Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Na žalost jučer kad sam pokušao upaliti Clip i odzračiti sustav ABS/ESP-a putem istog laptop na kojem mi je instaliran Clip mi se ugasio par puta (već mi se isto znalo događati) tako da ni sebi nisam uspio napraviti šta sam planirao. Odzračio sam na klasičan način i spremio sondu + laptop. Moram vidjeti šta je s tim kompom.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kolega petak ne namjerava za auto iskrcati 35000+ eura. 

Ali da, novi Espace je zbilja prekrasan auto. :)

espace V mi je totalno razocaranje, nema apsolutno vise veze sa starim espaceom, nego je neki crossovershit bez funkcionalnosti starog espacea...

Link to comment
Share on other sites

espace V mi je totalno razocaranje, nema apsolutno vise veze sa starim espaceom, nego je neki crossovershit bez funkcionalnosti starog espacea...

Meni izgleda odlicno. Trenutno sam u Austriji i svako jutro prolazimo pored jednog bordo-metalik novog Espacea...i bas je...dobar! 

:)

Ali da...promjenili su tip auta sto potvrđuje i moj primjer jer mi se ovaj sviđa a nijedan prije mi se nije sviđao.

Link to comment
Share on other sites

Meni izgleda odlicno. Trenutno sam u Austriji i svako jutro prolazimo pored jednog bordo-metalik novog Espacea...i bas je...dobar! 

:)

Ali da...promjenili su tip auta sto potvrđuje i moj primjer jer mi se ovaj sviđa a nijedan prije mi se nije sviđao.

ja sam ga za vikend detaljno proucio, ali prekasno je bilo za test voznju jos i nimalo mi se ne dopada, ona sredisnja konzola s rupom ispod je bezveze, recimo bas probal bocu ubacit

tesko se nacilja i tak, polozaj je manje kamionski, ali meni to bas odgovara u starom, podnica gepeka je jako visoko i ne stane ni vesmasina vise u gepek sto je OOOOOGROMAN minus za takav auto i tako, nema vise ni hrpe korisnih pretinaca, nema ni kadica ispod nogu, nista, unisten totalno auto....

Link to comment
Share on other sites

A nisam potencijalni kupac pa se nisam zagledao i nisam ga promatrao na taj nacin, nisam ga vozio itd...moj komentar je iskljucivo vezan za izgled van/unutra i pojavu. 

;)

Link to comment
Share on other sites

ja sam ga za vikend detaljno proucio, ali prekasno je bilo za test voznju jos i nimalo mi se ne dopada, ona sredisnja konzola s rupom ispod je bezveze, recimo bas probal bocu ubacit

tesko se nacilja i tak, polozaj je manje kamionski, ali meni to bas odgovara u starom, podnica gepeka je jako visoko i ne stane ni vesmasina vise u gepek sto je OOOOOGROMAN minus za takav auto i tako, nema vise ni hrpe korisnih pretinaca, nema ni kadica ispod nogu, nista, unisten totalno auto....

Generalni trend kod velike vecine auta, nazalost. Vanjske dimenzije rastu u svakom segmentu, a unutarnja korisnot i unutarnji prostor najcesce - stagnira. Nazalost.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima espace s naslovom teme?

Kolega petak bi rado udomio jednog Espacea...pa eto, tako zalutasmo malo do njega...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Da nešto i ovdje napišem....

Laguna mi je prošlu godinu priredila pravu golgotu sa ABS-om.

Početkom prošlog ljeta mi se upalila lampica od ABS-a koju sam uspio riješiti tek krajem sedmog mjeseca ove godine.

Da odma stanem u obranu lagune dio je i moje krivice jer sam se neobzirno ponašao prema ovom problemu pa je znalo proći i nekoliko mjeseci od jednog do drugog pokušaja rješavanja problema. Što zbog potrage za dijelovima, što zbog korištenja auta većinu vremena pa sam morao biti siguran da će auto biti slobodan dva dana za raskapanje.

Na teži način sam saznao da ABS jedinice nisu iste za sve lagune (dizel/benzin) i sva godišta (2001-2005 - PhI model)

Tako da sam tri ABS jedinice "nabavljao", "stavljao",  "skidao", "vračao"

U međuvremenu je pala sumnja i na servo bubanj kočnice pa sam i njega jednog nabavio, ali srećom on nije bio problem.

Pokazalo se da je za benzinsku lagunu iz 2001 godine jako teško naći ABS jedinicu jer joj struja nije ista onim kasnijim modelima. A dizelska jedinici neodgovara ni uz najbolje želje.

U svakom slučaju sad je na tabli mir, božično drvce je ugašeno i nadam se da ga neću duuuggggoooo gledati.

 

U međuvremenu je opet prdno vozačev podizač.

Motor je uspio polomiti tri zubca na plastičnom koloturniku koji zamata i odmata sajle.

Jedini zaključak koji imam je da nešto sa vodilicama prozora u samim vratima neštima i da je motor odnosno da su sajle preopterećene i jednostavno nemogu izdržati.

Iskreno neznam šta napraviti po ovom pitanju.

 

A onda i jedna dobra vijest.

Ovih dana oko velike gospe sam krstario magistralnim putevima lijepe naše i susjedne nam BIH.

Kako konstitucija prometnica (a i količina policijskih radara - što fiksnih što pokretnih) u BIH ne dozvoljava velike brzine, uglavnom se je vozilo po propisu odnosno 50-80km/h.

Razlog penzionerske vožnje je bio i taj što sam imao troje djece na zadnjoj klupi i pun gepek stvari pa i nisam htio puno brže.

Vrativši se doma pogledao sam BC i rezultati su očaravajući.

750km napravljenih i 250 još do praznog rezervara. Realno neki 140-160 km se još mogu voziti.

Na pun rezervar (75litara) ispada potrošnja od 7,5lit/100km

Mene veseli!

 

Dok se ne obogatim laguna će mi ( i mojoj obitelji) praviti društvo uz sve svoje mušice/bugove/probleme koje stvara.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Veselje je dugo trajalo!

Večeras se ABS/SER ponovo upalio.....i to tri dana prije tehničkog.....za poludit.

Ostavljen kod meštrov na dijagnozu.....nadam se sutra nekim vjestima....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Da nebi rekli kako sam zapustio lagunu nakon što je espace došao, evo i ovdje malo nadopune.

Laguna je okrenula 200tkm. 

Drugi ABS je stavljen i sad je već neko vrijeme mir. Nadam se duže vrijeme.

Zamjenjen hladjak klime jer je istrulio na ulazu plina. Teško mi se odmagljivao auto pa sam skužio da nešto neštima sa klimom, A moji mehaničari su kod zadnje nadopune plina ubacili i boju tako da smo pod UV svijetlom vrlo brzo našli gdje je problem. NIje trebalo ponovo puniti sustav plinom i bojom.

Zamjenjeno ulje i filter ulja

Pregledan trap i kočnice.

Sve uredno!

Unutrašnjost pokazuje znakove umora nakon 16 godina na plečima. Tkanina na oblogama vozačevih i suvozačevih vratiju se odlijepila. Moram to nekako riješiti prije nego auto ode u njuškalo.

Ima li tko savjet kako zalijepiti tu oblogu?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo zadnje za oblogu i mene zanima...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Unutrašnjost pokazuje znakove umora nakon 16 godina na plečima. Tkanina na oblogama vozačevih i suvozačevih vratiju se odlijepila. Moram to nekako riješiti prije nego auto ode u njuškalo.

Ima li tko savjet kako zalijepiti tu oblogu?

 

 

Slikaj da vidimo kako izgleda.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo slika obloga vrata.

Vozačeva - ona su se najviše odljepila

P1030001.thumb.jpg.0dde1b0df2a705438fdd1

P1030002.thumb.jpg.6886b7626e50ecdcc6e02

P1030003.thumb.jpg.12d7b97f3c8b1294fd8d4

 

P1030007.thumb.jpg.627e2de1021897cdca60c

Suvozačeva - odvoila se tkanina

P1030005.thumb.jpg.1d0411d9b5f972d87afcd

P1030006.thumb.jpg.ae2b232eabc8814bc837e

 

Stražnji su isti takvi

P1030010.thumb.jpg.103fe59e637db32b2992b

 

A i obloga stropa je krenula

P1030008.thumb.jpg.4994075ce0a7d08f3374b

P1030009.thumb.jpg.a0fcf5f5922452131dfb9

 

 

P1030004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Doša je i red da prominim žaruljice u prekidačima i podizačima

Rastavljrn prekidač i skinuta jedna žaruljica

P1010124.thumb.jpg.61fb2ffe479fe7c6b4307

P1010125.thumb.jpg.797f62f6f312bffa026c8

P1010126.thumb.jpg.23dc915f625749b15bd6c

 

Žarulja sa kapicom i nosačem

P1010127.thumb.jpg.ca08f4af2de786f080729

Zalemljeno najbolje šta san moga

P1010128.thumb.jpg.bb0cc9fb4eb2301d56b79

P1010129.thumb.jpg.5d0b3c3eb83330b0598c4

P1010130.thumb.jpg.beacafbb70fb285f8dde7

 

P1010131.thumb.jpg.2a44dc53a71d59c7421e1

 

P1010132.thumb.jpg.0a8b561d1ed85b7c2b33f

 

Slaganje nazad

P1010133.thumb.jpg.872844f540b729aec66d9

 

 

 

Završena stvar.

P1010137.thumb.jpg.bac86d6ecb42001a05622

 

Najveća zafrkancija je bila pogoditi poolaritet žarulje i na koju ide otpornik.

A onda pimplanje sa malim prostorom da to sve fino sjedne unutra.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Korištena je flat warm white led dioda od 3mm i otpornik od 820ohma 

Link to comment
Share on other sites

Te žarulje sam već odavno zamijenio ledicama u svim prekidačima stakala kao i prekidačima esp-a, tempomata itd. Što se tiče obloga niti jedna mi se nije odljepila i sve izgleda odlično za auto od 14 i kusur godina.

Link to comment
Share on other sites

I moja je bila u dobrom stanju do ove jeseni i onda se doslovno preko noći objesila tkanina.

Link to comment
Share on other sites

Ako su oni impulsni nemoj raditi ni u ludilu. Ja spržio diode kad sam lemio i morao kupiti dva polovna prekidača jer stari nisu radili, ali isto sam ih na kraju uspio promjeniti.

I moja je bila u dobrom stanju do ove jeseni i onda se doslovno preko noći objesila tkanina.

Znači to me čeka. :(

Doduše tako su govorili i za šajbu pa nikakvih problema s njom.

Link to comment
Share on other sites

Rice....će da mjenjamo.....samo se još moramo i naći.:yeah:

Usrmaatre......nekako mi kožne obloge djeluju čvršće i izdržljivije. 

Ako bi uspio jeftino naletit na polukožnu unutrašnjost sa oblogama vratiju onda bi ju stavio umjesto ove.

Nekako mi grubo ovakav auto staviti u oglasnik. Kvari dojam mehanički dobrog auta.

 

Link to comment
Share on other sites

Ako su oni impulsni nemoj raditi ni u ludilu. Ja spržio diode kad sam lemio i morao kupiti dva polovna prekidača jer stari nisu radili, ali isto sam ih na kraju uspio promjeniti.Znači to me čeka. :(

Doduše tako su govorili i za šajbu pa nikakvih problema s njom.

Nemaš se što brinuti jer je potpuno drukčiji materijal. I ovo što petak kaže, da mi je samo nabaviti te kvalitetnije tapecirunge...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nova je došla, vrijeme je za godišnji izvještaj.

Ovo je 7 godina druženja mene, moje obitelji i lagune II guzičarke. Okrenula je 200800km.

Ovu godinu smo ju najmanje mučili. Najviše iz razloga što je R4 došao u vozni park pa sam večinu vremena proveo u njemu.

Napravili smo cca 12250 kilometar i potrošili goriva u vrijednosti 8400 kuna odnosno 960 litara bezolovnog B95 goriva. što bi dalo potrošnju od 7,84litara na 100km. Vrlo pristojno

Registracija i osiguranje je uzelo još 2300kn, a servsiranje i otklanjanje bugova dodatnih 3900kn. Od čega je najviše otišlo na modul abs-a koji je dva puta mjenjan. Jer sam uzimao polovni.

Sve skupa 14600kn ili 1,19kn/km.

 

Došlo joj je i vrijeme za odlazak.

Kupljne je Espace i Laguna mi je sad višak. Uglavnom stoji ispred kuće zadnja 2 mjeseca. Vozi se po potrebi samo zato da ju malo provozam da dijelovi u njoj prorade.

Moram ju malo oprati i usisati pa poslikati i onda ide na njuškalo.

 

Uz ovakvo stanje u kakvom je ciljam na nekih 3000€ za oglas u njuškalu.

Za nekog tko ju dođe pogledati i provozati spreman sam razgovarati i o korekciji cijene, ali o tome s onim tko bude zainteresiran.

 

Hvala na čitanju

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.