Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Riješeni graničnici na vratima.

Napravljeni aluminijski valjčići umjesto plastičnih. Aluminij je bija dostupan kod tokara. NIje mi se dalo zafrkavati sa nabavljanjem mjedene ili bakrene cijevi

Dovoljno mekani, a nadam se i dovoljno tvrdi da ih poluga nepoglođe.

 

Slike 

20170202_184307.thumb.jpg.682e44f08d40d7

Proba koliko "lufta" ima

20170202_185615.thumb.jpg.da7ac1903ccde6

Valjčić na svom mjestu

20170202_190803.thumb.jpg.6a09ffd35d7dc9

Posao od doslovno 10 minuta, ali je problem što treba obloge vrata raskopati da bi se ovaj graničnik mogao skinuti.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uopće se nisam zamarao izradom metalnih valjčića. Rastavio graničnik izvadio valjčiće i nervavnine pobrusio brusnim papirom. Rade kao urica i radit će sljedećih 10 godina, a do tada će laguna već biti na otpadu. Svakako pohvalno što si se pomučio oko toga i rješio graničnike jednom za uvijek.

Link to comment
Share on other sites

Moji plastični valjčići su bili jako pojedeni

P9130058.thumb.jpg.e10a1c056846478a0202d

P9130059.thumb.jpg.bf163a8051b1f59583872

Pa sam ih zamjenio za plastičen isprintane, ali su trajali doslovno par otvaranja 

PA040001.thumb.jpg.3f4b4ec1377f008cbcf98

I onda sam odlučio staviti metalne odnosno aluminijske

 

Nadam se da je sad mir!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tvoji su stvarno bili puno potrošeni, moji nisu ni upola.

Link to comment
Share on other sites

Da!

 

Skineš, oblogu vratiju, odšarafiš tri vide (jedna na A stupu od auta, dvije na štoku od vrata), izbiješ štift koji drži valjčić,

Samo kad budeš vraća valjčić treba napregnuti oprugu drugog valjčića da bi mogao ubaciti štift.

I valjčić ubacuješ kad je poluga u potpuno otvorenom položaju (kao na slici gore) jer drugačije nećeš moći zavidati graničnik nazad na auto.

Link to comment
Share on other sites

Bolje ti je da prije napraviš valjčiće kod tokara pa onda raskapaš vrata. 

Iman dimenzije na kompjuteru pa ti ih ovdje stavim kasnije

Mislim da je vanjski fi 13, unutarnji fi 5.2, a duljina 14mm

Link to comment
Share on other sites

Dimenzije

589615e3a20ca_Laguna_2_Valji.thumb.jpg.3

Kolega jednom davno izmjerio

589615e4ca7ad_Laguna2_Valji_1.thumb.jpg.

589615e5e8c83_Laguna2_Valji_2.thumb.jpg.

589615e6eabcd_Laguna2_Valji_3.thumb.jpg.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

64211/pgj19-2

Ali će te svi trgovci u čudu gledati, kopati po katalogu, pitati "jel to za Mercedes" i na kraju zaključiti: "aha, pa to su H11!!!"

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A znaci ipak su H11, trazim neki cool blue ili neke LED. Skupe su sve, a htio bi ih samo za lipo vidit :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Društvo moje drago!

Laguna je napustila "tor" i otišla u Koprivnicu....

Novi vlasnici su ljudi koji poznaju Renault, a trebao im je veliki auto za "malo" novaca.

Vjerujem da će ih dobro služiti.

 

Da malo analiziramo brojke 

kupnja(auto/prepis/papiri/tablice)   46.000 kn
registracija     6.400 kn
osiguranje       11.500 kn
održavanje (servisi, gume,ruke, izvanredni popravci) 36.000 kn
utočeno je malo manje od 10000 litara goriva i potrošeno  98.500 kn
UKUPNO POTROŠENO     198.400 kn
         
AUTO PRODAN ZA 2500€   18.500 kn
         
TROŠAK VOŽNJE LAGUNE 2 KROZ 7 GODINA I 8 MJESECI 179.900 kn
         
kupljen  12/2009 74200 KM  
prodan  08/2017 203500 KM  
  ukupno  129300 KM  
         
za cijelo to vrijeme prosječna potrošnja je ispala 7,7 litara goriva na 100km

 

Sami procijenite koliko je laguna bila dobar ili loš auto.

 

Ja san vrlo zadovoljan poslom koji je odradila kod nas. 

Da je bilo problema - bilo je, da je znala ljutiti - itekako, da nas je ostavila na cesti - nikad, da smo se nas 5 vrlo udobno i komotno vozili - jesmo.

Istina je da ovo nije auto za nekoga ko će patiti za sitnicama i tko nezna(ili ne želi) sam se igrati sa autom. Jer da sam auto održavao u ovlaštenom i da sam sve sklopove mjenjao kako to u ovlaštenom rade umjesto da ih popravljaju cijena održavanja sigurno nebi bila 36000kn nego možda i triputa tolika.

Samo jedna anegdota za kraj.

Auto je od 5 mjeseca stajao parkiran i nije se ni metra mrdnuo, Predprošlu Nedjelju (6.8.) sam ga upalio nakon 3 mjeseca mirovanja i sa ostatkom djece otišao na Pelješac (majka i dio djece je već bio tamo - sa krstaricom), u Ponedjeljak (7.8.) sam se vratio sa Pelješca. Nije bilo primisli da bi auto mogao stati ili da bi se nešto putem moglo desiti. Samo utoči gorivo, provjeri tekućine (ipak je dugo stajao), provjeri tlak u gumama i gas.

Meni je auto u dobrom sječanju!

Toliko!

Link to comment
Share on other sites

Haha, sa starim dizelima i starim benzincima je stvarno "ko ne plati na mostu, plaća na ćupriji". Imam skoro isti trošak putovanja kao ti, samo je meni otišlo manje na gorivo, a više na popravke. Oke, malo jači je motor, ali to je to više manje

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo "odbačenog" i "nezahvalnog" potrošača 2.0 16V benzin i nikad ne žalim za 8.1 l prosječnom potrošnjom jer sam na motoru jedino mjenjao defazer, lambda sondu i ECU (ne nabrajam potrošni materijal). Tako da se radije vozim na benzin s manje popravaka nego na dizel s pi*ki*a*darijama. Godišnje radim do 20tkm pa mi nije frka za te 2l razlike u potrošnji.

U 6 godina auto nikad nije stao ili ne upalio. 221700 km, po autoputu 150 km/h s uključenom klimom, ulje uvijek ELF i uvijek na vrijeme, remenje isto na vrijeme, samo originalni dijelovi i to je to.

Prvi kuplung zamijenio na 218000 i to prvenstveno jer je druk lager počeo cviliti na 1 i 2 brzini, pogotovo preko zime. Bojim se samo da će mi crknuti leptir/klapna gasa. Htio sam je očistiti ali mi majstor to ne preporuča (lik radi samo francuze).

 

Od gluposti koje su me nervirale:

- mehanizam podizača prozora - zamijenio s metalnim držačima kod tokara

- bravica na gepeku nekad ne hvata (kontakt zeza)

- otkinuo sam zadnji pipac za pranje stakla kad sam čistio snijeg pa mi sada ne radi - nije rješeno

- ne svijetli bijela diodica na desnoj tipki autom. klime (picajzla sam)

a od "lude" francuske elektronike - crkla je centrala motora nakon što sam 8.1. na -11 C vozio auto na pranje u Avenue mall. Sam sam kriv. Rekao meštru "kompletno pranje", misleći na vanjsko i unutarnje a on oprao i motor!!! Naravno, sjeo sam i odvezao se. Nakon 30 min parkao auto van i sutra ujutro me dočekao lightshow na kontrolnoj ploči i limit brzine na 50km/h. Kupio sam drugu centralu preko ebaya za 100EUR + 20 za hitnu poštarinu jer kod nas nigdje nisam mogao naći odgovarajuću za 2.0. Centralu spojio na principu Plug and Pray, ostavio auto da radi 1h, vozio ga od VŽ do ZG i sve 5

toliko :)

 

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, ali samo da se nadovežem na ovo strari dizel-stari benzin. Moj auto ima na satu 246tkm i najmanje problema sam imao s motorom (reparirane 2 dizne u ljeto 2016, remenicu radilice i set spojke ne navodim kao kvar jer je to potrošni materijal). Auto je kod mene od 2010 i 165 tkm. Zaboravih spomenuti da se radi o "čuvenom" 2.2 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Meni je to bezveze bacati ikakve paralele. Najviše ovisi u kakvom stanju i od koga si kupio rabljeni automobil.

Uostalom ja radim 20 000 godišnje i razlika u potrošnji je oko 5000kn godišnje. Ako imaš auto jednu godinu naravno da se ne isplati ali ako kupiš auto za par godina i to diesel sa malo km i učuvan kako se ne isplati.

Skuplje je naravno održavati diesela ali da ćeš svake godine natuć 5000kn više kvarova od benzica onda ili si kupio kramp ili ne održavaš vozilo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.