Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Ovaj video savršeno opisuje besmislenost "tuninga" ispušnog sustava na stock autu
 

 

Link to comment
Share on other sites

pa i nije baš besmisleno, ako izuzmeš cijenu ovog sustava. zamisli koliko bi dobio više da promijeni granu i makne katalizator

Link to comment
Share on other sites

Ako promijeniš granu i/ili skineš kat moraš ponovno proračunati cijeli ispušni sustav. U protivnom ne znaš gdje češ dobiti, a gdje izgubiti. Pri tome ne mislim samo na performanse nego i trajnost motora. Nakon toga potvrda na valjcima uz mjerenje brzine, temperature, tlaka i vrtloženja ispušnih plinova kroz sva područja rada motora. Kad vidiš što nije u redu onda ponavljaš proces dok ne postigneš traženo.

Mijenjanje lonaca i cijevi napamet pogotovo za parsto kuna je po mom skromnom mišljenju potpuno bacanje novaca. Kad radiš nešto za 2000€+ onda radije kupiš brži auto, pa ne moraš mjeriti i ne izluđuješ prolaznike i susjede lošim i glasnim ispuhom.

Naravno, ne spominjem ljude koji se utrkuju što profesionalno što iz gušta/hobija već wannabe tunere.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ima tko kakav prijedlog kako dobiti sportsku notu zvuka na 1.5 dCi? Jedan kolega ima VW Golf 4 1.9 TDI, ponešto dorađen i auspuh od Lastovčića. Zvuk je pristojan, posebice kad prijeđe 3000 okretaja. Kod mene je sve tvornički na Twingu, uključujući i DPF filter. Ako nema nekog smisla auspuh, gdje bi mogao naći kakav zgodan ukrasni nastavak? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 09. 04. 2018. at 22:54, Med0 said:

Ako promijeniš granu i/ili skineš kat moraš ponovno proračunati cijeli ispušni sustav. U protivnom ne znaš gdje češ dobiti, a gdje izgubiti. Pri tome ne mislim samo na performanse nego i trajnost motora. Nakon toga potvrda na valjcima uz mjerenje brzine, temperature, tlaka i vrtloženja ispušnih plinova kroz sva područja rada motora. Kad vidiš što nije u redu onda ponavljaš proces dok ne postigneš traženo.

Mijenjanje lonaca i cijevi napamet pogotovo za parsto kuna je po mom skromnom mišljenju potpuno bacanje novaca. Kad radiš nešto za 2000€+ onda radije kupiš brži auto, pa ne moraš mjeriti i ne izluđuješ prolaznike i susjede lošim i glasnim ispuhom.

Naravno, ne spominjem ljude koji se utrkuju što profesionalno što iz gušta/hobija već wannabe tunere.

Znam da je stari komentat ali je tolko netocan da to nije istina...

Kao prvo, ni jedan ispuh koji je protocniji nece smanjit trajnost motora. Ni jedan! S manjim potlakom dobijas bolje praznjenje cilindra, sto znaci da manje vreoih plinova ostaje za sl ciklus sto znaci vise friskog zraka uz istovremeno smanjenje vjerojstnosti knocka..

Drugo, na videu je uzet jedan auto za primjer. Razliciti auti reaguju razlicito na catback. Mazda rx-8 recimo ima razliku od 15% protoka zraka (kroz usis) kao posledicu samo promjene zadnjeg lonca s visekomorni na protocni (ostatak sistema isti). To znaci 10-15% vise snage. 

Trece, proticni ispuh nije jedino onaj koji se dreci. Mnoge utrke imaju regulisan maksimum i ima oem auta koji padaju takve testove. No performance ispuh moze imat znatno bolji protok nego "tih"  a ujedno da bude znatno tisi.

Ne znam o kakvom vrtlozenju pricas inace. Ocito neki novi neotkriveji dizajn parameti. 

Mozda mislis o rezonatnoj frekvenciji? 

 

Link to comment
Share on other sites

On 04. 01. 2019. at 9:36, Black.Tip said:

Ima tko kakav prijedlog kako dobiti sportsku notu zvuka na 1.5 dCi? Jedan kolega ima VW Golf 4 1.9 TDI, ponešto dorađen i auspuh od Lastovčića. Zvuk je pristojan, posebice kad prijeđe 3000 okretaja. Kod mene je sve tvornički na Twingu, uključujući i DPF filter. Ako nema nekog smisla auspuh, gdje bi mogao naći kakav zgodan ukrasni nastavak? 

Pa 1,9 tdi jako malo prelazi 3000okretaja , ne što ne može neg mu je to i nepotrebnol, jedino da ga baš oćeš potjerat , no za svakodnevnu vožnju jako malo treba nabijat preko 3000 okretaja. 

Link to comment
Share on other sites

On 02. 01. 2023. at 13:25, trapavi said:

Pa 1,9 tdi jako malo prelazi 3000okretaja , ne što ne može neg mu je to i nepotrebnol, jedino da ga baš oćeš potjerat , no za svakodnevnu vožnju jako malo treba nabijat preko 3000 okretaja. 

valjda je to i sam shvatio u 4 godine koliko je proslo od pitanja 🤣

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

vidim da se puno raspravlja o auspuhu ovdje pa rekoh da podijelim svoje mišljenje.

 

Na fiatima di bi prije radia s 4-2-1 granama bi se sve poskidalo i ostavia zadnji lonac protocni ili onaj s komorama.

 

e sad clio ph1 1.6 16v mi se čini da ima 4-1 granu sta ce dovest do onog glupog urlanja ka honda

 

ima tko da je slaga auspuh na njemu da se čuje jače samo u većim okretajima?

 

To se lagano može dobit s 4-2-1 ali me brine ovdje da nebi dobio ono deranje oko 3000rpm i da ne zuji kao Hinda

Link to comment
Share on other sites

Ne raspravlja se ovdje uopće o auspuhu…Miloš u dosadi ‘probudio’ duhove stare 4 godine, a ostatak ekipe nastavioi u revijalnom tonu.

😛

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.