Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Pozdrav ekipa!

Za one koji neznaju, malo sam se ponovio jednom lagunom karavan 1,6 16v iz 2001.

Kako to obično biva ima neke probleme koji me nisu odvratili od nje, a nadam se da ću uz vašu pomoć uspjeti otkloniti te nedostatke.

U ovu temu ću lagano pisati sve probleme da ne otvaram sto i jednu temu

PRVI PROBLEM:

Board kompjuter nešto divlja.

kroz ovih nekoliko dana koliko se vozim uspio sam dokučiti gdje je problem.

komp ima podjele

1) ukupni broj kilometara

2) parcijalni broj kilometara

3) potrošena količina goriva od zadnjeg resetiranja

4) prosječna potrošnja od zadnjeg resetiranja

5) trenutna potrošnja

6) pretpostavljeni domet sa preostalim gorivom

7) prevaljeni kilometri od zadnjeg resetiranja kompjutera

8) prosječna brzina

9) kilometri do servisa

Kod mene je slučaj da stavka 3 (potrošena količina goriva od zadnjeg resetiranja) samo broji litre. zadnji put kad sam pogledao pisalo je 868,5litara, a resetirao sam ga prije 20 km

Pretpostavljam da zbog stavke 3 divljaju i vrijednosti pod stavkama 4 (prosječna potrošnja od zadnjeg resetiranja - također samo raste); 5 (trenutna potrošnja - piše 29,9l/100km) i 6 (pretpostavljeni domet sa preostalim gorivom)

Također mi se pali lampica rezerve u nepravilnim razmacima. Iako sam primjetio da je češće upaljena kad kazaljka od goriva padne ispod pola.

Ako ima tkogod ideju, šta bi moglo biti, ili se je susreo sa ovim ili sličnim problemom neka se raspiše.

Navodno bi se morala cijela tabla mjenjati, a to mi je nekako zadna opcija.

Može li se staviti kakva polovna tabla?

Kakva je situacija u tom slučaju sa prijeđenim kilometrima?

Molim Vas za pomoć!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

pošto vozim taj auto problem je vrlo jednostavan...moraš resetirat ju na 1. koraku i na 3-4 koraku nisam ziher i onda se sve poništava...i mene je moja jebavala da se na pola upali rezerva a goriva ima! na kraju sam malo študirao i skužio da kak je stajala dosta konektori su se sjebali sve sam lijepo iskopčao iz struje i svaki konektor od motora od kompova sve wd-om pošpricao i evo radi ko vurica! nije problem u tabli već u konektorima i zato te hebe a i mana im je taj kompić bar meni da krivo računa i glupo je kaj moraš par koraka resetirat da bi baš pala na nulu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo nekih sitnih novosti vezano za ovaj problem.

Ispitujući na raznim stranama saznao sam da je velika vjerojatnost problema leži u kontaktima ili u plovku.

Prije koji dan sam uspio samo brzinski otvoriti poklopac gdje je plovak, skinuti konektor i pošpricati ga kontakt sprejom.

Nikakve promjene se nisu desile.

Slijedeće mi je u planu probati proletiti sve konektore koji imaju veze sa gorivom.

Ako to ne upali onda ćemo izvaditi plovak.

Valjda ću ovim postupcima uspjeti riješiti problem

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

Evo nekih sitnih novosti vezano za ovaj problem.

Ispitujući na raznim stranama saznao sam da je velika vjerojatnost problema leži u kontaktima ili u plovku.

Prije koji dan sam uspio samo brzinski otvoriti poklopac gdje je plovak, skinuti konektor i pošpricati ga kontakt sprejom.

Nikakve promjene se nisu desile.

Slijedeće mi je u planu probati proletiti sve konektore koji imaju veze sa gorivom.

Ako to ne upali onda ćemo izvaditi plovak.

Valjda ću ovim postupcima uspjeti riješiti problem

Nastavak slijedi

aj riješiti to...a ja baš ćaći govorim kao je dobra laguna i bez grešaka

Link to comment
Share on other sites

DRUGI PROBLEM:

Ne radi mi zujalica kad ostavim upaljena svijetla, a izvadim karticu i otvorim vrata.

U okviru vrata nema nikakvog "botuna" koji se stisne kod otvaranja vrata.

Rečeno mi je da je isti unutar brave.

Također sam primjetio da mi se ponekad ne pali svijetlo u vratima i na ekranu ne pokazuje da su vrata otvorena.

Navodno je problem u bravi vozačevih vrata.

Da li mogu s neke druge (polovne)lagune skinuti bravu i staviti nju?

Oču li imati kakvih problema glede neznam ni ja kakvih senzora indikatora, pa da mi neće prepoznati tu bravu

Također taj ekran na kojem se mogu vidjeti tlakovi u gumama i otvorenost ili zatvorenost vrata je simetriča obzirom na uzdužnu os vrata.

Primjer: kad otvorim suvozačeva vrata ( i u onim slučajevima da prepozna otvorena vrata) na ekranu se prikaže da su otvorena suvozačeva vrata.

Isto tako, ne radi mi senzor tlaka u zadnjem desno m kolu, a na ekranu je prikazano da ne radi zadnje lijevo

Link to comment
Share on other sites

DRUGI PROBLEM:

Ne radi mi zujalica kad ostavim upaljena svijetla, a izvadim karticu i otvorim vrata.

U okviru vrata nema nikakvog "botuna" koji se stisne kod otvaranja vrata.

Rečeno mi je da je isti unutar brave.

Također sam primjetio da mi se ponekad ne pali svijetlo u vratima i na ekranu ne pokazuje da su vrata otvorena.

Navodno je problem u bravi vozačevih vrata.

Da li mogu s neke druge (polovne)lagune skinuti bravu i staviti nju?

Oču li imati kakvih problema glede neznam ni ja kakvih senzora indikatora, pa da mi neće prepoznati tu bravu

Također taj ekran na kojem se mogu vidjeti tlakovi u gumama i otvorenost ili zatvorenost vrata je simetriča obzirom na uzdužnu os vrata.

Primjer: kad otvorim suvozačeva vrata ( i u onim slučajevima da prepozna otvorena vrata) na ekranu se prikaže da su otvorena suvozačeva vrata.

Isto tako, ne radi mi senzor tlaka u zadnjem desno m kolu, a na ekranu je prikazano da ne radi zadnje lijevo

Kao prvo, probaj skinuti bravu i rastaviti je,očistiti konektore i same polove koji daju signal o otvorenosti, tj. zatvorenosti vrata.

Ako to ne pomogne možeš staviti bravu sa neke druge Lagune, jer ona je povezana polugama ili sajlom sa cilindrom i sama brava nema senzor koji bi imao problema sa očitavanjem.

Za senzor tlaka u gumama.Svaka felga, tj senzor ima svoj položaj na kojem treba biti namontiran.

Kad otvoriš vozačeva vrata tamo treba biti naljepnica sa rasporedom istih.

Na svakom ventilu imaš određenu boju. Boja se nalazi na samom ventilu,na mjestu gdje ventil ulazi u felgu, tj. na dnu ventila.

Usporediš boju sa naljepnicom na vratima i tako razmjestiš felge.

Samo pazi da se guma rotira u pravom smijeru,da ne bi bilo problema.

Ako na gumi nema smijera rotacije,svejedno bi trebala guma prilikom zamjene mjesta zadržati prijašnji smijer rotacije, a za to ćeš morati kod vulkanizera.

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo jedan problem koji je u zadnje vrijeme dosta aktualan jer kiša stalno pada

Radi se o brisačima na autu.

Početkom godine sam stavio Valeo Silencio Xtrim i čim sam ih stavio (isti dan) počele su ostavljati tanke crte po staklu.

Probao sam oprati staklo i njih, ali nije urodilo nikakvim uspjehom.

Nakon dva mjeseca korištenja (malo manje) metlice su puno gore.

Jednostavno ostavljaju previše crtica po staklu. Suvozačev brisač puno više nego vozačev

Dok se voziš po mjestu (manje mjesto je u pitanju), gdje brzine nisu neke i kad kišica rominja onda ovaj problem i nije toliko izražen, jer se crtice stiknu osušiti.

Ali kad voziš na otvorenoj cesti i kad kiša baš pada onda se crte odma razliju po staklu (od vjetra) i kao da brisači i nisu prošli.

Mene sad muči stvar.

Da li su ove metlice TOLIKO loše da nemogu ni dva mjeseca izdržati?

Ili meni na autu nevalja neka komponenta samih brisača pa da jednostavno ne stisne dobro metlice od staklo!

Jedino mi padaju napamet opruge na brisačima!

Može li se kako provjeriti da li je u oprugama problem?

Nešto tipa: opruga se mora "toliko i toliko" rastegniti pod "određenim" opterećenjem (kilažom)

Da li se opruge mogu zamnjeniti? Gdje nabaviti nove opruge za brisače?

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Kao što ti je rekao frenchkey,moguće je da je problem u metlicama brisača,tj. da su stare.Ja isto imam Valeo Silencio i prezadovoljan sam sa njima. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Kao što ti je rekao frenchkey,moguće je da je problem u metlicama brisača,tj. da su stare.Ja isto imam Valeo Silencio i prezadovoljan sam sa njima. :nezna:

Nisu stare, jedva da su dva miseca na autu.

A uz to san ih mora i naručiti i čekati jer ih u dučanu nisu imali

Link to comment
Share on other sites

Nisu stare, jedva da su dva miseca na autu.

A uz to san ih mora i naručiti i čekati jer ih u dučanu nisu imali

To ne znači da nisu stare. Govorimo o starosti metlica, znači gume. A njena starost se očituje u vremenu proteklom od proizodnje do stavljanja na tvoj auto, a ne u vremenu od kupovine do stavljanja na auto.

Link to comment
Share on other sites

To ne znači da nisu stare. Govorimo o starosti metlica, znači gume. A njena starost se očituje u vremenu proteklom od proizodnje do stavljanja na tvoj auto, a ne u vremenu od kupovine do stavljanja na auto.

Istina, ali to ja kao krajnji kupac nemogu nikako znati.

Link to comment
Share on other sites

Istina, ali to ja kao krajnji kupac nemogu nikako znati.

I to je istina također.

Razlike u navedenim markama nema, barem koliko sam ja imao iskustva sa njima.

Na Laguni su do sada bili Valeo (drugi komplet u dvije godine), a na Audiju je Bosch, i oboje jednako dobro rade. Tako da je ili do stakla (što možeš i rukom provjeriti), ili do gumice. Ajde probaj sa nekim zamjeniti brisač, da ne kupuješ, pa ćeš odmah eliminirati neke stvari.

Link to comment
Share on other sites

Mogu ti biti loši sami brisači. To sam već govorio i prije. Meni se Valeo pokazao vrlo kratkoga vijeka, od 3-6 mj.Kao sto su i dečki rekli mogu biti stare gumice, tj dugo stoje na skladištu i kad ih kupiš već su stare.

Pogledaj prije dobro staklo. Mogu biti sitna oštećenja od kamenčića ili ako je auto stajao ispod crnogoričnog drveta smola koja je prozirna i vrlo nevidljiva,a stvara podosta problema.

Ako nema oštećenja na staklu,samo i jedino su krivi brisači.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo malo novosti.

Jedna od kartica mi nije radila kako treba.

Standardna boljka. Prekidač za zaključavanje nije reagirao.

Najviše me mučilo kako otvoriti karticu, a da ju ne polomim.

Mislio sam da imaju kakve kopče unutar kartice koje se moraju stisnuti da bi se otvorila kartica, ali ne.

Kartica je zaljepljena.

Na kraju sam uzeo mali skalper i lagano ISPILIO okolo naokolo po spoju.

Kad sam otvorio sve je bilo na svom mjestu ali tipka za zaključavanje nije reagirala iako mi se po osječaju činilo da je s njom sve u redu.

Kako je to sve sitno, a ja imam jako debelu lemilicu odnio sam jednom lokalnom meštru koji popravlja televizije, radija i sličnu aparaturu.

Za dva dana me zove da je gotovo. Kvar kao takav nije našao. Jednostavno je sve kontakte na kartici prelemio i prekidač radi.

Danas sam karticu zatvorio najobičnijim brzim ljepilom.

Sve radi sve pet.

Trošak cijelog posla 50 kn za piće majstoru (ali to valjda tako ide samo u manjim mjestima)

Link to comment
Share on other sites

Ne bih ti ni ja uzeo više za taj posao. :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ne bih ti ni ja uzeo više za taj posao. :laugh: :laugh:

Nije čovjek htio ništa uzeti, ali mi je to bilo glupo. Pa reko da mu dam za "piće"

A ti si mi daleko da se zezam sa slanjem i poštom :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Neka si ti njemu ostavio 50 kn. :dobroje:

Nikad ne znaš kada ćeš ga opet trebati! :rotfl:

Ako je on sve šta će mi trebati ja ću biti presretan :fucka:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bio na servisu jučer!

AK UNIVERZAL - Biograd na moru.

Svaka pohvala na uslugu. Jednostavno sam oduševljem svime. Od početka do kraja. A i cijena servisa je bila više nego prihvatljiva.

Posebno me oduševila urednost prostora u kojem se auto radi.

Nije se ništa posebno radilo.

Promjenjeno ulje motora i svi filteri (ulje, zrak, kabine, goriva)

Ipak mi se čini predug interval zamjene ulja koji propisuje tvornica (30000 km)pa sam ja to malo skratio.

Ulje i filter ulja će ići svakih 10000 km. Nemože mu štetiti

Napravljena dijagnostika

Sve je uredno i nema brige.

Zamjenjen prekidač sva četiri žmigavca.

Za sad (nakon 8000 km od kupnje) ja sam i više nego zadovoljan kupnjom.

Šta se tiče ostalih problema, radi se na otklanjanju istih.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Svakao je bolje promijenit ulje na 10000 km. :dobroje:

Moraju biti dobri,kad gazdin zet radi u ZG u Renault servisu.

Mora gazda pokazati da može bolje od zeta. :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

A brisači su se sami popravili? Felge same zamjenile? 1icon_nixweissA.gif

Link to comment
Share on other sites

A brisači su se sami popravili? Felge same zamjenile? 1icon_nixweissA.gif

Brisači su pokazali one žute znakove istrošenosti, ali su se i nekim čudom popravili u brisanju. NIje to ništa spektakularno ali je bolje nego kad sam ih stavio.

Kako su uz servis pale i nove gume (Bridgestone Turanza) brisači će malo pričekati, najkasnije do jeseni ću uzeti BOSCH Aerotwin. Sigurnost vožnje po kiši nije narušena

Šta se tiće felgi stvarno neznam na šta misliš?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Da osvježim i ovu temu!

1. promjenjena je brava vozačevih vrata. Stavljena polovna 300 kn.

Sada radi zujalica upaljenih svjetala, pali se osvjetljenje kabine kad otvorim vrata i na displeju pokazuje da su mi vrata otvorena.

Jedino mi je malo čudan signal kad ostavim svjetla, otvorim vrata i izvadim karticu iz brave.

Bez obzira da li ugasio svijetla odmah po prvom signalu ili ne automat odsvira 3 ili 4 bip-bip-a. Ne prestane odmah kad ugasim svijetla (što je slučaj na R5, odmah prestane zujati čim ugasim svijetla)

2. Ujedno sam i nešto iskemijao da mi sad prozor ne zastajkuje dok se automatski diže.

Ono kad se prozor krene dizati pa stane i vrati se za par cm-a.

Toga više nema.

Bužiri kroz koje idu sajle su ispale iz svojih kućišta i bužiri su plesali.

To je riješeno "kemijom" uz pomoć onih plastičnih vezica za kablove.

Za sad radi. Do kad će viditi ćemo.

Evo i slika kemije

post-142-068089100 1300111401_thumb.jpg

post-142-001923700 1300111428_thumb.jpg

post-142-096514600 1300111433_thumb.jpg

Evo i slike kopči koje drže oblogu vrata

post-142-091515200 1300111500_thumb.jpg

post-142-058904200 1300111507_thumb.jpg

post-142-003877100 1300111519_thumb.jpg

Još mi je ostala misterija zašto mi na displeju (kraj radija) kad otvorim vozačeva vrata pokazuje da su otvorena suvozačeva, a kad otvorim suvozačeva pokazuje da su otvorena vozačeva.

3. Uzete su 4 čelične 16" felge (polovne 700kn + dostava) na kojima su zimske gume

4. Promjenjena je pumpa koja daje vodu peračima farova, ali još tu nešto ne štima kako treba pa perači ne rade onako kako bi trebali.

5. Promjenjen je donji nosač motora. Uzet originalni za 249 kn

Zamjenski Hutchinson nisu imali, a ni sami nisu značli kad će ga dobiti cijena 240 kn)

6. Također su otišle i jedna kugla i jedna spona volana.

Uzete su zamjenske (MOOG) 150kn/kom

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Da osvježim i ovu temu!

1. promjenjena je brava vozačevih vrata. Stavljena polovna 300 kn.

Sada radi zujalica upaljenih svjetala, pali se osvjetljenje kabine kad otvorim vrata i na displeju pokazuje da su mi vrata otvorena.

Jedino mi je malo čudan signal kad ostavim svjetla, otvorim vrata i izvadim karticu iz brave.

Bez obzira da li ugasio svijetla odmah po prvom signalu ili ne automat odsvira 3 ili 4 bip-bip-a. Ne prestane odmah kad ugasim svijetla (što je slučaj na R5, odmah prestane zujati čim ugasim svijetla)

2. Ujedno sam i nešto iskemijao da mi sad prozor ne zastajkuje dok se automatski diže.

Ono kad se prozor krene dizati pa stane i vrati se za par cm-a.

Toga više nema.

Bužiri kroz koje idu sajle su ispale iz svojih kućišta i bužiri su plesali.

To je riješeno "kemijom" uz pomoć onih plastičnih vezica za kablove.

Za sad radi. Do kad će viditi ćemo.

Evo i slika kemije

post-142-068089100 1300111401_thumb.jpg

post-142-001923700 1300111428_thumb.jpg

post-142-096514600 1300111433_thumb.jpg

Evo i slike kopči koje drže oblogu vrata

post-142-091515200 1300111500_thumb.jpg

post-142-058904200 1300111507_thumb.jpg

post-142-003877100 1300111519_thumb.jpg

Još mi je ostala misterija zašto mi na displeju (kraj radija) kad otvorim vozačeva vrata pokazuje da su otvorena suvozačeva, a kad otvorim suvozačeva pokazuje da su otvorena vozačeva.

3. Uzete su 4 čelične 16" felge (polovne 700kn + dostava) na kojima su zimske gume

4. Promjenjena je pumpa koja daje vodu peračima farova, ali još tu nešto ne štima kako treba pa perači ne rade onako kako bi trebali.

5. Promjenjen je donji nosač motora. Uzet originalni za 249 kn

Zamjenski Hutchinson nisu imali, a ni sami nisu značli kad će ga dobiti cijena 240 kn)

6. Također su otišle i jedna kugla i jedna spona volana.

Uzete su zamjenske (MOOG) 150kn/kom

Možeš li mi reći kako ti se manifestirao kvar donjeg nosača motora? Dali se auto tresao pri gašenju?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.