Jump to content

Clio 197...da ili ne ?


Guest Brane1987

Recommended Posts

To što je Zrmi kritičan i ogorčen što je popušio s autom i chipanjem ne znači da nije objektivan. Štoviše čini mi se objektivniji i iskreniji nego večina vlasnika Clia RS koji hvale svog (preplaćenog) konja koji ni nemaju računicu koliko su ulupali u svoj auto. Zrmi svaka šast na iskrenosti i poštenju. Ne trebaš se objašnjavati, pametnom dosta :dobroje:

U početku je sve napeto jer želiš taj auto samo zato jer misliš da možeš. Zatim odradiš par drag-ova na semaforu, pa te nakon nekog kraćeg vremena ni adrenalin ne pere kao prije. Onda po ne znam koji puta prolazeći neki zavoj shvatiš da niti privlačiš komade, niti doživljavaš neki ludi orgazam niti se osječaš posebno dobro, već samo hraniš svoj ego mrvicama i padaš u depru svaki puta kada sjedne rata kredita i kad dođe neki (nepredviđeni) servis ili izmjena guma, a baš si htio otić ovaj vikend na more ili malo po Europi. Ostane ti parsto kuna na tekućem do maksimalnog minusa i nemaš do kraja mjeseca ni za pošteno se provesti i tako godinama. Neki povremeno rade po dva posla da bi otplatili servise na tom autu. *ebo takav gušt :nezna:

Prelazim 11-15kkm godišnje sa svojim Cliom koji me košta oko 22,000kn godišnje. Toliko me košta gubitak vrijednosti, osiguranje, benzin i održavanje koje je najmanja stavka u svemu. Lako sam izračunao da bi me Clio 197 koštao još toliko. Preko 20,000kn ekstra godišnje zato da bi vozio brži auto, odnosno 40kkn+ godišnjeza prijevoz!?!? :fucka: Meni je to p.k. previše, a zarađujem dosta iznad 'rvackog prosjeka.

Osobno mislim da je mladom čovjeku od 25god +-3god bolje da ulaže u sebe i svoju buduću obitelj (obrazovanje, stambena/dječja štednja, etc.) nego da zdrobi tolike novce na komad lima samo zato jer jače ubrzava i brže prolazi zavoj od običnog auta. Tri do pet godina života brzo prođu, a tad već izgaženi auto u manjim ili većim problemima vam neće pomoći u osnovati obitelj u odnosu na običan auto. Štoviše, samo će te natjerati na odricanja, kompromise i depru.

Toliko o tim "guštima"...

Svaka čast na komentaru. :dobroje:

Al kaj ak imaš riješeno stambeno pitanje, i obitelj, i djecu, i živiš normalnim životom i dobrom plaćom, s 37 godina.

U usranom životu preopterećenom s poslom i kojekakvim idiotima koji te svaki dan maltretiraju na poslu želiš malo zadovoljstva s limenom jurilicom pa ak ti je to neko zadovoljstvo... zašto ne.

S 25 god vozio sam 15 god starog stojadina i možeš si mislit koji mi je bio gušt nakon 6 godina rintanja u 3 smjene, šparanja i dodatnog kredita kupit novog twinga. Sad ne radim puno km, oko 5.000 god, i u twingu s dvoje klinaca ima dosta mjesta za naše poterebe, kolko god to drugi ne vjeruju, i ne težim nekom DAS AUTO karavanu jer mi ne treba velki auto.

Valjda sam malo zaostao u razvoju kad me to još nije pustilo. Al opet... treba imati neki cilj u životu pa kad to svojim rukama još i zaradiš, onda se i bolje osjećaš i nije ti žao ić u takav promašaj i kupit clija 197 jer te to veseli. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    24

  • Tomislav

    8

  • N3n0

    8

  • jure

    6

To što je Zrmi kritičan i ogorčen što je popušio s autom i chipanjem ne znači da nije objektivan. Štoviše čini mi se objektivniji i iskreniji nego večina vlasnika Clia RS koji hvale svog (preplaćenog) konja koji ni nemaju računicu koliko su ulupali u svoj auto. Zrmi svaka šast na iskrenosti i poštenju. Ne trebaš se objašnjavati, pametnom dosta :dobroje:

U početku je sve napeto jer želiš taj auto samo zato jer misliš da možeš. Zatim odradiš par drag-ova na semaforu, pa te nakon nekog kraćeg vremena ni adrenalin ne pere kao prije. Onda po ne znam koji puta prolazeći neki zavoj shvatiš da niti privlačiš komade, niti doživljavaš neki ludi orgazam niti se osječaš posebno dobro, već samo hraniš svoj ego mrvicama i padaš u depru svaki puta kada sjedne rata kredita i kad dođe neki (nepredviđeni) servis ili izmjena guma, a baš si htio otić ovaj vikend na more ili malo po Europi. Ostane ti parsto kuna na tekućem do maksimalnog minusa i nemaš do kraja mjeseca ni za pošteno se provesti i tako godinama. Neki povremeno rade po dva posla da bi otplatili servise na tom autu. *ebo takav gušt :nezna:

Prelazim 11-15kkm godišnje sa svojim Cliom koji me košta oko 22,000kn godišnje. Toliko me košta gubitak vrijednosti, osiguranje, benzin i održavanje koje je najmanja stavka u svemu. Lako sam izračunao da bi me Clio 197 koštao još toliko. Preko 20,000kn ekstra godišnje zato da bi vozio brži auto, odnosno 40kkn+ godišnjeza prijevoz!?!? :fucka: Meni je to p.k. previše, a zarađujem dosta iznad 'rvackog prosjeka.

Osobno mislim da je mladom čovjeku od 25god +-3god bolje da ulaže u sebe i svoju buduću obitelj (obrazovanje, stambena/dječja štednja, etc.) nego da zdrobi tolike novce na komad lima samo zato jer jače ubrzava i brže prolazi zavoj od običnog auta. Tri do pet godina života brzo prođu, a tad već izgaženi auto u manjim ili većim problemima vam neće pomoći u osnovati obitelj u odnosu na običan auto. Štoviše, samo će te natjerati na odricanja, kompromise i depru.

Toliko o tim "guštima"...

Na sve ovdje inace jako lijepo izreceno samo cu dodati da je moj auto kompromis izmedju ova dva svijeta.:D

Imam auto koji je po snazi blizu RS 197 (neke sam i naprao u letecem startu :bigl: ), a nisam se odrekao prostranosti, prakticnosti i ostalih prednosti ovakvog tipa auta.

Jos jedna bitna stvar je i da me odrzavanje ovog auta ne kosta nista bitno vise od recimo Meganea 1.6 16V. :)

Link to comment
Share on other sites

Prije nego sam kupio RS-a nisam bio siguran u to, ali sada sam uvjeren da svim ljubiteljima Renaulta i nešto brže vožnje vrijedi jednom probati imati RSa, ako se može bez proglašenja osobnog bankrota naravno.

Sportovi su zaista divni auti i svaki kojeg sam imao priliku voziti ili se u njemu voziti, od 5GTT, Clia 172, 197, 200, Twinga 133 do RS250 mami osmijeh i adrenalin, a opet je pravi, svakodnevni auto kojeg performanse ne zakidaju za nijednu pozitivnu osobinu baznog modela.

To gustiranje ne traje vječno i sam planiram mijenjati Clia u dogledno vrijeme (do isteka produženog jamstva najdalje, možda već i za godinu dana), ne zbog financijskog opterećenja na sreću, ali sigurno ga neću zaboraviti i uvijek ću biti ponosan što sam imao i maksimalno uživao u RS200. Tko god ima priliku ubosti dobar primjerak i bez grča ga voziti i održavati neće požaliti :dobroje: Iz iskustva mogu reći da se RS-ov paket snage, upravljivosti i opreme ne može postići nikakvim naknadnim preradama baznih modela, ma koliko se te opcije nekad činile dostupnije i prihvatljivije.

Link to comment
Share on other sites

Prije nego sam kupio RS-a nisam bio siguran u to, ali sada sam uvjeren da svim ljubiteljima Renaulta i nešto brže vožnje vrijedi jednom probati imati RSa, ako se može bez proglašenja osobnog bankrota naravno.

Sportovi su zaista divni auti i svaki kojeg sam imao priliku voziti ili se u njemu voziti, od 5GTT, Clia 172, 197, 200, Twinga 133 do RS250 mami osmijeh i adrenalin, a opet je pravi, svakodnevni auto kojeg performanse ne zakidaju za nijednu pozitivnu osobinu baznog modela.

To gustiranje ne traje vječno i sam planiram mijenjati Clia u dogledno vrijeme (do isteka produženog jamstva najdalje, možda već i za godinu dana), ne zbog financijskog opterećenja na sreću, ali sigurno ga neću zaboraviti i uvijek ću biti ponosan što sam imao i maksimalno uživao u RS200. Tko god ima priliku ubosti dobar primjerak i bez grča ga voziti i održavati neće požaliti :dobroje: Iz iskustva mogu reći da se RS-ov paket snage, upravljivosti i opreme ne može postići nikakvim naknadnim preradama baznih modela, ma koliko se te opcije nekad činile dostupnije i prihvatljivije.

potpis

Link to comment
Share on other sites

I ja cu potpisati DU-roller-a. Svatko tko moze i zeli treba si priustiti tu malu jurilicu. Ne robovati autu 5-10 god nego ga uzeti, izgustati kroz 2-3 god i ajmo dalje.

Link to comment
Share on other sites

Dečki se igraju s autićima, a muškarci se igraju s nekim drugim stvarima :hey:

Trošite lovu na putovanja, upoznajte svijet i ljude, fukajte, obžderavajte se, zabavljajte se. Ulupat desetke tisuća kuna za prolaz kroz zavoj, ubrzanja i nepotrebne servise su uludo potraćene godine mladosti koje se kasnije više ne daju vratiti.

Link to comment
Share on other sites

Dečki se igraju s autićima, a muškarci se igraju s nekim drugim stvarima :hey:

Trošite lovu na putovanja, upoznajte svijet i ljude, fukajte, obžderavajte se, zabavljajte se. Ulupat desetke tisuća kuna za prolaz kroz zavoj, ubrzanja i nepotrebne servise su uludo potraćene godine mladosti koje se kasnije više ne daju vratiti.

Ti si u potpunosti u pravu, prodajem auto i idem u Moldaviju nać ženu. :cool:

Link to comment
Share on other sites

O ukusima se ne raspravlja. O okusima tu i tamo. :laugh:

Ako neko ima love da je potrosi na neki cejf, bilo to bijesno auto, ili bijesna zena (Moldavka ili sl.), i jos ako su te pare njegove, zasto da ne...

Link to comment
Share on other sites

Evo sam jedan banalan primjer obicnog gumiranog crijeva duzine 50-60cm za rashladnu tekucinu. 160,00kn. S obzirom da mi je ono napuklo trebam ga promjenit. Onaj leptir gasa me kostao skoro 3000kn. Kompresor klime e 8000kn. Nedaj boze da nesto rikne mogu se pozdravit sa cliom. :zubo:

ovo uopce nije toliko puno para... pa moja klapna kosta 2200kn, crijeva su isto tak negdje po cijeni, kompresori isto, takoder je ista stvar i na opel astri iz 2003.

samo sam se na ovo htio oglasit, u ostale troskove ne ulazim :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Brane1987

Slazem se sa svime sta ste rekli, kad bolje razmislim ni ne sumnjam da bi mi isla zadnja para na kredu+ odrzavanje, nemam neku placu ionako, jebiga ali mislio sam, mlad sam, nemam kredu, zenu i djecu, vozim samo slabe kante od auta, a auti su mi velika strast, san mi je imati autic lijepi onako hot hatch, da me moze potegnut po uzbrdici, da mogu vozit sa upaljenom klimom, da mogu jos 2-3 osobe iza a da mi auto ne umire, da ne moram imati 10-minutne psiho-fizicke pripreme prije pretjecanja..ono lud sam jbt, moram se pripremat 5 min prije, pazit koji vjetar puse sta cu i kako cu sad, a i volio bi povremeno otici do grobnika odvozit koji krug za gust, nemam kes u rukana, morao bi prodati svoj + dic jos 10k eura kredit i osim toga taj auto jede lovu, pa ti kvarovi ovo ono.... ma izgleda da cu morat cekat bolje dane valjda, ali hvala svima na odgovorima. Treba cekat valjda EU pa da se uzme nes izvana dobrog, ne bi trebao ovo govoriti ovdje hehe, ali htio bi Type-R EP3 :))) :fucka:

Link to comment
Share on other sites

a da razmislis o nekom sportu 172/182? savrsena igracka za ne previse para (do 10k€ nema kaj nema)... odrzavanje i popravci opet nisu preskupi, a motor/ovjes/kocnice su idealni za gustanje al auto je i za svaki dan...

slazem se da se treba zgustat dok se moze, dok dodje sredjivanje stambenog pitanja, klinci i razmisljanje o buducnosti onda je vec kasno... osim ak se ima zaledje il izvanredno visoka primanja...

medo, nekom je putovanje, fukanje i ne znam kaj blijedo u odnosu na zavoje, g-sile i dragove, osobno bi najradje sve, al nemos ofce i nofce... zapravo mores, u tele2 :rotfl:

brane pikni samo nekaj, lako za 2godine prodas (ili ne :D) :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš 80000 kn keša a nisi se izguštao i probao takav autić u životu se isplati "baciti" :), ali recimo uzimati kredit na 4 ili 5 godina za 197 polovnu je opet bačen novac,

Ne znam koja bi budala u danasnje vrijeme dala toliku cifru u cashu za polovni Renault star 4 godine kojemu vrijednost opada otprilike kao i kazaljka goriva.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

ovo uopce nije toliko puno para... pa moja klapna kosta 2200kn, crijeva su isto tak negdje po cijeni, kompresori isto, takoder je ista stvar i na opel astri iz 2003.

Sve je to tako Newbie. Slazem se s tobom. Fora je u tome da 90% vlasnika Clia II 1.2 i Astre ne mjenja takve stvari vec ih krpa i opet ce prodati auto. Ako Zrmi ne promjeni iti jednu stvar onda ce svi rec da je auto grob i da je izmucen. Zamisli samo da mu se tako nagomila 3+ stvari. Bio bi vjecno njegov.

Link to comment
Share on other sites

ja ne spadam u tih 90% :) doduse, nisam imao ni jedan takav kvar na cliu (kuc kuc), ali nikad nije fusano po auto sta god da je riklo...

htjedoh samo dat usporedbu da su i na ostalim autima takve cijene (velike) za takve popravke.. a s ovim drugim se slazem sta kazes...

Link to comment
Share on other sites

Newbie, cisto sumljam da bi dao 8000kn kuna za novi kompresor, a mozes nabaviti neki solidni polovan za 1500kn i za ostatak uzeti Bilsteine ili nekakav Miltek od pocetka do kraja.

Link to comment
Share on other sites

naravno da nebi :zubo:

ali, ja ne smatram ako se uzme takav neki dio polovan , da je to "krpano" jer nije rijec o nekom "vitalnom" dijelu auta...

al opet, sa astrom smo se dosta opekli sa polovnim i repariranim dijelovima pa je zavrsilo jos gore, pa smo morali kupit novo... tak da ni sam neznam sta bi napravio da mi se na cliu tak nes desi..

Link to comment
Share on other sites

U tom slucaju sada bih dao nekome da mi ga proba popraviti ako se moze ili uzeti reparirani. Novi nema sanse...

Link to comment
Share on other sites

Slazem se sa svime sta ste rekli, kad bolje razmislim ni ne sumnjam da bi mi isla zadnja para na kredu+ odrzavanje, nemam neku placu ionako, jebiga ali mislio sam, mlad sam, nemam kredu, zenu i djecu, vozim samo slabe kante od auta, a auti su mi velika strast, san mi je imati autic lijepi onako hot hatch, da me moze potegnut po uzbrdici, da mogu vozit sa upaljenom klimom, da mogu jos 2-3 osobe iza a da mi auto ne umire, da ne moram imati 10-minutne psiho-fizicke pripreme prije pretjecanja..ono lud sam jbt, moram se pripremat 5 min prije, pazit koji vjetar puse sta cu i kako cu sad, a i volio bi povremeno otici do grobnika odvozit koji krug za gust, nemam kes u rukana, morao bi prodati svoj + dic jos 10k eura kredit i osim toga taj auto jede lovu, pa ti kvarovi ovo ono.... ma izgleda da cu morat cekat bolje dane valjda, ali hvala svima na odgovorima. Treba cekat valjda EU pa da se uzme nes izvana dobrog, ne bi trebao ovo govoriti ovdje hehe, ali htio bi Type-R EP3 :))) :fucka:

Ovo podebljano ti odradi Twingo/Clio TCE bez problema. Uz brijeg idu iznenađujuće dobro. Buraz mi je dao svoj Twingo GT i jedva sam primjetio da mi radi klima, dok na mom Cliu imam osjećaj kao da se vozim s otvorenim padobranom iza sebe kad mi je upaljena klima.

Link to comment
Share on other sites

Dečki se igraju s autićima, a muškarci se igraju s nekim drugim stvarima :hey:

Trošite lovu na putovanja, upoznajte svijet i ljude, fukajte, obžderavajte se, zabavljajte se. Ulupat desetke tisuća kuna za prolaz kroz zavoj, ubrzanja i nepotrebne servise su uludo potraćene godine mladosti koje se kasnije više ne daju vratiti.

Bio nešto malo i ne interesira me baš, sve neki seronje u usranom svijetu, više nemrem - samo manje, već sam predebel i zato mi treba brži auto da se zabavljam.

Za prolaz kroz zavoj imam G25 i PS3, a u konačnici i to je auto kao svaki drugi, malo brži auto, koji na kraju zbog starosti niš ne vrijedi.

Mala šala - pošalica. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Bio nešto malo i ne interesira me baš, sve neki seronje u usranom svijetu, više nemrem - samo manje, već sam predebel i zato mi treba brži auto da se zabavljam.

Za prolaz kroz zavoj imam G25 i PS3, a u konačnici i to je auto kao svaki drugi, malo brži auto, koji na kraju zbog starosti niš ne vrijedi.

Mala šala - pošalica. :zubo:

Auto ko i svaki drugi samo malo bolji ,ako imaš lovicu kupi, bit ćeš sretan i nesretan ,opterećivati će te troškovi ,analizirat ćeš ispravnost kupnje,mudrost odluke u teška vremena.Vremena su uvijek teška, lovica se teško skuplja,ali ako preživiš za autek ćeš dobiti i neku paricu kad ga budeš prodavao.Clia ćeš VOLJETI I MRZITI istodobno,dobro će te koštati ,ali taj mali sef vrijedi svake lipe ne po kvaliteti nego po UŽITKU.Ako te zanimaju detalji javi. :hail:
Link to comment
Share on other sites

općenito mislim da je sve što potekne iz Renaulta, a posebno Renault Sport branše teški promašaj i nije vrijedno spomena ni para ... premda se ovo DU-rollerovo čini kao izvrsna prilika i tko bude mogao neka svakako iskoristi kad bude u opticaju ...

Rollerov crveni clio je rezerviran odavno... cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Ajde da se i ja ukljucim. Nije 197 ali je slicno. :fucka:. Ovo mi je prvi renault u zivotu i imam prilike na tjednoj bazi voziti aute razlicitih proizvodjaca, koji, hmm, nisu losi. Ali kada ponovo provozam zelenog skuzim da je to to. Bas smo zena i ja pricali da cemo ga imati dok nam ne bude opterecenje i da cemo tesko ponovo imati ovakav "paket" u jednom autu. Mozda promjenim misljenje ako se nesto pokvari, he,he. Za sada samo tocim. A ovi komentari sto je bolje u zivotu i o gustima- pa nismo na temi o dci masinama i na national geographic forumu. Tema je clio sport. To kosta. :nezna: :nezna: .

Link to comment
Share on other sites

Tema je "Clio 197... da ili ne". Rekao sam ne i vrlo konkretno obrazložio svoje stajalište. Nikoga nisam potegnuo za riječ.

Ono sam napisao jer iz iskustva znam da večina vlasnika brzih auta ne vidi dalje od svog auta. Tim ljudima život prolazi dok čekaju iduću plaću da im pokrpa minus, a to ne košta samo u novcima, već puno puno više.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.