Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Zasto je kolektor od lijevanog željeza loš?

Evo ovakav imamo na k7m motoru...imao sam ga u ruci X puta jer je pucao...iznutra je jako loše finalno obrađen, unutarnji promjeri nisu jednaki, duljine nisu jednake (ok...to ni ne mora biti nužno) i smatram da je bolje rješenje ispušna grana od cijevi. Aftermarket ponuda ispušnih kolektora ide u prilog mojoj tezi. Pričam o usisnim motorima...u vakuumu [emoji41]50a0ec3750d1f73a53726dc42772bccf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Recimo ovaj lijevani ispušni kolektor. Zašto bi on bio loš?

 

Renault-Clio-F7r-Williams-Exhaust-Manifold.jpg

I po čemu je taj lijevani lošiji od recimo ovog.

 

Havering-20120408-00225.jpg

Link to comment
Share on other sites

Renault-Clio-F7r-Williams-Exhaust-Manifold.jpg

Ovo je originalna :renault: grana od ventilera kakvu sam imao na R19 16V. Nisam 100% ziher je li ovo 1.8 16V motor od 19-ice jer izgleda gotovo isto kao i 2.0 iz Williamsa. Plava boja mi je sumnjiva, moj motor je imao crnu boju poklopca. Ovo mi izgleda kao Williams.

Na R19 16V se osjetilo smanjeno nabiranje momenta na 3-3.5 soma okretaja, ali iznad 5000 do 7000 kao da se vrtio u prazno. Nabirao je do blokade s takvom lakoćom u prvoj i drugoj kao da nije spojen s cestom. Što je više bio u okretajima to je bio sretniji i bolje disao. To sam doživio samo u tom autu i niti jednom drugom više. Kao da se otpor nije osjećao kako nabire okretaje već upravo suprotno.

Logično je jer se motor ne guši u svom ispuhu kao s klasičnom granom koja mu nabija tlak nego koristi potlak koji stvaraju ispušni plinovi da izvuče plinove iz cilindra. Efekt raste s okretajima. Auto nije imao veliki vršni moment (mislim oko 150Nm), ali je bio prilično razvučen. Auto je imao sve tvornički: kat koji je kasnije skinut, srednji lonac i veliki Walker zadnji. Cijevi na ispuhu su bile originalne.

Kvadratna konfiguracija provrta i hoda + 4-u-1 grana ftw. Mala potrošnja u normalnoj vožnji, vrti se k'o zubarska bušilica u okretajima :)

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Tehnicki gledano ovo je 4-2-1 ali jako kratak izmedju 2-1 :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovaj prvi je 1.8 16v,  druga slika je grana od williamsa.

Po meni jedina prednost cijevaste grane od williamsa je to što je puno lakša. Osjetno bolja grana od ove 1.8 je tek clio 172 grana.

Htio sam dati primjer kako nije nužno da lijevana grana ne valja zato jer je lijevana.

Isto tak imamo lijevane grane na renault 2.0 16v turbo motorima sa solidnim dizajnom (twin nešto je komercijalni naziv, na njih idu one turbine s pregradom na ispušnom kučištu), ograničenje na njima je veličina turbine koju možete namontirati (relativno su mali prihvati i promjeri). Cijevaste grane na turbo motorima se stavljaju na konfiguracije gdje su ispušna kučišta turbine jako predimenzionirana u odnosu na litražu motora i režim rada je u visokom području broja okretaja (potpuno neupotrebljiva kombinacija za svakodnevnu vožnju).

Ne treba unaprijed odbacivati tvornički dizajn samo zato jer je fora imat cijevastu granu i zato jer smo vidli da to k tec prodaje.

Tehnicki gledano ovo je 4-2-1 ali jako kratak izmedju 2-1 :)

 

 

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Ima u njoj pregrada tak da se 2 -1 spaja tek dolje ispod koša. Nisam mogao naći sliku flanđe. Samo što ta pregrada ne dihta baš 100% ima nekih 2-5mm lufta na flanđi pa ipak curi malo. Sve u svemu inovativan dizajn.

Kao što je medo rekao taj motor se vrti ko flekserica. Da li je to zbog grane ili ne ne znam, ali od 4500 na više imaš ocjećaj de se nikad neće zaustavit.

Link to comment
Share on other sites

Točno tako, iznad 4500 okretaja osmjeh se krene razvlačiti od uha do uha :D Nekad mi to fali. Na 5000 okretaja je imao šus koji se osjetio kao da ima varijator faze (a nema ga). U prvoj sam već na 5000 okretaja morao krenuti šaltati jer bi u trenu propao na 7000 u blokadu.

Navodno se radi o profilu usisa i ispuha na glavi. Navodno je na F7R i F4R sličan efekt na 5000 okretaja, a ti motori su nastali preradama originalnog F7P (dorađene rupe na usisu i ispuhu, radilica i klipovi od dizla, hladnjak ulja, varijator faze usisa koji se aktivira na oko 1800 okretaja...). F7R i F4R ne vrte toliko sretno kao F7P zbog većeg hoda klipa.

S obzirom da sam uz moj R19 16V vozio službenu Lagunu koja je imala obični 1.8 16V mogao sam direktno usporediti što bolji usis i ispuh može utjecati na doživljaj vožnje i performanse auta. Osobno držim da lonci igraju malu ulogu, daleko manju nego grane i promjeri cijevi.

Samo za usporedbu, R19 16V je dolazio u dvije varijante. Jedna je imala katalizator, druga nije. Verzija bez katalizatora je imala samo dva konja više, a skidanje katalizatora nije doprinjelo skoro ništa osim nešto u nižim okretajima. Toliko dobro je motor disao na tom autu.

Link to comment
Share on other sites

F4R clio 172 motor je puno ispeglaniji od 1.8 16v. od 2000-4000 ide puno jače, iznad 4000 ta razika nije toliko izražena u odnosu na 1.8 16v. Dok obični 2.0 16v F4R onaj od 139 konja ima iznenađujuće dobar cug od 2000-4000 i onda iznad 5000 ogroman pad momenta slično kao turbo dizeli iznad 2.500.

F7R williams bi trebao biti nešto između F7P i F4R. Ucijelom području okretaja moment nešto manji nego clio 172, ali jako lijep za vozit, pravi old school biser.

Link to comment
Share on other sites

Sta si na lotu osvojio ? :D sem ljepog izgleda nema nikakvih proracuna da bi opravdao tako ljepu cijenu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam pito za cijenu, al te auspuhe dosta hvale, neki kaj imali k tec i miltek presli na njegove.  

Link to comment
Share on other sites

preskup je lik, meni je samo za katalizator reko 550e. jedina njegova prednost je šta možeš dobiti papire za atest. iako sam čuo suprotno od nekih ljudi...

Edited by Krule
Link to comment
Share on other sites

2500€ je komplet sistem na megane r26

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam jednom čuo da netko mijenja npr. Remusa za obični originalni lonac bez ikakve nadoplate samo da se riješi "Remusa" jer ga više ne može trpiti koliko reži i grebe.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Ovaj nas ozbiljno zna zadirat vec u rang Akrapovica.

Tak da meni to nikad nebi bila dvojba.

Dve galaksije.

Jos malo dodat i Slovenija 1 : Hrvatska 0.

Jedino da Janeza nema za neki veveserijski auto pa ajde neku alternativu nac.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2500€ je komplet sistem na megane r26

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

 

Nisam jednom čuo da netko mijenja npr. Remusa za obični originalni lonac bez ikakve nadoplate samo da se riješi "Remusa" jer ga više ne može trpiti koliko reži i grebe.

Koji po vama auspuh valja?  

K tec ne radi nist za novi twingo gt nit bilo koja firma ozbiljna. 

Lik je radio porsche gt 3 valjda neko ko vozi takav auto se raspito.

Frend s S3 audijen imo miltek sad ima njegov.  

Bitno je da se jako sjaji i da cijeli kvart čuje ko se vozi, pa makar i pale perforanse.

Napisi kaj znas.... Koji bi auspuh preporucio za twingo Gt novi.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Zeko, mile ima samo ljepu izradu i valjda se moze atestirat. Nekima je bitno da se sjaji od ispod al ti spuhovi nisu proracunati, nisu ni kopije neceg, nego je prosto otvoren sistem koji se dere (cuo sam nekoliko njegovih spuhova) na atmosfercima, na turbacima nisu toolko preglasni.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sta nije da su dvije različite firme milletech i miltek, jedan u rangu lastovcica a drugi da radi konkretne stvari..

Link to comment
Share on other sites

Miltec je UK firma i popularna medju tuning svetom za razne aute, dosta i testirano na valjcima. Izrada dost ok.

Mile tehnologi radi perverziju od vizualnog dojma. Bruseni varovi itd. Stvarno ljepo al nista ne stoji iza tog spuha (test itd) i kosta ko suho zlato. Ljudi ga kupuju za izlozbene / stile aute :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ponadao se da zna sta radi.....  

Akrapovic jel radi po narudbi?  

Miltec je UK firma i popularna medju tuning svetom za razne aute, dosta i testirano na valjcima. Izrada dost ok.

 

Mile tehnologi radi perverziju od vizualnog dojma. Bruseni varovi itd. Stvarno ljepo al nista ne stoji iza tog spuha (test itd) i kosta ko suho zlato. Ljudi ga kupuju za izlozbene / stile aute :)

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Bastuck? Firma

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Koji po vama auspuh valja?  

Pitanje koje trebaš postaviti je što želiš od auta odnosno od njegovog ispušnog sustava.

Renaulti u pravilu dolaze s dobrim spuljama koje ne koštaju puno. Da želim povećati protočnost svojeg stavio bi isti takav originalni jer tko zna čega se već nakupilo unutra u ovih 12god/160.000km.

Link to comment
Share on other sites

 

Koji po vama auspuh valja?  

K tec ne radi nist za novi twingo gt nit bilo koja firma ozbiljna. 

Lik je radio porsche gt 3 valjda neko ko vozi takav auto se raspito.

Frend s S3 audijen imo miltek sad ima njegov.  

Napisi kaj znas.... Koji bi auspuh preporucio za twingo Gt novi.

 

Što nije dobro sa ovim auspuhom koji sad imaš i što želiš postići promjenom?

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

Akrapovic jel radi po narudbi?

Mozda da mu dodes sa nekim jedinim proizvedenim primjerkom super auta i spreman si platiti maltene vrijednost auta za komoletan razvoj ispusnog sistema za samo jedan primjerak. :)

Za Twingo sigurno ne. Al pogledaj, mozda i ima za GT. Ne znam dal bi mozda za neki jaci Smart postojao Akrap. Al sumnjam da bi svejedno to bilo to i fizicki za postavit a ugodenost motoru tesko.

A mozda i ima za Twingo GT.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

EDIT: Nema ni Twingo nikakav ni nikakav Smart.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.