Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Je, mastavak Samoborske. Ne znam dal je vec to Svetonedjeljska. Kad sides sa autoputa kao za Sv. Nedjelju i ides prema Samoboru. Imas dva rotorica do ravnice pred Samoborom. Ak se ne varam on je izmedu ta dva kruzna toka.

Na lijevoj strani u smjeru Samobora.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

radio sam komplet ispuh na trsatu kod majstora željka (auspuh trsat) i @Robby89 je također radio za meganea, recept za 2.0 atmo je provjereni, fi 60 srednji i zadnji lonci protočni i cat dole, ja sam samo uzeo sa catom na flanze da mogu na teh bez moljakanja, prije ovoga sam imao serijala auspuh fi 50 cat i zadnji lonac remus baš za xsaru vts, za razliku od ovog sad imao sam manje momenta i auto je bio tiši, bez cata se dobije blesava rezonancija oko 3000 rpm pa kome smeta ne preporucam, na sadašnjem fi 60 setupu auto ide dosta bolje nego na serijskom, više momenta ima ali sa catom se osjeti da je zagušen, ima momenta ali kad dođe u okretaje koda se muči da razvrti, kad maknem cat, na sadašnjem setupu je osjetno glasniji ali isto tako ide i osjetno bolje, po meni sam skinuo 0-100 nekih pola sekunde (serijski naspram fi60 bez cata)

samim radom sam jako zadovoljan, majstor je kvalitetan i jeftin, samo voli da auto bude kod njega neko vrijeme da može radit u miru, ja ga nisam požurivao i ispalo je super, ima i inox varijantu i lonce padele i ostalo slaže po vašoj želji ili može i on preporučit šta misli da je bolje, na vama je :)

Edited by Lix
Link to comment
Share on other sites

Hvala na preporuci, ali prednost dajem Lastovčiću zbog blizine. Rijeka mi je malo daleko, a i ne mogu ostaviti auto par dana jer mi treba svaki dan zbog posla.

Link to comment
Share on other sites

nije preporuka, samo moje iskustvo, tome tema i služi, a na temelju iskustva svako ce sebi odabrat ono što mu najviše paše, ja osobno vjerujem da ga sam više nikad necu slagat dokle god dotični gosp. bude u mogucnosti radit jer je omjer cijene i kvalitete vrhunski :)

Link to comment
Share on other sites

Lasta je frendu na pasatu skidao katalizator i stavio cjev u komadu na pasata 1.9 tdi   Zadovoljan je uslugom i poslom. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Jel se sta dobije micanjem katalizatora i da se stavi kompletna cijev od pocetka do kraja ispusnog sustava?j koi FI bi najbolje islo? KN filter zraka ima sta od toga ili bacanje novaca? Radi se o 1.5dci 74kw clio 2

Link to comment
Share on other sites

2.5" i vise nego dosta.

Dobijes samo malo bolje tj brze punjenje turbine/tlaka. Sem toga nis

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2.5" ?? Nije malo puno za 1.5?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je 2" tvornicki :D pa da ne mece ono sto vec ima al i 2" mu je dovoljno.

Ja sam na 1.9mom jos uvijek na original cijevi i poluprotocnom loncu i nemam brige jos uvijek s njime da me on koci.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na rsu nemam srednji lonac i taman je glasniji i dublji zvuk, a da nije naporno. Plus jos jako fino puca iz auspuha i to mi je najjaci feature, jer uvijek izmami osmijeh od uha do uha. Da li bi me mogli na tehnickom zayebavat zbog tog? 

Link to comment
Share on other sites

ne. i ja sam na 265 skinuo srednji lonac, on još dosta više puca radi bolje mape. Tehnički prolaziš normlano i nitko ne zeza, tak je trebao odma bit iz dučana

kasnije sam skinuo i cat te stavio downpipe, i komplet ispuh, ali otom potom, jebeno je glasan auto, nije za svaki dan i po gradu kak grmi ;)

Link to comment
Share on other sites

jedina mapa za koji mozes rec da je dobra je od RS-Paula.. ostale su vecinom nagadjanja ko kako ubode.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

zato i "pucaju" jer su napravljene u sejf zoni sa sigurnim viskom benzina i sigurnim tajmingom uz povecan tlak, dobije se naravno da se dobije, ali u takvim mapama pri istom tlaku se skriva jos 20 konja sigurno

 

gore ste pricali o tome da je pre veliko 2.5" za 1.5 dcia, za turbo je bolje da je cim veca cijev i cim laksi protok, tako da mu moze i 3" bit nemoze mu nastetit, eventualno se moze lakse spoolat

Link to comment
Share on other sites

Najvise picaju na "liftoff" gasa gde zalije klip da bi ga hladio. Uz znatno retardiranje paljenja uz znatno visi EGtvzapravo hladi cilindar/klip i to je bitno.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kao što kaže, na sigurnu zonu se ide jer ni jedan motor nije u dlaku isti, i samim tim te mape nisu savršenstvo, ali su sigurne, isto tako ta mapa uz iste ili veće konje može imat manju potrošnju, ali opet naravno mora bit složena za specifičan motor :)

i hvala bogu da neko na ovom svijetu shvaća da viši egt ne znači nužno razletavanje motora....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

radio sam komplet ispuh na trsatu kod majstora željka (auspuh trsat) i @Robby89 je također radio za meganea, recept za 2.0 atmo je provjereni, fi 60 srednji i zadnji lonci protočni i cat dole, ja sam samo uzeo sa catom na flanze da mogu na teh bez moljakanja, prije ovoga sam imao serijala auspuh fi 50 cat i zadnji lonac remus baš za xsaru vts, za razliku od ovog sad imao sam manje momenta i auto je bio tiši, bez cata se dobije blesava rezonancija oko 3000 rpm pa kome smeta ne preporucam, na sadašnjem fi 60 setupu auto ide dosta bolje nego na serijskom, više momenta ima ali sa catom se osjeti da je zagušen, ima momenta ali kad dođe u okretaje koda se muči da razvrti, kad maknem cat, na sadašnjem setupu je osjetno glasniji ali isto tako ide i osjetno bolje, po meni sam skinuo 0-100 nekih pola sekunde (serijski naspram fi60 bez cata)

samim radom sam jako zadovoljan, majstor je kvalitetan i jeftin, samo voli da auto bude kod njega neko vrijeme da može radit u miru, ja ga nisam požurivao i ispalo je super, ima i inox varijantu i lonce padele i ostalo slaže po vašoj želji ili može i on preporučit šta misli da je bolje, na vama je :)

 

znaš možda za koju lovu radi protočne auspuhe? 

Link to comment
Share on other sites

1300 kn je meni bilo sve, znači skidanje mog izrada novog, ful fi 60 sa dva nova lonca i decat sa flanzama  stim da se iskoristio moj stari katalizator i garancija na sve to

Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam cijeli ovaj thread. Podsjetilo me na HiFi entusijaste - isprobavaš kombinacije dok ti se ne svidi zvuk i performanse često bez neke sigurnosti u krajnji ishod :D 

Da na svome nešto idem raditi za hobi i gušt (jer to nikako ne bi bilo isplativo) vjerojatno bi išao na 4-u-1 granu (ili 4-u-2). Osobno smatram da je ispušna grana najveća opstrukcija.

Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam cijeli ovaj thread. Podsjetilo me na HiFi entusijaste - isprobavaš kombinacije dok ti se ne svidi zvuk i performanse često bez neke sigurnosti u krajnji ishod [emoji3] 

Da na svome nešto idem raditi za hobi i gušt (jer to nikako ne bi bilo isplativo) vjerojatno bi išao na 4-u-1 granu (ili 4-u-2). Osobno smatram da je ispušna grana najveća opstrukcija.

Neki Renaulti imaju loše izveden ispusni kolektor (lijevano zeljezo) a neki motori/vozila imaju to dosta dobro riješeno.

Izmjene na ispuhu bi bilo dobro popratiti remapom jer nije rijetkost da se cak i izgubi na performansama kad se poskidaju lonci, rezonatori itd.

Uglavnom...nije bas posao za prst x oko pa sta bude. Osim ako nije samo zbog zvuka.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Termodinamika plinova je prilično zeznuta stvar. Poznato mi je koliko proizvođači motora troše za razvoj softwarea koji simulira usis i ispuh na motorima s unutarnjim izgaranjem. Mašine koje u konačnici izvršavaju finalne simulacije su toliko skupe da se izvršavanje softwarea na njima naplaćuje po sekundi korištenja.

Netko želi promijeniti zvuk motora, netko želi skinuti koju sekundu na krugu, ali sumnjam da itko zna što je točno napravio i kakav to utjecaj ima na auto u pozitivnom i negativnom smislu.

Link to comment
Share on other sites

Neki Renaulti imaju loše izveden ispusni kolektor (lijevano zeljezo) a neki motori/vozila imaju to dosta dobro riješeno.

 

Izmjene na ispuhu bi bilo dobro popratiti remapom jer nije rijetkost da se cak i izgubi na performansama kad se poskidaju lonci, rezonatori itd.

 

Uglavnom...nije bas posao za prst x oko pa sta bude. Osim ako nije samo zbog zvuka.

Zašto je kolektor od lijevanog željeza loš?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.