Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Ovdje se totalno zastranilo u ovom topicu... Tu bi trebale bit kombinacije širine duljine grane, fi auspuha, dizajn 4-1 , 4-2-1 grafovi, teorija, a ne stavljanje nastavaka i urezivanje u branik. Brate ovaj forum je posta tragedija, za nekog željnog pravih informacija!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pozdrav kolege, 

 

Pitanje vezano uz ispusni sistem. Planiram promijeniti ovaj tvornicki na Laguni na bolji odnosno kvalitetniji po mogucnosti nehrdjajuci.

E sad, poslao sam upit u Gabrek Tuning posto je ovlasteni zastupnik za MIlltek ispuhe. Sole je navodno zatvorio radnju (ako je sudeci prema poslovnoj hr) a citao sam malo recenzije njegovih klijenata i bilo je svakakvih komentara... pozitivnih, negativnih i to do mjere da ga se nazivam shitarom. Ne znam kakav je Lastovcic po tom pitanju.

 

Sto bi mi vi kao strucnjaci mogli preporuciti i naravno koliko bi iznosio trosak izradnje, montaze... ne treba biti u kunu tocnu ali neka priblizna cijena... 

 

Vidim da se spominju fijevi a ja se previse ne razumijem u to. 

 

Rijec je o Laguni 3, 2.0, 103 kW, 2008

 

Unaprijed hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

čul sam da neimanje lonaca na autu,znači samo cijev do kraja more dovesti do problema s ventilima,jer kao nema podtlaka koji stvara auspuh..pitanje se odnosi na turbo dizel..

Link to comment
Share on other sites

čul sam da neimanje lonaca na autu,znači samo cijev do kraja more dovesti do problema s ventilima,jer kao nema podtlaka koji stvara auspuh..pitanje se odnosi na turbo dizel..

turbaci nemaju taj problem kao atmosferci

Link to comment
Share on other sites

tako je, turbo stvara dovoljan otpor. a pogotovo dieseli nemaju takvih problema

Link to comment
Share on other sites

a super..tako nešto sam si i mislel..znači cevka ostaje i daljeeee.. :00009019:

Link to comment
Share on other sites

znaci da se npr odlucim za cijev od katalizatora bez zadnjeg lonca - imao bi problema?

radi se o 2.0 motoru bez turba M4R motor.

Link to comment
Share on other sites

znaci da se npr odlucim za cijev od katalizatora bez zadnjeg lonca - imao bi problema?

radi se o 2.0 motoru bez turba M4R motor.

Moras imat neki prigusivac, nesmije biti cista cijev iz ispusne grane do kraja. Ti imas katalizator a on je poprilicni prigusivac. A nije ni daleko.
Link to comment
Share on other sites

Moras imat neki prigusivac, nesmije biti cista cijev iz ispusne grane do kraja. Ti imas katalizator a on je poprilicni prigusivac. A nije ni daleko.

 

ne bi bila cijev iz grane do kraja vec bi od katalizatora u produzetku prema zadnjem kraju automobila bila cijev bez zadnjeg lonca i eventualno nekakav nastavak cisto malo radi izgleda da ne izgleda kao da je vodovodna cijev.

 

katalizator ostaje svakako, samo da li bi ta cijev koja ide od katalizatora stvarala taj problem sa ventilima?

Edited by Blashyrkh
Link to comment
Share on other sites

Nebi. To kazem dosta je bilo kakav prigusivac

Link to comment
Share on other sites

Milos hvala ti na infu.

Mislim da ce Jurica dobiti konkurenciju u prdenju :)

Link to comment
Share on other sites

Da budem iskren, ne znam što se događa s katalizatorom u ovakvoj situaciji... moguće da će se dogodit isto ko s ventilima, pregrijavaće se i sprhnut... ali trebalo bi ipak pitat nekog iskusnijeg... izgubićeš isto dosta na momentu auta bez srednjeg lonca u srednjim okretajima

Link to comment
Share on other sites

katalizator ne pati od toga, i njemu je bolje da je sto topliji jer je tad proces efikasniji i lakse se odvija.

 

al ono sto ga brine tj spaljeni ventili se sigurno nece desiti. 

Link to comment
Share on other sites

Otišli ste u ekstreme s ovim "spaljenim ventilima".

Link to comment
Share on other sites

da, i meni to malo cudno. znam ih dosta sa autima bez katalizatora i nikad nista. skinuo bi ga i ja ali mi je glupo da se dere a ima 60ks

Link to comment
Share on other sites

Gle ak ima bas samo cijev onda je problem. Bilo koji prigusivac pa malar samo zadnji vec znatno uspori plinove...

Link to comment
Share on other sites

Uklanjanje katalizatora ga neće pojačati koliko bi ga pojačalo uklanjanje srednjeg lonca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Gle ak ima bas samo cijev onda je problem. Bilo koji prigusivac pa malar samo zadnji vec znatno uspori plinove...

 

Daj malo pojasni tu svoju teoriju. Zašto nije dobra samo cijev bez prigušivača?

Link to comment
Share on other sites

Blaskyrkh- samo cijev od katalizatora do kraja ce rezultirat glasnim odvratnim zvukom koji nebudes mogao trpiti i ujedno ces ubiti moment u srednjim okretajima.

Najjednostavnije i najbolje sta mozes napravit za pristojan zvuk je stavljanje zadnjeg protocnog lonca,sad koliko glasno zelis reguliras velicinom tog zadnjeg lonca.

Ima tu raznoraznih kombinacija ali to nije auto za trke i nek te zadovolji ono sto najmanje kosta a najvise daje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

dali je itko ikad maknuo zadnji lonac i stavio nastavak na cijev umjesto da makne katalizator?

post iznad tvojeg slone..:D  a imislim da je i onaj iz st šta ima sporta ,a vozi materinog pola..

Link to comment
Share on other sites

post iznad tvojeg slone..:D  a imislim da je i onaj iz st šta ima sporta ,a vozi materinog pola..

hahahaha, bas sam lik

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja sam na sportu maka katalizator i zadnji lonac, iman srednji protocni. Cijevi su inox fi 60.3mm, debljina stijenke 1.5mm.

Meni buka ne smeta, j**e me se. Ali smeta susidima, tako da cu ozada stavit jos jedan protocni- a to ce jedino bit, kad skupin viska 200eura, akrapovic i nista drugo.

Inace, auto je u mene 3godine i ucinija ram s njim 15.000km, tako da me buka, potrosnja itd ne zanimaju.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Za koliko love se može napraviti aluminizirani ili inox full protočni zadnji lonac za 1.4 16V ili 1.6 16V za Clio ili Megane coupe? Imam svoj inox nastavak za staviti, samo bi trebao dati napraviti lonac. P.S. ima tko kakav savjet kakav dati napraviti da ima duboki sportski zvuk, ali da ne pucketa van ih njega i tako?

Link to comment
Share on other sites

Za sve glazbene želje tog tipa se obratiti Lastovčiću.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.