termodavaču, pošpricao kontakt-sprejom i vratio nazad, kolega usrmaatre ima iskustva s time i veli da je ponekad to problem (slabi kontakti). Sada čekamo noć da se spusti temperatura zraka pa da vidimo kako stvar funkcionira.

Link to comment
Share on other sites

Isključio konektor na termodavaču, pošpricao kontakt-sprejom i vratio nazad, kolega usrmaatre ima iskustva s time i veli da je ponekad to problem (slabi kontakti). Sada čekamo noć da se spusti temperatura zraka pa da vidimo kako stvar funkcionira.

Ništa od toga. Čak štoviše, jutros sam skužio i da dok klima radi, navedena dva otvora (lijevi sa središnjeg otvora i desni suvozački) upuhuju topli zrak. Dakle, pri kojim god postavkama, ta dva desna/suvozačka otvora uvijek upuhuju vanjski zrak. Super, sad imam tmam dvije stvari za riješiti - i termostat i distributor ventilacije ispod armature :/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ništa od toga. Čak štoviše, jutros sam skužio i da dok klima radi, navedena dva otvora (lijevi sa središnjeg otvora i desni suvozački) upuhuju topli zrak. Dakle, pri kojim god postavkama, ta dva desna/suvozačka otvora uvijek upuhuju vanjski zrak. Super, sad imam tmam dvije stvari za riješiti - i termostat i distributor ventilacije ispod armature :/

Banana :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da nebi pomislili kako je laguna s godinama postala besprijekorna evo malo novosti.

Ovo ljeto mi je crko motorić za sklapanje retrovizora na desnom.  Grozno je kad se na neke stvari navikneš i onda ti ih "otmu". Kupio sam polovni kojem radi taj motorić ali nema senzora temperature i vanjske plastike.

Od dva poluispravna složio sam jedan potpuno ispravan.

Trebalo je zamjeniti ožičenje (radi senzora), a da bi to napravio moraš izvuči sve pinove iz utikača kako bi kabele uopće mogao skinuti sa retrovizora.

Podmazao zupčanike, očistio kontakte 

Uglavnom igranje lego kockicama za odraslu djecu. 

Trošak popravka 200kn plus mojih par sati za preslagivanje (bonus na sve to je smirivanje živaca tijekom posla - ovakve stvari me jako umiruju ali moram imati dosta vremena na raspolaganju) umjesto 1700kn u Renaultu ili 700kn zamjenski retrovizor.

 

Još sam zamjenio i plinske amortizere na staklu od gepeka. Sad se staklo samo podiže i stoji podignuto. Ne udara o glavu.

Ista stvar me čeka i na vratima gepeka.

 

I moram riješiti božično drvce na tabli.

Svijetli abs. Već par mjeseci.

Mislio sam da je modul ABS-a i stavio drugi za probu, ali je otišo senzor/regulator BAS funkcije koji je na kočionom servo bubnju. 

E ali njega ne možeš skinuti sa bubnja nego moraš cijeli bubanj zamjeniti.

Nabavio drugi bubanj, zamjenio, pogasile se lampice, kočnica na pritisak uredna. Poveselio se i reko idemo napraviti đir da vidimo kako se pali ABS. Nagazio kočnicu, a iz bubnja počelo šištati. I pedala više nije kao što je bila. 

Izgleda da je pukla membrana unutar bubnja i kočnica ne radi kako treba.

Prošlo je više od mjesec dana dok sam nabavio još jedan bubanj. Toliko je modela, brojeva da se tu rijetko ko može snači.

Ostalo mi je montirati taj treći bubanj i nadati se da će s njim sve biti uredu.

 

Aku je pri kraju, a možda nebi bilo loše ni starter skinuti i pregledati pa da stanem na kraj čudnom ponašanju kod paljenja

 

Mislim da je ovo dosta aktivnosti za zadnja tri miseca. 

Uglavnom uvijek veselo  s lagunom:wavey:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tek sam jucer skuzio na jednoj fotki da L2gt ima odvojivo staklo na vratim gepeka, LOL.

To tako na svima ili to spada u dodatnu opremu?

Link to comment
Share on other sites

Dodatna oprema kao i na L3.

Moja to ima i rekoh da vise ne kupujem auto bez toga.

Ma jel ti imas hatch ili gt?

Link to comment
Share on other sites

Moja je GT. Ima topic pod vaši projekti.

Ne želim stavljati link na svoj auto u kolegin topic.

Link to comment
Share on other sites

Moja je GT. Ima topic pod vaši projekti.

Ne želim stavljati link na svoj auto u kolegin topic.

Ja bio uvjeren da ti imas hatch :/ no, otkrij mi, u cemu je fora s tim staklom? :)

Link to comment
Share on other sites

U garaži ne mogu otvoriti prtljažnik bez pomicanja auta jer imam rolo vrata.

Isto tako kad sam na putu i natovaren je do vrha, ne otvaram cijeli prtljažnik jer onda uvijek nešto istrči van. Otvorim samo staklo i uzmem što trebam, i nitko ne vidi što imam unutra.

Stavio sam sada sliku u svoj topic.

Link to comment
Share on other sites

Ta peta ponistra je jedna nevjerojatno jednostavna a savršena stvar na autu. Više mi ni jedan auto nije dobar bez toga. 

P.S. doleti do VD (zvati ćemo i onog Drnišanina) pa vidi sam u čemu je caka s tim staklom

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vrijeme je za godišnji izvještaj stanja lagune u ovih prošlih godinu dana.

 

Napravila je 16000 km, potrošila 1253 litre goriva na što je utrošeno 11765kn.

Prosjek ispada 7,83litre/100km 

Nije loše obzirom da auto ima puno manje otvorene ceste nego ranijih godina.

 

Registracija i osiguranje 2340kn, malo manje nego godinu prije.

 

Na servis i popravke 5900kn

Sve skupa ove godine me auto koštao 20000kn.  

Puno, malo ?:nezna:  Komentirajte

 

 

Krenulo je veselo.

Za početak je puko natezač zupčastog remena (mjenjan prije 2,5 godine i 50tkm) pa sam morao mjenjati zupčari, natezač, klizač i vodenu pumpu)

Zašto je puko, nitko nezna. Stavljen provjeren proizvođač, ugrađen od strane iskusnih majstora.

Sreća je da remen nije preskočio i da sam uspio doći do majstora bez ikakvih drugih posljedica po motor.

 

Onda je bio mir do 7 mjeseca.

Upalila mi se lampica ABS-a ( i ostale koje idu s njom) 

Prva pomisao, žica nekog od senzora, senzor, ali ne....nije to. Slijedeća sumnja je bila modul ABS-a, ali nije ni on.....Na kraju ispada da je otišao senzor za pojačavanje kočione slike kod paničnog kočenja. Ali taj senzor se nalazi na bubnju i nemože se sam za sebe zamjeniti. Mora se zamjeniti cijeli bubanj. 

Nov u renualtu je nekih 3700kn (ako me sječanje dobro služi)

Nabavi sam polovni ali nikako ostaviti auto da se to zamjeni...lijenost, ništa više.

 

Nekako paralelno s tim mi se zaglavio motor koji sklapa suvozačev retrovizor...a izgleda da je od njega povuko i jaku struju pa je usput izgorio i prekidač kojim se regulira sklapanje, a i vozačev retrovizor. 

Naštimavanje zrcala (lijevog i desnog) je normalno radilo ali sklapanje ne.

Malo, pomalo sam nabavljao retrovizore i prekidač i sad sve radi kako je i bilo.

Akumulator je dao svoje na prvu primisao hladnijeg vremena. Uzet najjeftiniji od 74Ah (jači nego što inače ide na auto) jer se u zadnjih pola godine auto često pali i radi male relacije. u 5 km-a se upali jedno 7-8 puta.

Nabavljen je i punjač iz lidla pa sad imam praksu svako toliko nadopuniti ga....jednostavno kratke su relacije i ne stigne se napuniti u vožnji.

 

Dva puta je promjenjeno ulje i filteri , a uskoro me čeka još jedna izmjena.

Sad sam na nekih 1892xx km-a

 

Razmišljam o većem autu radi potreba za prostorom. Djeca rastu i nemaju više mjesta za sjedit.......znam, znam ovo što imaju je puno više nego smo mi nekad imali i bili smo sretni, ali eto...volio bih možda uzeti većeg brata iz obitelji. 

Na renualtu ipak znam hrpu stvari sam riješiti i znam što gledati.

 

Dok se to ne desi laguna guzičarka vozi dalje.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.