Jump to content

Clio 197...da ili ne ?


Guest Brane1987

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    24

  • Tomislav

    8

  • N3n0

    8

  • jure

    6

Coupe - tebe uhvatila kriza srednjih godina?? :zubo:

Nije brate nego svaki drugi dan slusam žalopojke kolega s posla, prijatelja i poznanika koji uporno odgađaju prestanak življenja iznad mogucnosti a vec su u debelim 30-tim. Lijepo je kad se moze, lijepo je dok se moze, lijepo je nadati se da ce se opet moci kupiti i voziti ovo i ono. Clio 197 je danas lako kupiti...kosta 9-10 tisuca eura, kredit ce biti odobren svakom zaposlenom na neodredjeno s placom od 3000 kuna. I...kad ga dovedes doma, gustas se jedan dan, mjesec, tri mjeseca...gorivo ide a litra je 10 kuna, pa dodju troskovi rege 4000 kuna, obican servis svakih 10-15 tisuca km je cca 1000 kuna, guma svaka 1000+ kuna, plocice prednje za Brembo isto skupe itd...pa se nesto pokvari i da ne tupim dalje - nije to auto za svakog "petrolhead-a" nego za onog koji ga moze s lakocom kupiti, regati, kasko osigurati, tankati i odrzavati. Zayebi spike o samo jednom zivotu i gustima ako si te guste realno ne mozes priustiti. Zato smatram da se treba dobro promisliti i odvagnuti sve prije listanja njuškala i zvanja brojeva...a ne kako neki kazu "ako i trenutka razmisljas i racunas onda to nije auto za tebe"

Link to comment
Share on other sites

Istina ti auti su jebeno skupe igračke koliko god prihvatljivu cijenu imali. Tko ima i moze samo naprijed.. samo neka gleda stvar u kompletu..auto+troskovi i sl. pogotovo neki tuning koji kosta...

Zato je RS ph1 ili ph2 najprihvatljiviji izbor trenutno..odrzavanje ne kosta nista, a auto je malo manje jebeniji od 197 ali i dalje totalno jeben...

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Istina ti auti su jebeno skupe igračke koliko god prihvatljivu cijenu imali. Tko ima i moze samo naprijed.. samo neka gleda stvar u kompletu..auto+troskovi i sl. pogotovo neki tuning koji kosta...

Zato je RS ph1 ili ph1 najprihvatljiviji izbor trenutno..odrzavanje ne kosta nista, a auto je malo manje jebeniji od 197 ali i dalje totalno jeben...

Misljenja sam da ih dosta imaju potporu staraca koji ih financiraju a neznaju gdje im je ona stvar. Zapravo siguran sam jer kad netko unisti jedan R26 pa vrlo brzo uzme drugi onda mi je sve jasno. Takodjer netko mi nemoze reci i tupiti da je to sve kupio jer moze a nije ni zaposlen ili radi u extra losijoj firmi nego ja. Onaj tko ga placa od svojih novaca, taj ce shvatiti koliko auto zapravo kosta. No slazem se da je u tom pogledu jedna 172/182 puno jeftiniji auto.

Godisnji porez je u prvoj godini iznosio samo 1500,00kn a evo ostalih jos mizernijih 1200,00kn :zubo:

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Istina ti auti su jebeno skupe igračke koliko god prihvatljivu cijenu imali. Tko ima i moze samo naprijed.. samo neka gleda stvar u kompletu..auto+troskovi i sl. pogotovo neki tuning koji kosta...

Zato je RS ph1 ili ph1 najprihvatljiviji izbor trenutno..odrzavanje ne kosta nista, a auto je malo manje jebeniji od 197 ali i dalje totalno jeben...

Susjed, tocka na i!

Link to comment
Share on other sites

:dobroje: :dobroje: :dobroje:

Slažem se s apsolutno svim gornjim odgovorima i komentarima.

MEĐUTUA...

Ne spadam niti u jednu klasu gore navedenih tatinih sineka, onih s brdom kredita, s gro minusom na računu, ili tolkim ovisnikom o jurcanju da i zadnju kunu potrošim na benzin,a da se vozim na poderanim gumama i kočnicama.

Kao i do sada u životu, o svemu sam jako jako dobro razmislio i sve vaše komentare uzeo u obzir kao dobronamjerne, sviđali mi se oni ili ne, imali smisla ili ne.

Auto je 2007.g. s 44.000km, a s obzirom na stanje rekao bih da bi me trebao služiti neko vrijeme bez problema, kao što su procjenili i BB Braceki kad su ga videli. Auto je praktično nov, servisna knjižica, i 7,9L prosječne potrošnje u zadnjih 2.500km tak da ne znam kak je to ovaj prije mene to uopće vozio. Gume originalne s još cca 6mm ripnama. Zimske dobio uz auto.

Kaj se tiče popravaka, nemam namjeru vozit trke s njim. Jednostavno uživam samo kaj ga imam. Benzina trošim malo jer se malo i vozim, a kad se vozim ne moram razmišljat kolko troši. ZATO SAM SI GA I KUPIL.

Opet kažem, trebao mi je malo veći auti, NE PASAT KARAVAN, jer se vozim do šoping cemtra i nazad, s nešto gepeka da ne moram gurat zadnju klupu sim-tam kao u twingu. Radim cca 5.000km godišnje i namjeravam u svakom sljedećem uživati. I nemam namjeru ništa čačkat po autu već da ostane standardan i odličan kakav i je. Zlo mi je od čitanja kolko je ko imao problema radeći prerade.

Htio sam Clio sport 197, a sad ga i imam. Bravo ja.

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Čestitke na autu..uzivaj u njemu..i samo gustaj.. :dobroje:

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Hvala.

:hey:

I moram ti reci ljubomoran sam na tebe i sve koji imaju 197 ili 200 jer tocno znam kako je dobro uci u zavoj s tim autom..

Još jednom..samo gustaj stari...!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nemoras biti ljubomoran jer si ga se i rijesio zbog troska. A takvi auti su jedan veliki trosak. Znam to nazalost dobro i bolje ga neimati nego voziti osim ako zaista nisi dobro potkovan. Slazem se da je na tom autu jednostavna glupost raditi ikakve preinake jer ti onda moras biti zlatna koka i racunati sa sranjima koje su se tipa meni dogodile. Nezelim to nikome. Zalim samo sto sam se upustio uopce u ikakvu pricu o jurcanju sa 197-icama u Zagrebu kad su me navlacili, zalim sto sam ga xxx puta cipao i zalim one kojima je to bitno u zivotu a nemaju si za kupit postene hlace. Da rezimiram, zalio sam samog sebe sto sam dopustio neke stvari u zivotu koje nisu toga vrijedne, pa bilo one neznam kakav gust.No sam sam si kriv. Ali sve bi to bilo drugacije da je isti kvalitetnije odradjen, da je trosak kao jedan 172 i da smo svi bolje i pametnije potkovani.

7,9L prosjeka je voznja na jajima i to otvorene ceste. I ja sam uspio sa 6,9L Podravske magistrale do Zagreba doci. Gradom sisa oko 12!!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nemoras biti ljubomoran jer si ga se i rijesio zbog troska. A takvi auti su jedan veliki trosak. Znam to nazalost dobro i bolje ga neimati nego voziti osim ako zaista nisi dobro potkovan. Slazem se da je na tom autu jednostavna glupost raditi ikakve preinake jer ti onda moras biti zlatna koka i racunati sa sranjima koje su se tipa meni dogodile. Nezelim to nikome. Zalim samo sto sam se upustio uopce u ikakvu pricu o jurcanju sa 197-icama u Zagrebu kad su me navlacili, zalim sto sam ga xxx puta cipao i zalim one kojima je to bitno u zivotu a nemaju si za kupit postene hlace. Da rezimiram, zalio sam samog sebe sto sam dopustio neke stvari u zivotu koje nisu toga vrijedne, pa bilo one neznam kakav gust.No sam sam si kriv. Ali sve bi to bilo drugacije da je isti kvalitetnije odradjen, da je trosak kao jedan 172 i da smo svi bolje i pametnije potkovani.

7,9L prosjeka je voznja na jajima i to otvorene ceste. I ja sam uspio sa 6,9L Podravske magistrale do Zagreba doci. Gradom sisa oko 12!!

Jeli ikad itko nešto naučio od tuđih pogrešaka ?

A Zrmi uz dužno poštovanje za tvoj problem s Cliom ne možeš ljudima govorit da takva auta ne treba kupovat svatko zna za sebe naj bolje pa makar kasnije i prođe kao ti a ja ti garantiram da u svakom polju ima kukolja ko što narod kaže i

da tako svi razmišljaju kao ti nitko auto imao nebi pošto se kvarovi događaju u svim markama automobila znam iz iskustva pošto radim iradio sam u par ovlaštenih servisa (vw ,audi , seat ,škoda , opel itd..) gdje sam za dosta vozila čuo sve naj bolje i sve naj gore a radi se o istom autu ...

Nadam se da nećeš ovo shvatit ka o bilo kakav oblik uvrjede i unaprjed se ispričavam ako te moj stav vrjeđa :hey:

Link to comment
Share on other sites

Jeli ikad itko nešto naučio od tuđih pogrešaka ?

A Zrmi uz dužno poštovanje za tvoj problem s Cliom ne možeš ljudima govorit da takva auta ne treba kupovat svatko zna za sebe naj bolje pa makar kasnije i prođe kao ti a ja ti garantiram da u svakom polju ima kukolja ko što narod kaže i

da tako svi razmišljaju kao ti nitko auto imao nebi pošto se kvarovi događaju u svim markama automobila znam iz iskustva pošto radim iradio sam u par ovlaštenih servisa (vw ,audi , seat ,škoda , opel itd..) gdje sam za dosta vozila čuo sve naj bolje i sve naj gore a radi se o istom autu ...

Nadam se da nećeš ovo shvatit ka o bilo kakav oblik uvrjede i unaprjed se ispričavam ako te moj stav vrjeđa :hey:

Ma shvacam ja sto zelis reci i o drugim markama vozila ali jedno je sigurno. Kad nemas garanciju tj. kad ti istekne jel veci trosak na ovakvom gustu ili obicnom autu? Jel veci trosak potrosnog materijala na ovakvom vozilu ili na obicnom? Jel je ista rega i kasko za ovaj i obican? Mogu tako do sutra no nadam se da si ti isto shvatio. Ja sam shvatio da je clio 197 jedan od vecih promasaja u kvaliteti. Iako se mnogi sad prave pametni pa kazu da bih ga opet vozili garantiram da nebih. Postoji slazem se nekakva ljestvica i nekakav prosjek kvarljivosti ali da svi imaju istih problem kad su bili u Os dovoljno mi govori. No moj najveci trosak je vezan za moju tvrdoglavost i iskljucivo moju pogresku. I da takav auto polovni, bez garancije, sa prijedjenih cca 80 000 netreba kupovati. Nemoj me pitati zasto jer je vec sve receno u topicu o istom. Vezano za gust. A gle svatko ga ima, svatko ce ga imati i niti ja ikome branim da si kupi sto mu je srcu drago, niti ikome sufliram kako ce trositi svoju lovu. No jedno je sigurno. Bez love i iznadprosjecnih primanja, ovaj auto ce ostati u sjeni onoga sto bih trebao biti sa onim sto mu zaista i pripada. Redovni servisi, gume, osiguranje i kasko, porez, trosak rezervnih dijelova i naravno gorivo koje je svakim danom sve skuplje. A kad to sve stavis na papir, past ces u nesvjest koliko te takav gust zaista i kosta i koliko zapravo potrosis na lim.

Link to comment
Share on other sites

Ma shvacam ja sto zelis reci i o drugim markama vozila ali jedno je sigurno. Kad nemas garanciju tj. kad ti istekne jel veci trosak na ovakvom gustu ili obicnom autu? Jel veci trosak potrosnog materijala na ovakvom vozilu ili na obicnom? Jel je ista rega i kasko za ovaj i obican? Mogu tako do sutra no nadam se da si ti isto shvatio. Ja sam shvatio da je clio 197 jedan od vecih promasaja u kvaliteti. Iako se mnogi sad prave pametni pa kazu da bih ga opet vozili garantiram da nebih. Postoji slazem se nekakva ljestvica i nekakav prosjek kvarljivosti ali da svi imaju istih problem kad su bili u Os dovoljno mi govori. No moj najveci trosak je vezan za moju tvrdoglavost i iskljucivo moju pogresku. I da takav auto polovni, bez garancije, sa prijedjenih cca 80 000 netreba kupovati. Nemoj me pitati zasto jer je vec sve receno u topicu o istom. Vezano za gust. A gle svatko ga ima, svatko ce ga imati i niti ja ikome branim da si kupi sto mu je srcu drago, niti ikome sufliram kako ce trositi svoju lovu. No jedno je sigurno. Bez love i iznadprosjecnih primanja, ovaj auto ce ostati u sjeni onoga sto bih trebao biti sa onim sto mu zaista i pripada. Redovni servisi, gume, osiguranje i kasko, porez, trosak rezervnih dijelova i naravno gorivo koje je svakim danom sve skuplje. A kad to sve stavis na papir, past ces u nesvjest koliko te takav gust zaista i kosta i koliko zapravo potrosis na lim.

Apsolutno se slažem. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Redovni servisi, gume, osiguranje i kasko, porez, trosak rezervnih dijelova i naravno gorivo koje je svakim danom sve skuplje. A kad to sve stavis na papir, past ces u nesvjest koliko te takav gust zaista i kosta i koliko zapravo potrosis na lim.

Nemo, sve je to ok ako se moze. Gust puno kosta, covjek to moze bez beda platiti - ne vidim nista sporno. Cemu novac ako ne radi nista za tebe? Tomislavu je 197 drugi auto, s njim ce raditi malo kilometara, zaradjuje dovoljno da ga moze voziti i odrzavati...ok. Ja primjerice radim 35000 km godisnje...nemam drugi auto, imam los posao a opet mogu zbuksati lovu za rabljeni 197. Ali...bilo bi glupo da ga kupim, gustirao bih se 10% vremena a ostalo bi ga koristio za na posao, po kruh ujutro, na kavu itd. Steta...preskupi kilometri...a nema gusta dok se u 6 ujutro vuces 70 km/h u koloni na putu do posla. To mogu u svakom autu. Moja 172-jka se koristila 60-70% za zayebanciju a tek malo za dnevne potrebe. To je to...u tom slucaju kilometar nije preskup...a da ga imam sad i svaki dan tucem s njim 60- ak km do posla i nazad bzvz, taj auto nebi imao smisla.

Link to comment
Share on other sites

Da malo osvježimo post.

Clio 197... moj odgovor je definitivno DA.

Je... clio 197 je, je... črveni je, i ne samo da veseli mene ,nego i ženu i decu. Klinke viču 'tata brže' žena s osmjehom na licu koji do sada još nisam vidio na njoj, a je se vozikam i uživam.

:banana:

Zasto negjde ne predstavis auto? Da ga malo vidimo :)

Link to comment
Share on other sites

to je kao puno za novi auto sa 200ks? :nezna:

Moj Reno 5 1.7 od 800 kila i 95 ks trosi 9-10 litara po gradu. 197 trosi puno u odnosu na 172/182 (koji su stvarno iznenadjujuce stedljivi obzirom na obujam i snagu) ali realno ne trosi nista vise od slicnih vozila drugih proizvodjaca. Snazan i velik motor, masa, kratak mjenjac + teška noga = mora popit.

Link to comment
Share on other sites

12 litara u gradu nije puno da ga hebeš za auto te veličine i mase sa 200ks. iskreno meni je to utopija, na koje san sve potrošače navika do sad... :zubo:

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

12 litara u gradu nije puno da ga hebeš za auto te veličine i mase sa 200ks.

Mislim da Zrmi nije ciljao na taj aspekt, nego da je 12 litara veliki financijski izdatak.

Recimo da radiš za prosječnu hrv plaću (5500kn) i radiš prosječnu kilometražu (nekih 20tkm godišnje)

cca 1700km mjesečno je nekih 2 soma kn. Samo na gorivo. Ako ga kupiš na kredu pa ti je rata minimalno 1000.

rega ispadne nekih 350kn mjesečno, pa servisi..itd..

Znači ostane ti puno manje od pola plaće za ostatak, cca 2 soma kn ak sam dobro izračunao ovak rano vjutro :zubo: ...

Opet, ok ako si solo bačje i nemaš stambeni, djecu, režije, niti ikakve druge troškove i ako te to zadovoljava. :dobroje:

A sad zamisli da zarađuješ manje... :zubo::hey:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da Zrmi nije ciljao na taj aspekt, nego da je 12 litara veliki financijski izdatak.

Za takve ljude 2l/100km je puno :lool:

Link to comment
Share on other sites

Edomedo...ovo sto si tu napisao je skolski primjer kako se takav jedan "petrolhead" s nista posebnim primanjima zbog nabrzaka donesene odluke s argumentom "ko ga yebe, jednom se zivi" do grla zakopa u dugove, minuse, repove, rate, kartice...i svakog mjeseca pretace iz supljeg u prazno da bi platio stanarinu, hranu, rezije i na kraju krajeva da bi imao sto obuci i obuti. A zasto...zbog auta i ono gušta koji ti pruza u zavoju ili na putu do posla. Zivjeti s konstantnim minusom na racunu i krpati se di stignes su moze dopustiti neki student ili solo 20-godisnjak...ne i covjek s obitelji i nekim drugim troskovima koje nemas dok si "mulac" pa ti cijela placa moze otici za gušte. I ja sam zivio preko svojih mogucnosti sve do prije 3-4 godine...trosio na gušte i tjesio sam sebe sa "ko ga yebe" krilaticom. I da...volio bih sada voziti 197-icu ili 225-tku...mrzim dosadne aute i voznju od A do B bez uzbudjenja. Ali...netko to treba i platiti. Pogledaj malo oko sebe, brdo je ekipe u skupim i dobrim autima a ulje im stoji u motoru po 30 tisuca kilometara, kocione plocice cvile, polica osiguranja se placa Amexom na 200 rata, nemaju za benzin pa s autom naprave kratak đir i vrate se doma itd. Kakav je to gust...197 pred kucom a gume pred izdisajom, servis nenapravljen, nesto lupka u ovjesu s strah te otici do majstora itd. Naravno, ne pisem o ljudima koji stvari ne prepustaju slucaju, imaju stabilna i dobra primanja i uredno mogu hendlati troskove koje takav jedan auto donosi. Pricam o ljudima koji ga uzmu na kredu od 6-7 godina uz 9-10% god. kamate i uvale se u govna jer im ono gusta koje daje taj auto kad ga stisnes ne opravdava nacin na koji zive zbog tog auta i gusta. Biti petrolhead...nazalost u danasnje vrijeme nedovoljno jak argument za kupnju takvog vozila.

Pogledao sam ja oko sebe - i uopce nisam ulazio u to sto brdo ekipe vozi ili ne vozi i koliko im ulje stoji u motoru, ja sam pricao o onima koji si mogu to priustiti skupa sa odrzavanjem i 30k km god. I koji to stavljaju na vagu u odnosu na kupnju nekog auta koji bi bio razuman odabir...

Link to comment
Share on other sites

Za takve ljude 2l/100km je puno :lool:

Sto je tu smjesno da mi je znati....osim tvoje izjave.... :doh:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.