Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Obično to je tako, ali mislim da je OK sve između 13,5 i 14,5... da se čovjek ne uplaši. Ostavi auto u leru, upali kratka svijetla (samo kratka svijetla, pogasi sve u kabini) i mjeri na akumulatoru, ako alternator puni dobro, mora biti između spomenutih vrijednosti

Znači nemoram ništa odspajati

Samo upalim neki jaki potrošač.....

Xenon svitla naprimjer!

 

I napon mora biti 13,5-14,5

Link to comment
Share on other sites

Duga svjetla ti vise trose. Xenoni su 42W ak je oem a duga su 55-60W

Link to comment
Share on other sites

Onda ću grijač zadnjeg stakla upaliti....za njega znam da troši puno

Link to comment
Share on other sites

Ili je puknula sajla, ili je prozor skliznuo s one plastike koja klizi po vodilici.

Da, nije to nista strasno samo je blesavo sto ne moze zatvoriti prozor :)

Link to comment
Share on other sites

Znači nemoram ništa odspajati

Samo upalim neki jaki potrošač.....

Xenon svitla naprimjer!

 

I napon mora biti 13,5-14,5

 

Tako je, i time ćeš provjeriti puni li alternator dobro. No, na ovaj način ne možeš provjeriti "curi" li ti struje nagdje sa strane. A što se tiče nadopunjavanja akumulatora, a uzevši u obzir i ovaj tvoj način vožnje, možeš ga nadopunjavati jednom u 2 mjeseca, samo spoji punjač i to je to. Još ako imaš onaj "pametni", stavi na zimski mod, čekaj da završi i mirna Bosna. 

Link to comment
Share on other sites

Onda ću grijač zadnjeg stakla upaliti....za njega znam da troši puno

 Nije poanta da ga opteretiš najviše što možeš, već nekakao optimalno, zato sam ti spomenuo kratka svijetla. Za zadnji grijač nisam siguran koliko vuče.

Link to comment
Share on other sites

Pametni iz Lidla...za moje potrebe i više nego dobar.

Sad je na 13.8 aku.

Kad se napuni testirati ću alternator

A nakon rezultata testiranja ćemo viditi šta i kako dalje.

Link to comment
Share on other sites

Pametni iz Lidla...za moje potrebe i više nego dobar.

Sad je na 13.8 aku.

Kad se napuni testirati ću alternator

A nakon rezultata testiranja ćemo viditi šta i kako dalje.

 

Nije aku nego je punjač na 13,8. Kad odspojiš punjač, napon na aku će ti rapidno padati nekih minutu-dvije. Nema razloga za brigu ako ne padne ispod 12V. Pričekaj 10min, izmjeri napon na neopterećenom aku (auto ugašen, nema potrošača, kartica izvan card readera). Onda upali auto pa vidi u leru na koliko ti puni alternator na način na koji sam ti opisao nekoliko postova iznad pa javi.

Link to comment
Share on other sites

Nakon par minuta šta san skinija punjač izmirija san 12.8, auto ugašen

Sa upaljenim kratkim svijetlima pokazalo je 14.3, kad san doda duga palo je na 14.2.

Kad sam sve pogasija (svijetla i auto) aku je pao na 12.5

Na leru bez potrošača 14.2

Link to comment
Share on other sites

akumulator ti je ocito mrtav, i nema snagu drzat napon. 

Link to comment
Share on other sites

Nakon par minuta šta san skinija punjač izmirija san 12.8, auto ugašen

Sa upaljenim kratkim svijetlima pokazalo je 14.3, kad san doda duga palo je na 14.2.

Kad sam sve pogasija (svijetla i auto) aku je pao na 12.5

Na leru bez potrošača 14.2

evo ti troubleshoting "diagram"

https://www.dropbox.com/s/od1zd7tzhb3s1ix/6014A.pdf?dl=0

Link to comment
Share on other sites

Da, nije to nista strasno samo je blesavo sto ne moze zatvoriti prozor :)

Sreća u nesreći je da se obloga vrata jako lako skida.

Link to comment
Share on other sites

akumulator ti je ocito mrtav, i nema snagu drzat napon. 

Akumulator ipak....kažeš ti....ajde dobro...

 

Baš san iša pogledati kad san ga mjenja.

Kupljen za R5 06/2011 Tokić Quality ... 360kn (tada)

 

Kad mi je energizer iz Lagune crko onda sam iskoristio ovog iz R5 jer mi je stajao bez vezeispred kuće, a aku bio dobar....

 

Dobro je i izdrža!

Link to comment
Share on other sites

Pa u punjenju ocito nije problem. Znaci il negde curi ili. Za curenje ti mogu objasnit prek telefona kak istestirat ak imas ampernetar

Link to comment
Share on other sites

Nakon par minuta šta san skinija punjač izmirija san 12.8, auto ugašen

Sa upaljenim kratkim svijetlima pokazalo je 14.3, kad san doda duga palo je na 14.2.

Kad sam sve pogasija (svijetla i auto) aku je pao na 12.5

Na leru bez potrošača 14.2

 

 

akumulator ti je ocito mrtav, i nema snagu drzat napon. 

 

Zašto misliš da je mrtav, brojke su OK. Na optimalnoj temperaturi (cca 27 celzijusa) napon njegovog neopterećenog bi bio 0,1 V veći što je sasvim OK... 

Ostavi ti ovako par dana pa vidi što će biti, tvoj je benzinac, ne ubija on akumulator kao naftaši...

Link to comment
Share on other sites

Neću ja njega sutra prominiti....sigurno...

 

Samo mi je ovo dalo malo misliti o zamjeni i probati naći neki pametni, a jeftin....i držati ga na oku...

 

Ne mislim davati 600-700kn za neki razvikani aku.

 

MIloseB.....kad te je zgodno nazvati? PA da vidim i tu opciju još! 

 

Imam multimetar iz LIDLA  :buck:  Sasvim dovoljan za moje potrebe......

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Da provjeris da li negdje ide struja' ugasenoga makni klemu i spoji multimetar i prebaci na ampere. Trebalo bi pokazivati nesto sitno, ispod 1 A sigurno.

Link to comment
Share on other sites

Da provjeris da li negdje ide struja' ugasenoga makni klemu i spoji multimetar i prebaci na ampere. Trebalo bi pokazivati nesto sitno, ispod 1 A sigurno.

mora otspojiti bez da prekine i jednom trenutku napon jer ga isto moze "uspavati" ili pak "probuditi" tj zeznut mjerenje. 

 

znaci u sustini spojit neku zicu koja ce prenositi napon i dok se skidaju klemne, spojiti paralelno i ampermetar i onda maknut zicu. a sve ovo raditi 15 min nakon sto je auto ugasen 

Link to comment
Share on other sites

Ajde ti radije napiši par koraka za istestirati "curenje"

 

I drugima bi moglo biti interesantno pa nek stoji napisano!

 

Ako ti se neda...sutra te zvrcnem...popodne...ujutro je druga ludnica

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Da provjeris da li negdje ide struja' ugasenoga makni klemu i spoji multimetar i prebaci na ampere. Trebalo bi pokazivati nesto sitno, ispod 1 A sigurno.

 

Debelo ispod 1A. "Magična" granica je 50 mA.

 

Ajde ti radije napiši par koraka za istestirati "curenje"

 

I drugima bi moglo biti interesantno pa nek stoji napisano!

 

Ako ti se neda...sutra te zvrcnem...popodne...ujutro je druga ludnica

 

Instrument staviš na mjerenje istosmjerne struje, na najmanje mjerno područje koje imaš na instrumentu (npr. 2A).

Odspoji jednu klemu (mislim da ti je jednostavnije minus odspojiti). Sada jednu pipalicu intrumenta staviš na taj odspojeni kabel od minusa, a drugu pipalicu na minus klemu akumulatora.

Ako očitaš 50 mA ili manje onda nemaš parazitskog curenja struje. Sve veće od toga je znak da imaš nešto šta ti muze struju.

Ako imaš curenje struje, točan uzrok tog curenja rješavaš metodom eliminacije. Skidaš jedan po jedan osigurač i promatraš instrument. Znači skineš jedan osigurač i ako je vrijednost struje nepromjenjena, u tom strujnom krugu je sve OK. Vrati taj osigurač i izvadi slijedećeg itd. Kad naletiš na osigurač, gdje kad ga izvadiš struja odmah padne ispod 50 mA to ti je znak da struja curi u tom strujnom krugu. Sada pogledaš koji su potrošači spojeni na taj osigurač i onda po istom principu tražiš krivca tako da odspajaš jedan po jedan potrošač.

Link to comment
Share on other sites

evo dragan je ljepo objasnio, ja samo isticem da se moze pojaviti problem ukoliko akumulator otspoji i onda opet spoji (preko instrumenta) da ta radnja moze probuditi auto te da imas lazno ocitanje kako je nesto jos upaljeno.

auto ulazi u potpuni "sleep" tek nakon 15tak minuta, tako da ili otspojiti klemnu i prespojit preko instrumenta, zakljucat auto, pustit 15min i onda ic provjeriti, ili to raditi s zicom koja ce spreciti da i u jedom momentu auto ostane bez akumulatora, i da se samo ista otspoji kada se auto uspava i ide mjeriti. 

ja sam za ovo drugo jer prvo moze skuriti insrument nepotrebno prilikom zakljucavanja auta i sl

Link to comment
Share on other sites

Hvala ekipa!

 

Popodne se nadam istestirati "curenje"

 

P.S. Jutros auto upalio najnormalnije!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ostao sam dužan odgovor.

Spojio kako ste opisali.

Skinuo "-" klemu.

Instrument prebacio na istosmjernu struju na najmanju skalu.

jednu pipalicu spojio na "-" na aku, drugu na "-" klemu

I očitao čistu 0 (nulu).

Instrument nije ni mrdnuo.

Ili je sve uredu ili sam nešto krivo napravio.

Ali mi se opet dešava da ujutro "zapne" kod paljenja ako se je dan prije vozio kroz selo/mjesto.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ostao sam dužan odgovor.

Spojio kako ste opisali.

Skinuo "-" klemu.

Instrument prebacio na istosmjernu struju na najmanju skalu.

jednu pipalicu spojio na "-" na aku, drugu na "-" klemu

I očitao čistu 0 (nulu).

Instrument nije ni mrdnuo.

Ili je sve uredu ili sam nešto krivo napravio.

Ali mi se opet dešava da ujutro "zapne" kod paljenja ako se je dan prije vozio kroz selo/mjesto.

Mozda ono O na instrumentu nije nula nego "out of range"

...koja je najmanja skala za mjerenje jakosti struje na tom instrumentu...?

Možda bi bilo bolje ne ići odmah na najmanje mjerno podrucje nego probati s većom skalom...pa ako pokaze nesto onda smanjiš skalu da dobiješ vrijednost u decimali itd.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.