Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Ako bas hoces nesto takvo radit, stavi samo neki inox zadnji lonac, tek toliko da se malo cuje. Sve vise je apsolutno previse. Shvati ovo kao bratski savjet. Ne vrijedi to sve tih para...

Link to comment
Share on other sites

Ako bas hoces nesto takvo radit, stavi samo neki inox zadnji lonac, tek toliko da se malo cuje. Sve vise je apsolutno previse. Shvati ovo kao bratski savjet. Ne vrijedi to sve tih para...

 

ma i puno je to para, necu nista ni pokusavat. sprint i neki auspuh (samo koji) i to je to

Link to comment
Share on other sites

ma i puno je to para, necu nista ni pokusavat. sprint i neki auspuh (samo koji) i to je to

 

Stavi si bilo kakav zadnji poluprotocni auspuh (ili ako bas hoces buku stavi protocni) i uživaj. :)

Performanse zaboravi jer na atmosfercu treba radit znatno skuplje preinake da se nešta dobije. 

Kad bi promjenio cijeli ispuh od grane dobio bi možda i to moožda 5 ks, a koštalo bi te ko još jedan twingo. 

Link to comment
Share on other sites

Stavi si bilo kakav zadnji poluprotocni auspuh (ili ako bas hoces buku stavi protocni) i uživaj. :)

Performanse zaboravi jer na atmosfercu treba radit znatno skuplje preinake da se nešta dobije.

Kad bi promjenio cijeli ispuh od grane dobio bi možda i to moožda 5 ks, a koštalo bi te ko još jedan twingo.

u supersprintovom opisu pise kako tce mjereno prije i poslije instalacije njihovog kompletnog ispuha ima identicnih 140ks, tako da turbak nis ne dobije, a tek atmo..
Link to comment
Share on other sites

Stavi si bilo kakav zadnji poluprotocni auspuh (ili ako bas hoces buku stavi protocni) i uživaj. :)

Performanse zaboravi jer na atmosfercu treba radit znatno skuplje preinake da se nešta dobije. 

Kad bi promjenio cijeli ispuh od grane dobio bi možda i to moožda 5 ks, a koštalo bi te ko još jedan twingo. 

 

ma nema smisla, ja malo slabije kuzim jer kad zabrijem za nesto to mora tako bit :D necu nista kemijat, ako mi dosadi 1.2, stavit 1.4 ili 1.6 motor i pomalo. gledao sam malo zadnje lonce na autoprocentru, tamo cu najvjerovatnije uzet

Link to comment
Share on other sites

Univerzalni lonci su univerzalni lonci, napravljeni oni lokalno tipa lastovčić ili supersprint... dobro ima razlike u kvaliteti izrade ali efekat je u krajnjosti isti... raspitaj se malo na području Rijeke da li netko možda izrađuje pa ti može prema tvojim potrebama napravit što se tiče nosača i toga da ne režeš branik... mogu ti okvirno reći da kod mene lokalno u Karlovcu izrada lonca s montažom te ovisno o nastavku košta 400 do 600 kuna. Al lonac ti se napravi kakav hoćeš, full il poluprotočni, nosači da ti sjedne na auto kao da je rađen za tvoj model isključivo.

 

... ja ću sebi za lagunu dati napraviti ovo proljeće kad riješim felge i ljetne šlape nekakav... neću ništa dirati samo full protočni zadnji da se čuje i bok

Edited by Laguna Rider
Link to comment
Share on other sites

Univerzalni lonci su univerzalni lonci, napravljeni oni lokalno tipa lastovčić ili supersprint... dobro ima razlike u kvaliteti izrade ali efekat je u krajnjosti isti... raspitaj se malo na području Rijeke da li netko možda izrađuje pa ti može prema tvojim potrebama napravit što se tiče nosača i toga da ne režeš branik... mogu ti okvirno reći da kod mene lokalno u Karlovcu izrada lonca s montažom te ovisno o nastavku košta 400 do 600 kuna. Al lonac ti se napravi kakav hoćeš, full il poluprotočni, nosači da ti sjedne na auto kao da je rađen za tvoj model isključivo.

 

... ja ću sebi za lagunu dati napraviti ovo proljeće kad riješim felge i ljetne šlape nekakav... neću ništa dirati samo full protočni zadnji da se čuje i bok

izrada sa montazom 400-600kn? pa to nije uopce skupo. ja nebi htio da mi se preglasno cuje jer je glupo da se dere a ne ide. mogao bi ja i do karlovca malo

Link to comment
Share on other sites

izrada sa montazom 400-600kn? pa to nije uopce skupo. ja nebi htio da mi se preglasno cuje jer je glupo da se dere a ne ide. mogao bi ja i do karlovca malo

 

Onda potegni do lastovcica u svetoj nedjelji i on će ti složit poluprotočni. Nikako nemoj protočni uzet jer će ti bit prevelika buka. 1.2 motor rezonira u rasponu od 1800 do 2100 okretaja. Tu je najglasniji.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kontao krajem zime do ovog majstora da mi sve povadi van - od izduvne grane sve ide van pa cak i katalizator. Necu nikakve lonce samo cijev promjera 60 mm (ili mozda 70) i to je to. Mooooozda full protocni zadnji auspuh bez rora i kojekakvih gluposti,

 

Pitao sam se da li lambda sonda dolazi i poslije katalizatora ali uglavnom sam dobivao odgovore da ne pa ne bi trebalo biti problema kad uklonim CAT. 

 

Ako ih pak i bude onda odem do nekog lika da mi sredi elektroniku da mi se to ne prijavljuje hehe

Link to comment
Share on other sites

Onda potegni do lastovcica u svetoj nedjelji i on će ti složit poluprotočni. Nikako nemoj protočni uzet jer će ti bit prevelika buka. 1.2 motor rezonira u rasponu od 1800 do 2100 okretaja. Tu je najglasniji.

 

vidjet cemo do drugog tjedna

 

Pa može mu i ovaj u Karlovcu napravit poluprotočni za te pare...sve ovisi kaj hoće...

 

a kako mislis, prilagodit mojim potrebama?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kontao krajem zime do ovog majstora da mi sve povadi van - od izduvne grane sve ide van pa cak i katalizator. Necu nikakve lonce samo cijev promjera 60 mm (ili mozda 70) i to je to. Mooooozda full protocni zadnji auspuh bez rora i kojekakvih gluposti,

 

Pitao sam se da li lambda sonda dolazi i poslije katalizatora ali uglavnom sam dobivao odgovore da ne pa ne bi trebalo biti problema kad uklonim CAT. 

 

Ako ih pak i bude onda odem do nekog lika da mi sredi elektroniku da mi se to ne prijavljuje hehe

 

ja sam imao ax-a bez katalizatora i sa protocnim loncem, auto je imao 55 konja a derao se koda ima 500, nemogu zamislit kako bi bilo u tvom autu sa vise konja. i da, zenskama ce dosadit buka na straznjem sjedalu od auspuha pa se nece vozit s tobom :D

Link to comment
Share on other sites

Pa napravi ti ili poluprotočni ili full protočni... kakav ti hoćeš da ti napravi...imaš cca 15 vrsta nastavaka od kojih si izabereš kakav ili kakve ćeš (ako misliš stavit dupli)

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se zavaravat da ce se njemu puno derat na 1.2tce. To je turbo, a turbo ga utisa duplo. Ako imate iste ispuhe, vise ce se tvoj atmosferac cut sa 60ks nego njegov turbo sa 130ks.

Npr ja na RS imam serijsku granu 4-1, pa dalje ide inox fi60 bez kata, mali srednji protocni i dalje sve inox do kraja isto fi60. Nemam nazad nikakvi lonac. Cekam nekog povoljnog akrapovića za stavit ;-)

Ovako je glasan u pm, a ujutro kad je hladan motor radi jos vise buke. Kada ga upalim pa lagano voznje na 1500okr dok se maknem sa parkinga upali alarm od susjedovog auta :-) a kad se pusti gas sa 2500-3000 puca ka rafal hahaha

Link to comment
Share on other sites

Pa napravi ti ili poluprotočni ili full protočni... kakav ti hoćeš da ti napravi...imaš cca 15 vrsta nastavaka od kojih si izabereš kakav ili kakve ćeš (ako misliš stavit dupli)

vidjet cemo jos sve. ma okrugli jedan bi stavio, to mu nekako najljepse stoji.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se zavaravat da ce se njemu puno derat na 1.2tce. To je turbo, a turbo ga utisa duplo. Ako imate iste ispuhe, vise ce se tvoj atmosferac cut sa 60ks nego njegov turbo sa 130ks.

Npr ja na RS imam serijsku granu 4-1, pa dalje ide inox fi60 bez kata, mali srednji protocni i dalje sve inox do kraja isto fi60. Nemam nazad nikakvi lonac. Cekam nekog povoljnog akrapovića za stavit ;-)

Ovako je glasan u pm, a ujutro kad je hladan motor radi jos vise buke. Kada ga upalim pa lagano voznje na 1500okr dok se maknem sa parkinga upali alarm od susjedovog auta :-) a kad se pusti gas sa 2500-3000 puca ka rafal hahaha

ja nikad nisam nikome upalio alarm ali mogu mislit kako se dere auto onda :D cak sam i ja razmisljao o akrapovicu. imao mi ga je prijatelj na 106-ici, jako lijepo se culo

Link to comment
Share on other sites

ja sam imao ax-a bez katalizatora i sa protocnim loncem, auto je imao 55 konja a derao se koda ima 500, nemogu zamislit kako bi bilo u tvom autu sa vise konja. i da, zenskama ce dosadit buka na straznjem sjedalu od auspuha pa se nece vozit s tobom :D

 

Upravo to što goran kaže! Ja imam 1.2 tce bez zadnjeg lonca. To je duplo tiše od mog bišveg megane 1.6 8V sa poluprotočnim lonce.

Kad uleti neka lova od turbine pa do kraja cu imat kompletnu cijev.

Link to comment
Share on other sites

Custom made zadnji lonac s jednostrukim nastavkom i montažom za 400 kuna je maksimalni domet za mene ove godine financijski s obzirom da treba 4 nove ljetne gume i nadam se alu felge za proljeće, rega pred ljeto i 4 nove zimske gume za iduću zimu + što će sada vjerovatno biti veliki servis (sve remenje i popratni sadržaji, filtri, ulja)...

Link to comment
Share on other sites

Upravo to što goran kaže! Ja imam 1.2 tce bez zadnjeg lonca. To je duplo tiše od mog bišveg megane 1.6 8V sa poluprotočnim lonce.

Kad uleti neka lova od turbine pa do kraja cu imat kompletnu cijev.

 

nisam bas mislio da se slabije cuje. do kraja cijev? e to ce imat lijep zvuk

 

Custom made zadnji lonac s jednostrukim nastavkom i montažom za 400 kuna je maksimalni domet za mene ove godine financijski s obzirom da treba 4 nove ljetne gume i nadam se alu felge za proljeće, rega pred ljeto i 4 nove zimske gume za iduću zimu + što će sada vjerovatno biti veliki servis (sve remenje i popratni sadržaji, filtri, ulja)...

 

ja sam gledao i auspuhe na autoprocentru po 700kn, jos bi mi ugradnja kod mehanicara bila oko 300. a moram vidjet malo. i ja isto na servis ove dane, i ja bi trebao gume, ove su mi vec lagano pri kraju.

 

na ove sam oko bacio

http://www.autoprocentar.hr/catalog/product_info.php/ispusni-lonac-fk-univerzalni-japan-style-p-22615

http://www.autoprocentar.hr/catalog/product_info.php/ispusni-lonac-powerflow-jom-p-15114

http://www.autoprocentar.hr/catalog/product_info.php/ispusni-lonac-ulter-sport-nm142072-univerzalni-p-4658

Link to comment
Share on other sites

Ja na 1.4 8v imam protocni srednji,zadnji i skinut kat i ne cuje se prejako,sve je kod lastovcica radeno i super sam zadovoljan,on napravi sve po zeljama a kod mene je iza veliki zadnji lonac,tak da prigusuje dosta...

Link to comment
Share on other sites

Zekan pripazi da ne uzmeš nešto s predugim nastavkom da ti ne bi stršilo van branika pola metra...

Link to comment
Share on other sites

"Upravo to što goran kaže! Ja imam 1.2 tce bez zadnjeg lonca. To je duplo tiše od mog bišveg megane 1.6 8V sa poluprotočnim lonce.

Kad uleti neka lova od turbine pa do kraja cu imat kompletnu cijev."

Pa nes ti love sta ti triba samo za cijev. Ako ces inox, fi 60mm, stijenka 1.5mm je dovoljna. Metar je oko 100kn. Uzmes 4metra cijevi par kolina 90stupnjeva. imas materijala 500tinjak kn, i sa nekim frendom to povaris i to je to ;-)

Link to comment
Share on other sites

"Pa nes ti love sta ti triba samo za cijev. Ako ces inox, fi 60mm, stijenka 1.5mm je dovoljna. Metar je oko 100kn. Uzmes 4metra cijevi par kolina 90stupnjeva. imas materijala 500tinjak kn, i sa nekim frendom to povaris i to je to ;-) "

 

Samo jos moram razbit katalizator jer ne moze se izvaditi bez skidanja prednjeg mosta.

Link to comment
Share on other sites

Ala to je ka u mene, cili most se triba skidat ako oces bilo sta napravit :'(

Sta ces sa tehnickim onda? Moj prijedlog ti je da kat stavis na 2flanđe i kad je tehnicki samo ga zavidas, nakon njega ga maknes i to je to. Ali ako nemas mista za to, razbi taj svoj, i posli njega kreni sa inoxom i bilo di ostavi mista za ubacit kat.

Ili cenera u prometnu i nema briga sa katom ;-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.