Jump to content

Clio 197...da ili ne ?


Guest Brane1987

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    24

  • Tomislav

    8

  • N3n0

    8

  • jure

    6

Steta sto Rene vise nije na forumu on bi sigurno imao koju lijepu rijec za clio sporta :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :rotfl: Zrmi na tebe se žene okomile dobro...

Neznan zašto te napadaju ako si reka svoje iskustvo i svoje mišljenje :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Steta sto Rene vise nije na forumu on bi sigurno imao koju lijepu rijec za clio sporta :bigl:

da, sigurno bi napisao kako mu krcka prozor 2 sekunde nakon zatvaranja :D

Link to comment
Share on other sites

da, sigurno bi napisao kako mu krcka prozor 2 sekunde nakon zatvaranja :D

To me ubijalo na Astri, al na Cliu fala bogu uz to krca apsolutno sve ostalo u kabini tak da nije bed, stopi se svo krckanje u jedan ugodan zvuk. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

općenito mislim da je sve što potekne iz Renaulta, a posebno Renault Sport branše teški promašaj i nije vrijedno spomena ni para ... premda se ovo DU-rollerovo čini kao izvrsna prilika i tko bude mogao neka svakako iskoristi kad bude u opticaju ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Brane1987

Uff, teske rijeci imas za renault , zasto bas nije vrijedno spomena ni para, btw gledam jednog na njuskalu sa produzenim jamstvom do 2013...

Link to comment
Share on other sites

Ne obaziri se na post iznad, kojeg bi trebalo izbrisati ili ignorirati.

Daj link na taj oglas da ga seciramo malo... :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :rotfl: Zrmi na tebe se žene okomile dobro...

Neznan zašto te napadaju ako si reka svoje iskustvo i svoje mišljenje :nezna:

Ima pravo na svoje mišljenje i to je ok ali ne mora biti bezobrazan ;)

Da živiš u Osijeku ili bližoj okolici znao bi o čemu pričam ;)

Ali kako je već netko napisao dosta o Zrmici.

Link to comment
Share on other sites

ne bih nikad uzeo 197-icu...i svima govorim da bježe od nje.

Edited by živac
Izbrisan OT.
Link to comment
Share on other sites

Da znao bih kad te frendovi zajebavaju, kad su ljubomorni i kad zovu kad im trebas nesto srediti. :zubo: Da negovorim da te neki znaju i kvalitetno zajebat, no nebitno.

Sva sreca nezivis u Osijeku i okolici da mora tebe i ostale slusat i gledat. A ti ako si ljubomorna na Renault jer je brzi od Honde jbga tvoja stvar. :bigl:

I da zivis u Osijeku i okolici znao bih da u njihovom drustvu nisam vise od 2g, pa stoga zaista neznam koliko mogu biti zbog toga bezobrazan :lool: :lool: :lool:

Malo su teske rijeci za Renault sport da je teski promasaj. Mozda je nekvalitetan u nekim stvarima i ima mjesta poboljsanjima ali da je teski promasaj to nije istina.

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Malo su teske rijeci za Renault sport da je teski promasaj. Mozda je nekvalitetan u nekim stvarima i ima mjesta poboljsanjima ali da je teski promasaj to nije istina.

to se slazem jer mi ovdje govorimo o konkretno jednom modelu, a kod svakog proizvodaca postoji neki model koji je losiji od ostalih... kad se prica o kvarovima vise se prica o cliu 197 nego o npr megane.u 225 barem ono sta sam ja cuo... tako da ne moze se rec za cijeli renault sport odjel da je s**nje...

uostalom ako je netko citao test golfa 2.0 tdi u autoklubu (pred masu vremena je to bilo) 200 000 km hard test di su imali generalku + zamjenu masine i nakon 125 000 km nova masina izgubila 6 ks, pa je to bilo protumaceno kao dijecije bolesti ali auto je odlican :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

to se slazem jer mi ovdje govorimo o konkretno jednom modelu, a kod svakog proizvodaca postoji neki model koji je losiji od ostalih... kad se prica o kvarovima vise se prica o cliu 197 nego o npr megane.u 225 barem ono sta sam ja cuo... tako da ne moze se rec za cijeli renault sport odjel da je s**nje...

uostalom ako je netko citao test golfa 2.0 tdi u autoklubu (pred masu vremena je to bilo) 200 000 km hard test di su imali generalku + zamjenu masine i nakon 125 000 km nova masina izgubila 6 ks, pa je to bilo protumaceno kao dijecije bolesti ali auto je odlican :rotfl:

već sam napisao malo poviše da se ubermodel vw-ov GTI raspada! masovno odlaze te 2.0 turbo mašine... auta poblesave kad im se nalije 100 oktana gorivo... golf 5-ica R32 također poblesavi sa 100-tkom...

e da... reno je nekvalitetan... možda i je, možda ima mušica puno... ali nisam čuo da ima ovolikih problema (o kojima se ne priča)

Link to comment
Share on other sites

već sam napisao malo poviše da se ubermodel vw-ov GTI raspada! masovno odlaze te 2.0 turbo mašine... auta poblesave kad im se nalije 100 oktana gorivo... golf 5-ica R32 također poblesavi sa 100-tkom...

e da... reno je nekvalitetan... možda i je, možda ima mušica puno... ali nisam čuo da ima ovolikih problema (o kojima se ne priča)

Upravo tako twingara.

kao prvo - treba usporediti cijenu jednog VW pola GTi, clia 197 i corsu opc.

kao drugo - što se dobije za tu cijenu

kao treće - ocemo nabrojat na prste jedne ruke koliko 197-ica ima ispravnih od ljudi koji su prčkali po svojima??

S druge strane ajmo izbrojat koliko ima ljudi koji gotovo i nemaju nikakvih problema sa 197-icama zato što ništa ne diraju i ne prčkaju po njemu nego ga jednostavno voze i

uredno servisiraju.

Što se tiče 197-ica istina imaju svojih boljki, što je većinom u 200-icama ispravljeno, ali opet ako nađete primjerak po kojemu nije prčkano ništa te su u ajmo reći u serijskom stanju i k tome ako još imaju produženo jamstvo mislim da vrijede bačenih cca 90000 kn :) .

Toliko od mene.

Kao bivši vlasnik opet bi vozio 197-icu, da nisam morao okrenuti novi list u životu i kupiti 2 nova dizela :)

Link to comment
Share on other sites

polo gti kosta isto ko clio sport, a auto ide losije , polo gti je po meni najgori u klasi sa onim 1.4 kompresor turbo motorom... jedino sta valja na novom polu po meni je izgled ostalo neznam zasto ga kupit pored clia... 1.2 tsi polo kosta ko clio GT a clio 200 ko polo GTI ... dakle u oba slucaja bi uzeo clia...

a ako netko oce neka malo prospijunira na vw forum (kao sta sam i ja dok sam gledao scirocco/leon 1.4 tsi umjesto megana 3) pa ce se uvijerit sta je losa masina... sad kad su popravili 2.0 tdi uvodenjem CR.a moraju ipak nesto sjebat... a dovoljno je kad ti lik u servisu kaze da 1.4 tsi (konkrento pricali smo o 122 ks modelu) je trenutno najgora masina sta mos kupit iz vw.a (konkretno radi se o problemima oko ubrizgavanja na motorima koji su euro 5)...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

ne bih nikad uzeo 197-icu...i svima govorim da bježe od nje....

Ja se ne bi žalio na jednu.

S obzirom na cijenu stvarno je best buy u klasi. A i performanse, ovjes, itd

Link to comment
Share on other sites

U novom EVO-u je usporedni test Pola GTI, Clia RS 200, Citroena DS3 racing, Corse OPC i Minia Cooper S JCW.

Jedino je Clio zaradio svih 5 zvjezdica, Mini 4,5, DS3 4, dok su Polo i Corsa zaradili 3 zvjezdice.

Polo su tak fino popljuvali, vele da je ovjes složen kao da su na običan Polo stavili kraće federe i veće kotače.

Uopće ne sumnjam u to, jer poznavajući njemačku filozofiju, gledali su da što više ušparaju, tj. da GTI značku stave na auto sa što manje preinaka.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče 197-ica istina imaju svojih boljki, što je većinom u 200-icama ispravljeno, ali opet ako nađete primjerak po kojemu nije prčkano ništa te su u ajmo reći u serijskom stanju i k tome ako još imaju produženo jamstvo mislim da vrijede bačenih cca 90000 kn :) .

Ovo je kljucno...iskreno ja bi uvijek radije kupio serijala auto na kojem nije nista previse dirano da kupujem polovni.

Meni je ovo vec 5 auto ukupno, a treci novi i iz dosadasnjeg iskustva mi se pokazalo da sto se manje bavim autom (u svim pogledima) on bolje sluzi...u mojem slucaju je to pranje jednom mjesecno i svakih 15 000 Km redovan servis.

Link to comment
Share on other sites

To što je Zrmi kritičan i ogorčen što je popušio s autom i chipanjem ne znači da nije objektivan. Štoviše čini mi se objektivniji i iskreniji nego večina vlasnika Clia RS koji hvale svog (preplaćenog) konja koji ni nemaju računicu koliko su ulupali u svoj auto. Zrmi svaka šast na iskrenosti i poštenju. Ne trebaš se objašnjavati, pametnom dosta :dobroje:

U početku je sve napeto jer želiš taj auto samo zato jer misliš da možeš. Zatim odradiš par drag-ova na semaforu, pa te nakon nekog kraćeg vremena ni adrenalin ne pere kao prije. Onda po ne znam koji puta prolazeći neki zavoj shvatiš da niti privlačiš komade, niti doživljavaš neki ludi orgazam niti se osječaš posebno dobro, već samo hraniš svoj ego mrvicama i padaš u depru svaki puta kada sjedne rata kredita i kad dođe neki (nepredviđeni) servis ili izmjena guma, a baš si htio otić ovaj vikend na more ili malo po Europi. Ostane ti parsto kuna na tekućem do maksimalnog minusa i nemaš do kraja mjeseca ni za pošteno se provesti i tako godinama. Neki povremeno rade po dva posla da bi otplatili servise na tom autu. *ebo takav gušt :nezna:

Prelazim 11-15kkm godišnje sa svojim Cliom koji me košta oko 22,000kn godišnje. Toliko me košta gubitak vrijednosti, osiguranje, benzin i održavanje koje je najmanja stavka u svemu. Lako sam izračunao da bi me Clio 197 koštao još toliko. Preko 20,000kn ekstra godišnje zato da bi vozio brži auto, odnosno 40kkn+ godišnjeza prijevoz!?!? :fucka: Meni je to p.k. previše, a zarađujem dosta iznad 'rvackog prosjeka.

Osobno mislim da je mladom čovjeku od 25god +-3god bolje da ulaže u sebe i svoju buduću obitelj (obrazovanje, stambena/dječja štednja, etc.) nego da zdrobi tolike novce na komad lima samo zato jer jače ubrzava i brže prolazi zavoj od običnog auta. Tri do pet godina života brzo prođu, a tad već izgaženi auto u manjim ili većim problemima vam neće pomoći u osnovati obitelj u odnosu na običan auto. Štoviše, samo će te natjerati na odricanja, kompromise i depru.

Toliko o tim "guštima"...

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Med0 sto reci nego pun pogodak.Mnogi vlsnici spomenutog vozila neshvacaju koliko zapravo kosta jedan takav gust. Za nase place previse. Mislio sam da mogu i da ce to biti samo rata kredita. No kasnije se ispostavilo bas ovo sto si ti napisao. Previse svega. Ja jos nekkao i mogu jer sam sa starcima, ali da sam to sve znao onda, nebih ga kupio. Zaista nebih koliko god on bio Sport. Jednom me je moj kolega doktor, covijek sa puno vozackog iskustva i puno stariji od mene pitao jel znas ti koliko tebe kosta taj auto? Kad mi je poceo nabrajati shvatio sam i ja ovo sto si ti upravo napisao. I sad da imam samo njega za kredit bilo bi dobro. No nemam. Imam i novu masinu i jos neke stvari i da sam ga mogao utopiti sa onom masinom iz Engleske zamjenio bih ga. I tu sam popusio. Mene je on kostao jednostavno previse za gust koji pruza. No nazalost nije mi se isplatilo ga prodati jer je na kredit i samo bih bio u jos vecem gubitku. Stoga je jos kod mene i bit ce dok se neotplati. Pitam se samo koliko placu trebas imati da si mozes priustiti gust u danasnje vrijeme. Ocito preveliku. No sto je tu je. Zivotna skola i covijek uci na laksi ili tezi nacin dok je ziv. Na njemu je da odabere.

Link to comment
Share on other sites

Ti vidiš trošak, netko drugi vidi neopisivi užitak. Nekom baš penis erektira dok prolazi zavoj iako zna da ne privlači komade, a realno pičke se ne pale na renaulte, mislim realno. Ima ljudi kojima nije problem izdvojiti zadnju lipu, biti u minusu iz mjeseca u mjesec, pa čak i štediti mjesecima za samo to malo gušta. To je ono što dijeli petrolheada od ostatka vozača kojima je auto samo prijevozno sredstvo i nužni trošak. Netko voli doggy, netko voli reverse cowgirl... Gušti, jel... A kome nije jasno, onda ovo nije auto za njega. :)

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Ključna riječ je kredit iliti ugovor s vragom :), e to je pušiona.

kao što je med0 napisao.

Ako imaš 80000 kn keša a nisi se izguštao i probao takav autić u životu se isplati "baciti" :), ali recimo uzimati kredit na 4 ili 5 godina za 197 polovnu je opet bačen novac, jer će dodatno održavanje takvih auta iziskivati jako puno krznenih životinjica.(ne govorim o cliu nego općenito o takvoj klasi automobila)

s druge strane uzimati novi od 170000 kn i k tome još sve na kredit nije nikakav gušt, to je jednostavno ravno propaloj investiciji, totalnoj nepromišljenosti i uzalud bačen novac, jer će vlasnike koji misle da će moći to održavati, uz recimo 30% opterećena primanja kreditom, auto jednostavno dovesti do ruba....

Zato Brane1987, ako imaš 80000 kn keša, primanja 6-7k kn minimalno. Uzmi si jedan, izguštaj i prodaj ga za 2-3 godine, kad dođu žena, djeca i drugi problemi :).

Ako nemaš zaobiđi auto u širokom luku i novce sastrane :), jer će te auto koštati minimalno 2500 kn mjesečno ne računajući kredit i gorivo.

Eto nadam se da smo pomogli :)

Edited by Kundak
Link to comment
Share on other sites

Konačno da je netko progovorio o stvarnim troškovima auta od 200 KS.

Kao što kažete, najmanji je problem plaćati kredit.

CS je primamljiv, jer za relativno malo para možeš kupiti najbolji hot hatch u klasi, osobito to misle nezreli mladi ljudi koji su tek počeli raditi i koji ukalkuliraju da kada plate ratu krede, ostaje im još cca 2.500 do 3.000 kn i to je dosta za život i sve ostalo...

Nedaj bože da se tu zalomi još koji kvar i slobodno možeš proglasiti osobni bankrot.

Ja imam plaću preko "rvackog" prosjeka, kao što kaže Medo, i uz suprugu, koja nema ne znam kolika primanja i jednog klinca taman si mogu priuštiti auto koji sad vozim, s time da mi je i to bio preveliki zalogaj jer sam ga kupio na kredu (20% keša) prije nagovještaja recesije.

Zato treba doooobro odvagnuti prije nego li se krene u avanturu sa Cliom Sport, ili bilo kojim novim ili novijim hot hatchom.

Zato ja u skorije vrijeme, ako prilike budu dopuštale, namjeravam ubosti neki 106 Rallye ili 106 Sport, pa ga laganini, koliko budem mogao, dovesti u originalno stanje. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Evo sam jedan banalan primjer obicnog gumiranog crijeva duzine 50-60cm za rashladnu tekucinu. 160,00kn. S obzirom da mi je ono napuklo trebam ga promjenit. Onaj leptir gasa me kostao skoro 3000kn. Kompresor klime e 8000kn. Nedaj boze da nesto rikne mogu se pozdravit sa cliom. :zubo:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.