Jump to content

Druga Marka Vozila


jure

  

179 members have voted

  1. 1. Da li bi Kupili Vozilo Nekog Drugog Proizvođaća Kada bi Imali Dovoljno Novca?

    • Da
    • Ne
    • Ne Znam
    • Nikad Neću Imati Dovoljno Love da Mogu Birati
    • Nema Rasprave - Renault for Life


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Da imam novaca sigurno ne bi kupio nešto iz V.A.G. koncerna. Vjerojatno bi išao na nešto iz Alijanse, tipa Nissan GT-R.

Link to comment
Share on other sites

Svi veliki renaultovci...a ispada da ga vozite samo zato sta nemate novaca :-P

Link to comment
Share on other sites

dude... i ti volis ono sto vozis, a volio bi nekog npr. aston martina.... sad procitaj ponovo svoju recenicu...

da imam para ko govana, sigurno bi uz neke bolesnoce bio i Renault sport...

Link to comment
Share on other sites

Audi S8 za duža putovanja (kako neko reče), Lamborghini Aventador Underground Project (da budem najzayebaniji na svijetu), kao terenac definitivno nesto Toyotino ili Nissanovo...ali ovo je sve u domenu snova.

 

Konkretno trebalo je pitanje glasiti: Da imate (pa sad neku cifru npr. 30 000 €) da li biste kupili nesto drugo ili opet Renaulta? Naravno da bi svako (ok, većina) imala nekoliko auta da je multimilioner.

 

Konkretno, do 30 000 € bih išao na VW Passata CC - em je lijep em je dobar em je štedljiv em nema veze sa VW (osim po značci naprijed) :)

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Ovdje je bila riječ o neograničenoj količini novaca. Da imam ograničenu količinu (recimo 40 k eura) sigurno bi kupio Renaulta, i to lagunu u Coupe izvedbi.

Link to comment
Share on other sites

dude... i ti volis ono sto vozis, a volio bi nekog npr. aston martina.... sad procitaj ponovo svoju recenicu...

da imam para ko govana, sigurno bi uz neke bolesnoce bio i Renault sport...

 

da imam para ko govana...kupio bi si neki otok na karibima i plesao hula hula s domorotkinjama  ...ma nije sve u autu :p

 

Bas pricam s deckima danas...da dignem euro jackpot  ....kolko je 189milja kuna jel?

dao bi odmah otkaz.... kupio xx hektara zemlje tam negdje oko knina...prema dalmaciji...

200 ovaca......par quadova....i mozak na pašu...duhovna obnova...a ostatak love da kamata ide :)

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan s kojim se ja vozim zadnja dva dana, B7, keramičke bremze, uglavnom, najbolji auto koji sam vozio... Ne postoji brand koji bi kupio radije nego nešto od Audi RS game, sve djeluje smiješno nakon njega...

post-2396-0-84919100-1363179893_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Šta reći....sve je suvišno...a karavan

Strašan je, kad se s njime voziš lagano i cruisaš sa otvorenim klapnama na spulji, čuje se ko jahta, ko Donzi...

Kad ga kreneš vrtiti u 8250rpm-a, pretvori se u čudovište ko da je došao sa DTM-a... A manualac i to najbolesniji koji sam probao, keramicke bremze, v8 koji se vrti ko Ferkas neki, kak je napravljen... :D I još kak ti veliš, karavan... :D Velim ovi naši auti koje mi vozimo djeluju ko' da se neko zajebavao dok ih je radio naspram njega... :lool:

Link to comment
Share on other sites

Šteta što je karavan jedino... da ne bude zabune ko voli nek izvoli, ja vozio 4 godine i ne bi vise nikad, dzaba vozim sanduk iza sebe.

 

Umjesto toga obicni RS4 ili moze i RS3... strahota. Em lakse parkirat em bolji za okretanje pod ručnom :p

Link to comment
Share on other sites

Svi veliki renaultovci...a ispada da ga vozite samo zato sta nemate novaca :-P

 

Pa neznam bas, meni je ovo vec drugi novi Renault, a oba nisu bila bas jeftina i za novce koje su kostali mogao sam kupiti i neku drugu marku pa nisam.

Da sada kupujem neznam dali bi bio Renault jer mi ne odgovara u svim klasama...kompakt coupe bi uzeo Megane, ali berlinu nebi, u klasi gradskog auta bi Clio IV bez razmisljanja...uglavnom Renault bi mi opet bio u igri da mjenjam auto i to nema veze sa cijenom jer nisu ni Renaulti bas djabe.

Eto ti vozis Seata kojeg ja nebi, pogotovo ne sa tim motorom, ali svaka roba ima svoga kupca pa tako i Seat kao tvoj.

Link to comment
Share on other sites

Pa neznam bas, meni je ovo vec drugi novi Renault, a oba nisu bila bas jeftina i za novce koje su kostali mogao sam kupiti i neku drugu marku pa nisam.

Da sada kupujem neznam dali bi bio Renault jer mi ne odgovara u svim klasama...kompakt coupe bi uzeo Megane, ali berlinu nebi, u klasi gradskog auta bi Clio IV bez razmisljanja...uglavnom Renault bi mi opet bio u igri da mjenjam auto i to nema veze sa cijenom jer nisu ni Renaulti bas djabe.

Eto ti vozis Seata kojeg ja nebi, pogotovo ne sa tim motorom, ali svaka roba ima svoga kupca pa tako i Seat kao tvoj.

 

Dule vidim da si previdio smajlic na kraju te citirane  moje recenice....  :buck:

 

Nathaniel...a kolko je razlika u duzini izmedju karavana i limuzine....ako je i ima uopce zanemariva...al karava izgleda puno puno brutalnije od limuzine :freak6:

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

U pravu si ti al svako prema preferencijama. Nije istina da je zanemariva razlika, nekad bi za onih 15 cm sto je duzi karavan mogao negdje da se uparkiras ;)

 

Hoces reci da bi ovaj karavanski audi i neki kompaktni audi bili isto brzi sa istim motorem? ;)

Link to comment
Share on other sites

Samo netko tko pojma nema o povijesti RS modela može preferirati limuzinu ispred Avanta. :dobroje:

Zašto bi ikoga trebala zanimati povjest modela?! Pa čovjek kupuje auto koje mu se sviđa, a ne koje ima neznam kakvu povjest...

Link to comment
Share on other sites

Ma sve ok, ali rs avant je nešto posebno, stvarno posebno, inače nisam zagovaratelj modela ni marki ali ovo je oduvijek poseban auto za mene, pa nitko nema u ponudi takvu zvijer, s takvim pedigreom, razini doplata i opreme a karavan...

 

U rangu bi bio m3 karavan...možda

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi ikoga trebala zanimati povjest modela?! Pa čovjek kupuje auto koje mu se sviđa, a ne koje ima neznam kakvu povjest...

 

Zašto me nebi zanimala? Ja uopće ne kupujem auto koji mi se SVIĐA. Tako kupuju auto pičke. (cure, žene). Kupujem ako je moguće uvijek

top model i gledam da me cijeli paket zadovoljava, da nemam veliki gubitak vrijednosti i slično... Nikad nisam imao auto

koji mi je najljepši ili koji je najbrži ili koji je najopremljeniji ili ne znam što. A povijest je važna apsolutno, jer puno detalja na novijim

modela su vezani u quattro GmBH povijest, pa očito su oni kreteni, pa "ubrizgaju" taj DNA u svoja vozila.

Da to nije važno, nebi postojale ni priče, ni youngtimeri, ni historic cars, ni ništa. Ti si očito jedan kojem je auto od točke A do točke B, bez obzira što voziš primamljivo vozilo većini.

 

A što se tiče povijesti, RS modeli su krenuli kao Avanti i RS2 i RS4 B5 su bili dostupni jedino kao Avanti.

Zašto je to tako, malo se raspitaj ako te zanima, a osobno bih imao Avanta ako ništa iz čistog "heritage-a" prema cijeloj priči.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Ma sve ok, ali rs avant je nešto posebno, stvarno posebno, inače nisam zagovaratelj modela ni marki ali ovo je oduvijek poseban auto za mene, pa nitko nema u ponudi takvu zvijer, s takvim pedigreom, razini doplata i opreme a karavan...

 

U rangu bi bio m3 karavan...možda

Slažem se apsolutno, automobil je strašan i nema konkurenciju u klasi realno, moćan, a relativno štedljiv FSI, Avant, keramičke bremze, quattro pogon treće generacije, sve u svemu auto je točno onakav kako je priča krenula davne 92-e... Zanimljivo kako i RS-i njeguju debele proširene karoserije i pragove kao na superautomobila.

 

I kako je i Chris Harris rekao, BMW, spavate, dok vi forsate coupe i limo, Audi od ukupne brojke RS modela proda oko 70% Avanta, brojka dovoljno govori...

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Slažem se apsolutno, automobil je strašan i nema konkurenciju u klasi realno, moćan, a relativno štedljiv FSI, Avant, keramičke bremze, quattro pogon treće generacije, sve u svemu auto je točno onakav kako je priča krenula davne 92-e... Zanimljivo kako i RS-i njeguju debele proširene karoserije i pragove kao na superautomobila.

 

I kako je i Chris Harris rekao, BMW, spavate, dok vi forsate coupe i limo, Audi od ukupne brojke RS modela proda oko 70% Avanta, brojka dovoljno govori...

 

 

 

Legendarno, samo ovo je 6

 

4

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Samo netko tko pojma nema o povijesti RS modela može preferirati limuzinu ispred Avanta. :dobroje:

 

Ako je ovo bilo usmjereno meni debelo si pogrijesio. Povijest, performanse i reperkusije koje je izazvao ovaj model su mi dobro poznate - bio je to najjaci karavan i kad je imao 2.7 V6 motor biturbo i tad paklenih 380 KS i to je koliko se sjecam prvi RS4 model. Nisam ga (nazalost) vozio ali jesam vozio S3 chipnut na 285 KS i moji dojmovi su da je to extra brza jurilica koja nudi premium ugodjaj unutra. Mogu misliti kako ide zvijer sa jos 100 KS i quattro pogonom.

 

Karavana ne bih u ovom periodu zivota ni džaba da mi daš - riješio se svog, drugi mi ne treba. Ovaj RS4 je priča za sebe, vjerujem da je još uvijek najbolji karavan na svijetu "za haubu" ispred ostalih ali poenta je DA MI NE TREBA i da imam 82 000 € koliko ovaj auto kosta uvijek bi mi izbor bio recimo manji, brzi i kompaktniji audi nego auto od 5,2 metra. Neko ko ima dvoje male djece i hoce stalno da ima prostora u gepeku za kolica, veš-mašinu i sl a da opet bude najbrži na cesti bi odabrao RS4. Svakom prema preferensama, ovo sam napisao samo da obrazložim prethodni komentar.

 

Da dodam još nešto; licno sam "ratovao" uzivo i online kad je trebalo braniti boje (tacnije, krugove) ovog auta (još kad je prvi model izašao) i znao sam specifikacije unazad i unaprijed za sve modele do ovog posljednjeg (iskreno, izgubio sam interes pratiti vecinu auta koja su mi van dohvata novcanika i jedino jos pratim Lamborghinija koji mi je vjecna i neostvarena zelja/ljubav). Eh sad, mozes ti reci da sam ja "pi**k* kojoj se svidja Lamborghini" jer je lijep i brz a ja tebi mogu reci da si kelja koji ne zna za bolje od golfa ali to je vec vrijedjanje i necemo valjda ici tamo ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.